Jump to content

Consumator baterie nedescoperit


ssoorriiin
 Share

Postare recomandată

Salut, am un passat b5.5 din 2003, 74 kw, 101 CP, saptamana trecuta luni dimineata am schimbat uleiul si filtrele la un service, apoi dupa amiaza am desfacut modulul confort si am refacut o conexiune a unui fir ce avea papucul defect si nu facea contact corespunzator, dar pentru ca nu am avut timp sa termin luni seara, a ramas pe marti dimineata sa termin de facut contactul defect. Dupa aceasta operatiune am asezat totul la locul lui si am observat ca masina nu porneste.

Am incarcat un pic bateria si am reusit sa pornesc motorul si am iesit cu masina pentru a incarca bateria. Urmatoarea zi am facut un drum de vre o 60 km si am si completat bateria cu electrolit. Pana vineri dimineata masina a ramas in stand by fara nici un consumator, iar vineri cand am incercat sa o pornesc.........surpriza iar nu aveam baterie. Am incarcat iarasi bateria si am facut un drum de 150 km. Astazi cand am mers sa ii dau o cheie iar nu am baterie......................

NU stiu ce sa ii fac in special ca nu am avut nici o data probleme cu bateria, a stat si o luna intreaga iarna fara sa o pornesc si tot mergea, deci exclud ipoteza ca e bateria dusa.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    30

  • F l o r i n

    15

  • Al Bundy

    14

  • zlatan005

    7

Ce baterie ai si ce tip ? Nu e cumva maintenance free ?

Iti incarca alternatorul ? ai 14v cu motorul pornit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o baterie Victory de 80 Ah. nu e maintenance free , n am verificat voltajul cat despre alternator imi incarca pentru ca dupa ce pornesc motorul si rulez un pic, daca opresc motorul si pornesc imi merge la sfert de cheie. problema e dupa o noapte sau o zi de nefolosinta a masinii

Modificat de adycent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi incarcarea (cu motorul cald e normal sa porneasca la sfert) primul pas si daca e ok inseamna ca ai un consumator. Trebuie sa verifici amanuntit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandeam mai mult la contactul ala ce l am refacut, pentru ca inainte firul respectiv nu facea contact cu pinul mufei modulului confort, dupa ce am refacut contactul a aparut problema, dar o sa verific si incarcarea ca sa fiu sigur

mersi de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti borna de + si pui miliampermetrul intre borna de la baterie si borna cu masina incuiata si lasata macar 10 minute asa.Parca consumul nu trebuie sa depaseasca 50mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut de cateva zile am o mica problema cu pornitul la frig.

Eu conduc foarte mult dimineata si seara pe intuneric, deci am ceva consumatori porniti. Seara cand dau sa plec daca e o zi mai friguroasa porneste mai greu ca si cum m-ar lasa bateria.

Am verificat acidul la baterie care e foarte bun, alternatorul la relanti fara consumatori incarca 14.2 si cu consumatori 13.7.

Astazi am avut timp si am masurat consumatorii. Cu masina incuiata si totul oprit am 0.42A consum. E normal, ce ma sfatuiti sa fac acuma, din cate am inteles sa scot mufa de la alternator sa vad daca scade ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt ok? Poate sunt arse din ele si de asta da sa porneasca greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul ala e imens. Normal ca slabeste bateria. S-a spus si mai sus cat trebuie sa fie consumul in stand-by.

Citeste topicul si vei descoperi si cum poti afla care e consumatorul-problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca ar fi releul de la alternator, cam cat costa unu si cat de greu se schimba, sa stiu pe viitor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvyu89 nu este releul, daca bagă atat cat ai afirmat mai devreme inseamna ca releul e bun. Cosmin deja ti-a raspuns la intebare. Ai un consumator care ia din amperajul bateriei si o descarca, asta trebuie sa verifici. Vezi daca se stinge becul la torpedou etc.etc.

Poate nu mai e bateria buna, chiar daca densitatea acidului e buna, asta nu inseamna ca ea inmagazineaza suficient curent.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten cu o astra g a avut aceeasi problema dupa ce un "electrician auto " i-a completat cu sigurante tot tabloul , pe motiv ca asa trebuie. Ii descarca bateria si a inceput sa scoata cate o siguranta pana cand a vazut unde era buba : de la o siguranta nou montata de faimosul electrician un fir prost izolat atingea un suport sub volan . Dupa izolare fir si scoatere siguranta , gata si problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu sigurantele nu am inteles-o....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica anterior avuse o situatie similara de circuit cu probleme, iar diagnosticat ulterior, probabil s-a preferat a-i fi scoasa siguranta respectiva, pentru a evita pierderile de curent.

Mai apoi, un alt electrician i-a completat tabloul pe motiv ca asa trebuie sa fie, nestiind ca e o problema.

Eu asta inteleg.

Silviu, nu exclude nici releul. E posibil ca el insusi sa fie un consumator ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat astazi din nou consumatorii. Daca scot siguranta 14 care e la Modul confort consumul scade de la 0.45 la 0.03. Si am mai fost la un prieten care mi-a facut si o revizie la electromotor, unde a gasit un mic joc la o bucsa la rotor. Am pus si electromotorul la punct, dar sa vad ce fac cu modulul confort... de ce papa atata curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat..... incearca sa deconectezi cate o usa, pe rand - si vezi daca iti scade consumul. Daca nu, problema inseamna ca e de la cablaj sau modul - poti proba cu altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, modulul confort pare cam afectat.... ai desfacut cutia lui, sa te uiti la el - sa nu ai umezeala pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ajuns pana acolo. AM vorbit cu un coleg de pe forum care se pricepe mai bine la electronica ca mine si o sa traga el o privire peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine. Desfa si arunca o privire acolo. Atfel, trebuie incercat cu altul, de proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu problema consumului dupa ce am facut o vizita la colegul nostru Pavy.

Am desfacut modulul confort, a verificat cablajul cu circuitul (era perfect uscat fara probleme), s-a verificat mufele si s-a montat la loc.

Dupa o noua diagnoza si resetare a modulului, consumul pe general al masinii a scazut de la 0.65A la 0.03A.

Banuiala noastra era ca o mufa nu mai facea contact bine si zapacea modulul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati despre bateria de pe masina din semnatura. am studiat bateria un pic si am vazut ca e fara intretinere, dar totusi cica lichidul din baterie trebuie sa depaseasca elementii cu vreo 2 cm, la mine erau descoperiti vreo 2 cm si am completat o dar degeaba ca nu mai tine. e posibil sa se fi dus bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca sa dus bateria,sau sulfatat elementii din cauza ca au ramas in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!