Jump to content

Noul Passat - Coupe


paul_ral
 Share

Postare recomandată

emisiile sunt intre 153 si 242 gr/km - dar motorul este euro 4 si taxa se plateste oricum ar fi.

am introdus toate datele in calculatorul celor de pe autovit adica 3597 cmc, 242 gr co2, euro 4, neinmatriculat, si mi-a dat asta "Taxa:5,907.00 E" Taxa:25,215.80 RON - iti mai cumperi o masina de banii astia :lol:)

si daca va uitati in anuntu cu cc.-ul de pe autovit, are trecut "Taxa de mediu:4,017 E considerand norma de poluare EURO 4, emisie CO2 150g/km, prima inmatriculare 1/2009"

@DRI@N scuza-ma ca imi permit sa ma bag in discutie, dar traiesti pe alta lume!

intra si tu pe www.mobile.ro si cauta cc 3.6 sa vezi cat e in germania - porneste de la 21-22 mii fara tva, masina cu 20-30.000 km cu absolut tot pe ea ( chiar acum m-am uitat pe site, dar vad ca aleaa de erau la 19-20 mii nu mai sunt )... doar masinile de la noi din tara snt aduse de prin tari straine - in special germania, franta, olanda etc.

si intr-adevar, Valix are aproximativ dreptate in ce priveste pretul. totusi daca veti cauta pe mobile, o sa gasiti 1.8 tsi la 16-17 mii fara tva.

oricum CristianMarin iti trebuie ceva putere sa intretii masina asta :))

lasand la o parte taxa de prima inmatriculare ( pe care, te sfatuiesc, s-o contesti in instanta, reprezentat de un avocat bun si in cateva luni vei primi banii inapoi ), impozit barosan ( eu la ML 320 cdi cu motor de 3000 cmc, platesc 10 mil parca , deci la 3.6 va fi si mai mult ), casco mare, ca sa nu mai vorbim de consum :D

eu zic sa te gandesti bine de tot inainte s-o cumperi.

cc-u meu era 30.000 euro cash, si la final de leasing pe 3 ani, ajunge la 36.000 euro cu tva ( lasand la o parte casco ).

probabil dupa 3 ani o sa iau maxim 10.000 euro pe ea...

cu 40.000 euro cu tva, iti cumperi ce masina vrei!

sh, ce-i drept.

acum, na! fiecare cu piticii lui.

eu unu, clar am zis ca nu-mi mai iau niciodata benzina... si NICIODATA nu-mi mai iau masina noua ( nu neaparat ca pierzi enorm de multi bani la revanzare, dar mai ales pt ca garantia pe care o ofera producatoru, e FIX DE OCHII LUMII!!! sa-l prosteasca pe fraieru care pune botu... ca daca ajungi sa apelezi la ea, service-ul va face in asa fel incat sa te scoata pe tine vinovat - vorbesc in cunostinta de cauza.

din pacate pt mine, nu sunt la prima masina cumparata de noua - am avut in familie 3 mondeo noi (1997,2005,2008), un mercedes clasa E, mercedes ML...

Modificat de cosminrot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    23

  • cosminrot

    18

  • Hooligan

    16

  • CristianMarin

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

CristianMarin
....................................

lasand la o parte taxa de prima inmatriculare ( pe care, te sfatuiesc, s-o contesti in instanta, reprezentat de un avocat bun si in cateva luni vei primi banii inapoi ), ........................

Despre ce taxa vorbim?

Gata, astazi s-a facut comanda! Va tin la curent.

Cu stima,

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omule, taxa de prima inmatriculare - sau de poluare, nu stiu exact cum se mai numeste,

intereseaza-te exact! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Am scris mai sus.... la euro 5 este 0 (zero).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa zici ca ce e fabricat 2010 are euro 5?

eu stiu ca 3.6 e doar euro 4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ne luam dupa reclama de pe site, toate motoarele sunt Euro 5, deci taxa 0 (chiar asa si scrie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Pai daca am comandat-o acum, cum poate fi 2009? Vine cam in 3 luni.

vrei sa zici ca ce e fabricat 2010 are euro 5?

eu stiu ca 3.6 e doar euro 4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca o masina cu motorul asta ( 3.600 cmc ) sa nu coste foarte mult SH . In primul rand cheltuielile de intretinere sunt foarte ridicate spre deosebire de 1.8 spre exemplu . Impozitul este foarte mare ( la motoare peste 3.000 cmc depaseste 2000 RON pentru ca este trecut la LUX ) , consuma destul de mult ( producatorul spune 15l/100km dar banuiesc ca " papa " in jur de 18l/100km ) , iar reviziile costa ceva mai mult . Deci din punctul meu de vedere daca ar avea un pret foarte mare ( SH ) , nu s-ar mai apropia nimeni de masina asta .

Banuiesc ca toate motoarele sunt Euro 5 daca asa spune producatorul ( acum in 2010 ) .

@CristianMarin - Cu toate ca masina va fi destul de costisitoare , eu cred ca ai facut o alegere buna . Motor puternic , 4Motion si DSG dupa parerea mea reprezinta combinatia perfecta . Sa o stapanesti sanatos si sa nu-ti para rau . Cum spuneam si mai sus , masina este o adevarata " bestie " .

Toate cele bune ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca o masina cu motorul asta ( 3.600 cmc ) sa nu coste foarte mult SH . In primul rand cheltuielile de intretinere sunt foarte ridicate spre deosebire de 1.8 spre exemplu . Impozitul este foarte mare ( la motoare peste 3.000 cmc depaseste 2000 RON pentru ca este trecut la LUX ) , consuma destul de mult ( producatorul spune 15l/100km dar banuiesc ca " papa " in jur de 18l/100km ) , iar reviziile costa ceva mai mult . Deci din punctul meu de vedere daca ar avea un pret foarte mare ( SH ) , nu s-ar mai apropia nimeni de masina asta .

Banuiesc ca toate motoarele sunt Euro 5 daca asa spune producatorul ( acum in 2010 ) .

@CristianMarin - Cu toate ca masina va fi destul de costisitoare , eu cred ca ai facut o alegere buna . Motor puternic , 4Motion si DSG dupa parerea mea reprezinta combinatia perfecta . Sa o stapanesti sanatos si sa nu-ti para rau . Cum spuneam si mai sus , masina este o adevarata " bestie " .

Toate cele bune ! :lol:

Eu platesc impozitul 3.000 lei si ceva , iar consumul nu ajunge la 18, cam 60-70 % din km ii fac afara din localitate si mediu am 12 - 12,5 %. Asta pe la noi, daca iei in considerare ca si in afara localitatilor nu e prea mare diferenta fata de localitate, cu drumurile noastre bubuite, mai ales dupa iarna :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit la consum urban . Daca , consuma 12% mediu banuiesc ca urban consuma undeva la 17-18 % .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee ce suspensie este pe Passat CC fara DCC?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
CristianMarin

Masina este pe drum....... nu mai am rabdare :icon_thumright:

..........................

Gata, astazi s-a facut comanda! Va tin la curent.

.......................................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Prima suta de mii de km. Nu pot sa am decat cuvinte de lauda despre passat cc. masina se comporta exemplar la viteze mari, mici, solicitari intense sau mers batraneste. Sunt la al 3 lea rand de cauciucuri, al 3 lea la placute pe fata si al 2 lea pe spate. Nu am schimbat decat consumabile conform cu planul de service. o mica problema la contactul cu o bordura de 20 de cm care mi a zgariat janta, strambat bascula (foarte putin, volanul era drept , s-a sesizat la efectuarea geometriei)si normal cauciucul care avea o taietura urata. Nu vreau sa specific consumul sa nu sara la bataie colegii cu polo..:)) 4.5 consum mediu pe o dist de 4500 de km (la un drum de germania ..cu tot cu autobahn-urile lor si specific ca eram pt prima oara pe o autostrada fara limita si nu mi a fost usor sa stau concentrat ca un pilot o buna portiune din germania. Viitorilor posesori de passat cc le recomand cu caldura varianta cu 170 cp dsg eventual 4 motion. eu am 2.0 tdi 140 si ma gandesc la o resoftare.aaaa era sa uit.. filtrul de particule.. m am resemnat , odata la 2 sapt fac un drum pana in otopeni cu 90/h in a 4 sa nu am probleme.. mai mult de 2 sapt nu imi rezista fara regenerare (fara sa se aprinde becul doar imi dau seama din consumul la relanti care e la 1.2 l/h) asta in traficul din bucuresti si cu mers sportiv si cu mers usor.. e esential un drum de 20 de min. toate cele bune si sper sa postez si la urmatoarea suta de mii de km la fel de incantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu sigur ai passat cc? :)) chiar ma bucur cand citesc ce scrii. Multi km in continuare cel putin la fel ca si pana acum. Felicitari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu sigur ai passat cc? :)) chiar ma bucur cand citesc ce scrii. Multi km in continuare cel putin la fel ca si pana acum. Felicitari

imi pare rau sa aud ca sunt probleme.. dar probleme sunt la toate marcile. ps: am un prieten cu un cc luat la 2 sapt dif, are in jur la 35 000 de km si intampina ceva probleme la butonul de la frana de mana.. eu folosesc frana de mana zilnic de fiecare data cand opresc masina ba chiar si la semafor si nu am avut nicio problema dar.. nu se stie niciodata cand pot aparea. pana la urma e fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut

as vrea sa stiu daca merita sa iau in considerare passat CC pentru urmatoarea mea masina.

Am postat si pe alte forumuri ale masinilor care intra in aceasta "cursa" sa incepem cu un copy-paste

Am reusit sa fac o lista destul de lunga despre cum ar arata viitoarea masina a familiei.

Cerintele suna in felul urmator: (unele sunt ciudate..dar dupa cum spune titlul, vreau sa fie perfecta)

Caracteristici

*Suma- maxim 18.000 euro (se da avans si se ia in leasing, nu avem bani cash)

*Second hand maxim 3 ani vechime si maxim 70,000 km

*Berlina

*Motor maxim 2000 cmc cu turbo, minim 150 de cai, benzina sau diesel ramane sa discutam

*25.000 km/an

*intentionez sa o tin 3-4 ani

*50% urban-Turda, Cluj 50% extraurban

Cerinte si dotari

*Sa fie la fel sau mai mare la interior decat nissan primera ( nu gasesc dimensiunile interioare nicaieri din pacate, front-rear leg room etc)

*Servotronic= directie asistata electric

*Cruise control

*Xenon

*Aer conditionat automat ( bi-zonal cred ca este pe majoritatea modelelor vizate)

*Cotiere fata/ spate

*Comenzi pe volan - volumul si schimbat track/post pe partea stanga daca se poate

*Duze incalzite parbriz

*Proiectoare ceata

*minim ABS ESP

*Senzori ploaie si parcare fata/ spate ,camera marsarier optional

*Geamuri electrice fata/ spate

*Oglinda retrovizoare heliomata

*Oglinzi electrice incalzite rabatabile

*MP3 si USB

masini luate in considerare opel insignia, honda accord skoda superb vw passat CC

mie personal imi place passat-ul CC cel mai mult dar dupa cate am citit pe aici are probleme cu fiabilitatea si cu calitatea service-ul.

Mentionez ca am un Nissan primera 1.6 110 cp din 2007 care are 95.000 km si nu am avut absolut nicio problema cu el, inafara de schimbat consumabile la revizii logic.

Si sa raspund pentru intrebarile legate de ce la 22 de ani vreau asa o masina mare. Eu am 1.90 si 100 kg ( merg regulat la sala deci o sa mai cresc in greutate si marime corporala) fratele meu are la 17 ani 1.83 si 88 de kg iar tatal meu 1.87 si 127 kg (big boss :lol: ) => am nevoie de o masina cu spatiu pentru picioare in fata si in spate.

Motorizarea pe care o doresc este cea de 1.8 TSI 160 cp, mi se parea cea mai buna la raportul pret/performante/consum/impozit.

Noi avem o firma de construit case si cabane din lemn deci majoritatea timpului masina o sa fie destinata curselor lungi gen cluj-bucuresti cluj-constanta iar in restul timpului se foloseste in Turda ( care are 2 semafoare) deci trafic lejer.

acum am nevoie de voi sa ma ajutati sa fac alegerea buna. mentionez ca nu ma grabesc sa cumpar aceasta masina.

Multumesc anticipat!

si am uitat..nu pot sa-mi iau o masina care sa stea mai mult timp in service decat la mine, ne-ar incurca mult la firma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la alegerea ta, personal ti-as recomanda, in primul rand, sa efectuezi un test-drive la o reprezentanta apropiata de tine. Pe care sa-l incepi prin a incerca... cat de comode sunt locurile de pe bancheta din spate pentru o persoana de 1.90. Presupun ca stii la ce ma refer: e frumoasa forma de coupe, dar, posibil, nepractica pentru inaltimea ta.

O a doua "bifa" pe lista ta ar trebui sa fie cea legata de... sarcina maxima autoritata. As risca sa cred ca, daca celor 3 descrisi de tine, se adauga un al 4-lea, cam de acelasi gabarit, este perfect posibil sa nu puteti calatori (in 4) decat doar cu cartile de credit la voi. Fara alte "bagaje" suplimentare. Verifica pe un site autorizat aceasta caracteristica tehnica. :rolleyes: Banuiesc ca ar fi mai indicat un Tuareg...

Despre motorizare: nu stiu cum este traficul in orasul tau, insa ce iti pot spune ca TSi-ul de 160 cp nu se intelege prea bine cu aglomerarile urbane: in Bucuresti, limita minima este de 12l/100km iar cea obisnuita este intre 13-18l/100km. Asta iarna sau vara, la 40 grade, am vazut si 22l/100km. Extraurban, este foarte sensibila la apasarea acceleratiei: pe acelasi tronson, in conditii de trafic similare, poti avea 6l/100km sau 9l/100km. Pe autostrada, minimul este de 7,5. Recodul personal a fost de 5,8l, pe sectorul Brasov - Buc. (adica, la "vale"). La 25.000 km/an (+), cred ca TDI-urile sunt, oricand, o alegere mai buna (mai economica).

Plusirile acestei motorizari sunt silentiozitatea (nu vei crede, pana nu vei testa!), raspunsul la actionarea acceleratiei (te duce cu gandul ca ar fi un motor electric, atat de spontan si liniar se comporta) - desi nu pot aprecia ce influenta ar avea 300-400 kg de sarcina - , transmisia pe lant (nu se inlocuieste, fapt care influenteaza pozitiv costurile mentenantei).

Costul reviziilor: 750-950 lei. Fara placute de frana si neprevazutele (personal, nu am prea avut). Atentie ca anvelopele de iarna vor fi obligatorii din sezonul rece 2011-2012. Daca vrei sa pastrezi jantele originale si sa ai performante bune, costul/anvelopa este undeva la 600 lei.

Daca o vei cumpara sh, efectueaza o verificare tehnica temeinica, inclusiv scanarea erorilor, inainte de a da banii! Costul este undeva pana in 200 lei si, daca o vei realiza la service-ul unui dealer autorizat, vei putea obtine gratuit si istoricul masinii (doar in prezenta proprietarului).

Nu ma pot pronunta argumentat referitor la bugetul pe care ti l-ai propus: nu cunosc exact piata sh. Insa, pare destul de modest pentu o masina rulata putin. Mai ales referitor la dotarile pe care ti le doresti. Dintre ele, must-have ar fi: climatizarea automata, scaune (fata) incalzite, RCD510 si comenzile pe volan. O parte din cele enumerate de tine sunt standard, altele sunt extra, insa, personal avandu-le pe toate, iti pot spune ca nu sunt de o neaparata necesitate.

In final, ar trebui sa stii ca actualei generatii i se va aduce un face-lift anul acesta, cel mai probabil in toamna, la nivelul farurilor, stopurile si barii-fata. Interiorul este deja face-lift-uit si la modelul curent (MY 2011), urmand modificarile introduse prin Passat-ul sedan (B7).

Succes!

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspuns! si vroiam sa-ti mai zic ca:

95% din timp o sa fie doar o persoana in masina ( pentru acel 5% vreau o masina mai mare si eu sigur nu o sa stau in spate)

a 4-a persoana din familie, mama mea, abia are 62 de kg.. deci nu se pune in calcul

legat de motorizare, eu am pe nissan un 1.6 benzina. in CJ imi ia 10 iar in Turda un 7.6-7.8 deci traficul este foarte lejer. Prietena mea are un leon cu motor de 2.0 TDI 140 cp, cuplu mare trage frumos dar suna.. ma deranjeaza cand vine vorba de drumuri mai lungi. Nu vreau sa aud motorul asa cum m-am obisnuit in nissan, iarna pana se incalzeste dieselul mori de frig plus ca este mult mai sensibil la defectiuni... parerea mea este sa dau un ban in plus pe benzina si sa am liniste si sa stau departe de service. Nu mai zic de un chip la peste 200 cp si +300 NM.. deja vorbim altcumva.

Se pot pune jante de tabla pentru iarna pe masina? am inteles ca cele din aliaj se degradeaza de la sare.. plus ca anvelopele pe dimensiuni mai mici sunt mai ieftine.

poti sa-mi zici care dintre optiunile enumerate de mine isi au rostul si care nu?( si care sunt standard? ) multumesc

nu am stiut ca o sa apara un facelift.. sunt sanse atunci sa scada pretul SH la modelul actual. oricum nu aveam de gand sa ma gandesc sa cumpar masina pana in toamna.

In legatura cu masinile SH am destula experienta si stiu cum sa verific o masina pana la os.

Modificat de Titix88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele originale ale masinii mele, incaltate cu Bridgestone Blizzak, au trecut iarna fara influente specifice. Chiar in wk-end-ul trecut le-am inlocuit cu Conty-urile de vara si, dupa o minutioasa examinare, cu exceptia catorva zgarieturi si vreo 2-3 puncte de la pietricele, jantele sunt ok, fara exfoliere, urme de sare, etc. Personal, sunt multumit de "prestatia" lor.

Din cate stiu, jante din tabla vei gasi la dimensiuni de pana la 16 inch. Insa, nu stiu daca sunt omologate pentru CC. Oricum, 16 inch pe o masina de aproape 4,8m sunt cam... :emthdown:

Referitor la dotarile standard, acestea sunt mai multe decat cele enumerate de tine. Pentru buna info., cel mai nimerit este sa intri pe site-ului unui dealer, de genul: Dotari, preturi, oferta CC

Simpatica si optimista abordarea ta referitoare la face-lift. Pe mine, marturisesc ca ma cam supara ca nu putem mentine "factorul de noutate" mai mult de 3 ani la o astfel de masina.

Cu chiptuning-ul, eu te sfatuiesc sa stai linistit: fata de primera de 1.6/leonul de 2.0 oricum va fi rachetuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

am citit mesajul tau si pot sa afirm urmatoarele:am mers cu mondeo ultima generatie si cu CC-ul meu(poate ai sa spui ca sunt subiectiv)si in ceea ce priveste stabilitatea in curbe,la orice viteza,CC-ul este mai stabil decat mondeo,insa B6 este putin de tot sub mondeo....daca gresesc,va rog sa-mi aduceti contraargumente,as fi foarte curios....:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea nu putem compara o masina care se vrea si care este sport cu una confort ..eu mai am un volvo s60 care fuge de rupe.. confort cat china.. dar daca e sa o iei mai sportiv e inferioara cc ului! mondeo oricum e oribil. incurajez achizitionarea passat cc doar daca ai nevoie de sportivitate cu cel putin motor 2.0 170 cp dsg!!! si pana in 40 de ani!! ca dupa aia o sa ai burta si te dai jos greu din masina (vorba tatalui meu care are 45 de ani si 0.12 tone:)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

daca imi permiti,am sa-ti spun care este parerea mea personala vis-a-vis de masina visurilor tale:cred ca ai 2 variante,anume :

1-noul mondeo cu motorizare tdci

2-passat CC,tot tdi,varianta cu 170cp,fiindca iti ofera mai multe atuuri,mai ales la drum lung(un plus de putere)

Acum,concluzionand,am sa-ti spun urmatoarele:ambele au o tinuta de drum,relativ comparabila,din punctul meu de vedere,CC-ul e un pic deasupra;

-diferenta de consum poate nu pare foarte mare,insa pe termen lung,as opta pentru CC;

-avand in vedere 50% urban/50%extraurban,desi pretul de baza este un pic mai mare la CC,se va amortiza in timp,iar fiabilitatea inclina clar catre CC(zic eu)

-in cazul in care vrei s-o vinzi,vw-ul va sta mai bine in pret decat mondeo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai cu cc -ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

destul de putin cu al meu,insa am mers si pe varianta de 300 cp...nu se compara ce-i drept,sunt masini diferite,insa au totodata si scopuri bine definite,zic eu...al meu,cu 140 cp tdi,am cam 7070 km,si pot sa afirm cu tarie ca e genul de masina care se preteaza la un familist(eu am si un bebe de 1 an si 11 luni) pe cand "bestia de 300 cp...e de vis,in comparatie cu ce am eu...per total,am mers cu CC in jur de 20-25000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!