Jump to content

Pompa spalator parbriz - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

scoate furtunul care pleaca din pompa spre spate, si vezi daca scoate apa din supapa de sens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai desfaci capitonajul stanga interior(ala de pe partea firelor)si urmaresti traseul furtunului...undeva este intrerupt/sarit din mufa...uita te atent si la roata de rezerva dupa ce arunci cateva jeturi pe spate...cauta urme de umezeala pe sub mocheta trusei...

Later edit : Sau si varianta colegului de mai sus este foarte buna...m am gandit ca daca pompa se aude cum baga nu ar fi cazul...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si asta am scos furtunu care duce in spate si baga apa.am facut numai pe acolo.Si pe unde ar trebui sa umblu sa vad furtunelu prin interioru masini?

Ideea e ca am suflat pe furtun dupa ce lam scos din mufa de pe spate si nu e infundat cum face in fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sub capitonaj porbagaj lateral stanga spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua, de ceva timp am sesizat ca pierd lichid de parbriz, azi am rugat pe cineva sa se uite cand dau cu lichid pe parbriz daca picura pe undeva si curge prin locul unde este incercuit in poza de mai jos. Oare se gasesc furtunase de genul de cumparat sau trebuie sa improvizez ceva? 

vas_lichid_pabriz_cu_fara_pompa_vw_bora_

Modificat de DClaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/9/2016 at 1:35 PM, sdR+ said:

Acele 2 furtunase in sine sunt problema...ele au fost mufate la cald si in timp s au cam copt ca sa zic asa si pe acolo scapa(adica pe la imbinarea dintre furtunas si cot...).

qx3q8k.jpg2lk3bb9.jpg

Si la mine trebuia sa amorsez de cateva ori maneta ca sa iasa lichid...acum la prima apasare are jetul si pe spate asa puternic de il arunca pe parbriz daca nu bate vantul...Solutia este inlocuirea furtunelor(practic iti trebuie 50 de cm de furtun...)poti lua siliconat sau matisat ca mine depinde ce gasesti la cota care iti trebuie tie...eu am dat 5 lei pe 50 de cm pe un furtun cauciucat matisat pe care l am taiat fix in 2 bucati a cate 25 cm(cele originale sunt mai mici dar eu am mai lasat o rezerva pentru ca si diametrul interior este mai mic...Atentie cand scoti cele 3 coturi si o mufa dreapta care vine infipta in alta(daca imi aduc bine aminte...) ca sunt destul de bine stranse pe acele furtune de plastic...tragi prin rotire stanga dreapta fara frica...Eu am incalzit cu un feon furtunasele(le am luat nitel mai mici in diametru special pentru treaba asta)apoi cu miscari stanga dreapta au intrat fortat...altfel exista riscul sa , sara la propriu...am vreo 2 luni de cand am facut operatiunea si nu mai am un strop de lichid pe pompita(mereu o gaseam uda si plina de albastreala...).La reasamblare sa impingi bine stutul la pompita in garnitura rezervorului ca sa fie totul ok.

 

Poate te ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am cumparat azi de la Autokarma, o pompa pentru stropit parbrizul si luneta, fiindca cea veche originala, se dezamorsa si la inceput stergatoarele mergeau pe uscat. Am comandat HELLA. Cutia este intr-adevar de la fabricantul HELLA, insa inauntru este o pompa M.E.S., Swiss Made, care arata putin mai rau la finisaje in comparatie cu cea originala, iar marca si numarul de cod HELLA, nu sunt imprimate pe corpul pompei ci pe un autocolant argintiu, cu o vopsea neagra ce se ia usor cu mâna. Sub autocolant, este vizibil un loc in care s-a razuit logo-ul original, probabil acel M.E.S.. Totusi acest logo M.E.S. a ramas pe pompa in alte 2 locuri.

Este cazul sa ma ingrijorez ca am cumparat ceva slab calitativ sub sigla HELLA, sau o pot monta linistit? Oare si HELLA ia piese de la alti fabricanti, le razuieste logo-ul si le reasmbaleaza? Parca regret ca nu am luat originala, dar era ceva mai mult decât dublu pretul!

Cutia si pompa ce se afla in cutie.

IMG_20180330_212927.jpg

 

Poze cu cele 2 logo-uri M.E.S. ramase nerazuite pe pompa HELLA.

IMG_20180330_213018.jpg

IMG_20180330_213049.jpg

 

Locul razuit de sub autocolantul argintiu cu logo-ul HELLA si seria HELLA.

IMG_20180330_213134.jpg

 

Ce credeti despre aceasta pompa M.E.S., este de calitate? Eu am dorit una de calitate si de aceea m-am oprit asupra marcii HELLA.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VDO / CONTINENTAL era cea mai buna varianta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VDO/CONTINENTAL nu avea in oferta respectivul comerciant on-line. Dar Gabi, fiindca daca nu ma insel, ai legaturi strânse cu piata pieselor auto, in ceea ce priveste pompa cumparata de mine, cea de mai sus din poze adica HELLA/MES este totusi de o calitate buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

 

Stiu ca topicul este destul de vechi dar intampin si eu aceasta problema la un bora 1.9.

Adica : am dat jos pomp si am testat-o la 12 v,pompa functioneaza,am verificat siguranta si este buna,acum incepe chestia ciudata am verificat mufa de alimentare a pompei si primesc constant 4,5 v indiferent daca activez switch-ul sau nu a pompei. Ce as mai putea verifica?  Exista un releu?  

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut! Am si eu mici probleme cu acest ansamblu. De cateva zile trag de maneta, motorasul se aude insa stergatoarele fac 2-3 ture si abia apoi incepe sa vina apa pe duze, si dupa inca o tura doua incepe sa o si arunce sus. Motorasul e mai zgomotos decat de obicei, insa am facut urmatoarele verificari: am scos motorasul si l-am probat fara conducta care trimite apa la duze (arunca un jet destul de puternic, deci ma gandesc ca nu e el de vina). Apoi am scos conducta care duce la duze si am bagat pe rand aer si apa dinspre vas spre duze si invers (au debit, nu par a fi infundate sau obstructionate pe undeva). Cand le montez inapoi insa, iar arunca greu apa. Intai se umezesc putin duzele si cu greu incepe sa o si arunce. Daca las maneta si dau imediat iar de ea, arunca cum trebuie. Daca o las un minut, iar se comporta ca si cand ar pierde presiune pe undeva.

 

Ce am observat tot mai des, e ca gasesc dimineata balta sub masina, in dreptul rezervorului de lichid. Umplu rezervorul ochi si a doua zi  mai are aproape un sfert, nefolosind stergatoarele. Ciudat este ca am scos si vasul cu totul si nu e spart/crapat si am verificat si acea garnitura pe care se infige motorasul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

identifica scurgerea.

vasul, imbinarea cu pompa, furtunul/imbinarile intre elemente de furtun.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a rezolvat de la sine. Am tot umblat pe acolo zilele astea, am scos vasul, l-am curatat, am verificat garnitura (pe acolo gaseam umed cand vedeam scurgeri sub masina).  Am comandat chiar si alt vas care a venit cu gaura pt senzor de nivel chiar daca am comandat exact de pe codul piesei oem (eu neavand senzor). Aceleasi simptome le aveam si cu vasul nou. 

 

Am lasat-o fara lichid cateva zile apoi acum doua seri am turnat o farama de apa si surpriza, arunca de n-ai treaba, chiar de dinainte sa plece stergatoarele. Nu am facut absolut nimic si nici scurgeri n-am mai gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 22.10.2016 at 11:45, mihaitagolf4 a scris:

Salut am problema cu stergatorul din spate .vand dau sa stearga geamu stergatoru merge da nu iasa apa.pompa se aude da nu baga apa.pe fata functioneaza ok.

Pe unde merge conductata de apa care duce in spate.am suflat pe furtun si e infundat

  Salut,

Ai reusit sa rezolvi problema? In aceeasi situatie ma aflu si eu si nu pot sa-i dau de cap. Multumesc!

Precizez ca am Golf 6 break.

 

Poate sa-mi spuna cineva pe unde este traseul conductelor pentru stergatorul din spate.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea stanga, pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema cu solutia de spalat luneta. Era sparta (corodata) conducta (teava metalica) din angrenajul stergatorului de parbriz al lunetei, pe ea fiind atasata duza pentru stropire. Inlocuire, montare si functionare OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, de ceva vreme tot pierdeam lichid din vasul lichidului de parbriz, iar astazi la service m-au pus sa inlocuiesc pompa de apa a lichidului de parbriz. Partea ciudata din punctul meu de vedere este ca nu era rupt vreunul dintre capete. Ati m-ai intalnit sa se defecteze in acest mod pompa? Sau poate sa fie ce as crede eu, ca ar fi iesit la unul din capete vreun furtun, iar ei ca "baietii" sa ma puna sa iau alta pompa? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de zis pe forum, daca nu ai o poza,  etc...sa vedem ce se intampla acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate am lăsat pompa la service. Sper sa o recuperez mâine. Voiam doar sa știu dacă ați mai auzit situații ca sa fie de vina pompa sa fiarbă vasul lichidul. Mulțumesc.

Modificat de puma_k1ng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa piarda...se mai poate, sa piarda pe langa corpul acesteia, unde sunt lipite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!