Jump to content

Fum alb


evo
 Share

Postare recomandată

Dan nu e chiar asa cum crezi ca sa schimb nenorocitele alea de simeringuri care nu sunt mai mult de 10 20 de ron bucata tre sa dai chiulasa jos, pentru cum am zis mai sus nu stiu pe cineva in romania care sa schimbe fara demontarea chiulasei in mod normal schimbarea simeringului implica demontarea supapei si ca sa demontezi trebuie sa sustii supapa din partea camerei de ardere, deci implicit tre sa dai chiulasa jos. Technica moderne comprima arcul supapei fara sa sustina supapa( deci fara a fi necesar demontarea chiulasei) dar daca nu cunosti technica si ai scapat o supapa in cilindru ajungi tot la demontarea chiulasei mai mult ca scula de compresat arcul e scumpa http://www.utilajeprofi.ro/magazine/scule-auto-yato/scule-pentru-motoare-auto/16/112. E o operatie complicata implica si o reglare la PD uri, eventual rectificare chiulasa deci poate ca e mai bine sa o lasi asa acum facand numai distributia si poate mai tarziu (bat il lemn) daca apare o problema la garnitura de chiulasa poti schimba atunci simeringurile, eventual si scaunele la supape etc. Si acum sa fim seriosi uitate si tu pe strazi in Romania si fa-ti singur o parere despre cate masini fumeaza si cate nu. Daca esapamentul iesea pe dreapta masinii nu vedeai niciodata ca fumeza putin la pornire, defect de constructie. Daca vrei sa faci ceva odata cu distributia da galeria de admisie jos curata bine la interior si pune o garnitura noua deoarece acesta este un "defect" cu care vine vandut TDI PD ul. Vei fi surprins cata mizerie e in galerie si sunt cazuri cand acea crusta se desprinde intra in cilindru poate sa se opreasca intre valva si scaun si poate duce la strambarea unei supape sau poate ajunge in turbo si distruge o aripiara la turbina, Eu am ars cu lampa de gaz la interior galeria si apoi cu spray de curatat cuptorul si o perie de sarma rotunda, dupa curatarea galeriei de admisie nu am mai vazut besina aia de fum alb, si mirosul gazelor de esapament e mult mai ok, dar nu a trecut decat o luna de la curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat. Eu nu ma prea pricep deoarece am masina de vreo 2 ani. Plus ca dieselul este o noutate pentru mine. Pana la Octavia am avut numai masini pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa curatarea galeriei de admisie nu am mai vazut besina aia de fum alb, si mirosul gazelor de esapament e mult mai ok, dar nu a trecut decat o luna de la curatare

Esti sigur ca e vorba de fum alb...ca vad ca tot ai mai pomenit de cateva ori.Eu stiam ca e mai grav fumul alb.La mine e vorba de fumul negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd motorul este rece da mereu o gura de fum negru la pornire, cand motorul este cald si repornesc dupa o jumatate de ora sau chiar mai putin dadea, cate odata nu la fiecare pornire, gura de fum ceva mai deschisa la culoare poate am exagerat nitel zicand alb in orice caz e mai deschis la culoare decat negru. Cum am spus dupa curatarea galeriei de admisie a disparut, am sesizat la demontare ca parca garnitura galeriei scapa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

in legatura cu fumul evacuat...am avut ca eroare pe scanare senzorul de turatii motor, l-am schimbat, si acum porneste ok,dar merge tremurat,scoate mult fum alb si daca accelerez..urca pana in 2000 rpm si coboara iarasi la 0 si tot asa...fluctueaza turometrul..stie cineva de la ce poate fi? 

Modificat de yagar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti...

Sunt un nou posesor de golf 4 1.9 tdi PD AJM. Motorul porneste la prima cheie si da cu fum alb(foarte mult fum alb) cu miros puternic de motorina si bate. Pe vag-com scrie cylinder 2 misfire. Am schimbat injectorul 2 (numaratoarea se face cu cilindrul 1 de la distributie?) cu unul luat de pe alta masina (nici asta nu stiu in ce stare e)

 

Nu prea cunosc cum functioneaza PD-ul asta.

Ar putea fi si din axa cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar fi sa mergi la un service?

Te bagi unde nu stii si o sa strici mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul de la injectoare/intareste contactele/masoara continuitatea pe fire din mufa rotunda pana la injector/scanare si in functie de ce gasesti treci la pasul urmator.

In multe cazuri s au schimbat injectoare si de vina au fost cablajele/firele, apoi daca tot nu te descurci faci ce a spus Cosmin.

Seara faina tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolul bobinelor din injectoare e pentru deschiderea returului? sau pentru ce mai exact? sa inteleg de fapt cum functioneaza.

Injectoarele astea se pot testa pe banc cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Of,of aici ajutam/incercam sa rezolvam atat cat se poate, daca putem, "ore de mecanica/functionarea motoarelor PD"...gasesti pe google.

Sa nu te superi pe mine/si nici nu sunt ironic dar...

Seara faina tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2 topic-uri exact pe aceasta arie, imposibil sa nu le fi vazut .  Citeste-le ca afli multe.

 

http://vwforum.ro/topic/33065-injectoare-pd/

http://vwforum.ro/topic/7206-o-descriere-a-motorului-pd/

 

Cauta ca sunt pe acolo niste PDF-uri foarte cuprinzatoare. N-o sa iti para rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

nu de mult timp..mi-am achizitionat un vw passat din 2003..totul a fost ok pana cand acum cateva zile mi s-a rupt surubul de la rola intinzatoare de la distributie...am schimbat chiulasa, dar acm problema e ca imi scoate fum alb la relanti si parca miroase a motorina ne arsa...plus ca imi consuma mult...

ce as putea sa fac si la cine ar trebui sa ma duc daca ma poate ajuta cineva.

mentionez ca motorul porneste sfert si merge rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si avansul se regleaza din rola de sus de la distributie sau electronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat chiulasa si am vazut ca biela pistonului 2 este si stramba si ovalizata la prinderea pe arbore. Nu a avut cuzineti. Stie cineva ce cota are rectificarea R2 la arbore pe prinderea de biele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce mecanica stii tu daca la un diesel cu distributia rupta schimbi doar chiulasa si speri ca motorul merge bine.

Iar asta cu "nu a avut cuzineti" e maxima zilei.  :lol:

 

Schimba omule motorul! Asta nu-l mai scoti la liman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu personal am vazut masina fara cuzineti. S-au topit si au curs. Este un lucru raspandit. Cand desfaci motorul zici: Ia te uita, nu a avut cuzineti!

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce sa mai repari acolo?

Dupa asa tratament, nici o piesa din motorul ala nu mai prezinta incredere.

Alt motor si la revedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord aici, daca nu a mai avut cuzinet la o biela, nu a mai asigurat presiunea necesara de ungere, si asta insemna alt motor complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Bogdanel2fast

salurtare baieti nu stiu daca sunt offtopic daca da mii de scuze .problema mea e ca imi scoate fum alb doar dupa ce se incalzeste motorul si doar cand ii dau talpa in viteza a 2-a si a3-a uneori dar se intampla odata de 2 ori si gata pot sa o accelerez oricat nu mai scoate gram de fum .nici in mers nu afuma .de la schimbul de ulei am complectat 200gr si am 7 mii de km facuti si nivelul e peste zona hasurata a jojei *castrol5w40 folosesc.putin suierat am la turbina si nu am catalizatoare pe masina .vreo iedee ce ar trebuii sa verific? nu as vrea sa am belele mai mari mai incolo plus ca vreau luna viitoare sa merg la mare cu ea si sunt vreo 200 de km dus -intors .multumesc mult

p.s. golf 4 AJM 85kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai ce sa verifici. mergi asa linistit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna baieti . Am

citit pe aici problemele cu fumul alb la tdi si am si eu urmatoarea problema : am un golf 4 din 2000 cu motor ajm : merg omeneste cu el pana in 2000 -2500 de turatii totu ok . Dupa cateva zile de mers prin oras in treapta a 2 a accelerez mai brusc scoate un fum alb cu miros puternic de ulei . Turbina fluiera putin si din ultimu test ce l-am facut zicea mecanicu ca debimentru este defect masoara o cantitate prea mare de aer . 400 mlg daca retin bine. La drum intins nu scoate gram de fum motorul trage bine merge ok se simpte puterea indiferent in ce treapta de viteza as fii. Aveam ulie castrol 5w40 ziceau unii mecanici de prin zona mea ca ala il mananca mai repede si probabil de acolo sa privina fumul alb. Acum am aral 5w50 intradevar nu il mananca deloc dar fumul alba este prezent . Filtre noi distributia are 6000 de km . Vreun sfat vreo parere  mi-ar fi de mare ajutor . Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna dimineata,

 

Am mai gasit subiectul discutat, dar parca nu m-am lamurit, asa ca poate sunteti draguti sa ma ajutati cu ceva idei.

Detin un VW Golf 6 Variant din 2011, 1.6TDI, 105CP. A fost totul ok pana acum, dar luni dimineata in drum spre serviciu, cam la cateva minute de la pornire, am observant ca pe teava de esapament iese un fum gros, dens alb, cu miros destul de puternic.  Totul s-a oprit dupa vrea 5 minute, maxim.  Am urmarit nivelul antigelului din vas, pare ca este la nivel. Mai verific din nou diseara. Mentionez ca am pus antigel in vas cu doua zile inainte sa apara problema asta (am pus un pic mai mult decat indica linia de maxim, dar am inteles ca nu e  o problema). Masina merge insa frumos, rotund fara sa se innece.

Am mers cu masina la un mecanic si nu au stiut ce sa imi spuna, nu au vazut nimic ingrijorator, la o prima vedere. Nu am pierderi de ulei, nu am antigel in ulei… Au zis ca poate sa fie motorina proasta.  Am tins sa cred ca asa este, dar in aceasta dimineata (vineri- a cincea zi, deci), din nou a scos fum si chiar de la plecare s-a simtit un miros puternic, probabil de ars, nu stiu exact. A durat tot cam 5 minute toata situtia asta, in care i-am si afumat pe toti! L

Nu stiu nici la ce service bun sa merg, ca sa nu ma jecmaneasca (fiind femeie) si nici sa o ia pe ghicite. Stiu ca sunt multe variabile, dar ce as putea sa mai urmaresc, ce anume trebuie sa caut, sa verific?

Va multumesc tare mult si va doresc sa aveti parte de masini “sanatoase” si de drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!