Jump to content

Fum alb


evo
 Share

Postare recomandată

salut am tot cautat dar nu am gasit nici un alt topic relevant la problema mea ,de ceva vreme am o problema cu pornirea dimineata sau dupa ce masina stationeaza de la 8-10 ore in sus chiar daca afara sunt si 15-18 grade pun contactul astept sa se stinga martorii ,cel de buijii se stinge primul in max o secunda dar asta iarna statea si 15 sec in functie de tem,peratura,dau la cheie si este nevoie sa tin pe demaror cam 5 secunde timp in care motorul da sa porneasca repetat dar parca se ineaca intrun tirziu porneste :) dupa care cam 5 secunde trepideaza si scoate fum alb ,chiar albastrui citeodata care miroase foarte intepator a motorina . asta pina acum trei patru zile cind dupa ce am citit un topic despre problema asta,am incercat sa pun contactul si sa il las pus fara sa dau la demaror abea dula 15-20 secunde chiar daca sau stins toate becurile si surprizaaaaaa, :vaidecapulmeu: pornire la sfert si fara pic de fim de atunci patru porniri dupa ceva ore bune state la fel totul ok ,intrebarea mea ! ce poate fi defect bujiile ?si daca sunt acestea arse de ce incalzesc mai greu (15-20secunde )sau au imbatrinit si incalzesc mai greu? :blink: : ,bateria este de 80 ah cumparata asta iarna si imvirte de zici ca pleaca motorul de pe masina nu cred ca ea e de vina ,ce mai poate fi la tester nu a scos capul nici o eroare astept pareri va rog pt ca nu vreau sa dau banii pe piese indicate de "mecanici"si problema sa persiste :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare si la motorina... de unde ai alimentat ?... fumul ala alb, intepator... am patit cand am bagat niste motorina mai.... (nu de la pompa :vaidecapulmeu: ). Cred ca poate sa afecteze si catalizatorul. Daca vorbesc prostii sa ma corecteze cineva :)

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorina bag numai de la rompetrol de mai bine de un an cu mult inainte sa apara problema si anume dupa ceva lucrari pe la motor (schimb turbo , biele,cuzineti,refacut planeitate si scaune supape kiulasa ,distributie,)de sa rupt axul ,a luato pe ulei si........sock hidraulic acum motoril merge perfect dar sa pricopsit cu problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am recitit topicurile desi le citisem am mai si postat pe acolo dar nu am ajuns la o concluzie .Am schimbat toate filtrele,nu cred ca au legatura injectoarele pt ca nu ar porni bine nici daca tin eu contactul pus si daoua trei minute(sau ma insel?)porneste bine chiar si cu rezervorul golut(pe rezerva),motorina numai la rompetrol,aer nu trage pt ca iarasi nu are legatura cu tinerea contactului mai mult pt ca e alh si are pompa rotativa nu si electrica in rezervor sa faca presiune ,am sa verific si bujiile ,am sa le scot si sa le alimentez sa vad in cit timp se incalzesc.poate zic o prostie dar totusi intreb sa fie de la egr dar nu vad ce sa faca sau sa nu faca egr sa produca problema asta,clar e de la ceva caruia ii ia mai mult timp sa isi faca treabasi tre sa dau la demaror la 15-20 sec dupa ce lam alimentat (pus contactul).miine sper sa am timp sa scot bujiile si va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu citesem pe undeva pe aici ca fumul alb\albastrui este posibil sa fie si de la supale de la tacheti...sper sa nu gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,semeringurile de la supape,dar la mine sau schimbat cind sa refacut kiulasa,si oricum de ce porneste bine daca tin contactul mai mult pus inainte sa pornesc,nu se leaga cu defectul asta ,si am mai observat ceva ,porneste binedar cu putin fum atunci cind e inorat afara respectiv ploaie,atmosfera umeda ,exista vreun senzor care sa citeasca si umiditatea aerului(treaba asta o facea si inainte sa se rupa axul la turbo ),am observat si cind am fost la munte la altitudine mare (pe transfagarasan )dimineata a pornit binisor dar a scos un pic de fum,dar atunci aveam bateria veche cea originala a masinii care asta iarna a dat in primire ,de a mers opt ani ce sai mai ceri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema cu pornirea, cred ca de vina sunt bujiile.Eu inainte am avut un ford diesel care facea aceleasi simptome iarna, i-am scos bujiile si am pus contactul:s-a inrosit decit virful electrodului,ciudat e faptul ca si dupa ce s-a stins martorul din bord,bujiile au mai ramas inrosite ceva timp de unde ar rezulta faptul ca nepornind imediat motorul s-ar incalzi mai bine camera de ardere si astfel o pornire mai usoara.Pe de alta parte un diezel cu compresie buna si avans,injectoare in parametri ar trebui sa porneasca usor si fara bujii la o temperatura exterioara de peste 10 grade C. Fumul alb este de la motorina injectata in cilindri si ramasa neaprinsa,ea scoate acel fum ca o ceata densa.Acest fenomen il poti testa turnind putina motorina pe o plita incinsa(nu faceti asta in casa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta ma gindesc si eu ca bujiile mele nu mai incalzesc cum trebuie ca de masina are opt ani ,de doi o am eu si doi a mai fost la fostul proprietar in rominia si nici el nici eu nu leam schimbat si neamtu cine stie cind ,daca lea scimbat vreodata deci cred ca se impune o inlocuire ,iar avansulnu sunt prea multumit de reglajul car mi la facut baiatul la care am mers dupa ce am facut motorul ,e reglat pe zero grade nimik pe plus zero in cap ,a incercat mai mare si pornea greu la cald zicea ca nui bine distributia pusa dar daca era asa in 5000 km se intimpla ceva cu motorul, eu cred ca nu a avut rabdare sa il faca ca lumea probabil ca era vb de reglaj fin si se cam grabea ,oricum cind am mers la el era la -3 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Mergeam cu masina prin oras 60-70km/h si deodata aud ca se prounta un suierat. Dau a 2a.. dau a 3a o calc se auzea cam tare suieratul da parca atinge fier pe fier un suierat ciudat dar tragea bine, si dupa cand dau din nou a 2a si o calc nimica nu mia trage.. fum alb .. sa va afum 3 purcelusi /minut :D si fumul parca miroase a incins ceva , nu pot sa imi explic ca am cateva luni de cand am curatat turbina si nu avea joc in ax, foarte putin . Sa-mi fi crapat paletii turbinei ? Mentionez ca am puso pe laptop si nici o eroare la engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina.....azi vine cipos si mi-o schimba si mie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, dar cred ca e turbina............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu... sa vad exact ce este si daca o sa dispun de fonduri suficiente o sa vb cu domnu cipos daca vrea sa ma ajute sa imi trimita o turbina la ct , eventual una mai mare daca tot o schimb :D Da sa vedem intai ce este:-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da axu era facut praf. Am fost mi sa desfacut turbina si nici o urma de sa fi intrat ceva . Mecanicu mia spus ca motivul ar fi ca as avea catalizatorul infundat si nu avea pe unde sa dea gazele afara. Sa il sun pe mecanic sa ii spun sa imi scoata calalizatorul :)) Mi se inlocuiesc acuma ax , paleti mai mari de 35mm tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca am citit cat de cat topicul, simt nevoia sa pun o intrebare. Se poate ca fumul alb sa provina de la o fisura in furtunul dintre IC si turbo? Am facut azi o revizie si mi l-au schimbat. Foarte rar mi-a scos fum alb si in cantitati reduse, si doar cand bagam talpa in ea pornind de la 2000RPM. Tind sa cred ca e oarecum un fenomen "normal".

Tot astazi am facut si o diagnoza generala, nu mi-a dat nici o eroare nicaieri. Pentru valorile injectoarelor trebuie o analiza separata pe sistemul PD, presupun? Imi pare rau ca nu m-am gandit mai devreme la asta :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut turbina , modificata la VNT 17 , si mi-am scos si catalizatorul . Afecteaza acest lucru cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica modificata la vnt17.... ai schimbat decat compresoru?? (adica hibrida?) sau toata turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a schimbat tot miezul ca cel vechi se rupsese si acuma mi-a pus paleti de 35mm si inainte aveam paleti de 33mm. Da se aude un suierat la toba la relanti :santa: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel suierat se aude pt k nu mai lucreaza egrul posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau baga mana in foc ca axu nu e echilibrat...ca toate hibridele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf.. o sa verific egr... ca de dat turbina jos sa mai dau inca odata banii pe manopera nu o mai fac.. regret oricum ca nu a putut cipos sa imi trimita o turbina :-< aveam nevoie urgent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ,si la mine fluiera putin la toba finala la ralanti,si am turbo noua de la cipos are cam12000 km cit despre fumul alb si pornirea greoaie am fost dupa lungi cautari de "meseriasi in craiova cu testere 'la serpico craiova si surprizaaaaa.... avansul la limita imferoara,plus debitmetrul de aer defect ,care cica nu mai citeste decit pina la 500milibari ,acum masina porneste bine si nu mai scoate pic de fum,dar sa vedem cind o veni si frigul cum se va comporta,debitmetrul nu lam schimbat inca ,sper sa nu cauzeze la ceva ,simptomele sunt ca nu trage bine peste 2000si ceva de ture si consuma cam cu 1,5 litri mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel suierat la toba apare cam la 1-2 minute dupa pornire si coincide cu un zgomot in compartimentul motor ca un "tzak",pr ca se deschide inchide vreun releu supapa ceva cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Am un golf 3 1.9 tdi 1Z 90 de cai, cu problema asemanatoare primului post. Porneste frumos, nu scoate fumla rece, cum s-a incalzit mototrul ( apa la 75-80-90 grade) apare fumul alb. Apa in vasul de expansiune nu scade, uleiul negru , masina merge bine, nu intrerupe, trage bine.... Mi-e rusine sa ies cu ea pe strada. Zici ca sunt locomotiva.

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb poate provenii si de la infundarea filtrului epurator de ulei, si atunci pusca ulei pe acolo, dum se intampla la mine, la al meu BKD. Din pacat la G5 BKD filtrul epurator de ueli vine cu tot cu capacul de chiulasa! Am ramas tampit sa aud pretul ~650 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!