Jump to content

Rezervor / Indicator combustibil bord


SRG_Polo_Classic
 Share

Postare recomandată

SRG_Polo_Classic

Imi alimentez masina cu 10 L de benzina (OMV Carrera 100); masina este un VW Polo Classic 1998 1.4 MPI 60 cp. Acul urca ca si cand as fi bagat 10L deci aproape de un sfert. Dupa doar 20 de KM (adica dupa ce s-ar fi dus 2L - avand in vedere ca masina consuma 10%) acul se duce foarte jos ca si cand as mai avea 2-3 L ramasi. Daca alimentez din nou cu 2L sa zic, acul creste din nou la cat ar fi trebuit sa arate. Sa inteleg ca dupa ce ajunge sub un anumit nivel nu mai indica cum trebuie? Sau care sa fie problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa aiba legatura cu acea rezerva a rezervorului: stii ca tu ai rezervor de 45 - 50 l + extra 5 l.

Tind sa cred ca parte din cei 10l alimentati de tine se duc in rezerva si apoi incepe rezervorul sa se umple - banuiesc, nu stiu care e ordinea de umplere.

O chestie simpatica pe care o pateam si eu la Classic - scazand nivelul benzine si, automat, al acului de bord, se aprindea martoul de benzina pentru ca, din motive inca neexplicate, acul sa creasca la loc, peste valoarea la care becul s-ar aprinde. Faza tare, becul ramanea in continuare aprins. :)

Oricum, ma obisnuisem cu ciudateniile indicatorului nivelului de benzina de la Polo - cand trecea de primul sfert, prindea tata acu' o viteza de ma speriam. O viteza de arata ca se goleste, adica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

demaraj au toate acele, la mine e si mai nashpa ca nu se aprinde nimic ...si zilele trecute tocmai am muscat-o cu benzina "pana prostului" . Bec nenorocit ca bag surubelnitza in el. Bine ca se aprinde cand pun contactul da cand sa-si faca treaba, nimic. Ce bine ii sa ai preteni care au masina si mai si vin sa te ajute, eu am avut noroc de tura asta ca am fost la vro 400m de un Petrom. Am pus shufa si la pompa cu ea. Plinu. Mai vede rezervorul ala aer cand o sa vad io fundul la cardul de credit.

inca o chestie ...rezerva aia de care tot vb lumea nu e defapt rezerva ca e spatiul de dilatare ...pe care unii il mai umplem apasand pe butonelul ala de la gaura rezervorului ... iarna nu are nimic da vara e show si risipa.

Modificat de LordOfLie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut plinul de curand sa vezi daca se duce la fel de jos ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face la fel acul. De obicei cand mai am putina benzina si parchez cu lateralul pe trotuar, se aprinde, apoi nu se mai stinge.

Sapt trecuta aveam mai multa si mi s-a aprins, si a fost prima data cand dupa vreo 3 km s-a stins.

Oricum eu patisem in trecut cu dacia belele de pana prostului si acum am alta viziune. Cand scade acul sub primul sfert, consider ca e pe rosu si merg si umplu, chiar daca mai merge 100+ km masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

DA intradevar acul nu indica prea bine, indica altceva aproape cu fiecare pornire a motorului, dar asta cand e sub jumatate, peste jumatate mi se pare ca scade normal nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu am avut un polo sdi si am patit la fel , acul cobora in ultima clipa. m-am interesat si i s-a raspuns ca nu are rost sa-mi fac griji, insa se pot face reglaje la un service specializat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog sa-mi dati un sfat cum se poate dechide clapeta rezervorului in cazul in care inchiderea centralizata nu mai functioneaza. Am tot cautat vre-un buton, ceva... dar degeaba. Nu doresc sa o fortez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu tot asa patesc si la polo 9n si la noul achizitionat 6n , de ex becu sa aprins la benzina , alimentez de 50ron , aprox 12- 13 litri , si acul la rezervor indica la jumate.. iar dupa vreo 20 km arata un sfert de rezervor , apoi scade usor.. dupa cum vad la majoritatea , deci cred ca nu este o problema , poate nu au pozitionat bine plutitorul care indica nivelul combustibilului in rezervor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ar trebui in partea din dreapta spate , pe interior pe dupa tatiterie ... sa dai de ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o surubelnita mai puternica si un ciocan :D - e numai o gluma (nu m-am putut abtine).

Modificat de cvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am rezolvat problema cu inchiderea. Problema era la butucul yalei - una din piese s-a deteriorat sa ca am schimbat tot butucul. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Eu am un polo 6N din 97 1.4 ,iar cand bag benzina de 50 de roni imi indica mai mult de jumatate rezervorul,aproape plin,iar dupa cativa kM imi arata putin de tot ,eu cred ca plutitorul este inclinat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da .. si la mine face asa.. adica daca bag de 50 ron imi arata 3 sferturi plin; dupa 5 min de mers imi arata jumatate... da nu ma stresez ca oricum la mine nu las sa coboare acul mai jos de sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un anumit timp de folosire incepe stagiul "asa face toate", la fel e si la mine doar ca la mine merge cu plinul facut cam 200km fara sa se miste acul de la max. dupa care incepe sa coboare vertiginos inspre 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o asa problema la polo 6n si s a dovedit a fi litrometru...intra benzina in el si se umplea. e situat sub

bancheta din spate cu 3 surubburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mda, la naiba cu indicatorul.De 50 ron imi arata la 6kv variant ce am eu mai bine de jumatate de rezervor plin.Si azi de exemplu m-am trezit cu acul la 0 desi ieri bagasem de 30 RON si nu am mers nici 50km.Cred ca iau eu concediu si ma bag sub ea cu un coleg de la lucru (fost mecanic vreo 8 ani la FIAT) sa vad ce naiba are ca ma dispera.La 15L bagati in rezervor arata juma' cand ea are 45+5 rezervorul.

Cata nesimtire ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acceasi peoblema........ba e ba nu e benzina..:))......la fel e la jumatate si dupa un timp scade zici ca esti pe 0.....chiar sunt curios ce are de la ce e...ca vad ca e o problema des intalnita...eu am polo 6n '95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rezolvati ceva, sa postati ca si la mine este aceeasi problema.

Offtopic: Cati km faceti cu un plin? 70%-exterior si 30%-oras;? pentru cei cu 6n2 - AUD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un Polo, 1.6 benzina ! Cand o pornesc,se tureaza un pic si se opreste ( nu sta pornita decat 1-2 secunde, sau chiar mai putin ).Imi face asa de 5 - 10 - 15 ori si intr-un final porneste.

Eu m-am gandit ca problema poate fi de la pompa de benzina, dar am vb cu cineva care mi-a zis, ca mai mult ca sigur este de la senzorul de turatie . Trebuie sa precizez ca la relanti, turatiile variaza, niciodata nu sta turometrul fix .

Are cineva idee din ce cauza se opreste nebuna :blah: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mie mi-a facut asa (max 2 ori consecutiv) a aparut o eroare inregistrata la care nu apare martor la bord ca

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Nu cred ca ai cum sa-ti dai seama de problema fara o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Poate ti so stricat cipul din cheie, nu ti se aprinde nici un martor in bord cand face chestia asta ? (in afara de ulei si baterie)

Engine Start Blocked by Immobilizer --- Immobilizer ala ma gandesc ca e atuncea cand vrea sa-ti fure careva masina si nu are chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e ciudat, ca eroarea asta am observat o singura data cand folosesc masina, era iarna si -15 de grade.

In schimb patesc mai des cand cuplez cablul de dignoza, si cu cablul cuplat vreau sa pornesc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine Start Blocked by Immobilizer --- Immobilizer ala ma gandesc ca e atuncea cand vrea sa-ti fure careva masina si nu are chip.

Cu parere de rau va anunt ca cheile de 6n2 nu au chip,cine sustine chestia asta abereaza grav,iar la faza cu furatul masinii cu cheia fara chip...am crapat de ras.. :D

Functia "Immo" pe care o au majoritatea ECU de pe 6n2 (Marelli sau Siemens) intra in functie in cazul intrarii motorului in regim de service sau in regim de avarie(situatii mai grave in care s-a neglijat service-ul motorului sau mai rau in caz de accident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba au :) .

cand desfaci bordul vei gasi deasupra cutiei cu sigurante si cutiuta/modulul de immo, de din care pleaca la butucul cheii de contact un cablu negru :icon_thumright: . daca vrei diseara o sa caut si codul, ba parca am in telefon si o poza a modului.

din cate stiu cipul e prezent si pe golf-ul III din 1995, si o sa-l vezi daca deschizi orice cheie de golf III, polo 6N2, si alte modele mai noi, sub forma unei bucatele mici de forma paralelipipeda, din ceva material negru.

fara asa numitul cip, motorul porneste dar se opreste dupa cateva secunde. farsa asta am jucat-o unui posesor de golf III din 1995, asa ca fi sigur ca nu vorbesc din auzite.

in plus am identificat si in cheia mea acest cip de la immo.

sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!