Jump to content

Nu Tine Relantiul


velatos
 Share

Postare recomandată

Sal , sa explic cit mai bine despre ce este vorba. Cind pornesc masina cu motorul rece ,trebuie sa apas putin acceleratia sa nu se opreasca motorul; si acum problema concreta:dupa ce merg cu masina mai mult de 30 min nu mai tine relantiul in sensul ca ori de cite ori schimb viteza motorul se opreste (va dati seama ce inseamna asta mai ales in oras). DE AZI atit la pornire cit si in timpul mersului face schiemele astea . mai zic, ca:acul de la turometru oscila cind tinea relantiul intre 950 si 1100rpm ,senzorul de temperatura cred ca este defect, apa este aproaoe totdeauna linga [cenzurat] de sus .VA ROG CEVA SUGESTII , eu banuiesc filtrul de benzina dar nu sunt sigur si un manual pt motor RP 1.8cp poate are cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pateam la fel. La mine au fost mai multe probleme. Principala era amestecul care era aiurea, apoi aveam o gramada de mizerii prin furtunele de la admisie si cantarul de aer pe care le-am curatat, la fel si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat in Haynes si am vazut ca pt injectie mono cum am eu se poate pune si testerul ,daca sti cineva unde este mufa pt test si daca a-ti rezolvat probleme la masina cu ajutorul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie problema sa traga aer fals.......la mine problema e la fel la rece si cand e frig frig afara, dar in mers nu am patit asa ceva.....la partea de murit in relanti chiar la pornire, din cate stiu eu e de problema sistemul de carburator care il avem noi si din ce am auzit toti au aceeasi simptoma. la mine unu aveam clapeta de pe carburator care statea la rece pe pozitie aproape inchisa si nu intra destul aer si era supra alimentat cu benzina....care vine duminica la sala sporturilor o sa vada mica improvizatie care mo scopat aproape total de problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa se afla in compartimentul motor. Doar ca ai nevoie de adaptorul la mufa normala de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi andreiand 1 si farceturbo pt. ajutor am localizat firele de la tester, arata exact ca in foto am sa caut un service mai rasarit poate i-i dau de cap asa, inainte de a ma apuca sa verific si sa schimb una si alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate am fost azi la doua service-uri si cei de acolo au inceput sa o dea in barci pe diferite motive . In fine ,am vb cu cineva si mi-a zis ca ar putea sa fie de la regulatorul de relanti sau asa ceva ,eu ma mai gindesc si la senzorul de temperatura in sensul ca acul de la temperatura in timpul mersului sta mai tot timpul la [cenzurat] de sus a scalei daca pot sa zic asa.Daca stiti sau ati intilni probleme asemanatoare va rog citeva sugestii dragi forumisti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate am fost azi la doua service-uri si cei de acolo au inceput sa o dea in barci pe diferite motive . In fine ,am vb cu cineva si mi-a zis ca ar putea sa fie de la regulatorul de relanti sau asa ceva ,eu ma mai gindesc si la senzorul de temperatura in sensul ca acul de la temperatura in timpul mersului sta mai tot timpul la [cenzurat] de sus a scalei daca pot sa zic asa.Daca stiti sau ati intilni probleme asemanatoare va rog citeva sugestii dragi forumisti....

Temperatura afisata in bord e citita de un senzor diferit de cel care transmite date privind temperatura la ECU. Poti scoate senzorul de temepartura lichid de racire aferent ECU si sa vezi daca se comporta la fel. De stricat nu are ce sa se strice daca il scoti dat fiind faptul ca ECU preia o valoare default(mai bine zis trece pe o valoare de rezerva). Nu stiu cum e la tine cu mufa de diagnoza , pentru ca interfata mea e facuta pentru diagnosticare tip 2X2; daca ai idee cum se leaga sunt dispus sa te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pot sa iti zic eu e ca la mine pornea greu dupa multe chei si mergea nergulat cum sa rezolvat ?sa schimbat regulatorul de presiune ( cred ca ii spune si verificata distributia ca era sarita cu un dinte si din cauza aceea fluctua relantiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!