Jump to content

Vento De 75 Si 90 Cp


MaxX_82
 Share

Postare recomandată

salut,

s-a mai discutat despre diferentele dintre motorul de 75 si 90 de cai de pe vento sau golf. din cate stiu eu cel de 90 de cai are alta electronica, alt raport de comprimare, cutia de viteze difera si alte pistoane (cocosate). voi ce stiti ? ar mai fi si alte diferente? se poate adapta electronica pe modelul de 75 de cai? cam ce modificari ar trebui facute?

nu vreau sa schimb motorul :Driver:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca vreau sa il comprim (motor AAM),sa zicem alta garnitura de chiulasa, alte pistoane (care?) sau chiar sa frezez din blocu motor, ce ar trebui sa schimb, cam ce componente ar avea o uzura prematura? ar loovi pistonul supapele?

orice informatie in acest sens e binevenita

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am acceasi dilema...si ce o fi fost in capul neamtului cand a facut motorul de 1.8 cu doar 75 de cai ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca modifici raportul de compresie cred ca trebuie sa schimbi si softul din calculator sa nu ai detonatii , un fenomen fff periculos pentru motor . Motore de Vw sant deja exploatate la Max , la Dacia mai ai de unde lua ... Mai bine iei un motor SH gata " echipat " cu cai ;) si scapi mai ieftin + ca ai siguranta ca o sa mearga cum trebuie

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu softul nu e asa o mare problema, daca chiar e nevoie, sunt destule firme care sa faca asa ceva. cat despre motoarele de vw impinse la maxim, nu e cazul la motorul AAM, are raport de compresie mai mic decat motoarele de 90 de cai, construite deci sa te tina peste medie. cu motoarele SH nu stiu ce sa zic, poti lua o teapa f mare, pot avea KM multi, sa fie nevoie de o reconditionare si in final cu taxe, RAR si altele sa nu fie chiar asa ieftin cum pare...

deci legat de raportul de compresie ridicat? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau are raport de compresie 9,5 dele de 1,8 90 CP au 10 , din compresie ( operatiune ireversibila ) nu ai sa castigi mare putere in comparatie cu munca si banii cheltuiti . Daca vrei cai atunci mergi pe tuningul clasic :lol: mai mult combustibil ars pe ciclu de funtionare ;) adica mai mult aer + benzina , ex. ( 1.8 T de pe golf 4 de 125 / 150 / 180 CP ) nu ai sa ajungi la 150 CP dar ai sa castigi mult mai mult cu un Turbo si un regulator de presiune mai mare ( VR6) . Asta e o idee in linii mari detaliile fiind multe . Motorul tau are senzor de detonatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 nu are, abea de la 2.0 8v in sus s-au pus senzori de detonatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

montarea unei turbine nu e asa de simplu fiind din fabrica motor NA si implica niste costuri destul de piperate si as iesi mai ieftin cu un 1,8 T de la mama lui. legat de compresie nu trebuie sa fie 10 ca si la motoarele de 90 de cai, poate fi si mai mult dar as vrea sa stiu ce implica asta, atat piese cat si costuri.

Ma gandeam ca poate s-ar putea imprumuta sistemul de injectie de pe alte motoare mai noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai .. odata modificat raportul de compresie si nu ai reusit sa faci amestecul ( aer -benzina ) optim vor apara detonatii ( pistoane gripate etc.. ) ,motoarele de VW nu au camasi , cilindri sant alezati in bloc . Daca era carburator mai jonglai cu un jigleoarele dar la injectie cu calculator ar trebui facute niste calcule destul de stufoase de gen curba de avans si injectie , in funtie de ce raport de compresie iti iese dupa modificare ( soft numai pentru tine ).Parerea mea ca schimbatul softului de pe calculatorul tau cu unul de pe un motor de 90 CP nu va da roade , motorul de 90 CP avand un alt ax cu came si mai mult ca sigur alte timpuri de deschidere la supape . Cum spunea si sergiu tm motorul nu are senzor de detonatie care ar fi ajutat la corectarea avansului . La un rapot de compresie mai mare de 10 ar trebui sa folosesti o benzina buna 99+ ( reala ) sa nu faca auto aprindere . Decizia iti apartine , dar documenteaza-te bine inainte de a face orice modificare sa nu iti para rau mai tarziu . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor e sa schimbi motorul eu am gasit un gti la 250 de euro mai nasol e cu omologarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...care dupa ce ca e scumpa (din cate stiu eu vreo 2000 euro), nici nu se mai omologheaza motoare care nu au existat din fabrica pe acel sasiu (informatie pe care am culeso sau de pe net sau de la tv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit un posibil raspuns la problema ta pe vortex. Textul este original si concluziil le tragi tu.

"When I fist got my 55kw 1.8litre Vento, I did some research how to tune it up. I ended up with the same result as many of you have suggested, slam it and just drive it. You would end up putting massive amounts of money compared to the power you are getting from that tiny engine, so if you don't have enough money to do a swap, it would be stupid imo to stuff money to that engine other than with maintenance issues.

I would suggest you to save money and then do a swap.

Although there is one guy here in Finland that did put a supercharger in his 55kw Vento, but if I remember correctly, the amount of money that he put in it would have been enough to do a whole vr-swap.

1.8 55kw with a Eaton m45

post-6155-1202472623_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!