Jump to content

Golf 3 tdi 90 cp porneste super greu


razvanp
 Share

Postare recomandată

salut! sunt utilizator nou pe acest forum si as cam avea si eu o problema.am un golf 3 cu motor 1,9 tdi de 90 cp.masina porneste super greu,aproape ca mi se duce bateria pana reusesc sa o pornesc.mentionez ca am schimbat(in service) releul de comanda al bujiilor,bujiile si senzorul de citire temperatura.pompa am verificat-o la servive si e o.k.si tot nu vrea sa porneasca.daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi,as ramane recunoscator.multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi ramas de verificat electromotorul (perii si lagare). Este una din problemele principale ale pornirii. Dupa aceea, mai vorbim despre nr de km efectuati, ce au mare impact asupra compresiei si duzelor de injectoare, s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria in ce stare este? Cati ani are? Ai de unde sa iei o bat relativ noua sa verifici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 220000 km rulati exclusiv in Austria(deci in conditii bune zic eu) iar bateria este nou nouta.din ce inteleg ar mai ramane varianta "electromotor"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa detaliem putin problema. Ce ai verificat efectiv pana acum si prin ce metode?

1. Verifica injectoarele prin demontare si testare pe banc. Ar trebui sa deschida intre 190-210 bar (atmosfere) si sa faca o "ceata" de motorina nicideucm sa "pishe" motorina.

2. Verifica avansul la injectie. Trebuie un VAG-COM pentru asta - vb cu membrii care au asa ceva (Alinica, Voinea, Andi si altii)

3. Verifica bujiile incadescente si functionarea lor in felul urmator:

a) scoate mufa de la senzorul de temperatura a lichidului de racire pentru a simula temperatura minima posibila (aprox -40 gr Celsius)

B) demonteaza toate cele 4 bujii incadescente din chiulasa si monteaza-le in fisele lor si pune pe cineva sa puna contactul si urmareste functionarea lor. Trebuie sa ajunga la incadescenta toate.

4. Verifica sa nu ai bule de aer pe traseul de tur al motorinei. Cel putin nu bule mai mari de 1/2 cm si sa dispara la accelerare

5. Verifica compresia motorului. Nu cred sa coste mult asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog moderatorii sa mute acest topic pe TDI forum deoarece se refera la motorul TDI si nu la vreo particularitate a golfului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvanp Dupa ce ai pornit si ai mers vreo 15 minute cu masina, opreste si reporneste. Daca porneste bine, nu sunt probleme de la baterie sau alternator. Ramane cum s-a spus mai sus sa verifici bujiile, electromotorul si in ultima instanta compresia. Succes.

@andrei Topica este bine pusa. Vorbim de probleme ale motorului de Golf III, daca este TDI, asta e alta treaba. Parerea mea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad MHL: OFFTOPIC: Eu nu gandesc asa. O problema legata de motorul TDI al acestui Golf este o problema a motorului TDI care este montat si pe alte modele: Skode, Audi-uri, alte VW-uri, Seat-uri (cred ca si unele Seat-uri). Oamenii cu alte caroserii si acelasi motor ar putea gasi mai usor acest topic si invata din el sau chiar sa-si rezolve probleme similare sau identice. Si ar fi normal sa fie unite la TDI Forum. Altfel la ce ar mai exista TDI forum? Doar asa, pentru discutii generale si nimic concret?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad MHL : Afirmatia "Dupa ce ai pornit si ai mers vreo 15 minute cu masina, opreste si reporneste. Daca porneste bine, nu sunt probleme de la baterie sau alternator" nu este foarte exacta. Am intalnit cazuri cu baterii care aveau un scurt intern. Daca mergea putin masina ( 3-5 min ) " ducea" curent foarte bine, desi cu 5 min inainte nici macar nu putea sa aprinda farurile ca lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... pentru ca in cele 15 minute avea timp sa se incarce la loc suficient pentru o "cheie" (care oricum era mai scurta ca motorul se incalzise deja in 15 min).

O asemenea chestie elimina doar alternatorul din ecuatie. Un alternator dus ar trebui sa faca problema asta TOT timpul sau aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanp...am vazut o chestie asemenatoare tot pe un GOLF III 1.9 TDi...dadea la automat cel putin 2 minute pana reusea sa o porneasca. Cand o oprea, dupa cca 1-2 minute povestea se repeta. Problema era o supapa de la pompa de injectie care nu inchidea alimentarea cu motorina...iar in momentul opririi motorului motorina de pe conducte se intorcea inapoi in filtru/rezervor, iar la repornire amorsarea dura ceva timp... (masina respectiva avea 270.000 km...asta ca fapt divers, problema nu e legata de numarul de km de pe bord :) )

Mai poate fi compresia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!