Jump to content

Pompa spalator parbriz - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

De la volksman sau alt magazin de piese. Acum sunt la sv si nu am acces la SOTE . Cand ajung acasa iti spun codul piesei. E rezervor de 3,5 sau 5l?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

bogdan sandru daca ai spalator la far, rezervorul este de 5l, daca nu, are 3,5l.

La Volksman gasesti rezolvarea si pt cealalta problema a ta. :icon_cool:

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca acestea sunt codurile:

443 955 465

443 955 467 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee cat costa un motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abyss 77 ia legatura cu Volksman si iti va face o oferta pentru motorasul de care ai nevoie. Bafta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Eu azi am schimbat motorasul (pompa pentru stergatoare) am dat pe ea 105 lei ContiTech

Am schimbat-o personal fara a merge in service, la mine problema se manifesta prin arderea sigurantei atunci cand dadeam sa spal parbrizul.

Probabil a intrat in ea lichid pentu ca eram destul de neglijent si uneori turnam lichidul de parbriz si peste ea. Atetntie de mufa, daca intra lichid in ea, acesta se duce direct pe contacte pana in interiorul motorasului. In rest pompa este destul de bine capsata.

Singura problema pe care am intampinat-o a fost aceea ca pompa nu avea nicio garnitura care sa etanseze zona dintre ea si vas, de aceea am luat o pasta siliconica pentru garnituri. Am curatat pompa si zona de vas care face priza cu pompa, pe urma am pus pasta siliconica pe marginea pomepi, am asteptat 15 minute (conf prospectului) si am introdus-o la locul ei. Astept pana maine sa se usuce complet tinand cont ca e mai frig in perioada asta.

Maine voi turna lichidul in vas si in masura in care voi intampina alte probleme, revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GArnitura a ramas ori in vas ori pe pompa veche, si mai bine o luai OEM, e cativa lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sincer... nu stiu ce sa zic. Asa am crezut si eu initial, am cautat-o peste tot si sub masina crezand ca a cazut, dar nimic.

Oricum problema s-a rezolvat, pasta siliconica a costat aprox.15 lei, deci nu foarte mult.

Una peste alta tinand cont ca am trecut prin temperaturi de -20 grade zilele trecute, eu zic ca am facut o treaba buna.

Bafta altora daca intampina aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu cum e pe la voi dar azi mi-am facut o mie de draci dupa ce am mers 300 km fara a spala parbrizul decat cu bidonul pe dinafara. La mine simptomile au fost in felul urmator :a incetinit presiunea apei aruncate pe parbriz si apoi deodata nu a mai mers deloc da deloc si mi se pare ca nici nu se aude bazait nimic., Sa fie arsa pompita? am citit pe aici ca se scoate usor apuci si tragi in sus. da ma intreb tot lichidul ( e vasul plin ) nu o sa il pierd ? si asa simplu se da jos doar treagi in sus si iesa ?oare sa fi curs apa in mufa dupa cum citesc pe aici ? daca e asa trebuia sa se fi ars siguranta nu ? sper ca nu v-am zapacit de cap :) mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul o sa-ti curga, dar nu cred ca asta este marea problema. Daca nu vrei sa-l pierzi faci rost de o seringa cu un furtunasi si il scoti afara inainte de a scoate motorasul. In principiu pompa de la stergatoare iese pur si simplu daca tragi de ea in sus. Mai exista posibilitatea sa ai siguranta arsa, insa daca s-a ars siguranta sigur a existat un motiv. Eu zic sa verifici siguranta si daca continua sa iti sara in momentul in care incerci sa speli parbrizul atunci sigur ai un scurt care in mod normal vine de la motorasi. Ce pot sa zic... desi aceste probleme sunt aparent identice totusi unele sunt diferite :icon_confused:

Bafta multa in rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu probleme cu pompita ,a stropit slab ,apoi deloc,nici un bazait nimic,moarta.s-a constatat decesul si s-a inlocuit cu una noua(nu stiu ce firma) la vreo 60 lei. timp operatie:5min. medic:subsemnatul. merge struna si astazi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu problema cu spalatorul de luneta. Mentionez ca spalatorul de parbriz merge perfect. Cand apas sa spele luneta, se aude motorasul, dar nu arunca deloc apa. M-am uitat la stergator si nu vad sa fie vreo gaura pe unde sa poata fi aruncata apa (si daca exista, e indreptata undeva in jos).

Puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi cum as putea rezolva problema ?

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am scos azi tot vasul (pt a pastra lichidul evident:) ) si am curatat suflat pompa in ideea ca poate o resuscitez :( degeaba) am pus-o pe direct la baterie si nada,nimic,nema. Asa ca urmeaza una noua.

@Kef-petry : de unde ai gasit asa ieftina la 60 lei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebuii sa gasesti la orice magazin de piese auto. prin comanda care dureaza 1 zi ,max 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema legata de instalatie de spalare parbriz. Am pus azi lichid, nu mai aveam de vreo 3 zile dar nu am avut cand sa cumpar. Dau sa stropeasca si nu dadea deloc pe parbriz. I-am zis pasagerului sa se uite daca e balta in fata si intradevar era vreo jumatate de litru pe jos. Am deschis capota si am observat ca alea doua furtunase care intra in pompa erau putin iesite si arunca apa pe acolo. Am impins furtunele inapoi si tot nu a mers. Dupa ce am mai mers vreo cateva minute iar am oprit si am mai impins inca o data furtunele inauntru si m-am jucat un pic la spalatorul de pe partea pasagerului, l-am "foit" de sus in jos, din reglaj. Am intrat in masina, am dat sa stropeasca dar mergea doar cel de pe partea pasagerului, macar mi-am spalat parbrizul.

Cum fac sa nu mai iasa furtunele de acolo? Merge cu superglue?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce am observat furtunele alea sunt din plastic, ca niste tevi, si se crapa daca pun colier de fier. O sa incerc cu unul din plastic sa fixez ansamblul ala de tevi sa nu mai iasa.

Mersi de idee :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit un adeziv de la loctite(gen picatura) ca sa lipesc racordul din spate care duce la duza de pe hayon, era a doua oara cand imi iesea din cauza duzei inghetate/infundate dar solutia e definitiva nu cred ca il voi mai putea desface vreodata.

Incearca intai cu un colier de plastic(soricel) pe ala il poti desface mai usor daca ai nevoie vreodata sa scoti pompa, daca nu adeziv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut...

este vechi topicul, dar poate il citeste careva priceput..

am o problema legata de lichidul de spalare parbriz la un GOLF4, Actionez stergatoarele si pompa de lichid si imi pornesc doar stergatoarele. Lichid ioc.

O perioada a fost gol bidonul, dupa ce l-am umplut nu a mai mers. Mai adaug ca inainte de astea mai era si problema ca pierdeam lichidul de spalare din bidon. Nu cred ca este spart vasul, cred ca pe la imbinarea pompa - bidon.

Daca ma poate ajuta careva cu un sfat ..de ce nu imi mai arunca lichid de spalare?

Eu azi am schimbat motorasul (pompa pentru stergatoare) am dat pe ea 105 lei ContiTech

Am schimbat-o personal fara a merge in service, la mine problema se manifesta prin arderea sigurantei atunci cand dadeam sa spal parbrizul.

Probabil a intrat in ea lichid pentu ca eram destul de neglijent si uneori turnam lichidul de parbriz si peste ea. Atetntie de mufa, daca intra lichid in ea, acesta se duce direct pe contacte pana in interiorul motorasului. In rest pompa este destul de bine capsata.

Singura problema pe care am intampinat-o a fost aceea ca pompa nu avea nicio garnitura care sa etanseze zona dintre ea si vas, de aceea am luat o pasta siliconica pentru garnituri. Am curatat pompa si zona de vas care face priza cu pompa, pe urma am pus pasta siliconica pe marginea pomepi, am asteptat 15 minute (conf prospectului) si am introdus-o la locul ei. Astept pana maine sa se usuce complet tinand cont ca e mai frig in perioada asta.

Maine voi turna lichidul in vas si in masura in care voi intampina alte probleme, revin cu un post.

Salut..e cam vechi postul, dar poate ma ajuti...cumva siguranta pentru pompa pt. spalare parbriz este aceeasi cu a stergatoarelor, su exista o alta siguranta?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,mai mult ca sigur ai pompita spalator arsa , una noua aftermarket este intre 40-50 ron,depinde de producator si magazinul de unde o iei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut pompa blocata din cauza asa zisei rugine, am desfacut-o , am dat-o jos , am curatat-o si ....minune , merge din nou, trebuie doar sa te implici putin si sa ai multa rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cred ca acestea sunt codurile:

443 955 465

443 955 467 A

Care e pentru vas mare (pentru masini cu spalator faruri) si care e pentru vas mic?

Eu nu am spalator la faruri, in concluzie am vas mic (de 3.5l). Ce garnitura trebuie sa comand (din cele doua coduri)?

Multumesc.

Si o alta intrebare:

Pompele 1J6 955 651 pentru lichid parbriz de la Topran, sunt OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu cine si-a cumparat vas de expansiune antigel de la topran si daca iti vine sa crezi nu era bun, ii curgea, fiindca diametrul stutului era mi mic cu 1mm...trist, dar adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spuneti va rog daca garniturile sunt identice? Nu sunt scumpe, dar vin pe comanda si nu vreau sa mai astept o zi-doua iar.

Vasul meu e mic (asa cred, ca nu am spalatoare faruri), care e codul corect?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca acestea sunt codurile:

443 955 465

443 955 467 A

Care e pentru vas mare (pentru masini cu spalator faruri) si care e pentru vas mic?

Eu nu am spalator la faruri, in concluzie am vas mic (de 3.5l). Ce garnitura trebuie sa comand (din cele doua coduri)?

Multumesc.

Si o alta intrebare:

Pompele 1J6 955 651 pentru lichid parbriz de la Topran, sunt OK?

Tu vrei garnitura de la pompa?

443 955 465 este garnitura dintre pompa si vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!