Jump to content

Golful 3 Se Opreste In Mers


fusion_fx51
 Share

Postare recomandată

Salut all rog ajutor eu paralel cu masinile :) dar incep sa invat

vw golf3 motor abd benzina 1,4 am cumparat masina in ianuarie, am inlocuit asa cum am fost invatat uleiul si filtrul

Am mers in jur de 2000-2500 de kilometri fara sa mai verific uleiul :P intr-o buna zi ma trezesc dupa ce am alimentat cu benzina de undeva din sudul tarii ca imi moare motorul in mers, nu am bagat de seama s-a inecat de cateva ori apoi si-a revenit

apoi din ce in ce mai des am observat ca la circulatia din bucuresti bara la bara cand acul de la benzina este intre rosu si alb incepe si imi face aceeasi figura se obreste brusc chit ca stau la semafor chit ca este in treapta a doua sau a treia. Dimineata nu am probleme porneste la sfert de cheie si ajung fara belele la munca. Am fost ca tot omul la mecanic ; 1 nu mai aveam ulei in motor mi-a completat cu 2 litri de ulei sa ajunga la semn, se mira si el cum de nu am calat motorul :P binenteles ca problema nu s-a rezolvat doar in bucuresti imi face figura. la drum lung nu am nici un fel de probleme. m-am dus iar am inlocuit filtru de benzina am golit benzina din rezervor pe retur am lasat-o la decantat (nici picatura de apa)acum imi face probleme chiar daca indicator de benzina se afla la prima linie alba. fara sa am cunostiinte despre motoare pot sa spun ca imi face probleme numai cand se incalzeste motorul apa poate sa imi ajunga si la 100 grade din cauza traficului dupa iuliu maniu.Merg in afara localitati destul de des Bucurest i- Alexandria - Turnu Magure apa imi sta la 70 maxim 80 grade si nu am nici o problema nu stiu ce sa fac mecanicul si el se uita la mine fara sa imi dea o solutie. A patit ceva motorul din cauza ca a mers fara ulei ?????? AJUTOR !!!!! motul papa ulei eu nu am stiut cand am luat-o si incepator cum sunt joja de ulei era ozn pentru mine acum pot sa zic ca imi ia in jur de 500 de grame de ulei la 600 de kilometri va multumesc pentru ca a-ti avut rabdare sa cititi topicul meu si poate imi dati o solutie va multumesc si am plecat la pescuit, astept cu nerabdare un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tie daca iti consuma apro 100g la 100 km pai inseamna ca la 10.000 km tre sa ii bagi 10 l ceea ce este extraordinar de mult .

Solutia ar fi refacerea motorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iti papa atat de mult ulei, trebuie sa se vada un fum albastrui in spate cand ii dai talpa, daca nu se vede cauta pe dedesubt poate iti pierde pe la vreo garnitura.

Verifica cu joja scoasa daca iti da presiune in baia de ulei, scoate joja si dai talpa sa vezi daca iti arunca ulei, daca arunca ulei trebuie segmentat motorul, posibil sa mai fie si de la semringurile de la supape, daca nu etanseaza scapa ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aer conditionat ? Daca ti se opreste aleator cu el pornit ... welcome to the club, la fel imi face si mie :) cica ar fi ceva cu clapeta de acceleratie, mai cauta ca mai e un topic pe tema asta, pe la polo sau ceva de genu.

Oricum, dupa ce ti se opreste, daca te uiti la vasul de expansiune, iti da senzatia ca fierbe ? Furtunul de la radiator cum este ? este sub presiune ? in mod normal ar trebui sa fie destul de moale si dimineata la plecare si dupa ce mergi cu masina (evident nu la fel, si cu grija sa nu te arzi daca e incins :) )

Cand ai mers fara ulei suficient nu ti s-a aprins martorul de la ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mare cu ea am facut 700 de kilometri de data asta nu mi-a mai papat un gram de ulei (am schimbat uleiul) la drum intins nu am avut nici o problema cum ajung in localitate si benzina este intre linia alba si primul rosu incepe sa imi faca figura . Asta noapte am ajuns in bucuresti am simtit ca incepe sa imi moara motorul si am alimentat imediat. Dupa ce am alimentat motorul pornit se oprea brusc in mers si daca aceleram mergea in suturi si la un moment dat eram cu pedala de aceleratie la fund si masina nu demara delock.ma duc acum sa o pun pe calculator la un prieten sa vedem poate cine stie

@dog nu am aer conditionat si in momentul in care am mers fara ulei numai pe drum pietruit mi se aprindea martorul de ulei de fapt licarea dar pe drum nbormal niciodata nu a licarit si nici nu s-a aprins

Modificat de fusion_fx51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un prieten a reusit sa o verifice cu testerul are un senzor in delco de turatie (senzor aprindere) 160 ron ma duc mai pe seara sa il schimb B) Pe test a dat doua erori una la senzorul asta si alta care a trebuit doar resetata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu te referi la senzorul hall da? La ala poate sa apara eroare cand pui testerul cu motorul oprit, desi nu e nici o problema. In plus, cand pica ala motorul nu mai porneste deloc.

Mie imi murea motorul + fluctuatii ocazionale dar puternice ale turatiei + uneori ramanea fara vlaga in mers, chiar cu pedala la fund (in special sub 2000rpm). Toate astea au disparut cand am schimbat motorasul de relanti care ocazional refuza sa functioneze.. asta a facut diagnoza f complicata in cazul meu. Nu zic ca asta e vinovatul si la tine, dar.. zic :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@gribelu sincer te cred pe cuvant pentru ca nu am schimbat senzorul ala (pe delcoul meu nu se potriveste nici unul dintre cele 2 modele pt motoare ABD) am gasit delcou complet la o firma 6 milioane cu cel vechi la schimb. Dar acum ca prin minune nu mi-a mai facut figura de vreo saptamana cand da sa moara imi tremura un pic la relantii dar nu mai moare.

stau super stresat nu as vrea sa imi mai faca figuri si la fel ca si tine parca vad ca schimb delcoul si nu este el de vina ( inca o intrebare poate sa imi tremure acum la relanti din cauza unei erori de asezare corecta a delcoului la montare???) repet nu am nici in clin nici in maneca cu masinile sunt si eu la inceput va multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#fusion fx51 trebuie reglat avansu (mergi la un service sau undeva ca trebuie cu lampa strobo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine avansu e reglat din oky , si merge ... eu zic ca problema e din alta parte . Cu avansul reglat prost ar trebui sa mearga prost dar consecvent fara figuri . Problema cu relantiu am avut-o si eu si era de la niste furtune de vacum crapate . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A trecut mai bine de 2 luni si problema pare ca s-a remediat singura :icon_thumright: din cand in cand foarte rar mi se mai intampla sa moara motorul, ma gandesc si eu ca poate fi motorasul de la relantiu pentru ca am observat ca daca o accelerez cand da sa moara reusesc sa tin motorul pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

hy. am si io problema putin asemanatoare.Cind ii vine cind nui vine...sa mearga.cind plec cu ia de pe loc incepe sa trepideze, apas acceleratie si nu vrea minic..motorul nu tureaza(parca nu ii da benzina).Si inca ceva , in mers din treapta 5 cind ii dau pe a 4 (cind fac o depasire)nu se duce deloc .Mai bine faceam depasirea cu dacia .Detin 1 VW GOLF III GTI 2,0L.Io zic ca este destul de mare motorul, ar trebuii urce turele imediat. nu credeti?Ce parere aveti cam care sa fie problema ????? Repet:nu intotdeauna face asa. cind ii vine ei.De curind iam schimbat filtre ,ulei, bujii NGK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

a-ti mai rezolvat ceva cu muritul motorului?eu am un prieten cu un g3 gt din 97 si in mers i se opreste motorul dar nu da senzatia ca se ineaca.pur si simplu se opreste ca si cum i-ai lua contactul.a pus-o si pe tester si nu ii da nici o eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un golf 3 1.6 benzina 75CP ; se opreste in mers

am schimbat sonda lambda si am pusa una de dacie ca doar de aia am gasit in Suceava

acuma aseara in timpul mersului a pocnit de doua ori si sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca,

a pornit dupa 5 min .

Ce fac?????

Modificat de paul_ral
am unit topicurile ce trateaza aceeasi problema
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu agreeaza piese de Dacie. Ia usor si citeste ce au mai scris oamenii pe forum si poate ii dam de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand accelerezi busc, se aude pocnituri? s`ar putea sa fie catalizatorul infundata, incearca sa vezi daca merge bine fara sonda lambda, daca e infundat catalizatoru fara sonda ar trebui sa mearga bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pocniturile se aud cand accilerez

si masina trage foarte greu, e posibil de la catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a-ti mai rezolvat ceva cu muritul motorului?eu am un prieten cu un g3 gt din 97 si in mers i se opreste motorul dar nu da senzatia ca se ineaca.pur si simplu se opreste ca si cum i-ai lua contactul.a pus-o si pe tester si nu ii da nici o eroare...
salutare !!! am avut si eu aceeasi problema cu golf-ul meu : se oprea in timpul mersului si nu dadea nici o eroare pe tester. problema a fost de la senzorul hall din capacul delcou. a trebuit schimbat ( noroc ca am un mecanic foarte bun care si-a dat seama fara sa-l puna pe tester). mi-a spus care este problema, dar nu am gasit senzorul identic. si am fost la vreo 3 sau 4 firme care au pus masina pe tester si nu am gasit ce problema are ( deci nu dadea eroare pe tester ). mie mi l-a adus din germania o cunostinta care are un magazin de piese auto a fost cu factura in jur 155 lei. probabil ca si la prietenul tau e acelasi lucru . :icon_thumright:
a-ti mai rezolvat ceva cu muritul motorului?eu am un prieten cu un g3 gt din 97 si in mers i se opreste motorul dar nu da senzatia ca se ineaca.pur si simplu se opreste ca si cum i-ai lua contactul.a pus-o si pe tester si nu ii da nici o eroare...
Inca ceva... cel putin la mine dupa ce murea motorul in timpul mersului , incercam sa pornesc masina si pornea destul de greu. la inceput a pornit usor , dar dupa cateva luni sa zic asa de la aparitia problemei abia abia pornea pana cand intr-o zi nu am mai reusit s-o pornesc. abia a doua zi mi se pare ca a pornit aeleasi probleme le are si prietenul tau ? daca da atunci probabil este senzorul hall din capacul delcou :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !!! am avut si eu aceeasi problema cu golf-ul meu : se oprea in timpul mersului si nu dadea nici o eroare pe tester. problema a fost de la senzorul hall din capacul delcou. a trebuit schimbat ( noroc ca am un mecanic foarte bun care si-a dat seama fara sa-l puna pe tester). mi-a spus care este problema, dar nu am gasit senzorul identic. si am fost la vreo 3 sau 4 firme care au pus masina pe tester si nu am gasit ce problema are ( deci nu dadea eroare pe tester ). mie mi l-a adus din germania o cunostinta care are un magazin de piese auto a fost cu factura in jur 155 lei. probabil ca si la prietenul tau e acelasi lucru . :icon_thumright: Inca ceva... cel putin la mine dupa ce murea motorul in timpul mersului , incercam sa pornesc masina si pornea destul de greu. la inceput a pornit usor , dar dupa cateva luni sa zic asa de la aparitia problemei abia abia pornea pana cand intr-o zi nu am mai reusit s-o pornesc. abia a doua zi mi se pare ca a pornit aeleasi probleme le are si prietenul tau ? daca da atunci probabil este senzorul hall din capacul delcou :huh:

da uite chiar o sa-i zic azi ms mult...ma enerveaza ca mergi la cate un mecanic si fiecare isi da cu parerea si iti mai ia si o gramada de bani...intr-adevar dupa ce ii moare motorul oa ia mai greu pe la a 4-a cheie depinde...ms mult pt sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge motorul. Am incercat sa desfund catalizatorul si surpriza nu are catalizator.

Ce fac?????? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat inca problema dar sunt tot mai convins de faptul ca este senzorul hall pentru ca daca imi moare motorul si nu mai porneste la cheie ridic capota si misc mufa de la senzorul repectiv moment in care la reincercare o ia din prima dar mai nasol este ca pentru modelul meu de delcou nu se gaseste senzorul respectiv o sa ma axez pe cumparat delco-ul complet unde pui ca s-a stricat si termocupla asa subit nu mai activeaza electroventilatorul sa vedem de pe unde o cumpar si pe aia

E asta este masinuta veche dar sincer isi face toti bani care i-am dat pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand accelerezi busc, se aude pocnituri? s`ar putea sa fie catalizatorul infundata, incearca sa vezi daca merge bine fara sonda lambda, daca e infundat catalizatoru fara sonda ar trebui sa mearga bine

La mine sonda e dusa chiar daca am consum decent (6.5% in afara si 10 % in oras) dar am acele pocnituri uneori pe toba iar reprizele de acceleratie sunt slabe. Vroiam sa stiu, daca scot mufa la sonda lambda e posibil sa mearga bine (mai bine) asa cum spui tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge mai bine fara sonda, dar sar putea sa trebuiasca segmentat motorul.

apropo are cineva idee cat costa un motor de golf 3 1.6b (ABU) ?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!