Jump to content

Pompa spalator parbriz - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

Nu e pic de apa sub masina nicaieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a scazut nivelul in vas inseamna ca apa se duce undeva cu ajutorul pompei.

cauta unde e spartura

post-66542-0-00293200-1395145837_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna

as dori sa ma luminati cu codul de la garnitura pompa apa spalator parbriz pentru G4

cu codul gasit pe acest topic nu am rezolvat mare lucru , pentru ca tot pierd apa pe la imbinarea cu vasul

o mai fi altul?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vine si eu aici cu o problema. De cateva luni nu imi mai mergeau stropitoarele pentru faruri iar de cateva zile nu mai imi merge nici pentru parbriz si pentru luneta. Nu se mai auzea nici un sunet de motoras si am desfacut un motoras care e la vedere pe partea din fata a vasului. Motorasul era gripat si ruginit, l-am curatat dar degeaba e mort.  Dilema mea este daca mai am inca un motoras pe langa cel din fata, pentru ca daca ma uit pe partea din spate a vasului se mai vede parca inca un motoras (vasul de apa este lipit de vasul de lichid de frana cred si e un loc foarte mic intre ele). Dupa parerea mea eu zic ca motorasul din fata e pentu faruri (are un singur curtunas care iese din el) si cel de pe spate pentru parbriz si luneta, am dreptate? Sincer l-as schimba doar pe cel pentru geamuri ca am mai mare nevoie de el. Mentionez ca vasul are 5.5 L. Si as vrea sa stiu daca il pot demonta ca sa ajung in partea din spate a vasului.IMG_20150816_142828_zpsnnft9o8j.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, eu am dat cu silicon la garnitura și nu mai pierd lichid.

Valentin, în vas e pompa din imaginea ta și senzorul de nivel. Verifica sa nu ai scurgeri la vreunul dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai demontat tu e motorasul de la faruri, mai ai unul in spate de la parbriz si luneta. Se poate ajunge si la acel motoras fara a demonta vasul. ca sa demontezi vasul trebuie sa dai farul jos, altfel nu ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate scoate si cel pentru fata-spate fara a demonta vasul e de bine Al Bundy. Doar ca eu unul nu prea am vazut cum as putea face asta, daca poti sa-mi dai niste sfaturi te rog.M-am uitat in vas si pe partea din fata se vad gauri pentru motoras faruri si in partea din stanga senzor iar pe partea din spate se vede cel pentru parbriz-luneta. Acum vreau sa ajung si la el sa vad de ce a murit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema respectiv nu bazaie deloc pompa pentru parbriz luneta.Am vas de 5,5 litri am desfacut vadul de la lichidul de racire si inca un vas de la AC cred pentru a putea desface piulitele de la vasul cu lichid pentru spalatoare.Am desfacut piulitele am ajuns la pompa pentru parbriz si luneta insa nu am reusit sa o scot din locasul ei.Are cineva idee cum se scoate din locasul ei.Am cumparat alta de la topran cu suma de 38 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa o scot si am iinlocuit-o.Am desfacut din suruburi vasul de expansiune vasul de la uleiul de la servodirectie si un vas de la AC ( nu stiu cum se numeste).Pe acesta din urma l-am ridicat in sus si l-am intors creand astfel spatiu pentru a putea umbla la pompa de la spalator parbriz-luneta.Bineinteles ca am desfacut si cele doua suruburi care tin vasul cu lichid spalator.Functioneaza la parbriz insa la luneta nu mai ajunge lichidul.Banuiesc ca e intrerupt furtunul pe undeva.unde ati intalnit aceasta intrerupere?De vreo cateva zile a inceput sa imi curga lichid de la spalatorul de la far stanga.Aici trebuie sa dau bateria jos pentru a putea umbla sa vad unde are buba.

Modificat de Obreja Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceasca sa-i dai un jet pe faruri si poate scapi de scurgere. Mie mi s-a intamplat sa curga dupa ce l-am scos manual(am dat bara jos). Un jet si si-a revenit de la sine.

Daca nu ii trece, poti vedea pe unde curge si de sub masina. Doar sa verifici dupa ce e totul uscat in jur, sa nu ai alarme false.

POate sa fie furtunul copt, oringul copt/ciupit sau pompa cu jet, daca a inghetat iarna apa in ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare,

am si eu o problema:nu reusesc sa gasesc motorasul din fata la vasul de lichid parbriz.

este spart plasticul si am cautat sa-l schimb.am facut comanda pentru el...dar...motorasul adus nu se potriveste.este prea mic.am vorbit cu 2 furnizori de piese(la unul m am dus cu motorasul vechi) dar nu mi am gasit ceva sa se potriveasca.

am atasat cateva poze cu el.poate stie vreunul dintre voi unde as putea gasii acest tip de model sau un cod ceva.14603850012576.jpg1.jpg2.jpg

 

multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu motorasul de la stopitori, am desfacut ansamblu am scos motorul afara erau periile care ating pe rotor varza, am spart o imprimanta canon parca mp250 am luat un motoras aproape inentic il puteam pune pe ala din imprimanta fara probleme dar am decis sa il repar pe originalul am scos fundul motorasului afara si iam inlocuit periile cu celelalte de la cel de imprimanta si merge brici.

scz limbajul si greselile de scriere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 blue_lion

 

sper ca stii ca ceea ce cauti tu este motorasul de la spalatorul de faruri, nu ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

nu,nu stiam.

deci este alt produs...si din cauza asta nu se pe potrivea.

cei de la magazinul de piese auto l-au cautat dupa codul masinii.

dar  nu era ceea ce trebuia...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.am si eu o problema la instalatia asta de spalat parbrizul,in sensul ca,la fel,se dezamorseaza pompa si stergatoarele freaca pe uscat pe parbriz prima data,apoi ajunge lichidul...am gasit si pe unde curge lichid,insa nu stiu daca se gaseste piesa respectiva,sau trebuie inlocuita toata pomita...atasez si o poza sa vedeti despre ce este vorba.WP_20160508_004.jpgscurgerile apar de la acea mica piesa alba care se vede patata de lichid si de la un cot al unui furtunas care iese din ea.se poate schimba separat acea mica piesa si doar cotul furtunasului sau se schimba cu totul?

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele 2 furtunase in sine sunt problema...ele au fost mufate la cald si in timp s au cam copt ca sa zic asa si pe acolo scapa(adica pe la imbinarea dintre furtunas si cot...).

qx3q8k.jpg2lk3bb9.jpg

Si la mine trebuia sa amorsez de cateva ori maneta ca sa iasa lichid...acum la prima apasare are jetul si pe spate asa puternic de il arunca pe parbriz daca nu bate vantul...Solutia este inlocuirea furtunelor(practic iti trebuie 50 de cm de furtun...)poti lua siliconat sau matisat ca mine depinde ce gasesti la cota care iti trebuie tie...eu am dat 5 lei pe 50 de cm pe un furtun cauciucat matisat pe care l am taiat fix in 2 bucati a cate 25 cm(cele originale sunt mai mici dar eu am mai lasat o rezerva pentru ca si diametrul interior este mai mic...Atentie cand scoti cele 3 coturi si o mufa dreapta care vine infipta in alta(daca imi aduc bine aminte...) ca sunt destul de bine stranse pe acele furtune de plastic...tragi prin rotire stanga dreapta fara frica...Eu am incalzit cu un feon furtunasele(le am luat nitel mai mici in diametru special pentru treaba asta)apoi cu miscari stanga dreapta au intrat fortat...altfel exista riscul sa , sara la propriu...am vreo 2 luni de cand am facut operatiunea si nu mai am un strop de lichid pe pompita(mereu o gaseam uda si plina de albastreala...).La reasamblare sa impingi bine stutul la pompita in garnitura rezervorului ca sa fie totul ok.

 

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-mi poti spune te rog,si ce am de scos de acolo si cum?ca nu as vrea sa mai stric ceva...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand golesti rezervorul de lichid apoi urmeaza cele 2 furtunase mufate in pompita(tragi inspre sagetile negre cu miscari de rotire stanga dreapta si cu simt de raspundere si or sa iasa foarte usor)acum te poti orienta inspre cele 2 piulite de plastic(iti trebuie tubulara de 10 pentru ele)pe aia de jos o poti desface dar pe cea de sus nu asta din cauza canistrei de carbon(cel putin asa este la mine nu stiu la tine cum este...)ridici canistra de carbon in sus dupa ce desfaci cele doua piulite cu o tubulara de 10(cu un imbus de 5 desfaci si rezervorul de la servo si il dai putin intr o parte ca sa ai loc sa te desfasori.In acest stadiu cu rezervorul aproape liber rotesti pompita inspre ce parte vrei sa poti avea acces mai bine pentru a baga o surubelnita dreapta ca sa poti scoate mufa ei(are o clema mufa ca si clapeta de acceleratie , EGR...)tragi de pompita in sus cu degetele apasate pe cercul de sus rosu iar de pe cel de jos impingi in sus si cu miscari de rotire stanga dreapta pana ce iese stutul pompitei din garnitura rezervorului.Mai greu de scos sunt coturile de pe acele furtune vechi(ia un feon si incalzestele nitel ca sa iasa mai usor...la fel cu miscari de rotire, altfel nu se poate.Pun si o poza sa vezi exact sagetile desi nu este mare inginerie...20j065g.jpg

Sper ca am fost destul de explicit...nu prea le am cu povestitul...sper sa te ajute sa ti rezolvi mica problema.:)

 

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On ‎16‎.‎11‎.‎2012 at 3:55 PM, EL-GABRY said:

Ce am facut:

1. Am scos pompa afara de pe vas, am desfacut-o, am curatat motorasul (nu era ars, doar blocat), l-am probat si am inchis pompa - deocamdata nu trebuie sa cumpar alta pompa;

2. Am dat cu banda teflon pe stutul care intra in garnitura de pe vas, am bagat pompa inapoi pe pozitie, nu mai pierde lichid pe acolo - deocamdata nu trebuie sa cumpăr alta

 

Facut si eu operatia

merge perfect

multumesc frumos

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am problema cu stergatorul din spate .vand dau sa stearga geamu stergatoru merge da nu iasa apa.pompa se aude da nu baga apa.pe fata functioneaza ok.

Pe unde merge conductata de apa care duce in spate.am suflat pe furtun si e infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa fie infundat...ce e cumva conducta de canalizare sa circule mizerie si alte nebunii pe ea...undeva ori este crapat / sarit din mufa...ai dat jos capitonajul haionului sa te uiti la mufa care intra in motoras ca de obicei acolo este buba...am incercuit cu rosu treseul conductei iar cu albastru celebra mufa care crapa(eu am inlocuit cu ce se vede dupa o inundatie...).n2xxrl.jpgwjgxft.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum sa desfac panoul din spate sa am acces acolo.am desfacut suruburile alea 2 dar nu iese mai are altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos panelu am verificat mufa nu are nimic.problema e ca nu ajunge apa pana la mufa.am scos mufa si am dat drumu la stergator si nu iese apa pe acolo

Pe unde merge conducta aia poate e intrerupta pe undeva ca nici apa nu vad pe nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!