Jump to content

ajutor! porneste greu passat tdi


aalimann
 Share

Postare recomandată

ceau .. am un passat tdi 99 si in special dimineata dar nu numai, porneste greu ori ca e vara ori ca e iarna. de obicei atunci cand sta o perioada mai lunga de timp ( 6-7 ore) porneste greu... bujiile le-am verif cu becu si sunt bune iar bateria am dus-o la atelier la incarcat si mi-a dat alta de schimb si parca porneste mai repede dar nu cum ar trebui...

ce poate sa mai fie in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand de cati ce amperaj are bateria?cat e de uzata?cum ai verificat bujiile cu becul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 1999 pe Passat s-au montat nu mai putin de 5 modele diferite de 1.9 TDI. Unele Pompe Distribuitoare de 66 si 81 Kw iar altele PD-uri de 85 Kw.

Ce motor este instalat pe masina ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca este vorba de un motor cu pompa distribuitoare. Sunt 2 probleme mai des intalnite

1. Daca este vorba de pompa distribuitoare, verifica sa nu traga aer pe circuitul de motorina ( sa nu ai buke de aer ) . De obicei trage aer si in timp se dezamorseaza pompa de motorina.

2. Verifica starea compresiei pe cilindrii . Asta cred ca este mai putin probabila in cazul tau , dar este bine sa o verifici ...

Ar mai putea sa fie si punerea la punct a distributiei , dar asta o verifici cu VAG-COM-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea este de 66 kw are un chip tuning pe ea...

bateria care e pe ea nu stiu ce amperaj are ca nu mai are abtibild pe ea ...si de cand e la mine de 1 an nu am schimbat-o... probabil ca e de 75... azi vreau sa schimb bateria ..are un prieten una noua si mi-o imprumuta pentru cateva zile sa vad cum se comporta...

va anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau este AHH (66Kw/3750rpm si 210Nm/1900rpm) sau AHU(66Kw/4000rpm si 202Nm/1900rpm)

1. Primul lucru care trebuie verificat este daca nu iti apar bule de aer pe circuitul de tur dintre filtru de aer si pompa de motorina (asa cum a scris si Alin mai sus).

2. Verifica daca nu ai coduri de eroare storate si verifica corectitudinea indicatiei senzorului de temperatura ECU

3. Verifica avansul "static" al pompei (VAG COM Basic settings grupul 000)

4. Verifica tot cu VAG COM-ul daca canalul 5 din Adaptation este "plecat" de la loc adica alta valoare in loc de 32768.

Imediat ce porneste motorul merge rotund sau usor intrerupt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun ca dimineata cand se chinuie sa porneasca lumina de born scade in intensitate...si dupa ce pornesc isi revine...de la baterie o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as mai avea o nelamurire....mecanica pentru mine e un domeniu indepartat...ce e ala VAG COM ????

:censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... am schimbat ieri bateria :) si tot la fel porneste :D

poate poate putin mai repede o ia dar tot invarte in gol de cateva ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da l-am primit..

stii un mecanic bun pe aici la noi in arad ?

imi porneste greu masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bateria ...am crezut ca asta e problema...dar m-am inselat porneste tot la fel de greu...parca parca o ia mai repede dar dimineata invarte in gol vreo 5-8 secunde si numai atunci porneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bateria ...am crezut ca asta e problema...dar m-am inselat porneste tot la fel de greu...

ai verificat ce a zis ANDI referitor la bule de aer pe conducta de alimentare??? (intre filtru de motorina si pompa de injectie???)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat pentru ca eu zic , ca daca ar avea aer pe conducta de alimentare as simti cand accelerez ca da rateuri...dar lucrul asta nu se intampla

sau nu ar trebui sa simt ca nu accelereaza ascendent daca as avea aer in conducta de alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu e nimic de incercat.. trebuie sa te uiti la conducta transparenta care vine de la filtru spre pompa daca vezi bule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HAi sa explic logica afirmatiilor mele:

Ca sa porneasca un diesel are nevoie de aer (galeria de admisie nu tur motorina) , de motorina de caldura si de sincronizarea acestor ultime doua cerinte.

Caldura este data de aer si de compresie. Intrucat in cazul descris de tine pornirea greoaie apare dupa o stationare de lunga durata si nu este direct dependenta de temperatura exterioara inclin sa elimin aceste doua cazuri. (oricum merita sa verifici si clapeta care obtureaza admisia de aer sa nu ramana agatata - parghia mica neagra de plastic de langa "ciuperca mare argintie" de pe galeria de admisie)

Mai ramane de verificat motorina (in cazul in care la o stationare de lunga durata se strange aer pe circuitul de alimentare pornirea este greoaie) si sincronizarea adica avansul pompei de injectie la pornire.

Pentru acest ultim pas ai nevoie de VAG COM care este softul de diagnoza specific VW/Audi/Seat/Skoda (vezi www.ross-tech.com )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat pentru ca eu zic , ca daca ar avea aer pe conducta de alimentare as simti cand accelerez ca da rateuri...dar lucrul asta nu se intampla

sau nu ar trebui sa simt ca nu accelereaza ascendent daca as avea aer in conducta de alimentare?

<{POST_SNAPBACK}>

rateuri ???? N-ai sa vezi... apropo, ce masina ai avut inaintea asteia...si de cat timp ai passatul???

am vazut la un golf III TDi...la 3 minute dupa ce opreai motorul, turul de motorina era gol-golutz...apoi dadeam la automat pana amorsam iar instalatia cam 1-2 minute, iar dupa amorsare venea motorina normal, deci nu se pune problema sa dea rateuri ca la DACIA :rolleyes: Totusi e vorba de o pompa de injectie comandata electronic!!!

Fa cum zic ANDI si THHEO...uita-te dimineatza pe conducta aia transparenta si spune-ne si noua daca ai motorina sau nu! Poti avea surpriza sa fie goala!!! Sau sa aibe bule mari de aer!

Modificat de kador
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Rateuri" am avut eu. Cu ghilimele bineinteles. Aveam un por pe conducta de tur de motorina chiar inainte de filtru. Tragea aer si cand acceleram tragea asa mult aer incat smucea intr-un hal fara de hal. Dar bulele trebuie sa fie cu adevarat mari ca sa se piarda amorsarea dinamica a pompei. Sau altfel spus sa smuceasca simtibil. Altfel daca sunt mici vor face doar o scadere de putere dezvoltata de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Indraznesc sa intru si eu in aceasta discutie pentru ca multi ati spus despre acele bule de aer de pe turul motorinei. Sper sa nu se supere aalimann ca m-am bagat in topicul lui, insa eu am mari probleme cu pornirea la rece (si doar pe timp rece), cred ca din cauza ca am acele bule de aer pe turul de motorina. Am verificat imbinarile furtune-conducte, am schimbat colierele, unde mi se parea dubios cauciucul furtunelor l-am scurtat, la acea supapa-T de pe retur care intra in filtru i-am schimbat inelul de etansare (o-ring) insa degeaba, tot am aer in conducta transparenta care duce la pompa...

Cand e mai rece afara (sub 7-8 grade C) porneste ''ca in trei pistoane'' ca dupa aceia sa mearga bine. Daca stiti ce sa-i fac, va rog ajutati-ma.

Aalimann, priveste o data si tu aceea conducta, se pare ca ai aceleasi probleme ca si mine. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inca o intrebare: Supapa T are doua o-ringuri? Daca da, unde e al doilea? (primul eu il consider cel de pe filtru) Ma poate ajuta cineva, va rog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema asemanatoare: dupa ce masina statea stationata o vreme, pornea mai greu (dupa 8-10 secunde). Interesant ca aceasta problema a aparut doar cu venirea primaverii, iarna masina pornind la 'sfert de cheie' chiar si la -25 gr. C. Mentionez de asemenea ca nu erau probleme in mers, doar la pornire. Totul s-a rezolvat prin refacerea etanseizarii capacului pompei de motorina, operatiune executata folosind silicon. Din cate am inteles garnitura era putin uzata si scapa aer pe acolo. De atunci porneste fara probleme :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!