Jump to content

Capac Rezervor


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Mi-a lasat un prieten de familie un Passat in grija, masina e relativ noua, mi-a placut, e 2.0 tdi, m-a surprins cuplul, silentiozitatea, feeling-ul, directia, cam totul. Avand in vedere ca eu conduc zilnic un g4 1.6 mi s-a parut un fel de UFO masina asta, ma bazaie cand depasesc 59km/h, centurile de siguranta tipa si ele, frana de mana e de fapt frana de deget ca si pornirea (sa nu mai vorbesc de cheie) sau de vw info system, samd, tot felul de chestii mici si frumoase. Ma rog, idee e ca am spalat masina, assa cum m-a rugat omul, si acum trebuie s-o si alimentez, dar nu stiu cum. Am gasit relativ usor butonul cu pricina, trag putin de el, nimic. Trag si mai mult de el, tot nimic. Daca trag siii mai mult, am sa raman cu el in mana. Chiar nu stiu ce sa fac, va rog frumos ajutati-ma ... am incercat cu motorul pornit, cu motorul oprit cu/fara contact, etc.... omul tre' sa aterizeze, eu trebuie sa il astept la aeroport, dar deocamdata nu am suficienta motorina ca sa ajung pana acolo.

PS: am cerut ajutorul unui sofer de touareg care nu m-a putut ajuta in nici un fel, sper ca nu s-a dus vreun contact la buton :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie tras f usor de buton si in mod normal ar trebui sa elibereze un pic usita de la buson. Daca nu, incearca sa pui pe cineva sa traga de buton si tu sa misti usor de usa , sa impingi apoi sa tragi, poate agata ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca nu are nici o <<sfoara<<< de care sa tragi in caz ca te lasa actuatorul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are nici o sfoara, de asta mi se par dubioase high-tech-urile astea noi ... ce faci cu keyless entry cand iti moare bateria? :D , Ma rog, multumesc de sfat Tzeposule, am sa incerc asta, cat de delicat (si panicat) pot ca sa nu las vreo urma, chiar nu ma simt cu musca pe caciula si nu as vrea sa para ca a cedat ceva din cauza mea... :D sper sa functioneze, daca nu, exista taxiuri. Thanx again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca s-a rezolvat intr-un fel sau altul pentru ca am livrat masina si nu am primit nici un telefon pana acum :) Nu stiu daca exista vreo posibilitatea manuala de a-l actiona, dar in cazuri disperate, stiu ca se rupe relativ usor, costa putin si se inlocuieste rapid ... mai dubios e cu vopsitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Ca si fapt divers, cum ai incercat sa deschizi capacul ala? Fa o descriere te rog, ce ai incercat sa deschizi si de unde.

PS. Banuiesc ca ai vazut butonu ala mic de jos de pe usa soferului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, da, am vazut butonul mic de pe usa soferului, de langa butonul pentru deschiderea portbagajului. Cum eu am un g4, la inceput am incercat sa apas pe el dupa care, vazand ca asta nu m-ar ajuta decat sa il stric am tras de el / l-am ridicat. Exista vreo procedura speciala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut bine cum ai facut. Se trage de el usor si ar trebui sa auzi capacul cum se deschide. Probabil ca eletromotorul care elibereaza carligul de la capac nu vrea sa reactioneze...roaga pe cineva cand tii tras de butonul respectiv...sa apese usor pe capac...sau daca ai putea asculta daca se aude un clinchet cand tragi de buton...

Oricum acolo e o mica pb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stutul care tine capacul are o astfel de forma incat sa poti sa bagi usor o surubelnita si sa apesi pe el si se deschide fara probleme. Banui ca se poate chiar si cu cheia de plastic apasa, dar eu unul nu as incerca cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
am tras de el / l-am ridicat. Exista vreo procedura speciala?

Asa se si face, nu e nici o procedura speciala. Am crezut ca ai incercat sa deschizi capacul direct, fara sa mai actionezi butonul.

Daca nu se deschide capacul de la rezervor, e blocat ceva undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am masina de 1 luna jumate .... dupa ultima alimentare nu se mai inchide capacul ala nenorocit! m-am uitat la clema aia, am tras, am impins ... tot nu se inchide ... daca mai e cineva care a avut problema asemanatoare sa-mi dea si mie de stire

Modificat de R_a_z_v_a_n
Editare titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul este actionat electric.

cumva s-a sticat circuitul electric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic eu cred ca clema aia nu mai agata locasul din capac ..pt ca o imping la maxim si nu o agata!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Citeste REGULAMENTUL.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am fost in service ... si de aceea am intrebat aici pt ca am crezut ca stie careva vreo smekerie ca sa remediez tampenia asta, am mai avut inainte vw, eram legat tot de pbn unde am avut numai experiente triste si de durata cu nesimtitii aia si nu am chef sa ma tina iar la nesfarsit, sa ma amane si sa ma poarte ca pe o oaie ce pasuneaza!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Citeste REGULAMENTUL.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spui ca usita nu se agata. Cind apesi pe buton auzi sunetul specific de actionare a sistemului de blocare ? Trebuie determinat daca defectul e electric sau mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand apas butonul se aude ca partea electrica isi face treaba si eu sunt de parere ca este o problema mecanica ... zilele astea o sa imi fac programare la service si pe capacul de la rezervor si pt ambreiaj ... sper sa nu imbatranesc pana o sa vad problemele remediate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit la fel dupa ce s-a format un strat fin de gheata (dupa ce am fost la spalatorie cu masina) in jurul clemei de plastic care agata capacul la inchidere.

Din cauza ghetii nu iesea clema de tot si nu agata capacul.

La mine s-a rezolvat dupa 2-3 minute de apasare pe clema respective (finut ca sa nu il rup sau ceva de genu acesta).

Acuma nu stiu daca si la Passat e acelasi mecanism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit lucrul acesta de doua ori. Pintenul care agata capacul a ramas blocat in interior din cauza unui strat subtire de gheata. Verifica acest lucru inainte sa faci o programare. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:frigbaitata: din cauza la clema aiai mica e ... nu mai scoate capul suficient ... da/i un bobarnac si ai sa vezi ca merge ... :lol:kps ... esti multumit de dsg? as vrea sa imi iau si eu cu aceasta cutie si nu stiu daca e buna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca cu o solutie din aia de bagat in yale...

:icon_thumright: Tot ce pot sa zic, sa nu incerci sa incalzesti cu vreun chibrit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am avut inghetat.... am avut inspiratia proasta de a forta capacul putin cam mult si s-a rupt. Iti recomand sa ai grija ca unul nou cu tot cu vopsire si manopera e vreo 350RON. Ceva lubrifiant si putina rabdare... In nici un caz nu da cu apa calda ca ingheata mai tare si mai repede(sau daca ai dat deja nu uita sa o stergi repede cu ceva, n-o lasa sa inghete!). Success!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat ..... si bineinteles ca pbv ma gaurit de 150 ron :)) ca doar nu erau nebuni sa zica ca e vina constructorului, am fost de vina eu ca am deschis capacul sa alimentez :))) si cica a ramas blocat inauntru mizeria aia de plastic neagra care tine lamela sa se agate ...ms oricum de raspunsuri si acum imi dau seama ca daca va citeam ieri sau azi dimineata forumul o rezolvam eu ... si de 150 ron beam bere cu cel care mi-a dat solutia .... batfa all si ms inca odata!

Modificat de qkdlao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
:frigbaitata: din cauza la clema aiai mica e ... nu mai scoate capul suficient ... da/i un bobarnac si ai sa vezi ca merge ... :lol:kps ... esti multumit de dsg? as vrea sa imi iau si eu cu aceasta cutie si nu stiu daca e buna ?

Vezi ce am scris la masina mea de DSG. E super. Fa si tu un test.

http://vwforum.ro/index.php?showto...l=ford&st=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

va salut

nu se mai deschide capacul de la rezervor, B6 variant, iar cand apas pe buton nu se mai aude nici zgomotul produs de motoras.

ce poate fi: siguranta, motoras?

alta problema ar fi ca nu am reusit sa desfac capitonajul din interior sa ajung la motoras-cum as putea?

am nevoie sa o rezolv urgent.

Mutumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!