Jump to content

Vibreaza Masina Atunci Cand Cutia E Pe D.


martug
 Share

Postare recomandată

E normal ca atunci cand dau pe DRIVE sa inceapa sa vibreze masina pana dau drumul la pedala de frana si masina sa inceapa sa mearga?

Atunci cand dau de pe R pe D se mint unele smuncituri ale cutiei cred, e normal?

Voua cat va consuma prin oras masinile avnd cutie tiptronic in conditiile acestea de iarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Executron

    13

  • Spawn b93rlf

    9

  • martug

    6

  • dan m

    5

In momentul comutari in "D"- "R" si alte trepte se simte o usoara cuplare aproape insesizabila "doar daca esti foarte atent se simte"

De vibratie nici vorba nu trebuie sa vibreze deloc

Consumul in oras este de 14 l/100km - 17 l/100km la mine la masina din semnatura "depinde si de regimul de mers"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Spawn vorbim de Passat, chiar daca avem aceleasi cutii, softul e altul la passat.

Am condus Bora & Golf Tiptronic si la ambele vibreaza putin.

La toate passaturile tiptronic conduse de mine (3-4 + al meu) vibreaza SEMNIFICATIV in D. Mai mult decat la golf & Bora. Cutia sta mult mai "angajata" la passat decat la alte modele cu aceleasi cutii. De aceea vei observa ca in N ai consum de 0,6 iar in D ai 1,1 (fara consumatori). Cand bagi in D din N smuceste? Daca da, nu e bine, dar daca angajarea este lina, nu sunt probleme.

Daca dai repde din R&D & vicevera, smuceste intra-devar. Mai bine bagi in N, astepti pana simti ca s-a de-angajat si apoi bagi in D/R o sa vezi ca n-o sa se simta.

EDIT: Consumul iarna de cand am masina este 13. Poti sa te uiti la mine in semnatura pe sprit monitor pentru toate consumurile de 1 an. Masina are OFICIAL consum 10 in oras. +2,3/100km este un comportament normal la orice masina in circulatia din bucuresti.

Ex la octavia am 8,7 oficial in carte si real e cam 11,5-12.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva nu ar strica sa te duci la un service sa iti schimbi uleiul din cutie + filtrul de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un hyundai cu cutie aut. Sub baia de ulei a cutiei era un scut metalic. Daca loveam, din greseala, scutul putin mai tare acesta se lipea de baie. Cand trceam in R toata masina vibra ingrozitor. Vezi poate ai si tu niste atingeri accidentale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cutie automata in 4 trepte si cand sta pe loc si e pe D vibreaza un pic mai mult si e si pare si mai zgomotos motorul.Cum las frana dispare vibrazia si sunetul urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sincer, cam dezamagitor aspectul asta. Pur si simplu cutia sta "prea angajata" si de aceea vibratul acela excesiv. De exemplu pe golf 4 acelasi motor, aceeasi cutie (pe masina lui Teo, am vazut) cutia sta mult mai relaxata in D, consumul este doar cu 15% mai mare decat in N (adica 0,7 in D fata de 0,6 in N... la noi e 1,1 in D), nu vibreaza atat.

N-avem ce face, eu unul m-am obisnuit, cand prin rosu de obicei bag in N sa ma relaxez :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am gandit ca la semafor cand e rosu mai mult timp sa o pun pe N,dar am intrebat si eu in stanga in dreapta si am primit mai mult raspunsuri descurajatoare cu privire la aspectul asta.Ca faci presiune de fiecare data in cutie si nu e bine.Ma rog acum cum o fi,ne facem si noi ca nu vedem ca daca e sa le luam pe toate in serios.... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru oprirea temporara ( la semafor ) maneta selectorului nu trebuie adusa in pozitia "N" sau "P"

256fnn1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca SPAWN ai mai multe informatii care ar fi de ajutor noua. Te rog daca ai un manual sau alte informatii si poti sa le trimiti pe mail la : vgm78_ro@yahoo.com m-ar ajuta mult si nu numai pe mine, probabil mai sunt si altii interesati de astfel de informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine fac o poza cu manualul meu (in romana) in care scrie : "La stop nu este necesar sa introduceti in N"

Asta inseamna ca nu te pune nimeni sa faci asta, nu ca este interzis.

S-a discutat si resdiscutat chestia cu N la tiptronic. Unii zic ca e bine spre obligatoriu (cu argmente) altii zic ca nu e bine spre interzis (cu argumente).

Fiecare intelege ce vrea. Din punctul meu de vedere daca ai oprit ultimul la galben si stii ca tine mult, eu bag in N, dar numai in astfel de conditii. Stiu oameni care baga tot timpul in N si sunt mandrii ca fac asta (zicand ca vezi domne protejeaza cutia.)

LE: Nu pot maine pt ca masina e in service in urma unui accident, dar o voi posta cand voi putea.

LE2: Citind mai atent ce scrie la tine Spawn eu inteleg ca nu este necesar, nu c-ar fi interzis :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis ca este interzis am zis ca ce zic ei este ok.

Eu folosesc masini cu cutie automata de 19 ani si nu am avut niciodata probleme cu cutia de viteze, folosindo asa ( fara a o pune in pozitia "N" la semafor sau opririle scurte)

Tin sa repet la introducerea in "D" sau "R" si raminerea in aceasta pozitie cu frana calcata NU se simte nici o vibratie nu este nici o diferenta in comportamentul masini in "P" "R" "N" "D"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tin sa repet ca in acest topic vorbim de PASSAT, nu de Bora. Repet ca desi avem acelasi tip de motor + cutie sunt altfel puse (tu ai transversal de exemplu pus motorul si din asta rezulta mult alte schimbari). Probabil la tine e ca la golf unde NU vibreaza ca la passat.

Cum am mentionat nici la golful lui teo cu acelasi motor + cutie nu vibreaza.

Te cred ca e OK fara sa scoti in N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un Passat 2002 1.9 TDI 96 kw Tiptronic si 240 000 km, in seara asta ma intilnesc cu el si am sa iti spun daca are aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun :lol: Uite-te te rog si la consum in N si in D fara consumatori sau ma rog, ca si aia arata cat de "angajata" e cutia.

Eu am masina de 1,5 ani si daca e o problema remediabila ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea daca daca te interesaza consumul instantaneu imi statea la 0.7 l/h in "N" si la 1.1 l/h in "D" fara consumatori la motor cald.

Am umblat la unghiul de sincronizare al axelor cu came ( un reglaj fin al distributiei ) si acum imi sta fara consumatori la 0,6 l/h in "N" si la 0.8 l/h in "D" la motor cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: mi-ar placea si mie asa ceva :lol: La ce service ai fost?

P.S. Sper sa nu supere moderatorii ca suntem putin offtopic. Eu am 0,6 la cald in N/P si 1.0-1,1 in D.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Focsani si aici am un prieten care are un service, la el am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mentionat nici la golful lui teo cu acelasi motor + cutie nu vibreaza.

Esti convins ca ai acelasi tip de cutie care este pe golf? Personal, tind sa cred ca nu...chiar daca ambele sunt tiptronic. Poate ma insel dar, slabe sanse.

Cutia de pe Golf (masina lui teo), este tip 09A/09B si la acest tip de cutie, in cazul motorizarii diesel (am mai spus-o), in D, masina oprita cu piciorul pe frana, cutia nu mai este angajata....se comporta exact ca si cum ar fi in N. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, pai atunci de ce creste consumul + acea vibratie suplimentara care se duce cand luam piciorul de pe frana? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La celelalte modele de cutii, in D, masina oprita cu piciorul pe frana, cutia ramane angajata! In acest caz, este normal sa ai un consum mai mare in acest caz decat daca o scoti in N. Trepidatiile, apar tot din aceasta cauza (cutia angajata) fapt ce duce la o sarcina pe motor la aceasta turatie scazuta.

LE: nu vorbim aici de DSG sau alte tipuri :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci ma gandesc ca poate Spawn are acelasi tip de cutie ca la golf (nu vad dc n-ar fi asa cat timp bora e similara cu golf) si atunci s-ar explica consumul redus in D.

P.S. Multmesc nelu pt interventie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia mea de viteaze este ..:: AG5 Getriebe 09A ::..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La mine acum pe frig, imi indica consum instantaneu 1,2 in N si 1,6 in D. Vara, 1,1 in N si 1,4 - 1,5 in D. Intr-adevar se simte ca, cutia este mai angajata in D cu frana calcata si tremura putin. Ceea ce nu m-a lamurit nimeni este daca e normal pe friguri sub -3 grade sa se simta diferenta cand schimba vitezele. La mine pe frig se simte putin mai tare cand schimba vitezele (de obicei primele 3) daca accelerarea este mai lenta. Nu se simte bineinteles ca si la o masina cu cutie manuala, dar totusi e putin mai accentuat. Uleiul si filtrele le-am schimbat de vreo 5000 km. Apropos, tot intr-un topic cu probleme cutie tiptronic am postat un manual de service pt cutia tiptronic de pe passat. Poate intereseaza pe cineva. Mi se par exagerate costurile practicate la reparatia acestor cutii.

Modificat de alicumircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!