Jump to content

Noul Passat - Coupe


paul_ral
 Share

Postare recomandată

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    23

  • cosminrot

    18

  • Hooligan

    16

  • CristianMarin

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut,

In momentul de fata sunt posesorul unui Passat B6 din 2007 de care ma pot declara f multumit. In cei 65000 km pe care i-am parcurs pana in prezent, nu am avut nici cea mai mica problema. De cand a aparut CC-ul, imi place enorm de mult, chiar daca in interior in afara de intrumentarul din bord si volan, alte componente nu sunt modoficate major fata de B6. Cu toata acestea banuiesc ca este mai manevrabila decat B6 (nu am condus niciodata CC). Asadar, a cam sosit momentul in care am decis sa imi schimb masina, si as merge pe CC. As vrea ceva mai puternic decat cei 140 CP pe care ii am acum. Deoarece imi doresc neaparat sa fie cu cutie automata DSG, m-am gandit sa optez pt varianta 1.8 TSI DSG 7. Ceea ce ma sperie oarecum este consumul, pt ca m-am obisnuit cu TDI-ul pe care il am acum si care consuma f putin. Ar mai fi varianta 2.0 TDI 170 CP DSG, dar aceasta depaseste bugetul pe care il acord masinii. Asadar rog posesori de CC cu motorul 1.8 TSI sa-mi dea cat mai multe detalii despre acest motors (performante, elasticitate, viteza maxima atinsa si nu in ultimul rand CONSUMUL si in ce conditii este obtinut). Recunosc ca ma cam sperie faptul ca ar consuma dublu fata de 2.0 TDI-ul pe care il am acum...

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei2000!

Dupa cum am scris si mai sus intr-un post - masina e extraordinara. Am 1.8 TSI 6 trepte manuala.

Stabilitate incredibila - poti aborda cu 150-160km/h (fara sa intre esp-ul) pe care cu alta masina nu m-as risca mai mult de 120-130.

Confortul e ok - nu te astepta sa mergi ca pe apa... suspensia e destul de tare ( si daca optezi pt jantele pe 18, se cam simte orice groapa - NU DERANJANT! dar se simte ).

Viteza maxima pe care am atins-o a fst 230km/h - 2 pers in masina fara bagaje ( pana la 200 accelereaza incontinuu - dar dupa, ii trebuie ceva timp sa atinga 230 ).

Directia e incredibil de usoara. Cand esti la volan, nu iti dai seama cat de mare e masina ( chiar daca are 4.83 metri si 1.500 kg).

Consum - eu stau in Braila si ziua consumul e cam 11-14% in functie de cum conduci masina si de trafic ( de ex am consum 14% si daca prind 2 portiuni de 4-500m libere si merg intins intr-a 4-a cu 60km/h scade consumul imediat cam la 11.5-12%) - media in oras e undeva la 11.5% (mers ziua in trafic). Seara in Braila, cand mai dau o tura - ajunge la 8% - mers batraneste, fara acceleratii bruste, si folosit frana de motor.

In Bucuresti - ziua in trafic 16-17% ( dar repet, daca prinzi 2-3 portiuni de drum liber de cateva sute de metri, scade f rapid undeva la 13-14% ). TOTUL TINE DE CUM CONDUCI MASINA. Daca pleci numai primu de la semafor si mergi sportiv, poti sa-ti iei adio de la consum rezonabil...

In afara localitatii - 110-120km/h - maxim 7% in conditiile unei rulari cat de cat constante - la fel fara acceleratii rapide fara rost. Daca mergi mai alert - 150-160km/h - consumul e undeva pe 8-8.5%. Faza tare e ca la 150km.h in treapta a 6-a, masina are 3100 ture ( sau 3200 nu mai stiu exact ) - in conditiile in care turele rosii incep la 6000, si gazul se opreste la 6900.

Iti dau 1 exemplu - drum Br-CT - dus intors cu mers putin prin CT - consum mediu pe ultimii 750 km - 8.2%.

Suta o ia in 8 si ceva ( mie dupa cronometru mi-a iesit maxim 8 ) dar pe toate specificatiile am gasit 8.6sec. Cert e ca fuge. Te poti lua cu multe masini.

0-60km/h cam in 3 sec si cred ca 0-80km/h cam in 6.

Luni ajung in Bucuresti si cred ca stau vreo 2 zile, si daca vrei, ne putem gasi sa o studiezi.

Bafta!

Ce altceva te-ar interesa?

Am mancat un cuvant :icon_thumright:)

Stabilitate incredibila - poti aborda cu 150-160km/h (fara sa intre esp-ul) VIRAJE pe care cu alta masina nu m-as risca mai mult de 120-130.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsuri!

De ce nu s-ar impaca motorul cu cutia automata DSG?

Mi-ar face placere sa ne putem intalni si sa schimbam niste impresii despre masina :icon_cool: Daca sunt in Buc, ne putem vedea cu cea mai mare placere. Ieri am fost la PBN si am tot studiat CC-ul. Cred ca un minus ar fi scaunele. Intr-adevar au o sustinere laterala f buna, te fac sa te simti mai in siguranta si sa fi una cu masina cand mai ai de gand sa te distrezi, dar la drum lung (aici ma refer la un drum de peste 8 ore), se vor simti ca sunt tari. Eu am Comfortline si scaunele sunt ff moi. Am mers 11 ore, fara oprire, doar pt a alimenta si nu am simtit nici cea mai mica oboseala.

La chedere, nu se prelinge apa cand speli masina? La cat se ridica pretul unei revizii?

Multumesc inca o data pt raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow! @radu_P dar ce ai facut la revizia de 15 mii de te-a costat atat?

Eu la 15.000 km am dat 550 lei - filtru aer, filtru ulei, 5 litri ulei (parca) + manopera la vw galati.

@Andrei2000 - scaunele sunt incredibil de confortabile. Vara asta am fost in grecia 4 pers ( am scris si mai sus ) si am condus singur masina. Am plecat intr-o marti dimineata pe la 8 din Braila si am ajuns noaptea pe la 11 in Salonic ( cam 900km ) - cu vreo 3-4 opriri de 10-15 min. In rest BLANA! Nu am avut niciun fel de problema. Stai foarte bine in ele.

Singurul minus al lor este ca se uzeaza foarte rapid ( cand te asezi in masina ) - la mine cel putin deja se vad semne de oboseala (si am doar 30 mii) - materialul a inceput sa se scamoseze de la atata frecat...

Cand spal masina ( in fata curtii cu pompa sub presiune ), tre sa fiu atent la usi, pt ca daca pun jetul intre geam si cheder, intra apa, si chiar destula... ( nu vb de 2-3 picaturi ).

Daca vrei, iti dau un pm cu nr meu, si ma suni maine in juru pranzului, si ne gasim undeva prin centru - universitate - opera ( sau poate pe la mol paltza ).

Legat de cutia dsg - nu stiu sa-ti spun care ar fi problema, dar nu cred ca sunt nemtii atat de prosti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt innebunit de CC ....taicamiu mi-a promis de pe acum ca imi ia CC ......numai la asta m-am gandit....pana la urma orice masina are probleme indiferent de marca.....La pretul asta CC este o super masina.....no comment!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de motor:1.8 tsi trage foarte bine nu te lasa in depasiri si are rezerve de putere. Dar dupa parerea mea cel mai indicat motor in combinatie cu DSG pt aceasta masina este ori cel de 2.0 tsi si 200cp ori cel diesel de 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminrot, daca nu ma insel culoarea masinii tale este cafea cu lapte ca a mea? daca e asa..cred ca am parcat-o intr-o zi langa a ta in Lacu Sarat (prin vara), ca tot din Braila sunt si stau in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai am cam 15 luni de leasing la 3C-ul meu si ma gandesc tot la varianta cu CC, insa cea cu 2.0TDi si 170 Cp si DSG. Am citit tot felul de pareri pro si contra si acum sunt putin indecis. Ar fi interesante si pareri la drumuri mai lungi, cu mai multe persoane de pilda - cei care au mers 4 pers in concediu si au condus cel ptuin 1.000 km la un drum de pilda, cam cum se manifesta in acest caz. Eventual o comparatie facuta de Mihai08 mai amanuntita intre cele 2 modele passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca 2.0 TSI + DSG ar fi combinatia perfecta, dar problema este ca pe Passat CC sau B6 nu au pus la aceasta motorizare cutia DSG, ci au ramas pe cechiul tiptronic. DSG intalnim la motoarele 1.4 TSI DSG 7, 1.8 TSI DSG 7, 2.0 TDI DSG 6, 3.2 FSI DSG 6 si 3.6 FSI DSG 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala mea.Nu mi-am dat seama ca pe 2.0tsi nu este DSG.Imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mRcosmin - tu ai geamuri verzi din fabrica nu? in timpul zilei o mai tii parcata pe republicii colt cu ravoha ;)

stiu masina

sunt identince, la exterior ;) ( cu exceptia geamurilor spate si luneta - nu mi-a placut cu da verdele cu crem... )

azi am fst pana la bucuresti - 3 pers in masina.

am alimentat 54 litri ( bag doar de la petrom fara plumb 95 )

am mers 110-130 dus + cam 60 km in buc + la intoarcere cam 40 km cu 150km.h pe autostrada restu cu 110-120, portiunea nasoala de la slobozia spre braila cu 80km/h si cand incepe asfaltu bun, constant cu 110 km.h - consum mediu - 7.8%.

am notat consumurile - 110km/h ( treapta 6 ) - 6.5% ( 2400 ture )

- 120 km/h ( treapta 6 ) - 7%

- 130 km/h ( treapta 6 ) - 7.5-8%

- 140 km/h ( treapta 6 ) - 8.5%

- 150 km/h ( treapta 6 ) - 8.7-9.5% ( 3200 ture )

si cireasa de pe tort - consum in bucuresti in cel mai infect trafic - ora 5-6-7 seara - 15.5% MAXIM si minim mi-a aratat 13.2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai am cam 15 luni de leasing la 3C-ul meu si ma gandesc tot la varianta cu CC, insa cea cu 2.0TDi si 170 Cp si DSG. Am citit tot felul de pareri pro si contra si acum sunt putin indecis. Ar fi interesante si pareri la drumuri mai lungi, cu mai multe persoane de pilda - cei care au mers 4 pers in concediu si au condus cel ptuin 1.000 km la un drum de pilda, cam cum se manifesta in acest caz. Eventual o comparatie facuta de Mihai08 mai amanuntita intre cele 2 modele passat.

am mers pana in Grecia ,cam 800-900 km ceva de genu . confortabila masina la drum lung ,scaunele desi sunt sport sunt foarte confortabile .

cu un mers la bulgari de 90 - 110 km am avut consum mediu 5,5 - 5,6 si pe autostrada la greci 140-150 am avut consum mediu 5.7 - 5.8.

in masina am fost 4 persoane si porbagajul full de bagaje.

Parerea mea e cea mai buna masina in raport ca PRET CALITATE SI DESIGn

io am 2.0 tdi 140 dsg si sunt multumit dar astept sa termin garantia sa o fac si yo de 170cp

wow! @radu_P dar ce ai facut la revizia de 15 mii de te-a costat atat?

Eu la 15.000 km am dat 550 lei - filtru aer, filtru ulei, 5 litri ulei (parca) + manopera la vw galati.

.

ma costat 12 milioane la cardinal ploiesti nu am schimbat nimic decat c se face la o revizie , filtre ,ulei....+manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radu_P - schimba service-ul... e prea japca pe fata ce ti-au facut baietii de la ploiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e japca pe fata .Pe mine m-a costat in jur de 580 lei filtru ulei ,ulei+manopera,si am fost sfatuit sa schimb filtru aer pe care doar l-am cumparat de la ei. Manopera costa 70 lei dar am refuzat pt. ca e foarte simplu de schimbat, ai de desfacut cateva suruburi .Operatia dureaza 3 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminrot - eu stau in chercea pe sos. focsani ;) confunzi masina. am piele neagra :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,si eu ma gandesc sa-mi iau un cc ,sa inteleg ca e o investitie buna din ce spuneti voi aici......chiar o sa ma duc maine sa ma inscriu la un test drive,apropo de test drive ,stiti cum se fac acestea ,la o asa masina ,ma refer cum decurge test drive-ul ,si as dori si un raspuns de la cineva care a facut cu aceast masina daca se poate ..... multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat cc 2.0tdi 140 cp de un an si ceva,o masina super ok,sunt f multumit de masina,am 50 mii km, pana acum singura problema la chederele nichelate de la 2 usi,la o usa la nici o luna de cand am luato(de vina cica ar fi solutiile de la spalatorie), vreao so vand dar tot cc imi iau da de 170cp:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vrajeala lor cu ,, solutiile de la spalatorie" .yo nu am patit nimic la nici o masina. si nici nu am auzit la vre-un prieten sa pateasca asa ceva. f. in gura pana iti schimba pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nimeni nu si-a luat sau vrea sa isi ia 3.6 benzina 300 cp? chiar sunt singurul nebun care vrea sa isi ia??

Salut,

Cum a ramas cu 3,6 -ele? Te-ai hotarat, ca si pe mine ma "incearca" un gand... Pareri de la alti propietari?

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare o bataie de joc si o lipsa de interes crasa din partea dealerilor ca o motorizare care se poate comanda la ei sa nu poata fi si testata in prealabil. Singura solutie este sa cauti un proprietar cu o astfel de motorizare si sa il rogi sa te dea cu ea, poate chiar sa o alergi si tu putin. Iti urez bafta multa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AMW

Multumesc de raspuns. Acuma ce sa zic.... daca mai ai rabdare poate "te dai" cu a mea....

Keep in touch.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pt ce!

Eu rabdare mai am...sa ma anunti daca iti comanzi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca e cineva interesat, vad ca in Germania a fost introdusa si motorizarea TDI 170CP cu 4Motion insa numai cu DSG6. Probabil va dura cateva saptamani pana isi va face aparitia in configuratorul de Romania si inca cateva saptamani pana cand dealerii se vor prinde ca se poate comanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!