Jump to content

Schema Calculator Passat B4


tianu
 Share

Postare recomandată

as avea si eu nevoie de schema de alimentare a calculatorului de la passat b4 din 95, nu se mai alimenteaza si de la service au zis ca nu se baga si au facut o improvizatie mica si din cand in cand nu vrea sa porneasca si dupa aceea isi mai revine.

multumesc

Modificat de tianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

dupa o investigare mai amanuntita sub lupa a calculatorului am gasit un traseu cat firul de par "impuscat", problema rezolvata dupa remedierea circuitului defect, cand am trecut pe la service sa ii anunt ca am remediat defectul si ca era un traseu de pe cablaj intrerupt nu le venea sa creada, lipsa de interes ca daca se uitau atent pe cablaj descopereau si ei defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

stie cineva cum se anuleaza imobilizatorul de pe masina, sau macar daca se poate inlocui?multam pt orice sfat

Modificat de sandokan1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema si nu-i dau de capat,seamana cu ce a scris tianu.Sa dezvolt..merge tot ,claxon,faruri,geamuri,tot ce e electric,in afara de casetofon.Cand pun contactul totul e ok(casu' nu) ,abs,airbag,ulei,apa,toti senzorii se aprind si cand dau sa o pornesc ,nimic.Sigurante verificate,totul e ok.Casetofonul in schimb daca ii dau comanda 'eject' cd-ul iasa,dar atat.Intra la loc si alteceva nu mai face.Ce poate sa fie ce sa controlez.Ce traseu ai verificat tianu?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine am gasit sub baterie firele de la abs(plusul de la baterie) roase si cu atingere la caroserie bateria nu a fost bine prinsa si a frecat pe fire, de acolo am inceput sa verific traseul de fire asa am ajuns pina la calculator, nu mai stiu sa iti spun exact pe ce pin era traseul daca ai schema de calculator verifica pinul ce deschide valva de siguranta de la pompa de motorina, pina sa refac placa am avut un fir legat intre valva de siguranta si plususl de la baterie, totusi verifica sub comutatorul de lumini este unitatea de imo vezi sa nu cumva sa fi iesit vreun fir sau vreo mufa, daca ai un electronist bun va putea sa iti verifice traseele din calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat traseul ce duce la calculator si e ok .Iinca nu am verificat sub comutatorul de lumini.Mi-e tare greu sa cred ca acolo ar fi 'buba' dar incerc.Completez ca in momentul in care s-a intamplat problema mea eram in masina si am dat jos mp3-ul iar cand l-am pus la loc in momentul in care l-am impins in locul lui s-a intrerupt functionarea acestuia.Atunci am dat cheie masinii si am observat ca nici pornirea nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in cazu asta parerea mea e ca toata chestie se trage de la firele din spatele casetofonului, un scurt mai mult ca sigur sau o mufa desfacuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data acolo am verificat .Nu am fire dezlipite sau mufe deconectate.Nici nu cred ca trec prin zona aia fire ce ar putea afecta pornirea masini,dar oricum am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost partea electronica din contact.Azi am terminat de montat.Mi-a fost de mare ajutor DYI lui andrei cu scoaterea contactului .Multumesc pe aceasta cale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

noroc Tianu...am mai scris undeva pe forum...dar se pare ca se potriv la topicul acesta..motor 1z b4 ,se aprinde lampa de bujii si moare motorul, pornesc din nou...si merg ptin moare din nou..am pus diagnoza si spune valva de pe pompa...are scut la minus..am mesrs pana in mufa de langa chiulasa cea mare si rotunda nu am..tensiune..am ajuns in calculator un fir alb cu negru..dar nush de unde vine si unde se duce dar cel ptin e eaceeasi culoare cu cel care alim valva de pe poma de injectie..si nush ce s ai fac...daca alim pe direct de la + ul bateriei se stinge lampa bujiii si porneste masina...poti te rog sa dezvolti ce s a intamplat la tine...poate e aceeasi faza si la mine..nush..ma agat de orice varianta!!! multam fain de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul 109,desfaci capacelul si refaci lipiturile pe placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releu 109 verificat totul era in regula arata fff bine...parea nou...dar oricum l am schimbat...si nimik nici o skimbare! problema persista!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firul in general la mufe se mai intampla sa fie probleme sau la zonele unde ii foarte aproape de motor ii posibil sa se fi topit putin izolatia de pe fir si sa faca masa cu motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut alta belea...am montat un mp3 player..si ..nush ce am reus sa fac..ca masina nu mai vrea sa porneasca...toate luminile, martorii, etc..functioneaza..numai cand dau la automat..nu face si nu vrea nimik...am vazut mai sus..ca a mai avut cineva o problema..asemanatoarespunea ceva de electronica la contact..cum pot sa verific daca este aceasta sau...daca s a mai intamplat cuiva..si ce a fost..! multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pornesti masina maniual (sa dai comanda la electromotor direct cu un fir de pe plusu de la baterie pe mufa care vine de la contact sa porneasca) daca merge asa ii contactu (partea electronica sau is sanse sa fie si partea mecanica de la el, sau firul ce duce de la contact la electromotor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat si porneste pe 'direct'!!!

apoi m am apucat de desfacut...volan, airbag etc..si am dat jos partea electrica din contact, un arculet mic..era ars, topit...a trebuit sa 'imprumut'partea electrica de la un seat toledo pe care l am parcat de ceva vreme cu probleme la motor...si functioneaza foarte bien acum! mersi de sfat!

revenind la problema mentionata mai sus..se opreste motorul si se aprinde martorul bujii din bord...se pare ca este ceva din manunchiul de fire de sub volan...cand schimbat partea electrica de la contact..am vaz ca aparea si disparea bujia...aveam deja contactul pus...si.am sa incerc s aelucidez cazul maine sa vad de unde poate fi..nush poate se duce pana in tablul de sigurante sau ..doar 2 fire cu izolatia roasa..nush inca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare! am o problema cu un passat din 96 1.9 TD serie motor AAZ cand este cald (apa la 90 de grade) nu vrea sa porneasca trebuie sa astept pana se raceste motorul ca sa mi se aprinda martorul portocaliu din bord de la bujie abia apoi porneste fara problemecare. si la relantiu cate odata se tureaza la 1500rpm si acolo ramane dar nu tot timpul iar cateodata daca pornesc din rampa imi moare motorul in treapta 1 dar nu tot timpul daca stie cineva va rog datimi un sfat ca nu nu stiu ce sa ma mai fac nimeni nui da de capat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin din nou la problema motorul se opreste cand se aprinde martorul bujii...se pare ca nu am gasit nimic in ^manunchiul^ de fire de sub volan...nush ce sa fie...are altcineva alte idei!! pe VCDS imi arata ca e un scurt circuit dar nu reus sa gasesc unde!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema ii de la imobilizator.Se gaseste sub bord in stanga volanului.Are 2 mufe,pe care le scoti si il dai jos din 2 suruburi mici.II mai greu de dat jos dar nu imposibil.Remedierea defectului este prin a reface lipiturile la releele de pe placuta electronica.Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acceasi probblema am avuto si eu...mergea masina si cand o opream si vroiam sa repornesc imi ramanea martoru de la bujie aprins.....rezolvarea...imobilizatorul de sub volan....exact cum a descris paduretul.....bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema ii de la imobilizator.Se gaseste sub bord in stanga volanului.Are 2 mufe,pe care le scoti si il dai jos din 2 suruburi mici.II mai greu de dat jos dar nu imposibil.Remedierea defectului este prin a reface lipiturile la releele de pe placuta electronica.Succes !

dar la 94 am immo pe masina_

si daca da...poti fi te rog mai concret unde in stanga volanului...scrie ceva pe el? multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il gasesti dupa ce scoti comutatorul de lumini afara....ii chiar sub el pe interiorul bordului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos immo...l am desfacutarata ff bine...nu parea ca lipiturile sa fie *crapate*si am incercat sa vad daca scot mufele...se aude cand il cuplez inapoi releu bujii...etc...deci se pare ca nu i deacolo problema!!! LAMPA BUJII TOT APRINSA SI NU POT PORNI MASINA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

veizi ca la diesel ledu de la buji tine loc si de indicatoru de service la masinile mai noi (fa o scanare cu tester sa veizi ce iti gaseste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa conectez diagnoza la el, nu ma lasa, nu comunica cu nici un modul, nush ce s a intamplat dar...asta ....este asa de cand a aparut ledul galben aprins tot timpul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!