Jump to content

Posesori de Tiguan 5N & 5N2


quatro2
 Share

Nivel de echipare, motorizare, cutie de viteze  

214 voturi

  1. 1. Nivel de echipare

    • Trend&Fun
      36
    • Sport&Style
      110
    • Track&Field
      64
  2. 2. Motorizare

    • 1.4 TSI 150 CP
      40
    • 2.0 TSI 170 CP
      9
    • 2.0 TSI 200 CP
      7
    • 2.0 TDI 140 CP
      119
    • 2.0 TDI 170 CP
      35
  3. 3. Cutie de viteze

    • Manuala
      159
    • Tiptronic
      51


Postare recomandată

Salut si felicitari!

Motorul e mic dar inimos.

Nu stiu cum e la 122 CP dar cel de 160 benzina m-a umplut de respect. Azi am facut un drum mai lung, Cta - Curtea de Arges si retur si s-a comportat exemplar. Trage aproape ca un diesel.

Viteza medie 90, parcurs aprox. 750 km (predominant autostrada), consum mediu 9,8.

Sunt mai mult decat multumit.

Singura nemultumire e zgomotul de la plecarea de pe loc si faptul ca ambreiajul cupleaza foarte, foarte jos, aproape ca trebuie sa scot pedala prin podea.

Oare se poate regla ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 282
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Danmarc

    33

  • Andy_B

    26

  • andreihey

    15

  • Vlad F Buc

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va felicit!

Consuma cam mult.... si eu am 1.4 tsi, dar pe Yeti dupa cum se vede. Consumul este cam 8-9 pe afara si 10.5 prin oras. La mine, ambreiajul cupleaza mai sus.

 

@tzzzul ... probabil, motorul este identic cu distributie pe lant, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca da, daca ai varianta de 122 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te si schimba comanda. Pune-i un motor ca lumea pe ea. Motorul este cel mai important lucru la o masina. Ai sa regreti mai tarziu cand ai sa vezi ca  loganul se misca mai bine pe sosea. Masina-i grea, nu tocmai aerodinamica si ca atare ii trebuie un motor pe masura. Sau pastrezi motorul, dar comanda-l pe cel cu 160 de caluti. O asemenea masina, fara un motor adevarat, este ca o femeie frumoasa dar fara sani si fara fund. Adica total neinteresanta. 

Bafta!

Modificat de mac01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laur_vd

De acord, consumul nu e tocmai mic, dar:

1. peste 90% din drum a fost pe autostrada, la o viteza de croaziera de 140-160 si autostrada nu e tocmai economica la consum

2. din restul de 10%, o parte semnificativa a reprezentat-o traversarea Bucurestiului, adica un consum de genul asta

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliile prezentate sunt foarte bune si cred ca.... nu este exagerat consumul. Al meu se cam "forteaza" si mananca mai multa benzina in felul asta decat ar trebui. Coeficientul aerodinamic este maricel.

Putin surprinzatoare exemplele de mai jos.

Oricum, tine-ne la curent cu km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile in care nevasta-mea scotea, pe vremuri, 10 cu Matizul, deja consumul la Tiguan e parfum de violete .

E un fapt demonstrat ca principala cauza a consumului este greutatea talpii si la mine e greuta. Sunt convins ca as putea trage, poate, un litru in jos, dar e pacat sa pierdem placerea demarajului.

Parerea mea .

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa-ti spun eu... in oras cu greu ajung la 10.5%. Cu atentie, incerc sa nu apas prea tare... e foarte sensibila la talpa.

Oricum o tin la peste 1800 rot tot timpul, numai ca mai adaug frana de motor cand se poate si acolo scad simtitor din consumul total. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mac01 ma astept sa fi exagerat in comparatia cu loganul care se misca mai bine, mai ales uitandu-ma la elasticitate 80-120. Alt motor imi luam din prima daca aveam bani( diferenta pana la 160 cai e de 2000E). Acum am un opel astra g cu 90 cai si sunt multumit de el. Ma astept sa se miste mai bine tuaregul cu 122 de cai si turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tzzzul

Tiguanul, nu Tuaregul :lol: .

De miscat se va misca binisor, nu cred ca e puturosenie, desi eu si pe asta de 160CP il simt cam la limita. Problema e alta: din cate stiu eu, 122CP e pe varianta 4x2 si nu 4x4. Poate ma insel dar, daca e asa, cred ca aici ar fi marele minus.

Stiu ca e nasol cand esti la limita cu banii si nici nu stiu in ce conditii vei exploata masina. Dar parca e pacat de Dumnezeu sa iei Tiguan 4x2.

Repet, depinde in primul rand de ce vei face cu masina si, bineinteles, de banii pe care-i ai.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tuareg :))... vrabia malai viseaza. de mers o sa fie zilnic in bucuresti la munca + iesiri onroad prin weekenduri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tzzzul: eu te felicit pentru alegerea facuta: tu stii cel mai bine ce ti se potriveste si cat de mult te poti intinde cu banii. O sa te bucuri de motorul mic pentru ca o sa ai consum redus + taxe mici, iar daca ai varianta 4x2 e si mai bine: consumul mai mic cu 0.5 l si acceleratie mai buna fata de 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca taxele sunt mult mai mici la motorul de 1,4, dar atunci unde mai este senzatia. Cumperi un bolid cu un prapadit de motor si strangi din fund cand vrei sa te bagi intr-o depasire. Eu consider ca motorul de 1,4 este mic pentru o asemenea masina, 1,4 este bun pentru un Polo sau un Golf.

Si referitor la consum;

Un motor mai mic stors de puteri va consuma mult mai mult fata de un motor mare. Si sa nu mai vorbim de fiabilitate.Eu Tiguanul fara motor de 2,0 litri (benzinar sau diesel) nu-l vad cu ochi buni.

Ma rog, este parerea mea, dar gandeste-te ca daca faci un efort, fa-l macar pana la capat ca sa te bucuri din plin de masina. La 20.000 euro un 2000 de euro in plus nu mi se pare mult, mai ales daca-i platesti in rate.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu taxele deja e discutabila si am sa si explic: dupa noua formula de calcul, benzinarul de 1.4 4x4 plateste timbru de mediu dublu fata de vechea formula si asta inseamna aproape exact cat dieselul de 2.0. Mai mult, impozitul anual are diferente nesemnificative atat timp cat te plasezi sub limita de 2 litri. Ceva economii mai faci pe la CASCO si RCA, dar nu semnificative.

Daca ma intrebati pe mine, motorul ideal pt Tiguan cred ca este dieselul de 170CP; un compromis ideal intre putere, cuplu si consum.

Singurul motiv pentru care am luat benzina 1.4 este faptul ca masina e destinata unei navete usoare (Cta-Eforie) si nevasta-mea nu da doi bani pe reprize sau chestii de astea. In plus, cel mai important argument este ca eu vand masinile cam dupa 3-4 ani si maxim 30-40000 km. In conditiile astea, cei peste 1700 de euro in plus diferenta pt diesel, la care se adauga si pretul mai mare al motorinei, sunt absolut nejustificati pentru ca, pur si simplu, nu se amortizeaza.

Daca mergeam peste 30000 km pe an si vindeam masina pe la 100000 era OK dar asa, pana si dealerii VW au insistat sa nu arunc banii pe diesel pentru ca ar fi doar un cadou pentru cel care-mi va cumpara masina second hand.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel-urile nu prea mai merita in ziua de azi. Motoarele noi pe benzina sunt concepute sa consume cam cat un diesel, plus ca problemele legate de mecanica sunt mult mai putine.

Eu as configura un Tiguan cu motor benzina (1,6 minim-maxim 2.0 litri), putere peste 200 CP, 4x4 si neaparat cutie automata.

Cam asa as vedea eu un Tiguan valabil.  

Modificat de mac01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane problema cuplului., mult mai mare la Diesel.

In plus consumurile nu sint ceea ce se declara in reclame!

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a spus si dexim, va rog sa continuati discutiile despre consum in topicul dedicat. Comentariile de mai sus legate de consum au fost mutate deja acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ce parere aveti de tiguan trend&fun cu motorul 1.4 tsi 122 cp? (familie mica, drumuri stricate, utilizare oras 90%); pun in balanta cu noul golf 1.4 tsi 122(sunt cam acolo ca pret) care evident vine cu avantajele unei tehnologii mai noi(aici ma refer la sasiu si motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu te vei simti intr-un Glof ca intr-un Tigu.......

Sau invers........dupa preferinte  :cool:

 

Pentru mine a contat spatiul si pozitia inalta la volan.
Pur si simplu mi se pare mai confortabil si mai solid.

La drumuri lungi simti diferenta.

Fac peste 2000 Km in 2 zile si nu simt oboseala

Cu limuzina nu a fost chiar asa.

Daca vrei numai pt oras.....Golful e super

 

In rest.....clase diferite....deci greu de comparat

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut in decursul anilor golf 6. Nu prea pot sa cumpar cu tiguan. Golf este inghesuit, avand in vedere ca suntem 2 adulti si copil, care duce dupa el, vara, si bicicleta. In golf pur si simplu nu aveam loc... Folosinta la mine este cca 80-90%oras si restul afara. Confortul, siguranta pe care o ofera tiguan nu o gasesti la golf sau la alta masina de clasa mica/medie. Plus garda la sol, unde nu mai am problemele zilnice legate de borduri prin bucuresti sau lucrari de asfaltare sau sapari de santuri, care le gasesc zilnic prin oras.

Binenteles parerea estea strict subiectiva, iar tu pana la urma iti vei lua ce iti place. In primul rand este faptul care ti se aseaza prima la inima...golf sau tiguan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 20 de ani cumperi Golf, la 40 de ani cumperi Tiguan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 20 de ani cumperi Golf, la 40 de ani cumperi Tiguan.

Nu e departe de adevar, desi senzatia oferita de un Golf 2.0 nu cred ca displace nici la 40, nici mai tarziu.

Touaregul si Phaetonul se pun ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectificare:

La 20 de ani ...poate iti cumpara cineva un Golf

La 40 de ani ...poate poti tu cumpara un TIGUAN

 

Asta ar fi ceea ce este normal.......dar ce este normal in ziua de azi!

Vedeti insa aici cum se judeca probleme prin alte locuri ceva mai civilizate:

 

 

http://www.stylereport.ro/motor/porsche-panamera-platinum-edition

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Porsche? Berlina?

Nu ne intereseaza!!! Poate el sa fie super civilizat!

De suv-uri nu ai nimic? Daca vroiam berlina, ne mutam la topicul Passat-ului!

Modificat de mac01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

C-am slaba miscarea pe aici

Asta am achizitionat de o saptamana pe comanda facut acuma 2 luni

Tiguan R-Style 2.0 tdi 177 cai M6

Optiuni:

-Rear camera

-Radio RCD 510

-Boxe Dynaudio

-Bluetooth

-Diferential blocabil

post-131569-0-71519100-1390239050_thumb.

post-131569-0-49969000-1390239054_thumb.

post-131569-0-01345300-1390239057_thumb.

post-131569-0-48200500-1390239612_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!