Jump to content

Noul Passat - Coupe


paul_ral
 Share

Postare recomandată

Si mie mi-a placut Lane Assist-ul cand am condus CC-ul de drive test,dar mi se pare de prisos cum de altfel mi se pare si trapa in general si asta de la cc in special care se ridica vreo 10 cm...daca era argintie masina,o adaugam pe lista pt ca da bine :icon_thumright:...

Hooligan cat iti consuma cei 200 de armasari in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    23

  • cosminrot

    18

  • Hooligan

    16

  • CristianMarin

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 - 15 % dupa stilul meu de condus .

L.E. : Chiar sunt curios cat consuma in oras motorul 2.0 CRDI cu 170 CP ...

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maica-mea are 2.0 TDI-CR 170 CP DSG6, tractiune fata din pacate :(, si consuma la mersul ei, adica linistit spre mediu 7.5 - 8 in conditii de trafic destul de mare. In aceleasi conditii, cu mers agresiv consuma cam 8.5 - 9...si cu un mers foarte agresiv 10. In sensul accelerari si franari puternice in combinatie cu, coloane si altele.

Este un consum ireprosabil. Deci pentru un mers de zi cu zi mediu / agresiv(cum merg eu), 8.5 mi se pare o reusita (de exceptie oricum si DSG-ul, care este o cutie gandita foarte bine si pentru consum). Spre deosebire de B6-le meu care in aceleasi conditii de mers, rar scade sub 9.5 si are si 140 CP, fata de 170.

In alta ordine de idei, masina sta foarte bine pe drum, are suspensie adaptiva (DCC), dar pe sport in Bucuresti nu prea ai ce face cu ea...si oricum plangi din cauza gropilor. Are 14000 km si deja are probleme la bascula dreapta.

In afara orasului, la 140-150 km/h respectiv 70-80 km/h in localitate, Bucuresti - Rucar - consum mediu 5.1 l/100 km. De apreciat tinuta masinii pe serpentine...cu suspensia pe sport(se intareste si directia odata cu trecerea suspensiei pe sport) si cutia in modul secvential este o senzatie inedita, chiar si cu tractiune fata. VW a spus ca a facut limuzina sport si nu s-au jucat.

Per total, nu este o masina buna de Bucuresti...daca faci multe drumuri in afara, da, nimic de zis. Dar de oras, plangi...e foarte joasa, are suspensia foarte tare, jantele mari...lucruri ce nu se potrivesc la gropile si locurile noastre de parcare. Dar in orase civilizate si pe drumuri nationale, este o masina de jos palaria, fara discutie. Desi poate este un pic piperata ca pret, dar treci peste asta atunci cand te urci la volan si te bucuri de ceea ce iti ofera :icon_thumright:

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Hooligan este cu discont de aprox 4000 euro.

Este discountul obtinut exclusiv de la dealer sau contine si pe cel din oferta Traveller?

In legatura cu cel de-al treilea loc...poate o sa fie si un al cincilea pasager vreodata...un copil sau un pitic...:Driver: pt cineva de talie mai mare nu-i loc...

Si eu am fost in dubiu ce cel de al treilea loc in spate...Insa m-am gandit si mi se pare imposibil ca cineva sa stea acolo mai mult de 15-30 minute. Si sa ma explic...in primul rand scaunele din spate sunt profilate si la varianta cu 3 arata identic ceea ce face ca marginile laterale sa fie ridicate si cel de pe mijloc sta cu spatele in ele...pe de alta parte exista tunelul median si cine ar sta in mijloc tb sa tina picioarele desfacute pt ca altfel ar sta cu genunchii in sus...in aceasta pozitie vine cu picioarele peste ceilalti doi pasageri asa ca...

Si nu in ultimul rand 5 persoane am avut in spate la orice masina anterioara doar de cateva ori asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oferta importatorului Traveller,de la dealer am mai obtinut 500 euro discont :P ...in orice lucru rau(criza) trebuie sa vedem si partea buna :D

Asta e prima mea masina cu cutie automata,am mai condus pe distante scurte,dar acum o s-o conduc in diverse situatii si imi e unpic teama,mai ales iarna...dar o sa ne invatam unul cu altu :Driver:

Abia astept sa vina,pentru ca am planuri mari cu ea...un chiptuning,eleron,folie unpic mai inchisa si pe geamurile fata si nu in ultimul rand ma ispiteste ca in viitor sa schimb rcd 510 cu un aftermarket ZE-NC2010 ori HyMav RNS 510 Gold Edition.Voi ce ziceti de cele doua unitati?Multumesc!

Deh,cand omu nu are masina,o ia razna si viseaza! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu incerc sa aleg intre RNS 510 si Zenec ZE-NC 2010 ... Sincer as opta pentru RNS 510 , dar astept un video-review cu Zenec de la un coleg ( pare chiar interesant Zenec-ul :D ) .

Uite aici : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=65254 asa sa-ti faci o idee ...

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oferta importatorului Traveller,de la dealer am mai obtinut 500 euro discont :P ...in orice lucru rau(criza) trebuie sa vedem si partea buna :)

Da, ai mare dreptate. Acum doi ani nici nu visai la un asemenea discount si te bucurai la presulete si sampanie... :) Sa o stapanesti sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie sincer mi se pare bun zenec-ul,din cate am tot citit pe net...este concludent si clipul asta:

Multumesc Colegu99 pentru urari!

Imi puteti spune,va rog,cine are sau cunoaste optiune Kessy cum functioneaza?La Mazda am sistemul asta,cand vreau sa descui apas un buton de pe clanta,iar cand vreau sa pornesc motorul rotesc un buton(care seamana cu cele de la aragaz :D ) care se afla pe coloana volanului.Daca cardul nu este in habitaclu,masina nu porneste...la CC difera cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
CristianMarin
Salut,

Cum a ramas cu 3,6 -ele? Te-ai hotarat, ca si pe mine ma "incearca" un gand... Pareri de la alti propietari?

Salutare pasionati de CC.

Dupa cum spuneam cu ceva timp in urma, gandul ala de ma tot "batea" a "invins" si iata ca a venit vremea sa-i "cedez". In consecinta am compus urmatoarea configuratie:

VW Passat CC 3.6 FSI/300 CP 4M DSG 6, culoare Bej (light brown metallic)

- 4 jante aliaj usor "Interlagos" Sterling Silver 8Jx18 cu anvelope 235/40 R18

- Decor "Brushed Aluminum" pe consola centrala, plansa de bord

- Kessy (Keyless Entry) inclusiv functie confort "Press & Drive"

- Oglinzi exterioare rabatabile si reglabile electric, incalzite cu sistem automat antiorbire pe partea soferului

- Pachet 5 locuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratia aleasa de tine mi se pare Ok . Poate ca lipseste totusi Tempomatul ( pilotul automat ) , RNS-510 ( mie imi place foarte mult ) si sistemul de sonorizare Dynaudio care e demential :icon_cheesygrin: . E doar parerea mea ...

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Salut,

In principiu ma intereseaza chestiile practice, iar sonorizarea mi se pare suficienta (poate ca varsta isi arata coltii). Pilotul automat, sincer, nu am apucat sa-l folosesc nici la masina actuala...... prefer sa conduc nu doar sa "tin volanul" :icon_cheesygrin:

Multumesc pentru observatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga-i frate ca zboara :(

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa regreti ca nu i-ai pus tempomat ( parerea mea )

nu am fost atent la comenzile la volan, dar cred ca mi-a scapat.

lane assist e standard? ( mi se pare interesanta si optiunea aia )

eu as fi ales interiorul in 2 nuante ( cum de fapt am pe a mea masina - care e tot bej la exterior si la interior e negru cu crem - doar ca fara piele - schimba total masina fata de anostul interior negru )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Am explicat partea cu pilotul automat, nu mai revin.

Lane assist nu e standard, dar la marcajele din RO nu cred ca ar face mare branza.... totusi partea de monitorizare a distantei fata de masina din fata ar fi interesanta... ma mai gandesc.

Initial am optat pentru interior in doua culori, dar cand am vazut mostrele de culoare m-am razgandit, bejul este foarte deschis si pielea de culoare deschisa este greu de intretinut (mai ales cand se invart si niste copii pe acolo) :cool:

Merci pentru sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sa vezi ca mai sunt oameni pasionati, care sfideaza criza (cred ca masina e peste 40k euro, nu?). Cu toate astea, vreau sa te avertizez ca va fi o masina EXTREM de greu vandabila ulterior, si cu o pierdere uriasa. Am vazut pe autovit zilele trecute un CC 3.6, la 19k euro, si cred ca avea cam tot pe el, poate mai putin trapa, si doar 40k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valix - Nu cred ca , CristianMarin se gandeste la revanzare in aceste momente . Sincer nici eu nu m-am gandit deloc in momentul in care am achizitionat masina ( tot noua ) .

@CristianMarin - Asa e se intretine foarte greu tapiteria de piele in 2 culori . Alege pe negru :) . Lane Assist-ul , Park Assist-ul ... sunt optionale de care te poti lipsi . Eu le am si nu stiu daca le-am folosit de 10 ori pana acum :icon_thumright: .

Felicitari pentru alegere ! Masina e o adevarata " bestie " !

Si ceva frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Da, este peste 40K. M-am uitat acum pe Autovit si nu este nici un 3,6..... poate s-a vandut. Nu ma intereseaza sa vand masina asta in curand, in general ma atasez de achizitiile mele si o iau pentru ca-mi place nu ca sa am acum (1-2 ani) o masina. Tinand cont ca mi-a luat ~ jumatate de an sa ma hotarasc (a ajuns in finala cu EVO X) am luat in calcul cam tot..... Un pic off topic, as fi vrut motorul de 2 litri (sunt absolut suficienti 200 CP) dar cu 4 motion, dar cum nu se poate a trebuit sa ma "multumesc" cu V6-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Ok, se pare ca n-am fost prea indemanatic :icon_thumright: Cu taxa de poluare, ajungi la ~ 30k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu o dam in off-topic, dar taxa scrie acolo ca e 4.000 euro, nu? Doar nu o fi 11k...si oricum, taxa cred ca o platesti si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de pe Autovit costa 23500 nu 19000 !

Cititi cu atentie textul .

Plus taxa de poluare ajunge fix 27517 .

Voi chiar credeti ca sunt idioti pe lumea asta care sa dea o masina care de noua costa 40000 la jumate de pret ?

Doar sa fi fost lovita si reparata sa gasiti una la asa pret .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar o dam in off-topic :banghead:. Credeti-ma, ca si eu vreau sa dau CC-ul, si am tot periat autovitul in ultimele saptamani. Deci:

1. masina din link costa 19k euro. Pretul pt variante (adica schimburi), este 23.5k. Este o practica pe autovit, ca pretul de schimb sa fie mai mare decat cel de vanzare.

2. in ultima luna jumate, de cand am avut masina la vanzare, asta e al treilea CC 3.6. Unul a fost cu 23k, altul cu 20k, si asta cu 19k. Credeti-ma ca preturile sunt jos tare la motoarele astea, ca dovada ca un CC 3.6 full e mai ieftin decat un 1.8...

3. sper sa nu ma insel, dar taxa de poluare o plateste si cel ce cumpara masina de aici, noua, de la dealer, nu? Eu la a mea am platit in 2008 500 euro.

Modificat de Valix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super masina si configuratia ! Cine poate sa se bucure de ea, ca si asa avem destule belele zilnic :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

:blink: La Euro 4 taxa pentru motorul ala este peste 7k (io zic ca emisiile sunt peste 200, dar poate gresesc). La euro 5-6 nu se plateste taxa de poluare (sper sa nu se schimbe legea intre timp :banghead: ).

Gata cu off topicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!