Jump to content

Audi A4 1.8 T Quattro 163cp - S-a Oprit Si Nu Mai Vrea Sa Porneasca


PH-11-WRC
 Share

Postare recomandată

Buna ziua tuturo. Am o mare problema cu masina tatalui meu. Este un Audi A4 1.8 T Quattro din aprilie 2004. Astazi eram cu el prin oras si la un semafor dintr-o data masina s-a oprit. De mentionat este ca masina sta in fata blocului iar aseara au fost -12 grade. Alte lucruri importante de mentionat ar fi faptul ca ieri i-a facut plinul de la Petrom cu 95 fara plumb dar apoi a mers cativa kilometri buni cu acest plin (20-30) si apoi a oprit-o. Azi dimineata a pornit un pic mai greu mi-a spus insa pe urma a mers perfect inca vreo 20-25 de minute prin oras. Sa revenim la momentul in care s-a oprit brusc. Nu a mai vrut sa porneasca deloc. Adica : motorul pornea si dupa 1-2 secunde se opreste iar asta daca o lasam in pace 5 minute. Daca incercam incontinuu nu mai pornea nici acele 2 secunde. Bateria este OK pentru ca se aude cum motorul porneste dar apoi moare. M-am gandit ca e posibil sa fi avut apa in benzina noua si ca azi-noapte sa fi facut particule de gheata si de aici sa vina problema. Sa se fi blocat filtrul sau chiar pompa ? Am dus-o pentru 2 zile pana luni dimineata intr-o locatie unde sunt 18 grade sa vad daca este vreo diferenta. Am reusit sa o mut abia dupa ce am pus GTI-ul la treaba si a tras la "caruta".

Va multumesc si astept raspunsuri edificatoare cu privire la aceasta moarte "subita" a motorului. Am cautat pe forum insa nu am gasit ceva asemanator si pentru acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te superi ca nu ai primit inca un raspuns. Ieri a fost intalnirea de iarna si baietii nu prea au mai intrat pe forum. Probabil azi vei primi un reply.

Totusi nu ai mai zis nimic de starea masinii azi. Ma gandesc ca daca a stat peste noapte la 18 grade s-a dezgetat, daca de asta era vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la un raspuns de ajutor.

Sunt interzise bump-urile pe ariile tehnice, te rog sa citesti regulamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva poti incerca o scanare? sa nu fie ceva de imobilizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa de benzina, uitate la mese sa nu fie oxidate sau rupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si ziua de luni cand s-a dus tata sa o porneasca. Rezultatul : a pornit la prima cheie , a mers cam un minut si ceva si apoi s-a oprit. Pe urma timp de 2 ore nu a mai pornit deloc iar apoi la o noua incercare a pornit , a mers cam 5 secunde si s-a oprit. Pe urma nu a mai pornit. A chemat platforma sa o duca la Cardinal si astazi poate ii vor spune ce are. Intre timp partea proasta e ca tata are nevoie de masina zilnic si mi-a rechizitionat GTI-ul :icon_thumright: Exista si o parte funny totusi : ma suna ieri si imi spune cum pot sa conduc masina aia ca s-a dat si el un pic la ea in oras la o schimbare de banda si s-a cam speriat. :huh: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel cu ea,dar am motor de 1.6..Simptomele exact la fel..cu o mica exceptie..mie nu mi-a mai pornit deloc intr-o seara..Am fost cu ea la Skoda la tester...la un service la tester cand a inceput cu prostiile de-mi murea motorul..nu are nimic,e perfecta..doar ca dupa doua zile nu a mai pornit..I-am schimbat filtre,bujii..tot..nimic..O sa incerc la reprezentanta Audi care din pacate e la 100 KM de mine si o sa ma coste o mica avere sa o duc pana acolo..da acum un Audi am si eu,ce sa-i fac :icon_thumright: . Sa ne tii si pe noi la curent in caz ca i-a descoperit ceva te rog. Mersi.

Modificat de Rapier
Te rog nu mai folosi "quote" atunci cand nu este cazul. Puteai posta si fara ca se intelegea. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrician-auto

treaba e destul de simpla, ai un fir de la pompa de presiune sarit. daca te duci la reprezentanta te rupe la bani. tine-ma la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezntanta au zis ca pompa de benzina trebuie schimbata. Atat am aflat de la tatal meu prin telefon. O sa aflu mai multe detalii diseara cand ma intalnesc cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a ajuns la Sibiu..500 RON platforma...nu e atat de mult pe cat ma asteptam..e destul de OK..mai ma costa 200 RON diagnoza completa pe care oricum inca nu i-am facut-o si intr-un fel ma bucur ca mai silit,mai de nevoie o sa o fac(aia de la Skoda a fost ca pasta din cate imi dau seama)..+cine stie ce mai are. Oricum cu ocazia asta i-am schimbat si tot prin ea,filtre,bujii,kit de distributie(1100 RON cu totul). Sper sa nu fac prea multe drumuri de Sibiu ca nu prea am chef sa merg cu trenul :offtopic:. Va tin la curent. A da,inainte de a-si da duhul mi-a aparut in bord in parte stanga motorul acela galben..dupa care end of story.

Modificat de Youlian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Audi A4 1,8 a cazut pompa de benzina in decembrie in Austria noroc ca stiu vorbi germana :lol: ,inlocuita acum

verificata , parerea mecanicului este ca benzina e ciudata e benzia dar e albastra voi ce spuneti ?

...am mai scris asta simptomele dinainte sa cada pompa sunt urmatoarele in trapta 1, turata minim trepideaza foarte usor

nu e nevoie sa smunceasa,un usor tremurat nu merge rotund rezultatul este ca dupa 10 mii de km a cazut pompa

chestia cu benzina o studiez nu stiu ce sa spun ,voi ce spuneti?

...o alta problema o am cu aerul conditionat baga numai rece, urca greu temperatura la 90 grade mecanicul mi a spus sa astept ,sa se intereseze ,el spune ca , chiar daca pun Vag comul nu depisteaza problema ,deoarece 1995 si ca

numai la masinile dupa 2003 este posibil ...voi ce spuneti? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat...dupa cum spuneam ultima data era la Sibiu..diagnostic: "Cureaua de distributie montata necorespunzator" + un senzor de temperatura care o luase razna chiar inainte sa se strice..total 650 RON. Sper sa nu mai am probleme cu ea desi mi s-a parut ca iar a plecat mai greu cand i-am dat cheie..sper sa fii fost numai o iluzie de-a mea. Oricum, sfatul meu,un leu in plus,dar duceti-o la o firma autorizata pentru a scapa de batai de cap ulterioare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu firma autorizata nu e mereu in regula. oricum luni e posibil sa fie gata masina si sper sa nu mai aiba alta problema. Sunt curios cat o costa pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de scumpa!! si referitor la serrviceul la reprezentanta!eo zic ca e o pierdere de bani te usuca si daca ai noroc iti repara masina daca nu schimbi pana merge si nu o data am auzit povestea schimba aia schimba aia zeci de mil cheltuite si se dovedea a fi cate un fir un senzor releu siguranta etc !!!deci ..................................

cat depre problema in general daca masina nu sta pornita mai mult de 2-3 secunde e imobilizatoru de vina !!!

daca reusiti so tineti mai mult pornita ar putea fi ::: senzorul de pozitie ala de pe volant !!! (in functie de el se da scanteia)

supapap de regulare a pmpei de injectie ,o anume supapa de presiune din pompa d einjectie (rar cad pompele) si la masinutele mai noi au o neneorocita de pompa in rezervor carae daca nu baga mergi pe langa masina si cele mai grave necazuri ar putea fi ecu si ecu pompei de injectie la modelele mai noi !! dar in acest caz mai intai se incerca resoftarea dupa iai schimbi!!

oricum mai intai trebuie indentificata cauza lipsa de conbustibil sau lipsa de scanteie!! si daca sunt amandoua ok ecu la resoftat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic inca. Astept ziua de maine. In legatura cu statul pornita cel mai mult a stat cam 1 minut dupa ce a stat 2 nopti la o temperatura de 18-20 grade intr-o hala. Iar in rest porneste tot asa dupa ce o lasi ceva timp adica 5-10 min si apoi porneste cam 1 sec. Altfel daca dai la cheie imediat nu porneste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tima zis pana la pompa mai sunt mult ede verificat !!!! si intrun final daca nu e nimic din ce am enumerat mai sus schimbi numai capul lal pompa nu toata pompa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te inteleg si as fi facu ca tine dar cu tata e mai greu sa-l conving de lucrurile astea. A dus-o , au schimbat pompa si acum merge ca noua. mersi mult de ajutor oricum. Nu am apucat inca sa-l intreb de pret dar voi afla cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 15 years later...

Va salut am un audi a4 b6 1.8t 163 cp.mi sa rupt distributia in mers ...ce reparati o să am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu desface motorul un mecanic, e greu de estimat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!