Jump to content

Noul Passat - Coupe


paul_ral
 Share

Postare recomandată

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    23

  • cosminrot

    18

  • Hooligan

    16

  • CristianMarin

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut , fiind nou pe aici nu pot sa deschid un topic asa ca sper sa nu fiu off-topic . Stie cineva cum se utilizeaza bluetooth-ul audio la RCD 510 ? Eu am tot incercat dar nu am reusit sa-i dau de cap ... il activez , activez si la telefon , iar cand dau sa caute ... nu gaseste absolut nimic . Sper sa ma lamuresc aici si imi cer scuze daca sunt off-topic .

acel bluet. merge doar pentru mp3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminrot: Treci si tu pe la intalnire sa-ti admiram si noi masina ... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminrot - Urmeaza sa fac prima revizie si tu ma pui pe ganduri :vaidecapulmeu: O sa revin cu detalii dupa , dar sper sa fie OK totusi :biggrin:

Voi veniti cu ofense eu sper sa fiu primul care vine cu laude :ceuameni:

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia, e buna fix pt nimic!

Eu in viata mea nu-mi mai iau masina noua... doar cine stie ce super oferta sa prind. Si nici de leasing sa nu mai aud :)

Decat sa platesti lunar, timp de 36 de luni, o rata frumusica la un passat de 30.000 euro, mai bine pui deoparte banii pt rata, si in max 2 ani, iti iei orice masina sh - veche de 1-2 ani, cu 50-70.000 km - full de full.

Iar legat de garantie, daca nu esti genu care se tiganeste, te iau baietii drept fraier, si nu-ti rezolva nimic pe garantie. Lucru tipic romanesc si in special la marcile astea POPULARE ( vag - reno - opel etc ). O sa va povestesc, daca o sa ajung la intalnire.

Cand se mai tine? si unde anume?

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare : cutie DSG la 1.8 TSI este?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din configurator se pare ca nu...cutia DSG apare ca disponibila numai la 2.0 TSI (pentru ca intrebai de moator pe benzina). Pe site-urile vw din afara exista si aceasta combinatie. Deci probabil ca tine de optiunea importatorului de a oferi sau nu o anumita configuratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vi se pare optiunea cu 3 locuri in spate? Bine, in Romania nu este inca disponibila, insa stau sa ma gandesc daca merita sau nu (inca as putea sa mai schimb configuratia din comanda). Ma gandesc ca pt locul din mijloc nu stiu cum poate sta un adult, tinand cont de dimensiunea tunelului median si cum ar putea tine picioarele fara sa ii incomodeze pe ceilalti doi pasageri, iar pe de alta parte, asa cum sunt scaunele profilate in spate ar tb sa simta in spate ambele margini ale scaunelor profilate. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au bagat dsg si pe 1.8 tsi (m-am uitat pe noua lista de preturi cat asteptam in showroom )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic...pe site-ul volkswagen din austria (dar si cel din germania) apare:

1.8 TSI in combinatie cu DSG-7 viteze

2.0 TSI in combinatie cu DSG-6 viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 tsi - are dsg 7 tr

si 2.0 tsi are tiptronic 6 tr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa salonul de anul trecut de la Frankfurt, au schimbat Tiptronic-ul de pe 2.0 TSI cu DSG. Asadar are dreptate omul. Eu unul as merge pe 2.0 TSI DSG 6. E altceva motorul asta :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG e altceva pe langa Tiptronic :) Daca au introdus DSG si pe 2.0 TSI au facut un pas inainte dupa parerea mea , care trebuia facut cu mult timp in urma :(

Toate cele bune ! :Driver: safe

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Conservatorul 2.0TDi 140CP 4Motion. Ideal ar fi fost un 170, insa la vremea aceea abia aparuse 140. Cel putin deocamdata raman un fan al manualei, chiar daca cred ca mi-am atins limitele in care pot schimba treptele. Overall, dupa aproape jumatate de an, o masina semnificativ mai buna decat B6. In clipa de fata as da-o doar pe un A5 quattro, dar e "different ball game".

Ce ne poti spune despre 4Motion ? Cum se comporta ?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Post mutat din "Recenssamant Passat CC"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers timp de 3 ani cu un B6 140CP 4Motion luat dupa comparatie cu 105CP (grav submotorizat, parerea mea, cu cutia in 5 trepte) si cu 140CP simplu. Acum, dupa 6 luni de CC, sunt convins ca 4Motionul este diferit de cel de pe B6. Spatele este ceva mai activ decat inainte si acum pe zapada si gheata mi s-a confirmat ceea ce sesizasem chiar de la inceput pe serpentine pe uscat: masina are tendinta sa fuga putin de fund insa apoi e "prinsa" si indreptata de ESP. As spune ca e facuta inadins acea usoara supravirare, pentru o abordare mai increzatoare a virajelor. Sunt destul de multe masini pe sosele cu putere similara sau mai mare, deci pe linii drepte pot avea ceva de furca. Insa am ajus sa iubesc serpentinele (eventual pe ploaie) si rampele pronuntate. In astfel de zone, aceleasi masini de care pomeneam mai devreme cam raman in urma fara stres prea mare din partea mea. Cu cauciucuri de iarna nu am avut zapezi in care sa nu ma bag, chiar daca m-am tarait cu burta pe diverse strazi (noroc ca nu a fost atat de multa gheata) si mi-a fost cam teama de buza barii fata. Eu am obiceiul sa cam trantesc ambreiajul destul de violent la plecari de pe loc fara sa fac concurs cu cineva. CC-ul de 140 al unui coleg (inainte sa vina al meu) l-am cam scartait chiar daca in nici un caz nu vroiam sa-mi bat joc de masina cu cateva sute de km la bord. Cu 4Motion, nu mi s-a intamplat niciodata.

Eu consum destul de mult in general, nu pot spune ca merg deloc economic (stau in general mai sus in ture). Din cat mi-am dat seama, sistemul mai soarbe cam 1 l/100. Cu B6 nu scadeam sub 10 in nici un fel in oras. Curent era 12 l/100km. Common Rail-ul de pe CC se invarte cam pe la 10.5-11 l, insa cu el am vazut si 8.5. In afara m-am crucit la un 5.5 de pe Brasov la Bucuresti.

In concluzie, am sa raman un fan 4Motion. E o diferenta de pret, este o diferenta de greutate, este o diferenta de consum, insa sunt destule momente cand ma bucur de un spate activ. Iar cand trag linie, bilantul e pozitiv. Cum am spus si pe topicul celalalt, mi-as fi dorit cu adevarat un 170 4M cu cutie manuala. S-a si nimerit sa apara combinatia mea chiar cand trebuia sa dau comanda. Poate urmatoarea... sau poate imi schimb opinia despre automata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca 4Motion " se impaca " foarte bine cu DSG-ul :)

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Sunt nou pe forum si viitor posesor de Passat CC,este prima experienta cu grupul vag,sper sa nu fiu dezamagit,in ciuda plangerilor pe care le-am mai auzit legat de B6.

Istoricul meu auto incepe evident cu batrana dacie :cool: ,apoi cam toata gama renault,iar acum am o Mazda CX-7 care este de vanzare :huh:

Mi-a placut modelul asta de cand a aparut,dar am mai asteptat sa apara o motorizare diesel mai potenta.

Iata configuratia viitorului meu CC:

Passat CC 2.0 TDI 170CP;DSG6;4MOTION negru.

Lista de optionale:

Jante Interlagos

Climatronic

Decor "Brushed Aluminium"

Kessy

Pachet 5 locuri

Pachet piele Nappa neagra cu climatizare activa

Pachet sport

Parbriz incalzit

Park pilot

Priza 230 V

RCD 510 VW sound

Scaune electrice cu functia Memory

Volan multifunctional +DSG

Cam asta este masina care urmeaza sa-mi vina undeva intre 1 si 15 Aprilie.As vrea sa-mi spuneti ce parere aveti legat de configuratia asta.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

E foarte bine ca ai ales motorul de 170 CP impreuna cu DSG si 4Motion . E o combinatie aproape perfecta . Si spun aproape , pentru ca dupa parerea mea combinatia perfecta ar fi fost un motor 3.0 D - 240 CP - 4Motion - DSG ... dar din pacate nu exista pe Passat CC ( Si spune asta un fan al motoarelor pe benzina , dupa cum se poate observa si din semnatura mea , mai ales daca sunt supra-alimentate ) . Pielea Nappa cu climatizare activa e foarte misto , padelele pentru schimbarea vitezelor de pe volan sunt foarte utile , Kessy , la fel , foarte confortabil si elegant . Singura optiune care nu-mi place este cea cu bancheta spate in 3 locuri . E vorba strict de gust , iar ca sa argumentez , mi se pare ca tocmai acest aspect ( bancheta spate impartita in 2 locuri foarte bine profilate ) impreuna cu usile fara cadru ... ajuta masina sa iasa din banal .

Felicitari pentru alegerea facuta si te asteptam sa o prezinti in aria " Masina mea " :icon_thumright:

Toate cele bune ! :study: safe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e frica sa te intreb cat te-a costat masina. Chiar, cat te-a costat? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru urari!Abia astept sa o prezint,poze si tot tacamul :biggrin:

Da,era combinatia perfecta,dar nah...am tot studiat si Audi a5 sportback cu 3.0,dar prea scump pentru buzunarul meu si sincer CC-ul imi place mai mult!Performantele cel putin pe hartie sunt rezonabile cu cei 170CP,se apropie de Mazda CX-7 care are 260...

In legatura cu cel de-al treilea loc...poate o sa fie si un al cincilea pasager vreodata...un copil sau un pitic...:) pt cineva de talie mai mare nu-i loc...

Pretul bijuteriei este de 37000 cu TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enorm pretul. Nu as da atat pe un CC nici mort... Sper sa nu te superi.

Da-mi un PM cu cat vrei pe Mazda, te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ce dotari are nu mi se pare deloc piperat pretul ...

@peroni - Ai luat-o cumva la oferta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este clar ca nimeni nu o sa poata sta prea confortabil pe locul ala...mai ales ca nu difera prea mult de bancheta cu doua locuri,doar ca ai loc pt sezut acum.Orcum obtiunea asta a fost 150 euro.

Ai dreptate Valix e maricel pretul,dar am vrut sa am cam tot ce mi-as dori de la o masina si nu am facut compromisuri decat legat de dynaudio si incalzirea stationara...foarte scumpe!In rest line assist and stuff..ne indobitocesc atatea sisteme,sa sa parcheze masina singura,etc...si asa apas mai nou pe toate ecranele de la aparate ca m-am prostit de la telefon,gps cu ecran touch screen...

Da Hooligan este cu discont de aprox 4000 euro.

Multumesc pentru urari si impresii!Abia astept sa o primesc si sa intru si eu in Club :D sa ne vedem la intalniri si sa schimbam pareri!Distanta nu e o problema cu un CC! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Park Assist si Lane Assist sunt doua sisteme care cel putin pe mine m-au impresionat . Am uitat sa te intreb ceva ... Trapa panoramica va avea " asta mica " ? :icon_thumright:

P.S. : Bineinteles ca distanta nu e o problema :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!