Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Eu am luat masina la 50000 km. In prezent are 75000 km si nu a avut nicio problema. Service la dealer ......ultima revizie (placute, ulei Haldex, ulei motor, filtre, lichid frana) 1900 RON. Consumul la 130 km/h n-as putea sa ti-l spun, insa eu in Bucuresti mai jos de 15 - 16 l/100 n-am reusit, iar pe distante scurte e si mai rau. Afara nu am reusit sa scot sub 9,5 - 10, dar recunosc ca nici nu m-am straduit. E posibil ca DSG -ul sa insemne si un consum mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ego...e optiunea alor mei in primul rand. Eu credeam ca 180cp o sa fie suficienti pt mama si concediile care le mai fac, insa au vrut 210cp :))

Mi se pare ok 1000E chiar si daca e diferenta doar de soft. Decat 600E la Revo mai bine 1000E si e de la mama ei. Nu o sa fac soft propriei masini, cu atat mai putin la masina mamei :)

Mozilla multumesc pentru raspunsuri. Din ce vad ai consumuri de 210cp :P

15-16% in Bucuresti cred ca in Constanta, unde se va circula cel mai mult inseamna 13-14%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu sunt diferente si intre piese (turbina, compresor ...) intre modelele pe benzina 180-210 CP sau motorina 140-170 CP. Prin CHIP tuning poti sa ajungi cu un motor TDI de 140 spre 170 CP dar cu unul de 170 CP poti sa treci de 200CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@circoloco

Cat costa configuratia pe care ai trecut-o tu mai sus?

Intreb, deoarece eu ma uitam tot la Tiguan, pana cand am obtinut la Audi Q3 o reducere de 2.5 ori mai mare decat la Tiguan si am optat pt Q3, chiar daca am mai pus ceva bani peste pretul Tiguan-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32.000E cu plata cash si un discount de 6%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acela e discount-ul maxim obtinut si de mine. Q3-ul luat de mine e 2.0 TDI 177 CP Quattro si a fost doar putin mai scump. Daca vrei pretul exact ti-l pot spune pe PM. Au si la Audi 2.0 TSI cu 211 CP si e la acelasi pret cu TDI-ul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca s-a dat comanda astazi. Deci la Q3 nu mai ajungem :P Daca se poate astept PM-ul

Discountul maxim poate merge pana la 6,5% dar 0,5% il tin pt livrarea masinii. (spalat, degresat, chiar si sampania :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai devreme m-a sunat de la PBN sa imi faca o oferta la un Q3. Manual si tdi 140cp dotari putin sub Tiguan. Pretul era 40 000 :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris pe PM.

Eu am luat 2.0 TDI 177 CP Quattro cu S-Tronic la un pret considerabil mai mic decat oferta pe care ti-au facut-o tie la manuala.

Nu mai conteaza acum. Sa stapaneasca sanatoasa mama ta Tiguan-ul, fara probleme si evenimente. E masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, asemenea.

Masina era pe stoc in showroom si cu siguranta mai negociau insa nu se incadra la optiuni, cutie, motor etc.

Am incheiat off-topicul cu postul asta.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O singura impresie / cuvint : BESTIALA ( Sport Style TDI 2 L, 140HP, BMT DSG7)

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ieri s-a ridicat Tiguanul de care vorbeam mai sus. Inca nu am avut contact cu el dar mama mi-a spus ca e foarte multumita de alegere. In special de raspunsul acceleratiei :D

Cei cu 2.0TSI DSG7 ati completat ulei intre revizii? Eu spre exemplu la 1.4TSI-ul meu completez. Ma intereseaza ca sa stiu sa-i explic sa stea cu ochii pe indicatorul de pe BC/ Joja.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun aprox 0,5l la 15.000km, cred ca pot sa nici nu pun pt ca nu scade sub minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ultimele zile am mers cu Tiguanul. Ce-mi mai place. 4 Motion este f tare. Nu mai zic cum iti faci loc de parcare cu el fara probleme. Suspensia independenta si garda la sol ridicata ajuta si ele foarte mult. Atat la viteze mici prin sleauri cat si pe drumuri extraurbane cu viteze formate din 3 cifre.

Doar consumul a crescut de la 12 la 14 urban. Frigul si traficul nebun de sarbatori... Urmeaza un drum de 1500km pana la bulgari. Abia astept :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu pun aprox 0,5l la 15.000km, cred ca pot sa nici nu pun pt ca nu scade sub minim.

Nici macar un gram...............se mentine la acelasi nivel de 12ooo km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeiasi atitudine ca si Dexim , uleiul se schimba la an (nu necesita completari ). La fel ca si la roti : azot 2,2 la schimb si nici o verificare (decat ochiometrica) pana la urmatorul schimb. Presiunea scade constant si uniform maxim pana la 1,9 . Azot pun din 2005 de cand am luat Bora si comportamentul a fost la fel ( ca si la ulei). Doar injectoarele tip pompe-duse consumau constant ulei si erau foarte galagioase motiv pentru care s-a renuntat la ele si s-a trecut la common-rail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca in 35000k nu am completat niciodata. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Eu tocmai mă pregăteam să vă spun că, după drumul la Peștera (de Brașov), greierașul din partea stângă a crescut :).

Cred că s-a luat după confrații lui de pe platou, care erau cu miile acolo. Oricum, după ce drum a avut de făcut (un forestier plin de gropi și cu pante destul de urâte pe ici pe colo), mă declar mulțumit că nu e mai rău.

Apare mai mult ca o vibrație la viteze mari, de peste 120. Să vedem ce are de gând.

În rest, mașina s-a comportat fără reproș. Benzinarul a tras frumos în urcare, deși au fost unele pante abrupte, în curbe "ac de par", unde a trebuit să urc cu treapta I. Nu știu cum s-ar fi comportat Dieselul, daca ar fi urcat în a doua sau nu.

Oricum, în treapta I și cu "off road" activat, a plecat de pe loc impecabil, deși era pantă maricică și un drum cu aderență destul de dubioasă, adica mult praf și spărtura de piatră.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost plecat la Pestera. Am vizitat Pestera Ialomitei, un gratarel pe platou la Padina, etc...A fost foarte frumos. Masina a avut de urcat din Sinaia pana la lac la Bolboci pe un drum asfaltat impecabil, apoi a urmat un drum forestier de cca 6km. A mers foarte bine fara pic de cracneala. Apropo de ce spui tu cu treapta I, a mea cupla dsg-ul in treapta II-a la urcare. Numai la plecare de pe loc, complet static, baga in a I-a. Se vede cuplu multumitor de diesel. De amorul artei am coborat un pic de pe drumul pietruit intr-o panta, in care a ramas cu o roata din spate suspendata si apoi a bagat tractiune pe celelalte roti. Belea... E cam greu de descris in cuvinte ce senzatii tari.

 

PS Pt cei care au fost pe drumul asta: La un moment dat la o rascruce poti sa o iei la dreapta catre Babele. Cum e drumul pe acolo? Cam cat este de urcat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut drumul ala iarna, dinspre Moroieni pana la Padina, cu Latitude-le cu lanturi. A fost ca-n filme, cu masina de aproape 5m lungime si tractiune fata. Am facut 29 de km in 3 ore.

Stiu de la un prieten ca au asfaltat si drumul spre Piatra Arsa, nu stiu daca pana la Babele dar, tot de la el, stiu si ca e declarat inchis de catre jandarmerie pentru a limita accesul spre creasta.

Daca o conving pe nevasta-mea, in week end-ul viitor cred ca incerc si eu.

E clara diferenta de cuplu intre benzina si diesel. Chiar si asa insa, problema nu era urcarea in a II-a (urca pieptis fara probleme) ci momentul ala cand, in virajul strans in urcare, in treapta II fiind, iti scade turatia pana la aproape de ralanti; e aproape ca o plecare de pe loc, in panta si acolo nu mai putea sa traga, adica sa inceapa sa creasca in ture, decat daca apasam pedala la fund si intra turbina. Am avut de cateva ori senzatia ca asa chinui motorul si atunci am preferat sa opresc si sa plec de pe loc. Cu un micj zvac in treapta I (adica ridicata turatia), dupa aia statea in a doua fara probleme, indiferent de gradul pantei.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru eventuale confuzii, am mutat posturile de calatorie in acest topic. Va rog mult sa continuati astfel de discutii (care personal mi se par foarte interesante) aici. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da scuze. Eu m-am trezit ca scriam in alta arie. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de Paste anul acesta pina la Piatra Arsa

De la Piatra la Babele nu era asfalt

NU am mers la Babele dar am inteles ca este dificil( foarte prost si nu merita).

Imi pare rau ca nu m-am aventurat pina la Bolboci pe macadam

Ma grabeam putin.

 

A mea ( DSG )s-a comportat impecabil cu 5 persoane la bord. 

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!