Jump to content

Golf Iv Gti 1.8t 150 Cp De La 0-100 Km/h In 12 Sec


iulian1982
 Share

Postare recomandată

astazi am decis si eu sa fac proba in cat timp prind suta :blink: si sunt ff dezamagit. :lol:

masina mea (cea din semnatura) an fabricatie 2002 a scos 12 sec. asfaltul era uscat eram 2 pers in masina (nu f grei :D ), clima oprita iar rezervorul era cam 1/4.

mie mi s-a parut ca se tureaza greu, iar cand schimb dintr-o treapta in alta are o latenta pana incepe sa se tureze la loc.

ince ceva ce am observet este ca la turatii mari se aude un uruit metalic destul de tare. daca merg mai incet cu ea parca nu se mai aude sau se aude incet.

cam asta este problema.

daca aveti si voi vreo parere ca eu cred ca e cam mult 12 sec.

PS: sper sa nu fi deschis topic nou dar am cautat si nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat vitezele pe la aprox 6000rpm si acceleratia a fost la podea si ai reusit abia 12 secunde atunci ai o pb, cel mai probabil cu turbina .

Acea latenta de care vorbesti ar putea fi un turbo lag, normal la orice motor supra alimentat; da mai multe detalii in ceea ce priveste modul cum ai facut testul, pt ca 12 secunde este extrem de mult, undeva este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa spun cum a fost.am incercat de 2 ori:- prima data am schimbat undeva la 4500 de ture pt ca mai sus pierd timp daca schimb mai tarziu. am schimbat dintr-a I in a doua cam la 40-50 km/h, din a doua in a treia cam la 70-80, si am incercat sa ajung la suta in treapta a treia, ceea ce am si reusit dar in 12 sec.- a doua incercat am procedat cam lafel numai ca pe la 90 km/h fiind in treapta a treia si vazand ca se tureaza cat de cat greu pe la 4000-4500 ture am zis sa trag a patra; mare greseala :lol: , masina pana a inceput sa se tureze am pierdut secunde si am scos 13-14 sec.deci cred ca imi intelegi frustrarea. sunt ffff suparat pe "caruta mea"imi cer scuze pentru sectiunea aleasa dar am gresit si am pus la versus in loc sa postez la glof 4.scuze, poate operatorii au mila si imi muta topicul la golf 4 :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.. in primul rand la 4000-4500 masina nu isi foloseste toata capacitatea ei... schimba pe la 5500-6000 si e posibil sa obtii un rezultat mai bun.

zgomotul acela poate proveni de la turbina. in mod normal, in timpul functionarii ea manifesta un sunet specific, un fel de "suierat". daca e altceva, probabil ca nu e un zgomot normal si trebuie investigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se muta pe aria '''Motoare pe benzina''' :vaidecapulmeu:

Rog mai multa atentie pe viitor.O tura de regulament nu ar strica :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sicer imi pare rau pentru locul unde am postat. multumesc abc :vaidecapulmeu:

suieratul de care vorbesti tu pedro presupun ca ar trebui sa fie un sunet infundat. la mine e un sunet "spart" metalic si creste odata cu turatia.

iar in legatura cu turatiile eu am mai mers cu ea schimband pe la 6000 rpm dar sincer mi sa parut ca pierd timp daca merg cu treapta I si II pana la 6000, si sincer sa fiu eu pe treapta III ma bazam dar m-a dezamagit.

inca un lucru importand cred eu pe care am uitat sa-l mentionez: am observat ca in jur de 2000 rpm (chiar cand merg batraneste cu ea) masina da sa traga calumea dupa care acea putere parca dispare si parca se poticneste sa se tureze si nu prea mai trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repeta testul, de data asta cu schimbat la 6000. Daca va crapa ceva dau o bere :vaidecapulmeu: . Nu te speria de zgomotul motorului, dar performantele maxime si cei 150 de cp din certificat nu ii ai la 4500 ci pe la aprox 5500 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu is specialist in turbine dar imi imaginez ca sunetul acela specific turbinei provine de la axul ei ce se roteste pe 2 lagare. datorita vitezei f. mari de rotatie ma gandesc ca e normal sa apara acel suierat. cresterea lui odata cu turatia iarasi mi se pare firesc deoarece viteza de rotatie creste si zgomotul se amplifica.

ia si incearca testul la ~5800 rpm cu plecare de pe loc pe la 3000. in treapta 2 ar trebui sa depasesti 80km/h

iar puterea aceea pe care o simti in jur de 2000rpm, atunci intra in functiune turbina si probabil asa se explica fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa vezi ' in cat face suta " trebuie sa schimbi la turatia de putere maxima ( cred ca e data i ncartea de identitate sau in certificat XX CP/ XX00rpm). Si plecarea se face de la turatia de cuplu maxim. ( e ca mde 300o-4000 rpm) . Si cand schimbi treptele nu trebuie luat piciorul de pe acceleratie.

P.S.: Procedura descrisa nu face deloc bine discului de ambreiaj care este in acest fel suprasolicitat. Daca este destul de uzat e posibil sa patineze 'dupa' .

Daca si dupa aceasta 'tehnica" nu scoti mai putin atunci trebuie facut un log in mers la turbina :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam acelasi lucru cred si eu ca e cauza zgomutului, vinovata cred ca e turbina; dar stie cineva daca pe loc masina nefiind in viteza turbina intra in functiune?

pentru ca daca o turez pe loc zgomotul nu mai este lafel de puternic.

cat despre turatii, intradevar nu am schimbat peste 5000 dar ce ma nedumereste pe mine este faptul ca masina se tureaza mai greu decat inainte. adica ii trebuie un timp destul de lung de exemplu sa ajunga la 4000 rpm in sarcina chiar si in treptele inferioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mai mult ca sigur ai pedala cu potentiometru. ideea e ca sistemul nu e chiar ca la dacie cu fir si sa o sprituiesti cum vrei si de aceea daca vrei sa accelereze mai brusc apesi pedala pana la fund. actioneaza asa doar dupa 2500-3000rpm ca sa sesizezi rezultatul si sa nu dauneze masinii.

daca ai procedat asa si nu ai obtinut alt rezultat ne mai gandim si la o alta cauza.

ps: a mea scoate suta in 11.8 sau 11.2 nu mai retin. nu facem schimb? :icon_thumright:

glumeam, evident, dar imi place la nebunie motorul de 1.8t

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu nu prea am procedat asa. mai exact eu in momentul in care schimbam viteza ridicam detot piciorul de pe acc iar acul turometrului avea timp sa ajunga in plaja de turatii 2000-2500 rpm. am inteles ca pentru a scoate untu din ea nu trebuie sa iei piciorul de pe pedala de acceleratie.

o sa incerc maine metoda asta si revin cu detalii.

cat despre schimb daca imi propuneai azi dupa ce am facut testu as fii schimbat :icon_thumright: dar acum e cam tarziu :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie turata pana la 6500rot/min, cand ridici piciorul de pe ambreiaj accelerezi tare ca sa bruscheze, ar trebui sa fluiere rotile credca si in a3a, la mine fluiera rotile umpic cand schimb in a2a daca bruschez. :icon_thumright:

Modificat de cox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu vesti bune pentru mine :D

astazi am scos untu din masina mea si am foarte multumit de rezultat.

am schimbat peste 6000 rpm, m-am dus cu treapta 1 pe la 60-70 km/h, am tras a 2-au si am ajuns la 100 km/h atat de repede ca nu mi-am dat seama.

cam m-am uitat la cronometru am vazut ca am facut 8.7 s :D si asta tinand cont ca la plecarea dupa loc ESP m-a cam tinut pe loc ca mi-au patinat rotile.

va multumesc la toti pentru sfaturi :lol: si mi-am dat seama ca daca faceam o [cenzurat] cu cineva cred ca pierdeam sigur :D .

dar totusi ce ma nemultumeste e ca motorul face cam mult zgomot. dar poate asa e el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: Cu ce benzina ai mers? La ambele incercari a fost aceeasi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina a fost aceeasi si anume carrera 95 de la petromv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enormmm!!!Pai daca stai sa te gandesti la faptul ca un motor de 2.0TDI de 140 CP din gama VAG scoate sub 10 sec...o sa ajungi la concluzia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te-ai uitat si tu pe youtube, toate 1.8t prind 100km/h in treapta 2!!!

Evident tu mergeai la consum la 4500, foloseai f. putin cai din cei 150.

De ce crezi oare ca scrie in cartea tehnica puterea maxima la aproape 6000rpm? :P

Motorul e relativ zgomotos la turatii mari intr-adevar. dar mie imi place. daca mergi incet e silentios si daca tragi de masina urla si motorul ce sa faca :D

hopirla007 nu stiu ce faci pe aria benzina, dar nu ne lua cu diselul pe noi ca nu tine :P

Vorbim noi aici ca 1.8T face zgomot, dar poate ne povestesti si tu cat de silentios e "tractorul" tau.....

Pacat de tendintele sportive (desi au cam disparut la ultimul model) ale Leonului cand pui TDI pe el :) Dar daca vrei consum mic, te-ai scos. Numai sa nu vrei si sportivitate, ca nu le poti avea pe ambele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai perfecta dreptate 4est

dupa 5500 rpm pur si simplu calutii mei parca s-au trezit si au inceput sa fuga de mancau pamantul :offtopic:

greseala mea prima data a fost ca am gandit ca daca schimb la turatii mari pierd timp si am mizat pe cuplul motor dar fara sa imi dau seama ca si cuplu maxim probabil e disponibil tot la turatii mari. nu vreau sa par naiv sau laudaros dar cred ca daca reusesc o plecare de pe loc mai buna pot sa scot chiar 8.2s cat spun ei in acte ca e timpul de la 0 la 100 km/h.

Oricum sunt ff mandru de masina mea acum. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta tinand cont ca la plecarea dupa loc ESP m-a cam tinut pe loc ca mi-au patinat rotile.

De obicei nu prea patineaza rotile cand este ESP-ul activat - el taie alimentarea cand simte ca o roata pierde aderenta...

Pe de alta parte am si eu o intrebare pentru tine: ai mai condus o masina turbo pana acum? Intreb asta pentru ca se comporta cu totul diferit fata de un aspirat sau un compresor si poate inca nu te-ai obisnuit. La 1.8T schimbarea optima de treapta se face undeva in jurul valorii de 6100-6200rpm... cel putin asa consider eu. Conteaza foarte mult sa iti cunosti masina, sa simti cand aceasta nu mai trage (desi ai senzatia ca inca trage). Plecarea optima se face undeva in jurul valorii cuplului maxim (deci ~2000rpm +/-) si fara ESP. Asta daca se vrea obtinerea performantelor optime.

Parerea mea este sa te duci la un service Vw sau sa te intalnesti cu cineva care are un VAG-COM pentru a vedea daca sunt ceva probleme pe partea de mecanica/electrica/electronica...

Masina ar trebui sa scoata undeva la 8,5sec prima suta... + cronometrarea cu mobilul/ceasul/cronometrul e un pic prea inexacta avand in vedere o eroare undeva la 0,5sec (timp de reactie la plecare / apasarea tastelor/butoanelor pentru a da drumul la cronometru / schimbare optima a treptelor / oprirea cronometrului la o viteza fizic vizibila pe ceasurile masinii undeva peste 105km/h - dat fiind ca masina este in continua aceleratie)... Cutia la 1.8T in general duce prima suta in treapta 2... dar, la versiunea stock se pierde dupa 6200rpm si cu cat se merge mai mult peste aceasta limita se pierde si mai mult (gen, la 6500 e posibil sa fii undeva la 100cp, poate chiar mai jos)... Oricum, in general, softul la 1.8T e facut sa mearga cat mai liniar ca si putere in zona 4700/4800 - 6000rpm, puterea fiind aproape de maxim in acea portiune...

Modificat de Zyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zyx,

in legatura cu ESP-ul pot sa-ti spun ca vorbim despre acelasi lucru numai ca poate nu am reusit eu sa ma fac prea bine inteles sau poate exprimarea nu a fost una fericita. ideea e ca atunci cand rotile au scartait un pic (f putin dar sesizabil la ureche totusi) turatia mi-a scazut f mult de la 4000 rpm undeva la 2500 rpm tocmai pentru ca ESP-ul a taiat alimentarea.

despre schimbarea optima a vitezelor..... depinde ce intelegi tu optim, daca te gandesti la putere raportat la consum atunci pot sa spun ca nu sunt de acord cu tine; 6000 rpm e cam sus ca sa schimbi frecvent, oricum asta e parerea mea.

cat despre condusul unui motor turbo pot sa spun ca intr-adevar asta e prima masina turbo pe care am condus-o si sincer iti spun ca imi cunosc masina sau asa cred eu :lol: . informativ pot sa spun ca in momentul cand am cumparat masina am dus-o la 120 km/h in treapta a doua. deci masina poate sau putea.

dar, de ce am fost reticent sa o turez si acum cat a trebuit:

1) pentru ca nu cu prea mult timp in urma masina mea daca schimbam sa zic din treapta 2 in treapta 3 si aveam cam 60 km/h (3000 rpm) iar dupa ce schimbam in treapta 3 apasam la podea acceleratia pot sa zic ca masina aproape instantaneau tragea de rupea si se ducea la 6000 rpm destul de repede. acum nu prea se mai intampla asta si anume in acceasi situatie se tureaza destul de greu. ce am observat e ca masina se trezeste numai peste 5000 rpm :D

2) acum motorul meu cam zornaie, si anume se aude cam ca un zornait metalic care pur si simplu imi cam taie pofta de a o duce in blana. parerea mea ca nu ar sta f bine in suporti.

ideea ta cu VAG COM-ul e foarte buna si o sa fac destul de curand. defapt ma bate gandul sa imi cumpar si eu interfata ca laptom si soft am :(

acum daca ai tu vreo idee la ce probleme am eu ar fi bine venite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!