Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Sfatul meu - verifica intai clapeta de acceleratie - intake manifold flap. Ce cod de eroare ai stocat? Uite cum arata la 2.0TDI - poate te ajuta cu ceva imaginea

cut off valve.doc

post-21426-0-29728700-1351011038_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce ai curatat-o ai si readaptat-o sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna ziua!

Mi s-a aprins si mie acel bec de emisie gaze. Am fost in service, au "scanat-o", si mi-au spus: - o bujie problematica pe cilindrul 4; - depitmetrul si filtrul de aer.

Mi-au trimis pretul estimativ inlocuirii debitmetrului, dar nimic de bujie. Credeti ca daca schimb acel debitmetru (450 lei) se va stinge "becul" ? Trebuie sa merg cu masina la RAR pentru inmatriculare si din cate am inteles nu sunt acceptate "erori". Specific ca nu observ o diferenta prea mare atunci cand circul cu acea mufa de la debitmetru scoasa.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Mi s-a aprins si mie acel bec de emisie gaze. Am fost in service, au "scanat-o", si mi-au spus: - o bujie problematica pe cilindrul 4; - depitmetrul si filtrul de aer.

Mi-au trimis pretul estimativ inlocuirii debitmetrului, dar nimic de bujie. Credeti ca daca schimb acel debitmetru (450 lei) se va stinge "becul" ? Trebuie sa merg cu masina la RAR pentru inmatriculare si din cate am inteles nu sunt acceptate "erori". Specific ca nu observ o diferenta prea mare atunci cand circul cu acea mufa de la debitmetru scoasa.

Multumesc anticipat!

bujia te ajuta doar la pornire cand e rece motorul...nu e urgent sa o schimbi (eu am avut 2 arse si pornea fara probleme)

e posibil sa trebuiasca resetata eroarea ( debitmetrul il gasesti si la un pret mai mic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara si scuze de deranj .. vin cu o intrebare off topic pe motiv ca nu pot deschide topic si nici nu am gasit ceva la search

azi cand am pornit masina ( nepornita de 2zile ) nu mi -sa aprins farul din dreapta ( s-a aprins martorul ) ..dupa ce am repornit motorul totul a fost ok ..

mai tarziu in aceasi zi am lasat masina in viteza , eu in maj timpului o las doar cu frana de mana .neatent .cand am pornit motorul evident s-a oprit ..

Dupa toata treaba asta mi-sa aprins martorul de epc , care dupa o repornire si lasarea franei de mana jos a disparut ..

E nevoie sa fac ceva ? sa duc masina la un service ? credeti ca cele 2 lucruri sunt conectate intre ele ?

Sa mai astept sa se aprinda acel martor de epc ?

scuze iar pentru off topic

EDIT : dupa mai multe cautari am aflat ca una din cauze poate fi benzina .. de care sincer nu sunt multumit ( omv ) mereu pun de la agip , am fost nevoit sa pun la omv si inca am 1/2 de rezervor cred

oricum astept si alte pareri ( mai ales ca martorul s-a aprins dupa neatentia mea )

Modificat de LATT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC-ul semnalizeaza o probl.electric. martorul de motor aprins poate avea mai multe cauze. Fa-i o scanare si vezi ce coduri de eroare ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ca sa inteleg mai bine , cu toate ca s-a stins , spui ca e mai bine saii fac o scanare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea va ramane stocata, asa macar poti sa vezi cauza care a determinat-o. Decizia iti apartine. Sunt destui colegi cred si in Constanta care te pot ajuta cu o scanare la un pret modic - asta daca vrei sa eviti reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata, problem solved :D, pana la urma a fost pompa tandem , 8 mil. second !!!

Concluzia e urmatoarea:

Problema: motorul VW 2.0 TDI BKD se opreste la relanti si apoi porneste f.greu si doar turat la 2 - 3.000 rpm sau in mers constant la 2 - 2.500 rpm simtiti niste smuncituri ca si cum s-ar intrerupe alimentarea.

Rezolvare: inlocuire pompa tandem. Recomand totusi efectuarea unor verificari mai putin costitsitoare ca de ex. daca functioneaza pompa de motorina.

Sper ca problema si solutia mea sa-i ajute pe cati mai multi forumisti care se confrunta cu aceeasi problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu evacuarea de gaze,apare martorul de evacuare gaze,am verificat.. imi da eroare pentru sonda lambda 2.

Am sters eroarea,dupa 24ore bam.. iar

Abia i-am facut revizia,ulei,filtre,azi am schimbat si bujiile.

Vreau sa stiu daca poate sa fie de la sonda?mecanicul zice ca nu stie :|... masina se tureaza singura 1100/1400

Modificat de Weedyz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi arata banc 1 senzor 2,am resetat iar eroare,acuma nu mai apare,sper sa ramana asa :)

Dar.. se tureaza motorul singur,de ce? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi (sambata) mi s-a aprins in bord pentru prima oara martorul de evacuare gaze.

Oare e grav daca mai circul cu masina cu eroarea respectiva aprinsa? Zilele urmatoare nici nu am unde sa o duc sa o pun pe tester si am nevoie de masina.

Dupa ce am citit tot topicul, trebuie sa mai mentionez ca am alimentat acum 1 saptamana cu benzina de 95...de obicei alimentez cu benzina de 98, dar acum nu am dat importanta. Sa fie oare din cauza asta?

Masina merge la fel de bine si nici motorul nu imi moare. Nu merg cu ea subturata

Are cineva vreo parere?

Modificat de Kamyaah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, daca motorul merge ok, nu se va intampla nimic grav.... dar, pana nu o scanezi, doar povestim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema, de aproximativ 2 luni de zile. O sa fac un mic istoric . Masina este un Golf V 1.6, pe benzina din 2006 ( BGU ), aproximativ 107k km la bord. Acum 1 an si jumatate, cand am inmatriculat-o la RAR mi s-a spus ca ar fi o problema cu Sonda Lambda 2....si ca ar trebui sa merg la un mecanic sa imi spuna ce sa fac. Nu am mers pentru ca masina mergea impecabil, nici un fel de eroare, nici la scan cu VAGCOM, masina mergea f. bine etc.

Acum intervine problema. Masina a mers foarte bine pana prin octombrie, cand m-am decis sa ma duc sa fac schimbul de filtre si ulei . Am cumparat filtre MANN si ulei Castrol 5w40 . Am mers sa le schimb, toate bune si frumoase, doar ca in saptamana urmatoare..am observat o schimbare in mersul masinii .

Schimbarea consta in : masina e mai galagioasa si parca sta mai turata si cel mai important consuma mai mult! Dau un ex. un drum Arad-Buzau mi-a consumat in medie 5.9, in general...la drum lung scoteam 5.7. - 5.9...si nu stil de condus batranesc.

Acum, spre exemplu un drum Botosani-Buzau, imi consuma in medie 6.8-7.3% . Din cateva teste am observat ca daca merg cu 90 km/h in a 4-a, imi consuma normal...4.5 - 4.8, daca schimb in a 5-a si merg constant cu 100kmh sau maxim 110, consumul nu imi scade sub 6.6-6.8! .

In bord nu am nici o eroare, la scanare nu imi da nimic . Are cineva vreo sugestie la problema mea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai gândit să fie cumva de la frig? Anul trecut iarna consuma tot la fel cum consuma și vara? Eu nu cred.. cel puțin la mine se simte diferența între iarnă și vară. Ce spui tu cu consum mai mic la 90km/h în a 4a este valabil și la mine, până în 100km/h dacă merg într-o treaptă inferioară constant și stă în ture mai multe, consumă mai puțin, probabil datorită faptului că motorul mișcă mașina mult mai ușor la mai multe ture decât la mai puține. Asta este părerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

la mine s-a aprins martorul motor dar ciudat este ca nu m-i se aprinde cu mesajul "Abgas werkstatt" cum ar fi normal.ca sa stiu ca e doar de la sistemul de evacuare,cu toate ca am bord computer si imi afiseaza mesajele. De data asta nu imi afiseaza nici un mesaj si doar m-i se aprinde martorul motor. Eu,stiind ca de obicei are leg. cu benzina alimentata,l-am stins o data accelerand pe liber la 4-5 mii de ture sa se curete putin si s-a stins,a doua oara i-am luat borna si s-a stins din nou dupa ce am pus-o,iar acum s-a aprins din nou ieri si deja ma gandesc ca ar fi altceva si nu din benzina. Tin sa spun ca prima data cand s-a aprins a fost la o zi distanta dupa ce am alimentat V-pover racing,deci nu am bagat 95 sau benzina proasta.

Stiu ca martorul motor se poate aprinde din mai multe cauze iar atata timp cat la mine nu se aprinde insotit de mesajul respectiv,poate fi alta cauza...Masina fiind cea din semnatura,si anume 1.6 fsi.

Modificat de roby vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai gândit să fie cumva de la frig? Anul trecut iarna consuma tot la fel cum consuma și vara? Eu nu cred.. cel puțin la mine se simte diferența între iarnă și vară. Ce spui tu cu consum mai mic la 90km/h în a 4a este valabil și la mine, până în 100km/h dacă merg într-o treaptă inferioară constant și stă în ture mai multe, consumă mai puțin, probabil datorită faptului că motorul mișcă mașina mult mai ușor la mai multe ture decât la mai puține. Asta este părerea mea.

Nu este de la frig, aici vorbesc cand e motorul "cald", nu cand o pornesc dimineata. Repet, masina merge asa mereu de cand am facut schimbul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și când motorul este cald, dacă afară sunt -20 grade (așa am prins într-o dimineață pe autostradă) mașina clar va consuma mai mult cu 0.5-1l față de o temperatură de 10-20grade cu plus.

Părerea mea este să aștepți zile călduroase și să vezi atunci. Adică dacă ai probleme cu sonda lambda, da, consumă mai mult. Dar să spui că după schimbul de ulei filtre etc ai început să ai probleme cu consumul, nu-mi vine a crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna trecuta nu a fost nici un fel de problema..si cu totii stim ce iarna a fost anul trecut. iar problema a aparut dupa schimb, in octombrie...deci nu era iarna, erau +15 grade.

Intrebare : cum se poate verifica modul de functionare al sondei lambda 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face test pe ele, cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat usor, era din cauza bateriei, care ulterior a murit.

Am cumparat una noua si nu mai am nimic aprins in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare imi poate spune cnv cum sa adaptez o clapeta de acceleratie la un g5 1.6 fsi cu vag-com ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!