Jump to content

Vibreaza Masina Atunci Cand Cutia E Pe D.


martug
 Share

Postare recomandată

vw golf 2001
Indicat ar fi sa explice cei ce au astfel de cutii pe masini...

Exact! dar se pare ca nu sunt multi.. oricum din cate mi-am dat seama sigur e din cutie pentru ca daca o trec pe manual raspunde mult mai repede la comenzi. In schimb in D la plecare de pe loc si accelerare continua la fel se misca bine insa daca iau picioru de pe acceleratie sa zicem intr-a 3-a si apoi am nevoie iar de acceleratie trebuie s-o apas aproape pana la fund ca sa simt ca se duce + ca a inceput sa schimbe f greu in treapta inferioara chiar si cu talpa fiind, inainte cum faceam cam jumatate de cursa cum schimba mai jos. Turbina abia am schimbat-o, debitmetru este nou - ca sa eliminam problemele astea. Eu cred ca tre sa schimb uleiul pt ca e foarte posibil sa nu fi fost schimbat pana acum.

Modificat de vw golf 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Executron

    13

  • Spawn b93rlf

    9

  • martug

    6

  • dan m

    5

Salut baieti.am si eu un passat break din 2001, 1.9 tdi, automata dar nu tiptronic si am ceva probleme,poate ma ajuta cineva cu niste sfaturi.

1. in primul rand cand e cald apas pedala de acceleratie pana in blana si i trebuie mult timp sa reactioneze motoru

2. cand merg foarte incet tip 10,15km/h clima nu raceste si daca accelerez ca lumea baga rece cum trebuie

3. si ultimul lucru si cel mai recent,este ca pe la 1500 rotatii avand in jur de 70km/h imi tremura masina(sau motoru)si face foarte urat.la fel se intampla si pe la 90 km/h cu aprox.2000 de turatii si ca sa scap de trepidatiile astea tre sa accelerez sa ies di zona aia de ture.

Poate cineva sa-mi zica ceva sau macar cineva care a patit la fel si a rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu stiu cum e cu automatic fara tiptronic,insa pot sa afirm ca daca nu retrogradeaza la o apasare mai putin de 3\4 inseamna ca motorul si cutia sunt in conditii optime! asta pentru ca acest sistem a fost gandit pentru a proteja in primul rand turbina si eventual majoritatea componentelor grupului propulsor.In momentul in care motorul si cutia nu functioneaza perfect ecu comanda retrogradarea mai repede...Personal am observat ca dupa ce schimb uleiul si eventual am o motorina mai buna in rezervor cutia imi permite o accelerare destul de buna fara sa mai retrogradeze.

Oricum ar fi daca apesi pedala peste maxim(kickdown) ar trebui sa retrogradeze orce ar fi!

ps:daca reactioneaza ciudat cutia asta e pentru ca uleiul nu mai are nici un minim de calitate,toti senzorii din cutie nu mai au cum sa functioneze in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!