Jump to content

Rezervor / Indicator combustibil bord


SRG_Polo_Classic
 Share

Postare recomandată

Ok,uite care-i treaba...nu sunt absurd si de aceea o sa accept teoria ta cu chipul din cheie pt ca am desfacut-o si am vazut bucatica aia de care zici tu.Dar totusi un chip ere nevoie de alimentare ca sa functioneze.Asa ca ia zi tu te rog de unde se alimenteaza chip-ul ala? :icon_thumright:

Si inca una pt tine : cand pierzi cheile originale si-ti faci chei noi pt masina,cum faci cu chip-ul?

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipul acela are o semnatura unica, care e citita de immo. daca pierzi cheile originale probabil numai la reprezentanta daca te pot ajuta, daca nu, trebuie sa schimbi si modulul de immo, plus o readaptare ecu pentru recunoasterea noului immo. adica o gramada de neplaceri si alergaturi.

daca vreodata vei clona o cheie, sigur trebuie sa muti acest cip in cheia noua.

oricum poti incerca prin scoaterea cipului din cheie, iese relativ usor si pornirea motorului. sau poate masina ta are alarma cu pornire din telecomanda, caz in care un astfel de cip (probabil din cheia de rezerva) e ascuns pe undeva prin masina :biggrin:

stiu, o fotografie face cat o suta de vorbe, dar...nu stiu sa pun fotografii, apare ceva cu http: ..., adica presupun ca trebuie sa-mi mai fac un cont pe ceva site de hosting, asa ca o las balta.

oricum pe el scrie Valeo 73654..., cel putin pe al meu asta am gasit scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc

Salut....asi vrea sa comfirm si eu ca 6n2 are chip pe cheie..pana cand si caddy model 2001 care e foarte simplu ate chip...sa va zic ce a facut fratele meu care are un caddy din 2002

avea doar o cheie si a mers si a facut una identica .....se descuie dar nu porneste...asa ca a mers la un magazin specializat care face chei cu chip...si a zis ca nu poate face respectiva cheie cu chip...nu sunt sigur dar daca nu ma insel chei de vw cu chip nu se pot face decat prin comanda la vw

asa ...sa va mai zic ceva..eu am un polo 6n2...de ce imi da eroare de imobilization acea eroare pe care se aminte mai sus?nu am patit sa nu imi porneasca masina din prima tot timpul o ia la prima cheie....va multumesc

ma puteti contacta si pe ID:Andumoscaliuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,m-am interesat in legatura cu cipul din cheie si trebuie sa recunosc ca aveti dreptate in legatura cu el,asa ca-mi cer scuze ca nu v-am crezut de la inceput. ;) El functioneaza pe principiul inductiei electromagnetice,in sensul ca are o bobina in interior care emite si receptioneaza impulsuri catre si de la un senzor aflat in yala cheii de contact.Uite asa mai invata omul cate ceva... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu am un polo 6n2...de ce imi da eroare de imobilization acea eroare pe care se aminte mai sus?nu am patit sa nu imi porneasca masina din prima tot timpul o ia la prima cheie....va multumesc...

sterge eroarea cu vag-ul. s-ar putea sa fie numai ceva trecator intervenit in comunicarea dintre cip si cititorul din butuc. daca reapare, verifica mufele, curate-le, da cu putin spray de contact pe ele (mufele care intra in modulul de immo si pe care il gasesti dand jos partea de jos a bordului, cea de sub volan (trebuie dat si protectile de la volan ca sa poti desface un surub :) )si vei gasi modulul prins cu doua suruburi undeva deasupra sigurantelor.

nu iti trebuie decat curaj si un torx, parca T25 sau T20, nu mai tin minte :|

e treaba de nici 10 minute sa desfaci partea de jos a bordului.

daca problema persista (desi nu cred deoarece ai spus ca masina porneste de fiecare data) si nu reusesti sa descoperi motivul prin descrierea oferita de site-ul celor de la ross-tech.com, trebuie sa te adresezi unui atelier specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catre toti cei care nu sunteti lamuriti cu benzina si motorina bagata in rezervoare si acul de indicatie...sa va spun o chestie....intrebati-va daca voi de la pompe chiar bagati numarul de litri indicati pe afisaj....de la batrani si surse "din-nauntru" se spune ca cei 10 litri de fapt sunt mai putini decat credem noi ca bagam in masini...Ex: M-am dus cu un bidon de 5 l sa am si eu in masina de orice eventualitate mai ales sa fac si proba in ceea ce auzisem...va zic ca am bagat "5 l"...fara 300ml. Va multumesc. Nu dau numele distribuitorului ca sa nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asasinii platiti de companiile din industria petrolului, de pe forumul VW isi selecteaza victimele. Eu in locul tau mi-as schimba identitatea si m-as muta cat mai repede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: :offtopic:

sa fim seriosi. daca ai astfel de evenimente cel mai simplu le rezolvi adresadu-te O.P.C.-ului

totusi, periodic se fac calibrari metrologice, atat pompelor cat si rezervoarelor de catre firme autorizate, si se da un buletin de verificare metrologica. si cu toate acestea mai exista si o marja permisibila pentru ca asa cum nu exista doua masini identice, tot asa nu exista nici doua pompe care sa masoare identic :icon_cry:

mai rau e la benzinariile mici, particulare care cu buna stiinta masluiau/masluiesc pompele dar numai in binele lor.

la cele de "firma" (de fapt din cate am auzit toate sunt franciza) imi place sa cred ca mai sunt si oameni platiti sa verifice daca criterile dupa care s-a acordat franciza sunt respectate (calitatea benzinei, tipul pompelor folosite, verificarile periodice, etc.).

acum insa de unde stii ca bidonul tau era etalonat exact?

P.S. nu reprezint interesele nici unei firme petroliere, stai linistit, dar nici nu sunt fanul teoriilor conspirative. ca intotdeauna adevarul este pe undeva pe la mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate si eu am lucrat la o statie de carburanti si adevarul e undeva la mijloc.Niciodata nu am masluit vreo pompa insa eroori sunt,pentru ca in realitate nu se poate livra exact 1l de combustibil,insa marja e mullllt mai mica ,nu se poate ca la 5l sa fie un minus de 300lm.Daca asta e adevarul ,acolo-s probleme grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum se demonteaza clapeta de la rezervor ????ma poate ajuta cineva

cum se poate demonta clapeta de la rezervor??? la un vw polo ma ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am rezolvat problema cu inchiderea. Problema era la butucul yalei - una din piese s-a deteriorat sa ca am schimbat tot butucul. ;)

:D

sa inteleg ca ai butuc la clapeta rezervorului? sau ca problema era la butucul de la usi care comanda inchiderea centralizata?

piesele ce se rup de obicei sunt cele in forma de surubelnita sau o piesa rotunda, dar se pot comanda si separat si se inlocuiesc destul de simplu. asa nu va trebui sa porti 10 chei diferite dupa tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut cum desfac si io clapeta de la rezervor nu imi mai merge inchidere centralizata si ma uit k prostu la el si nu stiu ce sa ii fac ma poate ajuta cineva va rog multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ..am si eu o intrebare ....capacul de la rezervor mi sa rupt...mai exact plasticul care il tine inchis ....stie cineva unde se gaseste un capac din acela nichelat....si cat de greu se schimba ....mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cum desfac si io clapeta de la rezervor nu imi mai merge inchidere centralizata si ma uit k prostu la el si nu stiu ce sa ii fac ma poate ajuta cineva va rog multumesc anticipat

descui cu cheia porbagajul, scoti din partea dreapta a porbagajul bucata aceea de .... ce o fi, unde se afla trusa de prim ajutor. o sa gasesti aici pompa de vaccum pe care o scoti usor dupa ce decuplezi mufa si furtunasul. pentru furtunas trebuie sa strangi de guler si sa tragi apoi de furtun (vei vedea cand ajungi acolo) ajungi apoi la tabla. vei vedea ca de fapt pana la aripa spate a masinii mai ai un perete de tabla si daca te uiti atent vei observa doua suruburi. desfaci cele doua suruburi si vei vedea ca ele tineau intre aripa si peretele acesta de tabla actuatorul care nu te lasa sa deschizi clapeta de la busonul de benzina. furtunul de la acest actuator se scoate la fel (strangi gulerul rotund si tragi de furtun) il scoti usor afara (are o tija lunga metalica) si apoi deschizi clapeta care nu mai e tinuta de nimic.

sorry, dar nu am avut alte probleme cu clapeta de la busonul de benzina si chiar nu stiu cum se demonteaza aceasta clapeta :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna, si eu am lasat masina intr-o parte inclinata ( nu stiu daca are legatura)dar cand am dat cheie am vazut ca imi arata eronat , aveam aproape plinul facut dar imi arata 75%, am mers la omv si am mai bagat de 50 ron pana la refuz, am zis ca poate isi revine....tot asa imi arata, mi-a ramas blocat acul la oprox 75 %. a...am vw polo 6n , anul 95, intrebarea mea este : are rost sa ma ingrijorez sau pot merge si asa ....sunt constient ca nu este o masina in care sa bagi bani pe orice fel de eroare......multumesc ptr un eventual raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stai linistit, asa se manifesta sonda de nivel combustibil atat la 6n cat si la 6n2. Sa vazi cum e sa ai un sfert de rezervor, iar dupa ce o lasi parcata cu jumatea dreapta pe o bordura iti va arata zero cu acul lipit de crezi ca ai rezervorul spart. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un anumit timp de folosire incepe stagiul "asa face toate", la fel e si la mine doar ca la mine merge cu plinul facut cam 200km fara sa se miste acul de la max. dupa care incepe sa coboare vertiginos inspre 0.

Acum 2 zile si mie mi s-a intamplat la fel. Am facut plinul la masina (am bagat 45l desi rezervorul e de 42l- poate o fi intrand in rezerva sau o fi fost pompa masluita) am facut vreo 230 km si acul indicatorului de benzina tot la maxim a ramas. La mine masina e un Polo 1.4 16 v 101 cp din 2000 . Se pare chiar ca e problema comuna la Polo. Pana la urma a rezolvat cineva problema? Presupun ca trebuie schimbat plutitorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

...dupa ceva timp de mers si-a revenit, acum vad ca arata corect sau cel putin asa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor.

La mine ultima portiune din rezervor (cam 1,5-2 mm pe ceas)dispare ca prin minune.Acul coboara brusc de parca as fi pierdut rezervorul.

App... Nu ar trebui sa am ceva bec (martor) la rezervor care sa se aprinda cand este benzina putina in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu toate au bec de atentionare cand ramai fara combustibil...nici eu nu am (Polo 6N1 1997). La mine se intampla uneori sa ii fac plinul si sa urce extrem de greu (urcarea completa sa dureze si pana la 30 de min), dar in general imediat ce ajunge acul sub un sfert stiu ca trebuie sa ii pun si incerc sa nu o las niciodata sa mearga cu indicatorul pe rosu ca nu e f sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare,nu am mai postat de mult timp...asta nu inseamna ca nu s-au mai ivit probleme la al meu polo....am si eu problema cu indicatorul de bord...acul indicatorului nu mai coboara la minim,si nici vorba sa se mai aprinda indicatorul cu rezervorul ce se aprinde de fel cand mai raman 5 litri...s-a intamplat foarte des sa raman in pana prostului tocmai pentru ca rezervorul e gol golut cand acul abia ajunge pe portiunea cu liniute rosii....am verificat plutitorul si mai mult decat atat,am schimbat la un moment dat pompa cu totul....nu reusesc sa imi dau seama care ar putea fi problema...mentionez ca am probat plutitorul si in afara rezervorului,adica atunci cand am schimbat pompa,am miscat de plutitor si indicatorul parea ok...se intampla sa nu indice bine doar cand acesta e in rezervor...nu inteleg..va rog daca exista cineva care sa imi explice problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salutare, vad ca nu s-a mai postat pe aici de 10 luni... :) am si eu o problema, unica de altfel: indicatorul de nivel carburant din bord, imi indica... invers! cand am cumparat masina, totul era normal, problemele au venit in momentul in care mi-am schimbat pompa de benzina. vazand acest lucru, am scos iar pompa de benzina din rezervor, am inversat firele de la plutitor, insa problema a ramas in continuare. nu am mai auzit pe nimeni care sa fi patit asa ceva. insa totul e ok daca te obisnuiesti cu el. fac plinul, iar el imi arata rosu! :DDD!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Si tu iti faci griji cand acul se duce catre plin in timp ce altii iti spun "ce te plangi bai, nu vezi ca ai rezervorul aproape plin?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!