Jump to content

Diagnoza Fabia 1.4 MPI


bandrei2501
 Share

Postare recomandată

am fost astazi la service pentru o diagnoza la FABIA 1.4 MPI

asta "au gasit" baietii:

la diagnoza software nimic !!! (desi am avut aprins martorul de la evacuare de 2 ori - au motivat ca e din cauza bateriei care mi s-a descarcat cu o saptamana in urma)

la diagnoza mecanica au gasit:

bucse brat inferior (2 mari si 2 mici) - tb. inlocuite

cuzineti bara stabilizatoare - 2 - tb. inlocuiti

placute frana - 2 - tb. inlocuite

bucse punte spate - 2 - tb. inlocuite

ulei motor - schimb (aici au dreptate. urmatorul schimb tb. facut la 77.000 si eu am acum 82.000)

filtru ulei - de schimbat

toba sparta - desi eu nu am vazut crapaturile, nu am vazut decat tabla de pe toba decojita de vopsea sau ce o fi

pentru baterie mi-au recomandat schimbarea sau completarea cu un amestec de electrolit si apa

densitate antigel ok

un joc in capatul superior al amortizoarelor, unde este un manson de cauciuc sau ceva de genul

cost total diagnoza 140 RON

pb e ca in noiembrie am fost cu masina tot la o diagnoza similara si nu avea nimic.

dupa 2500 de km ...

e drept ca masina imi scartie acum in dreapta fata

ce parere aveti?

sa nu fi fost bine facuta diagnoza din noiembrie?

dar de costul diagnozei ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut andrei.consumabilele e posibil s trebuiasca schimbata la km astia,dar d toba ,ma indoiesc.nu a costat mult diagnoza

Modificat de DRAPAR
QUOTE inutil ! Citeste Regulamentul VWFORUM !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca si la un drum de 100km poti distruge ce ai spus tu acolo. Depinde cum mergi cu masina, depinde pe unde mergi cu masina s.a.m.d. Toba nu trebuie sa fie sparta sa se vada cu ochiul liber, este de ajuns sa "rasufle" pe undeva. Cu uleiul, mie mi se pare foarte nasol faptul ca ai depasit cu 5.000km revizia, eu o fac cu 5.000km mai devreme. Tine minte ca nu esti in Germania pe autobenzi esti in Romania pe drumurile noastre de cacao. In rest, pentru ce au constatat pe directie nu mi se pare nimic iesit din comun. Mai fa o constatare la alt service daca vrei sa fii impacat.

Bafta!

@claudiu_gl ... m-a obosit raspunsul tau, nu am inteles mai nimic. Foloseste si tu litere mari la inceputul unei fraze/propozitii, foloseste semne de punctuatie, virgule, etc. Si inca ceva, nu mai da "quote" la mesajul anterior, este impotriva REGULAMENTULUI care sigur nu l-ai citit. Bafta si tie!

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzi bamse,nu prea le am cu calculatoarele,abia am putut sa ma inscriu pe forum.Ca sa-ti raspund tie am folosit reply.Oricum am intrat pe forum pentru a schimba pareri cu celalti skodisti,nu pentru a fi corectat.Bafta la toti baietii.

Pentru a posta intr-un topic, se foloseste ADD REPLY !

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bandrei2501: Ceea ce ti-au zis baietii ar trebui schimbat. Sunt probleme normale la drumurile noastre, si eu am cam schimbat tot pe la suspensie (bucse brat, bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare, inclusiv o bucsa cap telescop). Piesele m-au costat asa:

bucse brat (doar cele mari, de seat ibiza cupra) - 70 ron/set, bielete febi bilstein 60 ron /buc, bucse bara stab. 10 ron/set, rulment-bucsa cap telescop SKF - 90 ron/buc. Urmeaza sa schimb bucsele punte spate.

Ti-am editat postul pentru ca banuiesc ca te adresezi lui bandrei2501.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat comanda de piese, sambata fac reparatiile, sper sa nu mai am si alte surprize.

pb e ca la cei de la magazin nu au gasit "cuzineti bara stabilizatoare" (cica nu au auzit niciodata de asa ceva la FABIA)

multumesc pentru raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil "cuzinetii bara stabilizatoare" sunt de fapt bucse bara stabilizatoare, care sunt tinute la locul lor de niste coliere metalice, ce seamana cu niste cuzineti:)) daca schimbi bucsele astea, schimba si colierele odata cu ele. bucsele astea sunt raspunzatoare pentru scartaiturile pe care le face masina cand trece peste denivelari(gen cocoasele de camila de la trecerile de pietoni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scartaiturile m-au facut sa merg cu masina la service.

multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa schimbe colierele? Alea nu se uzeaza. Eu am schimbat doar bucsele si e foarte ok. Nu mai bate, nu mai scartzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: e vreo procedura speciala pentru completarea in baterie cu un amestec de electrolit si apa ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si colierele la bucse ca ... le-am schimbat. Am zis sa fie si alea noi...pentru 100 de mii cat m-au costat cu tot cu suruburi...nu m-am mai uitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: e vreo procedura speciala pentru completarea in baterie cu un amestec de electrolit si apa ???

@bandrei2501: Esti :rolleyes: ! :)

Bateria se completeaza numai cu apa distilata, iar in cazul scaderii densitatii electrolitului, aceasta se reface prin incarcare cu ajutorul unui redresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus bateria pe statie pentru a ridica densitatea, dar asta mi-au recomandat cei de la service: electrolit (1L) + apa (1L) amestecate si completat pana la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus bateria pe statie pentru a ridica densitatea, dar asta mi-au recomandat cei de la service: electrolit (1L) + apa (1L) amestecate si completat pana la nivel.

Pai electrolitul e deja amestecat cu apa pt ca electrolit = acid sulfuric 1/3 + apa 2/3.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca se toarna doar apa in acid si nu invers ca sare.Si se toarna teoretic pe o bagheta de sticla.Dar nu cumpei electrolit din comert? Ai acces la vreun laborator si iti da acid sulfuric concentrat? Daca e din comert toarna linistit ca e gata facut.Poti baga densimetrul in el sa ii verifici densitatea. In mod normal,in baterie se completeaza doar cu apa distilata.Dar daca e pe moarte ,poti pune si electrolit,ca tot la inlocuire ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut o parte din revizie, dar acum au aparut alte probleme

am schimbat

- termostat cu tot cu carcasa

- bucse brat inferior (doar alea mari, alea mici mi-a zis mecanicul ca sunt ok)

- schimb ulei

- filtru ulei

- filtru aer

- filtru polen

- placute frana

toba am cumparat-o, dar nu am schimbat-o inca

manopera 240 RON

mai am de scimbat:

- saboti spate

- cabluri frana de mana

- distributia (lant+pinioane+semering)

acum imi scartie bordul in fata dreapta, cand dau drumul la caldura aerul cald are miros de ars si in curbe la viteze mici imi trepideaza volanul.

ce parere aveti???

incep sa o iau razna. deja prima parte din revizie m-a costat 1000 de RON, ma mai costa si a 2-a parte vreo 300.

in timpul asta m-a lasat si bateria (cred/ sper ca e bateria, pentru ca dimineata nu imi mai porneste - in fiecare dimineata de vreo 4 zile)

si intr-o seara cand am vrut sa pornesc mi s-au aprins si martorii de la ulei, EPC si check engine.

s-au stins cam in 5 secunde.

Modificat de bandrei2501
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!