Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Salutare imi poate spune cnv cum sa adaptez o clapeta de acceleratie la un g5 1.6 fsi cu vag-com ul?

Citeste ce a scris domnul "pronet" acelasi procedeu l-am urmat si eu pentru ca nu stiam cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Acum 2-3 luni , m-am distrat putin cu masina pe asfalt ud , cu frana de mana si acceleratie pana in 4000 , deci nu pe rosu. Ei , dupa asta am mers frumos , linistit vreo 2-3 ore si mi s-a aprins Emissions Garage ( probabil este Emissions Workshop dar scris in germana) . Am bagat masina pe tester , imi da Insufficient Flow ( pe egr cred ) . Am sters eroarea de cateva ori , mi se aprinde iar dupa cateva ore ; am curatat si egr de 2 ori dar fara rezultat . Imi pare rau ca nu am timp sa citesc tot topicul dar ma puteti ajuta cu unele sfaturi + eventual niste preturi apoximative pentru piese ? Multumesc anticipat

L.E : Nu stiu daca e relevant dar mentionez ca masina are soft insa nu stiu daca este de calitate superioara .

Modificat de Riderx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil membrana EGR-ului s-a spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipu' de la service a zis ca a verificat dar iti zic sincer nu am incredere in spusele lui . Sa inteleg ca daca imi da Insufficient Flow schimb degeaba EGR-ul nu ? Momentan l-am anulat ( i-am scos mufa ) . Sa inteleg ca nu are nimic daca merg cu ea asa ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e memrana e sparta inlocuiesti egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar tind sa cred ca daca am Insufficient Flow pe EGR iar eu i-am scos mufa( deci l-am anulat) ii fac mai mult rau . Astept cateva pareri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sall.Acum cateva zile cand venam de la munca mi sa aprins si mie martorul gaze am fost cu ea la un baiat mia facut o diagnoza si a zis ca ii apare erore pe sonda lambda 1 si 2 si am inteles ca trebuie sa o schimb

Idea care este ca nu stiu ce firma sa aleg sau ce fel pt ca am vazut ca sunt de mai multe feluri (sonda diagnoza si sonda reglaj )va rog o recomandare daca se poate in privinta firmei cu o calitate pret/fiabilitate cea mai buna si felul acesteia diagnoza sau reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti da eroare pe sonda lambda mereu cand motorul nu merge in parametrii , deci pana la sonda lambda as zice sa verifici EGR-ul . Daca iti da pe tester eroare doar la sonda lambda , atunci nu stiu ce sa zic . Sa ne tii la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am uitat sa precizez masina este golf 5 1.6 BSE an de fabricatie 2006 Km 174 000 masina este in posesia mea de la 160 000

Din cate am inteles din alte postari ca motroul cu codu BSE NU ARE EGR din cate am vazut ca scria cineva

Simtome pe care le are masina relandiu neregulat un consum cam mare ,si gazele din esapament cate o data miros destul de urat in special a benzina bujiile au fost schimbate

La rece nu are nici o proble de relatiu sau nu reusesc eu sa imi dau seama din cauza socului automat

Modificat de rumira
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar pe tester am eroare dor de sonda lambda am comandato si luni o sa merg sa o schimb o sa revin cu o concluzie dupa  primul drum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall din nou am schimbat sonda lambda am curatat si clapeta de acceleratie  problema cu martorul de gaze sa rezolvat dar masina tot are un relanti neregulat iar pe tester nu mai am nici o eroare 

Stie cineva de la ce poate fi pt ca baietii de la service au zis ca nu pot sa isi dea seama sau daca cineva a mai avut problema asta cum a rezolvato?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema mia aparut martorul de evacuare gaze si bujii si esp toate trei odata am  fost la un tester si mio resetat au disparut am mers vreo 10 km si iar mio aparut iar toi martori si mio pornit greu de vreo citeva ori si acu nu mai porneste mentionez ca am un golf 5 variant tdi 140 din 2008 am facut numai40000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, si? ce erori erau stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
dr_junior1980

As ruga pe cineva daca poate sa ma indrume catre senzorul G336 ( Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor ) si tuning valve N316 ( Intake Manifold Tuning Valve )

As vrea sa le verific pe fiecare in parte dar sunt cam pe langa adica nu cunosc unde se afla.

Multumesc , scuzati deranjul.

UP

Ma poate ajuta cineva cu senzorul G336 si tuning valve N316

 

LE : am impresia ca N316 e chiar clapeta de acceleratie.

 

Senzorul G336 m-ar interesa.

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dr_junior1980

Buna,


Am un golf 5, si de vreo 2 zile nu reusesc sa merg cu el mai mult de 100-110 km/h si viteza asta o prin in 5-6 km. in sarcina se tureaza foarte greu si scoate si fum negru. La o scanare cu vag com mia dat boost pressure regulation iar pe bord imi apare emission workshop.


O alta problema am observat-o azi, in momentul in care  o turez furtunul ce vine de la intercooler se stranguleaza de tot si cred ca manca si ulei, azi mi sa aprins martorul de check oil level si eu ieri aveam aproape full ulei...Care ar fi cauza? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... nu suna bine. Mergi cu ea direct la un mecanic si da jos tubulatura la turbo, sa nu ai surprize.... gen turbina distrusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o tubina defecta + ceva probleme la furtunele de vacuum etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca turbina-i.... urgent verificata. Nu are treaba cu vacuum-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am filmat valva de egr , in reprize de maxim 3500 ture si nu reactioneaza in nici un fel . Pe tester imi da insufficient flow . Sa schimb egr-ul nu ?

http://youtu.be/Jf3KoUG3G7I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai daca nu e blocata fizic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poti sfatuii te rog cum pot face asta ? Eventual mai aprofundat deoarece intentionez maine sa cumpar un nou egr si nu vreau sa dau banii pe degeaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut filmuletul (postasem de ep mobil). Verifica intai daca membrana mai tine vacuum - desfa-i furtunasul care intra in ea si trage aer prin acel stut - daca tine vacuum este ok si poate scapi doar cu o curatare, daca nu altul nou. In cele mai multe cazul insufficient flow este data de spargerea membranei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!