Jump to content

Masina Face "hopuri" Accelerare


D'evil69
 Share

Postare recomandată

Masina este cea din semnatura. Am fost cu ea la tester si nu a iesit nici o eroare. Problema se manifesta in felul urmator:

in momentul in care accelerez de pe la 2000-2500 rpm, intra turbina, masina tremura un pic ca si cum ar da sa se inece, dupa care accelereaza normal. Asta se intampla cand calc mai agresiv pedala de acceleratie. Daca accelerez progresiv si usor, nu mai apare acest fenomen. Plansa de turatie in care se manifesta acest fenomen este 2000-3000 rpm. Peste 3000 rpm totul decurge normal, deci la un condus agresiv totul este ok.

Aveti vreo idee? Vreo sugestie?

Multumesc.

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie poate are nevoie sa fie curatata,verific-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cat timp nu ai mai inlocuit bujiile si fisele ?pare a fi o problema pe partea electrica . Mai verifica si partea de comanda a turbinei adica actuator si tot ce tine de comanda ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cat timp nu ai mai inlocuit bujiile si fisele ?pare a fi o problema pe partea electrica . Mai verifica si partea de comanda a turbinei adica actuator si tot ce tine de comanda ei.

Tot la bobine si bujii m-am gandit si eu cand am fost la baieti in service, mai ales ca am mai schimbat deja 3 bobine. In fine... dupa o luna de cercetari s-a descoperit cauza. Debitmetrul merge perfect, clapeta de acceleratie e ok, pompa de injectie e buna, mai-stiu-eu ce sonde nu sunt de vina, turbina merge perfect, etc...

Problema: JAVRELE DE BUJII (Champion) PE CARE LE AVEM DE 7000km SI PE CARE LE SCHIMBASEM CONSTRANS DE SITUATIE ODATA CAND AM MAI AVUT PRBLEME CU BOBINELE DE LA BUJII! Le-am pus pe cele vechi (NGK) si masina parca a inviat din morti. Nu aveti idee ce piatra mi-am luat de pe suflet... De mai bine de o luna mergem cu masina in conditiile defectuoase descrise la initierea topicului.

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce a recomandat calin (pe linga problema gasita deja in cazul tau)

am avut si eu simptomele respective (o usoara ezitare) si ala a fost remediul (cel putin in cazul meu (+ ca e ceva asemanare intre masini :icon_thumright: ))

vezi aici detalii http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry611371

daca mai apar probleme poate verific si eu bujiile

Modificat de d@n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce a recomandat calin (pe linga problema gasita deja in cazul tau)

am avut si eu simptomele respective (o usoara ezitare) si ala a fost remediul (cel putin in cazul meu (+ ca e ceva asemanare intre masini :) ))

vezi aici detalii http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry611371

daca mai apar probleme poate verific si eu bujiile

cat costa un set de bujii pentru o benzinara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina ta, pe original (adica NGK) 25ron/bujia.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara. Scriu aici pentru ca nu pot sa deschid un topic nou, iar acesta este cel mai apropia de problema mea.

Am o Octavia 1, 1.9 tdi 90cp din 2002. De aseara mi-a aparut urmatoarea problema :

- cand accelerez usor de la 1200-1300rpm, masina incepe sa faca "hopuri", din ce in ce mai rau daca nu calc ambreiajul. Si in treapta a 2 si a 3. Zic "hopuri" pentru ca nu scutura asa rau de parca ar da rateuri.

- daca o turez in gol nu se face nimic. Merge perfect. O tin si la 1200rpm si merge perfect.

- daca plec mai tare de pe loc si schimb peste 1400rpm merge bine. Nu se mai intampla nimic.

Tot de aseara imi face probleme senzorul de nivel motorina. Am motorina pana la prima [cenzurat]. Cand plec de la semafor, se duce pana pe rezerva si tiuie ca mi-a intrat pe rosu si se aprinde martorul in bord. In cateva secunde isi revine. Si asa face de ficare data. Poate chiar si de 2-3ori la o plecare.

Ce credeti ca ar putea fi?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele descrise de tine, tind sa cred ca ai volantul bimasic blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!