Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Da are webasto masina.

pff va rog daca mai stiti care ca stau cu pompa demontata complet de pe masina. Nu stiu ce sa fac sa o montez fara sorbul ala sau nu.

Modificat de 01-YNU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat, am intrebat un prieten ce lucra la VW la reprezentanta o zis ca s-a eliminat furtunul ala, iar toate pompele vin fara si se monteaza fara acel sorb

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. 

In urma cu cateva zile am avut o problema la masina, in sensul ca motorul s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca. Am mers la mecanic, care a constatat faptul ca problema era la pompa de motorina. Astfel, mi-a recomandat sa schimb doar partea electrica a pompei. (intre timp masina a pornit)

Problema este ca nu gasesc piesa. Am comandat-o la un magazin de piese auto, iar piesa care a venit conform seriei autoturismului nu se potriveste cu cea pe care o am acum pe masina(cea originala).

Seria pompei de motorina de pe masina mea este 3C0919050 Q ... ceva sfaturi ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara, 

stie cineva codul garniturii de cauciuc dintre pompa si rezervor ?

 

L.E. Am gasit...codul este 3D0919133

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ok, am schimbat pompa din rezervor, totul merge bine, numai pe Display-ul din bord imi arata ca mai pot parcurge in jur de 590 km iar rezervorul meu e plin, in schimb ceasul de combustibil indica bine. Stie cineva ce are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde ar fi problema? Ca nu vad nimic deosebit in ceea ce ai scris.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca-mi aduc aminte ca imi arata mai multi km cand era rezervoru plin...posibil sa ma-nsel dar parca-mi arata undeva spre 1000 de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la drum 20-50... km si o sa creasca autonomia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un drum mai lung poimaine...sper s-o ia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am cautat un topic asemanator insa nu am gasit. Incerc sa aflu care ar fi solutia pentru problema de mai jos si daca as putea remedia eu singur fara interventie in service.

Ceea ce se intampla este ca daca ajung cu indicatorul de motorina la sfertul rezervorului, raman in pana. Am calculat si pana acolo sunt aproximativ 50 litri => ca in rezervor raman 20 de litri pe care nu ii mai trage. Acest lucru se intampla dupa ce un anumit service mi-a curatat pompa de motorina si schimbat filtrul; nu stiu ce relevanta are insa coincidenta parca e prea mare. 

Daca cineva ma poate indruma in a face eu aceasta operatiune de verificare, schimbare, etc. ar fi super. Daca considerati ca trebuie neaparat bagata in service, voi face si asta la un moment dat.

Este vb de un VW Passat B6, variant, 2.0 TDI 125kw. Daca este nevoie si de alte detalii, le voi furniza cu mare placere.

Multumesc,

Florian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca iti este blocat plutitorul de la pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi pompa de motorina. Daca este o anumita cantitate de motorină in rezervor, motorul merge si fara pompa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este blocat plutitorul, inseamna ca acel brat nu mai coboara pana jos? Incerc sa imi dau seama ce pot verifica atunci cand desfac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit motorul azi de dimineata si am ascultat pompa de motorina. Acesta este sunetul pe care il scotea...ciudat as putea spune; zici ca impatuream o ciocolata in staniol :). Dupa 5 minute am oprit motorul si l-am repornit; se auzea cursiv, normal as zice. Oare trebuie schimbata?

Modificat de florinpai33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia acum mi-am dat seama ca rolul plutitorului este acela de a indica nivelul de combustibil. Acesta este indicat perfect, deci plutitorul nu are probleme. Problema este ca nu trage ultimii 20 litri de motorina din rezervor; litrometrul imi indica ca mai am un sfert insa raman fara alimentare. Alte idei despre ce as putea verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

litrometrul indica, dar tu fizic mai ai motorina in rezervor?

Pompa de motorina se aude ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Litrometrul indica ca mai am un sfert de rezervor. Intr-adevar, tinand cont ca am completat 50 litri cand am ramas in pana si rezervorul este de 70, asta imi spune ca indica perfect insa nu poate trage ultimii 20 litri din rezervor. Pompa merge, am pus un filmulet 2 posturi mai sus. Masina porneste si merge f bine atata timp cat are mai mult de un sfert de rezervor. Problemele au inceput dupa ce un service mi-a curatat(de mizerie) pompa de motorina si schimbat filtrul de combustibil - pana atunci consuma tot din rezervor si intra chiar si pe rosu :)

Am verificat si asta era in lista, ma gandesc ca este legta de problema mea:

1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1

Modificat de florinpai33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca in momentul cand ti-au curatat pompa sa-ti fi blocat o membrana din fundul potului(vezi poza). Acesta nu mai deschide sa intre motorina in pot (cand  nivelul de carburant este mai jos decat inaltimea potului) cand pompa porneste.

Pot.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. In acest caz, pot debloca acea membrana sau trebuie neaparat schimbat ansamblul in care sta pompa?

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poti debloca/curata zona aceea. Oricum trebuie sa scoti pompa din nou afara din rezervor si investigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! O sa incerc sa fac asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut . Am un passat b6 bkp de ceva timp cand opresc motorul se aude un barait venind din spate , in rest porneste perfect nu am probleme. Este pe duca pompa de motorina sau ce ar trebui sa fac in acest caz . Multumesc 

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va deranjez si eu cu urmatoarea problema:masina VW Sharan din 2001 motor 1.9 TDi cod AUY;pornesc de pe loc merge bine aproximativ 1 km,apoi trepideaza toata,motorul merge intrerupt.

Daca iau contact si il pun iar,trage iar normal.Porneste bine in rest,de curand am schimbat oringuri la injectoare,facut test,totul ok.

E posibil oare ca pompa de combustibil din rezervor sa nu debiteze suficienta motorina??Mentionez ca merg cu rezervorul mereu plin.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut!

Ma confrunt cu o problema legata de prezenta motorinei in ulei. Suspectez o defecțiune a pompei tandem. De aproximativ o luna de zile ( 1.000 km) am sesizat un zgomot venind din zona pompei de motorina, exact ca cel prezentat mai sus  in clipul postat de florinpai33, zgomot care uneori dispare chiar dacă  nivelul rezervorul este sub 3/4. 

Întrebarea mea este dacă nu cumva o funcționare defectuoasă a pompei de motorina a cauzat defecțiuni la pompa tandem,  astfel încât sa-mi bage motorină în ulei, iar pe viitor sa se întâmple  același lucru cu noua pompă tandem.

Passat  2.0 TDI, BMP

Mulțumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina nu poate duce la deteriorarea pompei tandem, încât sa baga ulei în motorină 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!