Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

am eroarea ABGAS VERKSTATT  , inainte am facut plinul cu benzina de 99 apoi am pus benzina de 95 . Oare de aici ?

Am mai avut in rezervor in jur de 15 l de benzina de 99 peste care am completat .

Multumesc pentru raspunsurile anterioare .

Cu plecaciune ........... :cheers:


dupa traducere ...EVACUARE înghesuit .....


mai am ceva .......... a fost canicula ......... eu mereu cu plinul facut ............

s-o fi suparat Basescu .......... si mi-a dat beleaua ...... pai mai române .......... cum iti permiţi ....... ?

Raspunsul meu ar fi .................. Nu ma duc la blonde ........... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si de la benzina. Cel mai usor ti-am zis incearca sa faci o scanare. Nu e in capat de tara ca pret-asta daca de asta ti-e frica.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzoru si a revenit la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema .

Am facut o scanare , de vina a fost benzina .... Rompetrol .... 

Multumesc la toata lumea pentru sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o eroare la EGR si inca una si nu stiu ce poate fi.... La EGR o am de ceva timp si acum e demontat si e la curatat pt a 2 oara... am sters eroare de nu stiu cate ori si tot apare....ce sa fie...

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 B    HW: 028 101 147 8
   Component: R4 1,9L EDC 0000SG  5645  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D9469908
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00000 028 00001
   VCID: 2240E8D6C295E70C

2 Faults Found
16785 - EGR System: Insufficient Flow
            P0401 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1911 /min
                    Torque: 52.0 Nm
                    Speed: 48.0 km/h
                    Load: 18.8 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 11000000
                    Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 590.0 mg/str

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault
            P0674 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 122.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.63 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 5.4°C
                    Bin. Bits: 00110000

Readiness: 1 1 0 0 0

 

Astept parerile voastre pentru fiecare problema in parte....Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana sparta-vezi daca mai tine vacuum. Vezi si bujia de pe 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet  --- cum verific daca tine sau nu?... am tras cu gura si am impresia ca nu scapa...mai am doar sa verific bine furtunasul.Se face si in altfel... are ceva daca pana sa-l montez la loc ai bag eu furtunasul de la aer si pornesc masina sa vedem daca lucreaza...???? asta am vazut pe youtube ca face unu dar la alt tip de masina...oare se poate strica ceva?

 

Ce ziceti asa se poate testa si la modelul meu de EGR... daca e asa al meu pe langa faptul ca merge foarte greu nici nu tine...

 

http://www.youtube.com/watch?v=PvN2olCzfws

Modificat de liviuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii scoti furtunul si pornesti iti va aprinde martorul in bord. Vezi daca mai tine vacuum capsula-tragi aer pe la stutul metalic. Alta varianta e sa-i faci un log in mers si sa vezi cum lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ce nu merge la mine ...tija de la supapa la mine nu se misca sub nicio forma...apas pe capul ei si nimica...oare ce pot face inafar de varianta sa iau alta noua...ca asta stiu...oare daca incerc sa desfac capacul de la supapa rezolv ceva?Astept parerile voastre si daca cineva a mai facut asa ceva...parca am citit pe forum de asa ceva...

 

mn6y5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i cu degripant-poate isi revine. Las-o cu wd40 in zona colmatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu ce sa zic nu cred ca se rezolva e blocata rau de tot...si in plus e curatata facuta luna...zici ca e noua... blocajul il are la supapa acolo e blocat cumva....tot cu un spray de curatare am dat si eu... dar nu e rau sa mai incerc maine iar, si sa o las putin la inmuiat ma gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu cam aceasi problema cu senzorul de altitudine si eroarea este 5522 o sa atasez poza , daca stie cineva va rog ce pot face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester a aparut :

 

1. Fault Found :

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor

               P1592 - 000 - Implausible Correlation - MIL ON

 

Cand pornesc direct fara sa astept sa se aprinda martorii pe bord , nu imi apare nimic , dar cand o las sa faca check in ( pe bujii ) sa se aprinda martorii si sa se stinga , imi da eroarea asta , si semnul cu sarmulitele deasupra martorului cu motorul.

Daca a mai intalnit cineva problema asta , sa ma lamureasca si pe mine.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se coreleaza valoarea masurata de senzorul dein ECU cu cel de pe galeria de admisie.

 

Rezolvare:

exista la reprezentanta un set de cabluri care se monteaza de la senzorul de presiune pana in ecu. Nu stiu acum codul setului de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precizez ca am mai fost la ei au pus testerul pe ea si mi au zis ca nu stiu ce are si ca e senzorul de altitudine defect :)) , dar de cabluri nu mi a zis nimeni nimic , oare la bucuresti daca o duc or putea sa o faca ? mi a zis cineva ca ar putea sa faca un update la Ecu , poate disparea eroarea ? sau pana nu schimb cablajul le fac degeaba pe toate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar eroarea postata de tine mai sus, se rezolva cu acel kit de cabluri, am pana acum 3 masini la care am rezolvat eroarea cu acele cabluri, nu a mers cu curatarea bornelor de masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat nu mi a zis nimeni nimic , poate gasesti codul de la set as fi recunoscator , ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am fost la cineva si am resoftat calculatorul de motor, am o intrebare , e bine daca anulez filtrul de particule? si ce se intampla daca mai pun 30 CP e vreo problema, la motor de 2.0 TDI cu 140 CP ?am inteles ca se miceste si consumul .

Mersi , deci problema s a rezolvat cu resoftarea calculatorului si acum nu mai apare nici o eroare pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema, mi s-a aprins martorul de emisie gaze,am pus masina pe tester si mi-a dat eroarea 288 Senzor temperatura aer admisie(Tensiune prea mare).

O parerere despre ce ar putea fi vorba?Am inteles ca acel senzor ar fi defapt debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi debitmetrul de aer cu unul nou si la fel imi apare eroarea 16497(G42) senzor temperatura aer admisiune-semnal prea mare

O alta parere ce ar mai putea fi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai schimbat dwbitmetrul ai sters eroarea stocata?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa sterg eroarea si cu tester Bosch si cu Vagcom.La Bosch zicea ca eroarea nu a putut fi stersa, la Vagcom o stergea dar cand scaneam din nou reaparea.

Cred ca mi-a intrat si in limp mode ca nu mai trage deloc turbo,merge dar fara turbo.

 


Problema este ca, cu cel vechi inainte de sarbatori cand mi-a aparut pentru prima oara eroarea am sters eroarea si nu reaparea imediat inapoi,mergeam 2-3 zile cu ea si dupa aparea din nou.

Banuiesc ca e ceva legat si de umezeala pentru ca am spalat-o intr-o zi dupa ce am sters eroarea si imediat dupa mi-a aparut iar martorul in bord.

Precizez ca becul s-a aprins la pornire,afara fiind o ceata foarte densa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
pupaza_cristian

Salut, am un golf 5 1.9 tdi 2004 si astăzi s-a aprins în bord martorul pentru emisii de gaze, imi poate spune cineva daca a mai intalnit această problema si cum a rezolvat problema , Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ege-ul - daca mai tine vacuum sau nu. Cel mai usor faci o scanare si ai aflat exact cauza.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!