Jump to content

Curele si intinzatoare accesorii / clima


joe_p
 Share

Postare recomandată

Arata bine, si la mine face la fel. De obicei la intizator pica mai repede rulmentul rolei, nu amortizorul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    55

  • 42miticutza

    17

  • mishulake

    10

  • Planetara

    9

Va multumesc foarte mult pentru sfaturi si lamuriri. Va doresc o Duminica furmoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face la fel, zgomotul mai pronunţat este de la rola intinzatorului care se poate schimba separat dar costă cât tot intinzatorul. sau gălăgia o mai poate face cureaua în contact cu rolele sau cu rola de plastic si că sa elimini zgomotul făcut de curea poti folosi un spray siliconic de bord în timp ce merge motorul, pulverizezi pe curea o tură completă, daca zgomotul dispare este din cauza curelei , daca nu dispare este rulmentul rolei de plastic

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am comandat azi cele 2 role de la intinzatorul de la accesorii si de la intinzatorul de la clima pe Optimal amandoua. Le-a mai schimbat cineva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea de la clima schimbă pe sub maşină dai scutul jos, iar cea de la intinzator trebuie sa il dai jos, desfaci vascocuplajul, il dai la o parte sa ai acces la surubul de sus al intinzatorului, si il scoti afara că sa schimbi rola prinsă cu un surub imbus caută pe youtube ...timing belt skf si o sa fie un b5.5 cu schimb de distribuţie si o sa vezi mai multe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le-ai comandat pe Optimal tine minte cum se schimba ca in doua luni pui altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am terminat de schimbat rola de la intinzatorul de la accesorii. Ca o masura de precautie am pus vaselina speciala pentru rulmenti pe ambele parti ale rulmentului.  Tot mai este un mic scartait insesizabil cu capota inchisa. Este de la colectorul de la alternator care nu se invarte uniform(calitate proasta). Apropo, stie cineva daca se gaseste separat protectia periilor? Am reusit sa o sparg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca colectorul nu se misca bine tebuie rectificat, altfel va uza periile imediat. Pentru plastic de protectie cauta in dezmembrari. Este valeo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele facute de Bosch periile sunt prinse cu tot cu releu. De care protectie rupta vb.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine un capac de plastic peste rulmentul mic si continua catre perii/colector

post-72374-0-25168500-1421677823_thumb.j

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-reconstitui cu superglue, sau altul din dez. cum am mai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! Am si eu un Passat B6 si am probleme la cureau de accesorii,imi vibreaza si mai vibrează si intinzatorul. De la ce sa fie? Aștept răspuns! Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Cureaua auxiliare la masina din semnatura este 6PK1660. Cod motor ALH.  A cedat compresorul AC si am achizitionat un altul sh. Desi am dat toate detaliile mi-a fost trimis altul mai micut si cu fulie in diametru de 10 cm,cel al masinii avind 12 cm. Intrebare- stie cineva sau a folosit o alta dimensiune curea care sa se potriveasca si sa nu afecteze tensiunea intinzatorului sau functionarea restului agregatelor?  Sfaturi,raspunsuri,orice e binevenit!

Modificat de lonel70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, lonel70 said:

 

 

10 hours ago, lonel70 said:

 

 

Modificat de lonel70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei ce dai jos schimbi cu original,am,sh DAR identic sa nu ai surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, vreau sa inlocuiesc cureaua de transimie /alternator la un passat b5.5 2003 1.9 TDI. Ma refer la cureaua cea mai lunga dintre cele 2. 

Nu stiu exact cat de complexa e operatiunea si daca pot sau nu sa o fac singur.

Va rog, daca aveti experienta si a-ti schimbat aceasta cureaua, dati-mi sfaturi, de unde incep si care sunt pasii. Trebuie sa dau toata fata jos ori pot sa lucrez deasupra si sub masina ?

Va multumesc frumos .

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti lucra cum ai spus si tu.

- demontezi intinzatorul de la clima

- demontezi cureaua de la clima

- comprimi intinzatorul de accesorii ca sa eliberezi cureaua de pe alternator

- inlocuiesti cureaua si faci operatiunile in sens invers demontarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, ca sa reinviu putin discutia. 

Am un motor 1.9 avb si la relanti la rece se aude un zgomot metalic.. parca acelasi zgomot se aude in mers (1700-2300 de ture) doar pe accelerare.

 Aseara am descoperit ce vedeti in poze. Rola intinzatoare atinge usor de carcasa distributie cat si de suportul ei (asa pare). La verificare manuala , rola are putin joc ; nu stiu cat de normal este.

Intrebarea 1 este cum a putut ajunge rola sa atinga de capac si de supor? De ce sa se fi inclinat asa? Sa fie nestrans vreun surub sau suportul stramb?

Intrebarea 2 , cat de grav e si daca se poate schimba intinzatorul fara a da jos bara , trager etc.? Se poate desface pe sus sau..?

Merci si drumuri bune!

 

FB_IMG_1515441039049.jpg

FB_IMG_1515441027050.jpg

Modificat de andreistef4n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Uzura.

2. Greu, dar se poate. Detalii gasesti in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are doar 6500 - 7000 km distributia. :mellow: 

Atunci am comandat in prima faza doar rola de la intinzator si dupa ce am desfacut a trebuit sa iau si amortizorul. 

Atunci am gasit amortizorul cu gaurile de prindere marite si practic intra in rola , mancandu-se din capul lui. Acum "mecanicul" care mi-a facut-o zice ca ar fi aceeasi problema dar nu prea are logica (atunci rola nu avea nimic , era fix la locul ei ; fiind din aluminiu, mai moale, capul amortizorului intra peste rola).

Eu tind sa cred ca rola nu a fost pusa bine de la inceput.

Stiti daca exista cumva doua tipuri de role pentru acest sistem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista 2 tipuri. Exista mai multi producatori, unii mai prosti decat altii. La fel si tolerantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!