Jump to content

Fum alb


evo
 Share

Postare recomandată

Asa este, ai dreptate, eu eram obisnuit cu euro 3, la alea deobicei cand era problema un injector, avea valoare 2,99, mergea urat motorul, stiam ca ala e problema, nu prea am patit sa aiba valori mici si sa fie defecte... sau poate am avut eu noroc? :)) 

Modificat de Radu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut colegii! Am un Passat B6 din 2006, motor 1.9 BLS, DPF on,270000km, cu urmatoarea problema: scoate fum alb la aceelerare cand temperatura apei este intre 55 si 70*C, iainte si dupa aceasta temperatura nu scoate gram de fum. Am inlocuit recent O-ringuri injectoare, axa cu came si tacheti. Avansul este undeva la -3.4, injectoarele au corecti intre -0.4 si +0.4,filtrul de particule isi face regenerarile cam la 250-350km(masa de funigine 86g), folosesc ulei VW 5W30  504.00/507.00 si consuma in jur de 1l la 10000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sa inlocuit axa cu came era musai sa inlocuiesti si semeringurile de la supape 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot inlocui si fara demontare chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1.9 tdi bpz, motorul functioneaza ok la rece, cand se incalzeste incepe sa oscileze relantiul si scoate foarte mult fum alb si la relantiu si cand este accelerata, am atasat cateva print-uri din vcds, eu suspectez ca ar fi oringurile de la injectoare , dar nu sunt sigur nici de distributie daca este pusa cum trebuie, mi se pare prea mare torsion value la -2.9

bpz.JPG

idle stabilization.JPG

inj quantity.JPG

inj qunatity 2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cryst7ano

Am mutat aici postarea ta pentru că unde ai postat tu era offtopic, mai ales că nu avea nici un log ataşat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! 

Readuc puțin la lumina topicul acesta deoarece am o problema cu o mașină și nu știu ce sa mai verific. 

 

Seat Leon 2001, 1.9tdi AHF. Masina care mai mult sta, pentru ca nu mai are cine sa meargă cu ea. Din aprilie și pana acum a făcut ~500km, iar acum are 244k, masina cumpărată de noua din România. 

 

Problema este următoarea : am fost la ITP, după ce a stat oprita ~1 luna și Gigel de acolo a ținut 3-4 minute motorul turat la +4000 ture.
Totul ok, pana a doua zi când, la prima pornire dimineața pornește în 3 pistoane, merge neregulat, scoate foarte foarte mult fum alb care are un miros înțepător, parca de motorina nearsa.

Daca accelerez ușor sau dacă o las sa meargă 5-10min, motorul merge rotund și nu mai scoate fum deloc, dar mirosul de gaze tot exista. 
Daca o repornesc peste 2-3-5 ore, pornirea e normala, fără fum, fără mers neregulat. A doua zi, sau după mai multe ore,  pornește iar cu fum,iar în 3.

Cu vcds conectat am văzut ca la pornire injectoarele au o valoare maricica, fără sa ajungă la 2.99, însă valoarea se reglează imediat cum își revine și motorul și merge rotund.

 

Prima poza e la pornire dimineața, a doua poza este după ce se încălzește puțin.

Pana la ITP nu a avut nici o problema, injectoarele nu au avut niciodată valori peste 1.0.

Ce ar putea fi? Ce as putea verifica?
Pornirea e la sfert, turbina merge, masina după ce se încălzeste trage la fel ca înainte. Nu consuma deloc antigel.

 

Cam asa merge și scoate fum : https://youtu.be/dogBMCAx7hs

 

 

BBF1647A-2045-401A-A831-79A35F253E87.jpeg

8028B745-5A88-4C48-8C63-0533456A93E2.jpeg

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema, am un golf 6 2010 2.0 tdi 110 cp, am observat de cateva zile, sunt momente cand o turez si scoate un fum albicios intepator, la cateva zile cand am zis ca am scapat de problema asta iar a inceput sa scoata acelasi fum in aceeasi situatie, cand ii dadeam talpa se intensifica fumul, o idee care ar putea fi motivul? Aaa si precizez ca nu scoate fum exagerat de mult, dar se poate observa in oglinda retrovizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 02/11/2020 at 10:53 PM, S I M A said:

Salutare! 

Readuc puțin la lumina topicul acesta deoarece am o problema cu o mașină și nu știu ce sa mai verific. 

 

Seat Leon 2001, 1.9tdi AHF. Masina care mai mult sta, pentru ca nu mai are cine sa meargă cu ea. Din aprilie și pana acum a făcut ~500km, iar acum are 244k, masina cumpărată de noua din România. 

 

Problema este următoarea : am fost la ITP, după ce a stat oprita ~1 luna și Gigel de acolo a ținut 3-4 minute motorul turat la +4000 ture.
Totul ok, pana a doua zi când, la prima pornire dimineața pornește în 3 pistoane, merge neregulat, scoate foarte foarte mult fum alb care are un miros înțepător, parca de motorina nearsa.

Daca accelerez ușor sau dacă o las sa meargă 5-10min, motorul merge rotund și nu mai scoate fum deloc, dar mirosul de gaze tot exista. 
Daca o repornesc peste 2-3-5 ore, pornirea e normala, fără fum, fără mers neregulat. A doua zi, sau după mai multe ore,  pornește iar cu fum,iar în 3.

Cu vcds conectat am văzut ca la pornire injectoarele au o valoare maricica, fără sa ajungă la 2.99, însă valoarea se reglează imediat cum își revine și motorul și merge rotund.

 

Prima poza e la pornire dimineața, a doua poza este după ce se încălzește puțin.

Pana la ITP nu a avut nici o problema, injectoarele nu au avut niciodată valori peste 1.0.

Ce ar putea fi? Ce as putea verifica?
Pornirea e la sfert, turbina merge, masina după ce se încălzeste trage la fel ca înainte. Nu consuma deloc antigel.

 

Cam asa merge și scoate fum : https://youtu.be/dogBMCAx7hs

 

 

BBF1647A-2045-401A-A831-79A35F253E87.jpeg

8028B745-5A88-4C48-8C63-0533456A93E2.jpeg

Ca să continui subiectul și sa nu las problema in aer :

 

Am făcut toate verificările posibile pe alimentare însă, din păcate, problema era direct din motor.

 

Se pare ca la ITP, atunci când Gigel a turat motorul blana, a tras puțin din uleiul strâns de 20 de ani în intercooler (nu a fost curățat niciodată), uleiul a ajuns în capul pistonului 2, a creat o explozie forțată care a îndoit biela nr 2. Celelalte 3 pistoane sunt ok, bielele sunt drepte. 

 

Momentan am motorul desfăcut și urmează sa îl fac, insă e clar ca problema e de aici. 

 

 

 

IMG-20210206-WA0002.jpg

IMG-20210206-WA0000.jpg

IMG_20210205_192259.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce a tinut ala turat motorul la 4000+ timp de 3-4 minute? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu in 20 de ani nu i-ai dat o talpa la masina aia?

PS: mie mi-au turato la 2500 parca, in nici un caz 4000+

PS: nu de la explozie fortata s-a indoit biela ci de la faptul ca lichidul nu se comprima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca la diesel se calca blana si se tine maxim 3-4s dupa ce ajunge la maxim pentru noxe. Problema e, daca s-a mers incet cu masina uleiul se strange si la itp hopa face poc. In mod normal cele cate 3-4secunde la itp nu afecteaza motorul cu nimic. La benzina se tin turate la 3-4000 constant pana citeste aparatul., la diesel citeste cumva accelerarea.

Am vazut odata la un itp 1.9tdi a luat-o pe ulei, se speriase asa tare inginerul, se pare ca nu a patit nimic motorul ala. 😃

 

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate eu nu am mai mers cu masina de 4 ani, iar în ultimul an a făcut doar 500km pentru ca nu a mai avut cine sa o folosească. 

 

In fine, asa a fost sa fie... 

 

Am găsit aici, parca in zona de golf 4, un alt topic unde sunt mulți posesori care au pățit același lucru cu biele strâmbe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No bun, bun, dar stand masina pe loc nu cred ca se aduna ulei in IC.

Da, se mai intampla sa o ia pe ulei si chiar biele strambe daca mergi cu ea mult timp subturata si turbina are scurgere de ulei pe la ax. In timp se aduna, iar odata cand poate iesi cu ea pe autostrada si ii dai tare, acel ulei o ia in sus pe galerie in cilindru si se intampla ce ai patit tu.

Din cate stiu, bielele se schimba deodata ca sa aiba aceeasi greutate toate 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! 
Întâmpin o problema foarte neplăcuta la golful meu 5, motor bxe 1.9 TDI 2006. 
Am luat mașina de curând din Germania, are 240000 de km. Am fost mulțumit nevoie mare de achiziție dar in urma cu câteva zile au început problemele. Și spun probleme deoarece mașina scoate un fum alb foarte deranjant care îmi ca-mi da bătăi de cap.

Problema sta in felul următor: când turez mașina pe loc, undeva la 2000, 2200 de turații, îmi scoate un fum alb. Tot așa și când trec din treapta unu de viteze in treapta a doua, la fel, același nor de fum care rămâne in urma mea. Dacă cresc viteza și schimb in a treia , sau mai mult, nu mai scoate sau cel puțin nu îl mai văd in oglinda. La fel și când mașina este rece, la prima cheie si la turații pe loc, nu scoate.. abia după aproximativ 10 min de la pornire, după ce se încălzește un pic, începe sa-și facă apariția acel fum.
Vreau sa precizez ca in urma cu o săptămâna am schimbat distribuția, filtrele și uleiul și ca o rezolvare pentru acest incevenient, am schimbat inelele acelea din cauciuc de la injectoare și garniturile din pompa tandem, dar in zadar.

As avea și doua video-uri dar nu știu dacă am permisiunea de a le posta. O sa încerc ulterior o editare la acest post și dacă este posibil, o sa le adaug. 
Aștept cu întețesc orice informație m-ar ajuta sa remediez aceasta neplăcuta problema. Va mulțumesc! 

Ps. Sper ca nu am greșit făcând un nou topic pe aceasta problema dar nu am găsit o rezolvate pentru problema mea in celelalte rubrici.
Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut!

acum câteva zile am cumpărat un golf 5  variant 1.9tdi 105 cp 2008 din germania,totul era ok,motorul mergea foarte bine,masina a stat parcata de când am cumpărat o in parcare,dar astăzi când am pornit o scoate fum alb,nivelul ulei este la maximum și antigenul este în regula(este la nivel si nu este amestecat cu ulei)

Uleiul din motor are un miros asemanator gazele de pe evacuare

Va aștept cu o părere ce ar putea fi problema

Mulțumesc anticipat!

 

Screenshot_20230607_231108_Video Player.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Dețin un golf 4 1.9 tdi de 110 cai și de vreo 2 luni jumate mi.a fost furata mașina. Am găsit-o abandonata zilele trecute, dar avea Baia de ulei sparta. Problema ii următoarea: am schimbat Baia de ulei și după ce am pornit-o scoate fum alb și motorul merge întrerupt, timp de câteva minute pana se încălzește. După mașina merge normal, nu întrerupe nimic și trage foarte bine. Dacă ma puteți sfătui ce sa fac, va rămân recunoscător. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!