Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

salut. detin un golf 5, 1.9 Tdi 105 CP, motor BKC, iar de 3 ani merg cu beculetul de egr aprins in bord fara sa simt
vreo problema la masina...am fost de cateva ori la service...si imi zicea ca eroarea este ceva de genul "insufficient follow"...imi stergea
eroare....la care dupa 2-3 porniri aparea din nou. Ieri cand am fost sa fac un schimb de ulei...cei de la service mi-au zis ca egr-ul este
defect ca are membrana sparta...l-am schimbat...si dupa care surpriza...dupa 4-5 pornirii....mi s-a aprins iar becul...din ce cauza?
ce trebuie facut? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa le ceri banii inapoi sau sa iti gaseasca motivul in banii aia care i-ai dat degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ar trebui...dar tehnic ce ar putea fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte imi apare ceva de genul "insufficient folow"...imi stergea eroarea...si dupa cateva porniri imi aparea iar....apoi mi-au zis ca e sparta membrana la egr si l-au schimbat....la fel...dupa cateva porniri s-a aprins iar martorul in bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in prima faza verifica membrana - daca tine vacuum sau nu. Apoi vezi sa nu ai vreun furtun sarit sau care nu sta bine la locul lui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum verific asta? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti furtunasul de cauciuc de pe stutul de la EGR si tragi aer pe la acel stut - daca face vacuum este ok, daca nu tine, e sparta membrana. Daca zici ca EGR-ul este nou, vezi totusi sa nu-ti fi sarit vreun furtun.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca tine vaccum....furtunul e la locul lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de altundeva de unde ar putea fi? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost astazi sa-i fac un tester...dar cei de acolo mi-au zis ca sunt
ocupati pana luni...si mi-a zis ca...chiar daca mi-a schimbat egr...se
poate sa nu fie de la el...poate fi de la altceva...de la ce ar mai
putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

de la multe.... asteapta sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca de ex de la ce? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cineva pe forum din constanta care face diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lukyano2002

salut! am si eu un g5 1.4 fsi si mi s-a aprins recent martorul de gaze. la scanare au rezultat urmatoarele erori:

17441 - Senzor Nox -G295-  semnal prea mic


       
P1033 - 002 - Limita inferioara Depãsitã - MIL aprins


17479 - Senzor Nox-G295-control circuit
încãlzire: semnal implauzibil


       
P1071 - 004 - Nu este semnal / nu cominica - intermitent - MIL aprins


17439 - Ventil permutare galerie
admisie-N316-  valoare prescrisa atinsa


       
P1031 - 008 - semnal implauzibil - MIL aprins


16502 - Senzor temperatura lichid rãcire
-G62-  semnal prea mare


       
P0118 - 002 - Limita inferioara Depãsitã - intermitent - MIL aprins

 


Poate cineva sa mi le explice.

Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună. Am și eu o problemă și sper să nu fie ce-am tot citit pe aici pentru că deja sunt panicată.

 

Am de 2 ani un VW Golf V, 1.9 TDI, 90 CP din 2007. Mașina merge excelent, are toate schimburile la zi (filtru ulei, de aer, polen, etc.), ultima oară am completat cu ulei în noiembrie anul trecut. De vreo lună și ceva îmi apare în bord, în afișaj, în loc de ceas, atenționarea cu Check oil level. Am dus-o la Autoworld, în Cluj (ptr că aici fac facultate) și mi-au spus că e normal să consume mai mult ulei după 10.000 de km parcurși de la ultimul control și ultima completare și mi-au făcut o programare, ca să fiu liniștită. Din păcate, sunt în sesiune și nu am putut merge să o verifice. Vreo 2 zile nu s-a mai aprins, după ce i-am scos joja și am băgat-o înapoi. Acum s-a aprins din nou de vreo 3 zile iar acum o oră, ca să fie și mai frumos, s-a aprins martorul ptr emisia de gaze și mi-a apărut și afișajul. Mai mult de 100 de km nu mă mai lasă să-i dau și am impresia că și miroase urât în urma ei.

 

Mâine dimineață la prima oră o duc înapoi la Autoworld, dar are cineva idee ce ar putea să aibă ? Am tot citit pe aici de EGR, turbină, valve, sonde și nu înțeleg mai nimic. Menționez că fac plecări agresive, condusul în Cluj e groaznic și dacă nu prinzi loc, rămâi exact în locul din care vrei să pleci. Mi-am distrus turbina/mașina cu agresivitatea mea la volan ?  :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce credeti dragi colegi dupa un an de cand am avut problema cu martorul aprins si am crezut ca s a rezolvat (dupa ce am schimbat si EGR si clapeta acceleratie ) acum iar mi a aparut si ciudat este ca nu prea am mers cu masina mai mult de 1500km nu am facut dar acum nici nu mai imi trage deloc sunt tare curios daca are cineva idee ce are ,oricum maie merg cu ea la reprezentanta sa vedem ce zic ,,specialisti '' .

 

 Astept ceva pareri de la voi mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie facut in afara de o scanare cu VAG-comul si un test de gaze emise, iar daca acela nu iese bine, este sigur catalizatorul........asta explica si de ce masina nu trage..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza inainte de a te duce la reprezentanta ar fi mai bine,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service la reprezentanta si nu prea am rezolvat nimic , acum mi au gasit un senzor de altitudine cica de la ala imi tot apare martorul in bord urmeaza sa fac investigatii mai amanuntite .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si , totusi, care este eroarea , asa cum apare ea pe tester? Cati bani mai cheltui aiurea, pana flii o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dr_junior1980

Pai daca ai facut asta in repetate randuri cu motorul rece si nu numai , teoretic "se spune" ca in timp duce la probleme si iata ca pare a fi si practic ...

Service BUN + un tester sa vezi daca ai ceva erori stocate.( ma rog de ajuns un service bun , dar daca vrei sa stii si tu ce are masina pune un tester si posteaza erorile pe forum sa isi dea lumea cu parerea)

PS: poti conduce si civilizat ca sa te descurci in trafic (sigur nu apari pe trafictube? :)) )

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:  sper că nu.

 

Am rezolvat problema. Era turbosuflanta gripată, înfundată, toate cele. Se pare că de vină e faptul că nu turez motorul suficient de mult. Cică VW pe diesel sunt pretențioase și vor turate. Tehnicianul de acolo mi-a spus să merg în 3000, 3000+ turații dacă pot sau, eventual, peste 2000 și va fi ok. Mi-au rezolvat-o curățând turbosuflanta cu Dumnezeu știe ce soluție dar mi-au zis că pe viitor, în cazul în care problema revine, va trebui schimbată (lucru care mă va costa 6300 de lei cu tot cu manoperă  :eek: ).

 

Anyways, mașina e ok acum, se conduce cu 2500+ turații (și e mai vida loca așa  :biggrin: ), toate bune. Să sperăm că ține  :D

 

PS : NU se poate conduce civilizat în trafic când ești tipă la volan. Când eram începătoare, credeam că e de vină semnul ptr care legea junglei se aplică peste tot în trafic. Acum cred că e de vină sexul. Și sunt șoferiță prudentă, conduc bine, mai fac și eu tâmpenii, ca toată lumea, dar sunt disciplinată în trafic și acord prioritate. Dar na, poate dac-aș avea o mașină mai șmecheră, mi-aș permite să conduc și eu "civilizat" în trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit mai multe topic-uri si cred ca acesta este cel in care trebuie sa postez problema mea.

 

Astfel, se da una bucata Golf-ul meu, 2008, 1.9 TDI, 77 KW, cu DPF, motor BLS.

Sambata mi-a aparut in bord martorul acela ca un... "elicopter" (abgass werkstatt), fara nicio alta simptoma la masina.

Motorul trage bine, am mers cu masina si destul de turata sa vad poate isi revine si e totul ok.

Azi am fost in service sa ii fac o diagnoza si mi-a rezultat faptul ca SENZORUL G450 este defect.

 

Acum, intrebarile mele sunt urmatoarele:

1. Mai pot merge cu masina, in siguranta, pana schimb senzorul?

2. Daca asta a fost singura eroare aparuta, e clar ca acest senzor este de vina sau ar fi bine sa caut sa verific si alte aspecte (ma gandesc la Sonda lambda, EGR, etc.- lucruri de care am citit tot pe aici, in urma cu cateva minute, dar despre care nu stiu nimic :) )?

3. Operatiunea de schimbare este una complicata, necesita mult timp sau e ceva simplu (intreb ca sa stiu cum pun problema in service, in functie de costul manoperei)?

4. E normal sa nu am alte simptome la masina, nici macar un mesaj pe CB, doar martorul aprins? 

 

La reprezentanta este 309 lei (245 fara acte), dar cred ca il gasesc mai ieftin la colegul Volskman.

 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!