Jump to content

Noul Passat - Coupe


paul_ral
 Share

Postare recomandată

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    23

  • cosminrot

    18

  • Hooligan

    16

  • CristianMarin

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

din cate am vazut in aria "Masina Mea" , colegu' tiberyu si-a prezentat masina avand un RCD 510 color in ton cu restu' bordului ( alb-rosu )...

uite aici postul in care e pozat bordul si RCD510-ele :offtopic:

...arunca-ti o privire si vezi si tu' ;)

E ca acela de pe Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am avut ocazia sa testez passatul CC, este o masina foarte interesanta. Motorul de 2.0 tdi este mult mai silentios decat vechiul motor 2.0 pd. Se pare ca o sa vedem multe pe frumoasele strazi romanesti caci pretul SH in Germania este in cadere libera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Are cineva motorul de 300 cp benzina pe cc? daca da as vrea sa stiu si eu cum se comporta si daca merita acest motor...pt ca la drive test nu il gasesc nicaieri in tara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva intrebari, daca putet raspunde:

- cum se comporta suspensia pe denivelari mici - foarte mici (crapaturi)? se simte acel tremor in scaune? merita DCC-ul pt confort?

- geamurile (fara rama) prezinta vreo vibratie pe denivelari sau al viteze mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antifonarea e foarte bine facuta la geamuri chiar daca nu are rama.

DCC-ul nu o sa il simti la volan. Sunt doar senzori care calculeaza miscarea suspensiilor. E silentioasa cand vine vorba de fisurile asfaltului.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa precizez ca am cumparat-o noua la comanda..si a venit cam in 2 luni parca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 3.6 m-a saturat ca il am pe touareg, fuge de rupe (rezervorul :blah: ).ma gandeam la motorina, 2.0TDI 170CP cu DSG.uite ca mai sunt si fara probleme...

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumee...a innebunit neamtzu, baga gunoiul sub pres. Se pare k s-a dus naiba vorba de calitatea germana. Acum totu tre sa fie cosmetic nu si bun. Mi se pare k devine masina de parada si nu o masina functionala. In afara de putin design nu se vede cine stie ce tehnologie de ultima ora. Daca tunezi 3C-ul cred k te scoti mai bine la bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mRcosmin ai avut noroc :D

eu am asteptat fix 3 luni sa-mi aduca masina... am turbat atata timp :icon_thumright:

fratilor, mie imi place la nebunie masina! am avut eu ghinion cu ea.

merge foarte bine, sta lipita pe sosea, e foarte spatioasa, portbagaj f mare, scaune sport cu sustinere f buna.

mi-as fi dorit dsg, dar cand am comandat-o eu ( in 2008 iulie ) nu exista pe 1.8

ce mai regret e ca nu mi-am pus rcd 510... NIMENI din reprezentanta de la galati nu stia diferenta dintre rcd 310 si rcd 510...

cred totusi ca nu se aude la fel de bine la 510 ca la 310 ( avand in vedere ca are cu 2 difuzoare mai putin - nu stiu exact ce putere are )

aveti idee unde pot gasi si eu niste informatii mai detaliate pt 1.8tsi - gen reprizele 60-100km/h si 80-120km/h

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vroiam camera pe spate pentru marsarier, trebuia sa astept 6 luni :)) si m-am lipsit :D Am sistemul ala de muzica..Dynaudio cu 10 boxe...si nu se aude distorsionat cand o dau la maxim....la sunet..no comment..danezii sunt tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nimeni nu si-a luat sau vrea sa isi ia 3.6 benzina 300 cp? chiar sunt singurul nebun care vrea sa isi ia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi imaginez ca e senzatie motorul...

dar gandeste-te ce costuri implica sa ai masina aia - de la taxe la consum - revizii - casco

oricum, daca ti-o iei, sunt primul pe lista pt o tura :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AMW ai abonament pe la benzinarii? :) maxim maxim 600km mergi cu un rezervor, de fugit nu ai pe unde sa fugi cu ea, impozitul e cam 25 de milioane, casco o mie si.mie imi ia cam 24-25 in oras, tu asteaptata-te la 20.toate astea nu ar fi chiar asa o problema daca stai bine cu banii, problema cea mai mare e ca in caz ca vrei sa o dai nu o sa-ti cumpere nici dracu 3.6 benzina, asculta-ma pe mine, eu am 3.6 la touareg si acum e la vanzare (de cateva luni), ma suna 5-6 insi pe saptamana dar cand aud de benzina parca aud de dracu.ii auzi "e frumoasa, are de de toate, pretul e bun...era bine daca era motorina!"... eu in romania in viata mea nu imi mai iau benzina (motoare mari), risti sa ramai cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, nu mai da Quote ca le sterg administratorii.. si pe mine m-au avertizat!

AMW, eu zic ca ti-e suficient 2.0 la 200 CP daca insisti pe benzina.. Crede-ma ca nu te ajuta la noi un motor asa mare...

Modificat de mRcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana anu trecut dadeam 1 mie jumate pe casco anual...asa ca asta nu ar fi problema mea...abia acum cu criza am reusit sa ii conving ca nu o sa imi dau dauna totala masina de dragul primei si mi-au redus val asigurata sub 20000 iar prima tot nu a scazut sub 1000 euro pe an.

Consumul de 20 in oras e mare...probabil ca ia undeva in jur de 17-18 ceea ce pentru puterea dezvoltata e un consum rezonabil.

Stiu ca daca imi iau astfel de masina risc sa raman cu ea...oricum 4 ani nu o sa o schimb...banuiesc ca e la fel ca masinile in 2 usi sau R32...le mai vinzi dupaia printr-un noroc...

Ce ma intriga pe mine este ca nu pot sa vad daca merita cu adevarat motorul sau nu, nu exista in drive test masina nicaieri. Motorul de 2.0 benzina e ok, m-am dat cu el dar parca merge mai bine 2.0 diesel 170 cai:)

Mi-am impus ca urmatoarea masina va avea un motor puterinc...indiferent care va fi ea...

De revizie m-am interesat si mi-au zis ca ajung la 1200 ron cu toate filtrele odata la 15k km...ceea ce nu e mult fata de cei 900 ron care ii dau acum pe 2.0 diesel.

RCA-ul este intr-adevar scump...sare de 15 mil pe an dar impozitul nu stiu cat e...banuiesc ca nu e mic...

O sa ma duc prin Germania la plimbare odata si o sa ii sun si pe aia sa ii intreb daca o au in teste...oricum nu imi iau masina asta pana cand nu o conduc cel putin o data...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia nu baga in drive-test asemenea motoare ca-s scumpe si ei "saracii" nu isi acopera cheltuielile.. Vorba ta, doar nu esti nebun sa dai atatia bani daca nu vezi cum se comporta motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers, e disponibil 4Motion pe 2.0 140CP de vreo doua luni. Din nefericire nu au introdus 4M pe 170CP. Ca fost utilizator timp de 3 ani de B6 140CP 4Motion, am sarit destul de repede pe oferta incat se pare ca trebuie ca masina sa ajunga la RAR pentru omologare. Insa chiar daca stiam cat de cat CC-ul de 140CP si de 170CP, de doua saptamani nu pot decat sa imi dau jos palaria in fata aderentei si stabilitatii. Cred ca am facut cel mai extraordinar drum (Intorsura Buzaului), la egalitate poate cu un drum/concediu in nordul Moldovei cu un CLS 350 acum vreo doi ani. Poate parea exagerata comparatia, insa... daca as avea de ales astazi intre cele doua, as merge pe CCul asta (poate cu urcat motorul la 170)

Dupa rodaj, am sa revin si eu cu impresiile mai asezate. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mRcosmin - nu dau niciodata QUOTE, dau doar add reply... deci nu inteleg.

@ AMW - vezi ca e un baiat ( trabuc parca ) are cc 3.6 - 300 cai. cauta-l si vezi ce-ti spune

uite link aici http://vwforum.ro/index.php?showto...13014&st=40 ( pe pagina 3 il gasesti tu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam roade sa ii fac chip masinii :) Ce ziceti ? Am postat lui Voinea, sa vad ce o sa zica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminrot . Eu unu zic sa stai linistit . Si asa ai avut probleme cu ea. Ma batea gandul si pe mine sa-i fac chiptuning de cand am luat-o dar mi-a trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde faci chiptuningul cred ca ar fi o diferenta de comportament care v-ar incanta.Nu ar trebui sa aveti probleme daca il faceti unde trebuie.(OFF: Am avut o octavia 2 rs tdi cu motorul de 170 cp.L-am chipuit la 10k km si nu am avut nicio problema pana la 89k cand am vandut-o)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am avut probleme de estetica, nu probleme tehnice.. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat eu la abt - si costa 1.000 euro sa o cipezi - la dealerul vw de la valcea - nurvil.

ti-o face la 210 cai :D si faza tare e ca nu pierzi garantia :icon_confused: ( zic ei - dar cu siguranta daca o cipezi si se duce ambreiaju, nu ti-l mai repara nimeni moaca )

dplacutele si discurile cred ca se tocesc f rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poti sa o faci si in bucuresti la Voinea cu TCM Turbo...

900 de euro s-o urce pe a mea pana la 170 cai ? multicel..zic eu

Modificat de mRcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!