Jump to content

Fum alb


evo
 Share

Postare recomandată

baga vag-comu....nu mai deface fara motiv .....daca un injector nu merge o sa veziii

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dani_ab, am facut chestia cu papucii, de fapt a facut-o un mecanic in fata mea. Nici un rezultat.

Am ramas fara idei si nu as vrea ca mecanicii s-o ia prin eliminare pe banii mei. Ca veni vorba: cablul pentru comanda injectoarelor face 500 lei (aproximativ) la Timas, 270 lei la Volksparts, 240 lei la Augsburg si 170 lei la Midocar. Interesant.

Chiar nu a avut nimeni aceleasi simptome?

- fum alb si zgaltiala la pornirea de dimineata, indiferent de anotimp

- raport soft Bosch: „Rateu piston 2, sporadic”

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe vag-com compensarea la injectoare....grupul 15-16....... daca nu da eroare nu este electric..... nu schimba lucruri degeaba

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am gasit problema: pompa de motorina. Sunt ceva pete de motorina acolo. Mai trist este ca cica nu se pot inlocui garniturile: trebuie schimbata pompa cu totul. Cica face vreo 400 euro.

Chiara asa e? Schimbi pompa pentru o garnitura? Asta este de "protectia consumatorului"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zdf auto sa postezi cum ai rezolvat pina la urma pt ca am aceiasi problema numai ca la mine nu dureaza 5 min la mine se potoleste in max 5 secunde de la pornire ce nu inteleg eu e cum de a cedat pompa de motorina exact cind sa facut repaatia la motor respectiv inlocuit turbo si distributie pt ca acelasi lucru am facut si eu printre altele si apoi a aparut problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZDF o intrebare tu ti-ai reparat masina la T I M A S pe Fundeni ???????

Ce tip de motor ai ca nu mi-am dat seama din nici un post .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la Timas. Am ramas cu masina in drum dupa ce a fost rupta la un ITP din apropiere.

Motorul este AJM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dukk, te gandesti ca au umblat la ea, sau ca au inlocuit-o?

Pompa este stricata sigur. Trebuie s-o schimb chiar daca fumul nu vine de acolo.

Poti verifica foarte simplu: baga mana sub ea si vezi daca te manjesti de motorina.

Modificat de zdf_auto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Timas sunt cei mai mari habarnisti pe care ii stiu, iti recomand alt service, orice alt service .

Daca nu ai cum sa dovedesti ca ei ti-au umblat la ceva nu ai ce sa le faci, eu am patit acelasi lucru dar cu macaraua de geam, mi-au bagat pe gat una noua desi aia veche trebuia reparata. Deci se poate ca problemele tale sa fie de la o piesa schimbata, chiar fac din astea.

Eu iti recomand sa iei masina de acolo si sa o bagi in alt service .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_G, nu, nu am nicio treaba cu ei. Nu am avut de ales: nu era nici un servis in apropiere cand s-a rupt turbosuflanta. Mi s-a parut firesc sa ma intorc la ei si sa-i intreb. Chiar crezi ca au umblat la pompa? Mecanicu' (de la Radacini) care s-a uitat la ea saptamana trecuta mi-a zis ca nu este atinsa, desi mie mi se pare ca sigiliile galbene nu sunt chiar intacte.

In privinta TIMAS-ului pot spune doar ca incearca sa scoata cat mai multi bani de la tine, lucru care dealtfel se intampla cu cele mai multe servis-uri/magazine (vezi postul de mai sus legat de cablul pentru injectoare).

- Cea mai ieftina pompa: WELLAUTO (Arad): 284 euro.

- Cea mai scumpa pompa: Augsburg: 1360ron.

- Cea mai scumpa manopera: Radacini: 180ron (pompa costa in jur de 1300)

- Cel mai bun echilibru: MIDOCAR: 1180ron pompa + 150 manopera

Din pacate MIDOCAR este foarte departe si de obicei trebuie sa lasi masina de pe o zi pe alta.

Servisuri care nu au vazut ce trebuiau sa vada: TIMAS, AUGSBURG, RADACINI. MIDOCAR nu s-a uitat ca n-aveam programare. A trebuit ca pompa sa curga atat de rau incat sa fie evident pentru mine si sa-l intreb pe "baiatu" caruia i-am platit "diagnoza".

Modificat de zdf_auto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut nu ma gindesc ca a schimbato cel putin eu am reparat masina la un atelier particular la cineva mai de incredere care nu are asa multi clienti ca la marile serviceuri ca sa faca imvirteli cu piese de la o masina la alta si pe care il cunosc si care stiu ca se pricepe zic eu problema la care mam gindit eu e ca nu cumva sa fie vreo operatie de facut ce necesita demontarea pompei sau a vreunei componente si la remontare sa apara problema . De serviceuri mari si faimoase sunt satul si eu ca inainte cu 1000 km sa mi se rupa turbo si sa faca motorul sock hidraulic mia scazut uleiul in 200 km de la max pe joja la min si am fost la ei si si dupa diagnosticare (ochiometrica cred)caci altfel nu vad cum au fost asa de ...........,au venit cu raspunsul ca e uleiul vechi si sia pierdut proprietatile .lau schmbat si dupa 1000 km poc si am dat eu 1500 euro pe piese si manopera cind de fapt turbo scapa ulei la greu am vazuto la demontare avea niste santuri pe ax de mama focului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit oferta scrisa de la Radacini. Baietii astia sunt nostimi rau de tot. Ascultati aici:

- Pompa tandem: 1500 ron (fara nici un fel de virgula, 1500 in cap)

- Furtun calorifer: 400 ron

- Maopera: 180ron

C-asa-i romanu'... :lol:

I-am sters de pe lista. Definitiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

zdf auto, poti sa explici de ce aveai rateu sporadic pe pistonul 2 si de vina era pompa de motorina?

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As aduaga la intrebarea lui @dani_ab daca " zgaltaielile " tin 5 minute indiferent de temperatura ext , sau ( cred eu ) cresc direct proportional ca intensitate si durata cu scaderea temperaturii de afara ?

@dukk , si la mine tot 5 secunde tine ,- cu un pic de fum albastru care acum a disparut ( am mai scris aici ) .

Nu face intotdeauna asa , cam 7-8 porniri din 10 au acest simptom , am pornit de multe ori punand contactul de 2 ori si s-a remediat aproape total fenomenul . ( temp ext peste zero grade deci nu are teaba cu bujiile )

La mine pare sa fie ceva pe partea de alimentare motorina / injectoare . VAG-ul nu indica absolut nimic suspect , am facut mai multe diagnoze la diferiti..... Toate sunt schimbate si para verificate ( bujii , avans , filtre , senzor temperatura schimbat , injectoare curatate , schimbat furnizorul de motorina , rola intinzatoare de la curea , etc....)nici o schimbare.... Ciudat este ca nu face tot timpul asa .

Nu cred ca e din pompa la tine, oricum noi avem alta pompa fata de PD-ul lui zdf_auto....

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu aveam fum alb, dar aveam o zgaltaiala la pornirea motorului. Ei bine s-a remediat aproape complet la schimbarea unei role intinzatoare de la accesorii (cred), cea care are si intinzatorul. Facea ca naiba, dar nu credeam ca poate influenta comportamentul masinii.

Poate va ajuta informatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dani ab,

Parerea mea, de nespecialist, este ca proportia motorina/aer nu mai este cea corecta: pompa impinge mai mult aer decat motorina, de unde si rateul.

alc2,

- Cele 5 minute de zgaltaiala pot fi si 1.

- Zgaltaiala se potoleste inaintea fumului. Cele 5 minute de fum pot fi si 7.

- Cand este frig afara zgaltaiala e mai tare, dar nu exista o relatie clara de proportionalitate. In mod clar este proportionala cu timpul de repaus.

- Se zgaltaie si la 35gradeC.

- Masina trage zdravan dupa ce se incalzeste.

Pana la urma am dus-o la Midocar. Au confirmat defectiunea pompei tandem dar mi-au zis ca fumul nu este in mod obligatoriu din cauza ei. Mai vedem dupa ce monteaza pompa.

In mod ciudat VW America a rechemat ceva motoare pentru schimbarea pompei tandem (LUK), dupa care una din garniturile pompei a fost reproiectata. Am scris celor de la VW Germania. Mi-au zis ca masina mea nu a avut nici o rechemare si m-au trimis la Porsche ca sa-mi confirme daca este un defect de fabricatie. VW Germania a raspuns cu intarziere, eram deja programat la Midocar, asa ca n-am mai dus-o la Porsche.

Alt defect pentru care VW America a rechemat masini este caderea geamurilor. Mi s-a intamplat.

Am observat un fenomen nou (oricand, nu numai la pornire): daca apas pe acceleratie atunci motorul trepideaza usor pana pe la 1600rpm dupa care toarce frumos. Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ALC 2 & DUKK voi aveti pompe rotative, verificati avansul in Basic Settings Grupul OOO. O sa vedeti in grafic daca avansul este avansat sau devansat . Succes .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De ceva timp incoace golf-ul meu scoate fum alb la pornire, dupa ce o accelerez pe loc incepe sa scoata foarte mult fum alb cu miros intepator, am avut o problema cu turbo care se bloca dar acum am rezolvat-o(l-am dus la mecanic si l-a curatat) si credeam ca e de la el, dar tot nu am scapat, acum dupa ce am bagat-o pe tester zice ca un injector (nr.1) ar fi pe duca, intrebarea mea ar fi din ce cauza scoate fumul asta oribil pentru ca din cauza de la injector eu nu cred ca ar avea simtomele acestea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine scoate fum alb si miroase a motorina dar nu mult asa si doar la prima pornire din zi ,la mine pe tester nu a iesit nici o eroare la motor dar nu sunt prea sigur de cel care mia facut testul si nici de cum mia reglat avansul pt ca am inteles ca poate fi si asta o cauza,masina mea a luat soc hidraulic pt ca sa rupt axul la turbo si de atunci a aparut problema,mecanicul care mia facut motorul (nu cel care mia facut testul)zice acelas lucru ,ca e un injectorcare nu mai lucreaza bine ,urmeaza sa schimb filtrele si apoi mai fac un test la cineva mai de incredere,sper sa nu fie injectoarele. a si mai e ceva la tine trepideaza usor motorul chiar dupa ce ajunge la 90apa fara sa se vada oscilatii ale turometrului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, are o mica trepidatie fara oscilatie de turometru, dar dupa ce ajunge la 90 nu a mai prea simtit-o, dar o sa ma uit mai atent! Mai spune ceva daca afli!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi forumisti, avand in vedere ca nu ati specificat ce fel de motoare aveti pe masini[este vorba despre alta masina decat cea din semnatura]dupa cate am inteles din ce ati postat este vorba despre motorul 1,9 tdi alh cu pompa de injectie, intradevar daca motorul nu este bine pus la punct scoate fum alb la prima pornire si trepideaza dar dupa ce se incalzeste merge mai bine dar poate se dezamorseaza pana dimineata si prinde aer [porneste la prima cheie?]... dupa cum ai relatat ca a luat "soc hidraulic" sa nu se fi indoit vreo biela ceva, si atunci se explica de ce face asa...oricum fiti un pic mai expliciti in a relata o problema tehnica, dar nu mai intrati in detalii tehnice, dati o relatare simpla si la obiect...cu respect cristy :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal cristy intradevar motorul este 1,9 tdi alh 90 cai si intradevar bielele sau indoit zdravan dar leam schimbat ,am schimbat turbo ,cuzineti,bucse bolturi,toate filtrele,sau refacut scaunele la supape si planeitatea kiulasei,sa teglat si avansul dar la alt atelier pt ca baiatul care mia facut motorul nu avea tester ,despre dezamorsarea pompei.....nush ce sa zic,se poate am sa verific,chestia asta se intimpla numai la prima pornire,dimineata ce mi sa parut interesant este ca dupa ce mi sau desfacut tobele acum citeva zile a doua zi masina a pornit mai bine ,dar tot cu fum alb dupa pornire,dupa ce am pus tobele la loc din nou pornire ca in doua pistoane,bilbaita rau,si cu fum mult dupa si de data asta a pornit la a treia cheie ,dar nu am dat mult la automat max trei sec de fiecare data cei interesant e ca da sa porneasca dar cind iau mina de pe cheie pil,pil pil ,si se opreste,trebuie sa o ajut tinind mai mult pe demaror.si ar mai fi ceva cind am fost la atelier sa pun evacuarea la loc am observat o pata de ulei pe scut,am luat lanterna si mam uitat fara sa dau scutul jos ,se pare ca e o scurgere de uleice pare ca vine de undeva de la kiulasa pt ca blocul motor pe partea dinspre spatele masinii este umed ,nu am mai desfacut pt ca eram in graba dar luni am sa merg sa vedem cei cu ea . kiulasa a fost strinsa o singura data si stiu ca asa se stringe dar totusi daca scurgerea e de la ea o sa incercam sa mai stringem o data la aceiasi forta specificata cu dinamometrica,poate fi si asta o cauzaapornirii asteia ? ca ma disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul mia zis ca poate fi de la cele doua injectoare care siau luat sock si in care probabil ca a intrat ulei sub presiune mare si a detarat cumva arcurile si acum nu pulverizeaza bine la pornire dupa care isi dau drumul pt ca intradevar dupa pornire masina merge beton trage bine nu are zgomote ciudate la motor ,si nu scoare pic de fum cit ai turao,dar eu nu sunt inca impacat cu reglajul avansului care mi sa facut pt ca parca si consumul e usor mai ridicat cam cu un litru ex la 120 la ora mai mult sau mai putin constant pe dist de 50 km consumul mediu e cam 5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci masina mea porneste bine la prima cheie fara nici o treba, de trepidat nu prea trepideaza, decat insesizabil, MOTORUL MEU ESTE de 131cp golf 4 2002, deci de unde crezi ca ar pute fi problema, acuma discutam problema colegului sau a mea? Masina e luata din germania, in romania au inceput problemele, mecanicul a zis ca a fost stricata pompa de ulei si din cauza asta turpoul nu a mai mers, dar l-a curatat.

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu e nimeni in stare sa imi dea ceva sfaturi, acum ma gadeam ca gasesc ceva cunoscatori pe aici, nu vreau sa jignesc pe cineva, sa nu mai cred in continuare ca e de la turbo, pt ca atunci cand masina sta pe loc ma gandesc ca turboul nu functioneaza nu, deci nu prea vad legatura, am tot citit de undeva ca e din cauza amestecului prea mare de aer, numa cand sta mai mult timp pe loc si o pornesc patesc asta, sa ia aer pe undeva? Un mecanic zicea ca furtunu acela din stanga motorului mare de la turbo e cam uzat, sa ia cumva era, sau poate de la ceva furtunase, cam in cat timp trebuie sa ajunga apa la 90grade cand sta pe loc?

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!