Jump to content

Consumator baterie nedescoperit


ssoorriiin
 Share

Postare recomandată

@powergt nu merge cu presupusul. Trebuie un electrician sa verifice consumatorii. De ex unui prieten ii statea becul din portbagaj aprins. Deci pot fi multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    30

  • F l o r i n

    15

  • Al Bundy

    14

  • zlatan005

    7

Ai camera pe bord? Trebuie sa iti inserieze cineva ampermetrul pe borna minus si sa vada consumul in st by. Apoi daca e consum sa scoata pe rand sigurante sa vada cand dispare. In  principiu al fi de la HU, modul confort, bec torpedou sau camera-statie, alarma aftermarket.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
On 3/29/2013 at 11:19 AM, F l o r i n said:

Depinde

 

daca switch-ul este stricat, dar nu avertizeaza de usa deschisa - nu ai consumatori din cauza lui. Daca ramane pe usa deschisa - ramane si lampa aprinsa....normal ca ramai fara baterie

 

altfel, tu poti avea probleme din confort - chiar daca e uscat .... cablaj - sau calculatoare de usa. Scoate sig 6 si 14 si las-o asa cateva zile, sa vedem daca descarca ori nu.

Salut.Poate imi dai si mie te rog o idee.La mine la Golfu 4 pe usa stanga spate din consola fata nu se deschide geamul stanga spate.Din spate se deschide.Nici nu se blocheaza sau deblocheaza din centralizata.Cu mufa conectata in stalp am un consum cu usile blocate si toti consumatorii opriti de 0.4 Ah.Daca scot mufa din stalp usa stanga spate am un consuma de 0.02 Ah.Altfel imi omoara bateria.Ai idee o fi din modulul usei stanga fata sau cel de pe spate?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Desi nu s-a mai postat de mult timp pe acest topic, incerc si sper totusi sa obtin un sfat si o parere in vederea rezolvarii unei probleme aparute la VW Passat ul din imagine, un B5.5 din 2002, berlina, 1,9 TDI, AWB, de 74 kw, 101 CP.

Problema este data de faptul ca daca nu folosesc masina 4, 5 zile aceasta nu mai porneste ca urmare a descarcarii bateriei  sub o anumita valoare, undeva sub 11,3 V. 

In aceasta situatie am facut o serie intreaga de teste folosind si un multimetru electronic:

Am masurat tensiunea de incarcare a alternatorului, care era de 14,38 V, dupa ce, in prealabil, am repornit masina cu cabluri legate la o alta baterie. Dupa ce am mers cu ea cam 15 kilometri, timp in care bateria s-a mai incarcat, am conststat, prin masurare, ca la borne avea 12,48 V. Dupa aproximativ 24 ore, timp in care masina a stationat, am masurat o valoare de 11,86 V la bornele bateriei. Cu aceasta valoare masina a pornit fara probleme a doua zi. Am mers din nou cu ea cam 10 km si s-a reincarcat la valoarea de 12,30 v. In acest moment, dupa ce am oprit-o, am scos borna - de pe baterie si am lasat-o 3 zile nepornita. Ulterior, facand masuratori din nou cu multimetrul, tensiunea la borne a fost de 12,15 V. In aceste conditii am considerat ca bateria ar iesi din cauza, de vina, probabil, fiind un consumator parazit. Ca urmare am inseriat multimetrul pe borna - si am gasit un consum de 0,230 A. Am scos, pe rand, toate sigurantele si surprinzator, valoarea consumului nu s-a modificat de loc.

In aceste conditii am reverificat buna functionare a luminilor interioare si exterioare, a climei, stergatoatelor, CD playerului, pe care l-am si demontat si am reverificat fara el valoarea consumului parazit care a ramas aceeasi, am reverificat usile care comunica fara probleme cu afisajul de pe bord, li se aprind luminile de sub ele cand sunt deschise, toate inchizandu-se si deschizandu-se fara probleme din inchiderea centralizata.

Am constatat, insa, ca capacul portbagajului, cate odata, se deschide doar din butonul din cheie sau din cel din usa de la sofer si nu din butonul portbagajului. Am mai constatat de asemenea ca plafonierele interioare, din spatele masinii, precum si una din cele doua lampi ce lumineaza in spate numarul de inmatriculare, nu mai fuctioneaza. Probabil au becurile arse. Nu stiu daca aceste probleme ar putea fi cauza consumului de 0,230 A. 

Vreau sa mai adaug ca bateria este o baterie Bosch de 12 V, 77Ah, 780 A, pe care o am pe masina de 9 luni. Este o baterie primita in garantie in locul alteia similare, care avea aproape 2 ani. Cred ca bateria nu a fost de vina nici atunci.

Nu am constatat mocheta uda deasupra calculatorului confort, de la picioarele soferului. Cu cativa ani in urma, nemaimergand inchiderea centralizata, am inlocuit in acest calculator, de la altul second, integratul raspunzator de aceasta functie. Totul a fost insa in regula pana in prezent. Singura deosebire a fost ca ordinea deschiderii usilor s-a schimbat: in loc sa se deschida usile din fata si apoi cele din spate, se deschid intai cele din stanga si la urmatoarea apasare pe butonul de pe cheie se deschid cele din dreapta.

In speranta ca cineva va citi totusi aceste randuri, va multumesc pentru eventualele sfaturi si sugestii pe care mi le veti transmite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!