Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

La CBAB am schimbat si eu pompa pe la 160k.

Folclorul spune ca merge si fara, daca ai rezervorul aproape plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut filtrul de motorina si surprize. Cand am ridicat capacul, motorina era, era curata. Dar s-a prelins ceva ciudat de pe capacul filtrului. Parea vopsea gri, agitand-o s-a uniformizat in motorina. Curios ca era acea chestie si pe garnitura filtrului (cea mare de pe exterior) si in pe capac (in spatele garniturii). A curatat carcasa filtrului, am pus unul nou si motorina murdara am pus-o intr-un bidon de 5l de la solutia de parbriz. Dupa 5 ore nu s-a mai ridicat nimic la suprafata. 

O fi pilitura, era un gri deschis , foarte finut. Nu se simtea la degete. Sa fie venit pe returul pompei?

 

Dupa ce am schimbat filtrul, l-am umplut, am dat la automat....nimic. M-am uitat pe joja....era putin ulei.

Am completat si ciudat a pornit mai greu dar a pornit.

Dupa ce am accelerat-o, s-a oprit si nu a mai pornit.

Asa o las pana ce nu vine un meserias. Pe tester (un texar), nu a arata nici o eroare.

Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shabaz: pai inseamna ca pompa de inalta presiune iti produce pilitura/ span, s-a discutat mult aici pe forum; grija mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a ajuns sa nu mai porneasca....sa vad cat e una sh, sau daca reconditioneaza cineva. Noua.....

Nu a dat niciun semn, filtrul schimbat acum 14mii si nu a observat nimic in filtru (am masina de la un coleg - inginer mecanic)

Ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, shabazxz said:

Am desfacut filtrul de motorina si surprize. Cand am ridicat capacul, motorina era, era curata. Dar s-a prelins ceva ciudat de pe capacul filtrului. Parea vopsea gri, agitand-o s-a uniformizat in motorina. Curios ca era acea chestie si pe garnitura filtrului (cea mare de pe exterior) si in pe capac (in spatele garniturii). A curatat carcasa filtrului, am pus unul nou si motorina murdara am pus-o intr-un bidon de 5l de la solutia de parbriz. Dupa 5 ore nu s-a mai ridicat nimic la suprafata. 

O fi pilitura, era un gri deschis , foarte finut. Nu se simtea la degete. Sa fie venit pe returul pompei?

 

Dupa ce am schimbat filtrul, l-am umplut, am dat la automat....nimic. M-am uitat pe joja....era putin ulei.

Am completat si ciudat a pornit mai greu dar a pornit.

Dupa ce am accelerat-o, s-a oprit si nu a mai pornit.

Asa o las pana ce nu vine un meserias. Pe tester (un texar), nu a arata nici o eroare.

Va tin la curent

Pai nu ti-am spus ca amorsarea sa o facu din vcds...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umplut filtrul. Nu am avut decat un Texar si in meniuri nu am gasit nimic de amorsare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ,

am si eu o problema :

'"cred ca"  dupa ce am scos borma de la baterie sau ( dupa ce am schimbat filtrul de motorina asta vara , desi pana acum nu a existat decalarea asta) s-a produs un decalaj intre ceasul electronic de bord ce indica restul de km pe care pot sa ii mai parcurg si ceasul barometric legat de sonda din rezervor.

am putin peste jumatate de rezervor de motorina si cel electronic indica aiurea.

are cineva idee unde ar trebui sa umblu cu vcds-ul?

multumesc frumos.

WP_20160209_002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au fost pb inainte nu te apuca de setat cine stie ce pe acolo. Da-i un output test pe ceasuri si vezi cum se comporta dupa. Care a fost consumul mediu indicat? Daca ai avut o valoare de ..sa zicem 4% e normal ce indica - cu ce ai in rezervor mai poti face...km. Acea valoare e influentata de ce trip ai avut si de cata motorina mai ai in rezervor, datele fiind corelate. Cat ai in rezervor iti arata pe ceasul rotund.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul mediu indicat de bord e apx. 6 % in oras ,si mai porneste si Webasto, dar decalajul asta nu a fost pana acum , diferenta este prea mare , nu imi arata asa inainte ,poate nu erau sincronizate perfect dar destul de aproape unul de celalalt. Curios este ca in momentul in care motorina se apropie de sfarsit isi revine si info din ceasul electronic.

nu stiu sa dau output test pe ceasuri, sunt incepator pe Vcds.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci pe 17-instrumente si ai acolo output test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata multumita colegului EEXCALADE. Calitatea motorinei se pare ca a fost problema, nu are span in pompa.

Si bateria nu avea putere sa sustina motorul (pornea si luam cablurile de la masina donatoare si se oprea)

Inca odata EEXCALADE multumesc. Apelati cu toata increderea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSC_0296.JPGAm un Passat 2006 2.0 de 140 CP care porneste foarte greu dupa ce sta nepornit, aprox dupa 8 ore.  Pompa se aude la fiecare contact aprox 2sec. motorina in rezervor plin sau aproape gol la fel face. Si anume dau la automat continuu in primele 10 sec nici un semn dupa care incepe sa balbaie si porneste. Nu de fiecare data dupa ce sta se intampla sa porneasca greu cateodata porneste normal si daca sta doua zile nepornita. Am observat ca in mers pe pilot aut pe la 2000 rpm sau chiar sub 2000 se balbaie dar aproape insesizabil. Nu sa oprit pana acuma niciodata in mers. In prima faza am zis ca se dezamorseaza si am montat intre filtru motorina si pompa de inalta doua supape de sens pe ambele furtune (sa fiu sigur), in prima faza dupa ce le am montat a pornit normal dar cred ca a fost doar o coincidenta ca dupa o perioada a inceput din nou sa porneasca greu. Stau in Austria si daca merg in reprezentanta o sa mi ia 200 de Euro sa mi spuna ca detin o masina neagra dupa care urmeaza restul.... ce parere aveti cu ce ar trebui sa incep

Modificat de radutm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca la pornire pompa baga motorina. posibil doar sa o auzi si ea sa nu bage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, si cum verific de exemplu daca maine dimineata  nu porneste?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti in filtru sa vezi daca e plin, cu capacul scos de la filtru pui contactul si vezi daca arunca motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi nu a pornit, am desfacut filtrul si e plin, am pus contactul vine motorina dar foarte putina dupa parerea mea, aprox 20 ml dupa care se opreste. Cat trebuie sa bage pompa cand pun contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezamorseaza sistemul de alimentare intre filtru si injectoare.Cauze pot fi multiple,de la carcasa filtru,pompa tandem,oringuri injectoare pana la uzura chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi de suferinta intr-ale Passatului.

N-am avut absolut nicio problema importanta cu Passatul de cand l-am cumparat acu 8 ani, Pana ieri cand s-a gandit ca garajul nu-i mai place si s-a oprit la 100 de metri de el. De tot. In rezervor avea ceva mai mult de1/2. Am golit filtrul de motorina in speranta ca poate e ceva apa pe acolo, dar nu aceea  a fost problema. Dupa ce am alimentat din canistra 20 de litri si am mutat botul la vale, si-a dat drumul si motorasul. Intrebarea mea e acum: ce pompa sa cumpar? Am primit 2 oferte de pret, una mai ieftina Starline si alta Sidat cam la dublu pret. Aveti experiente cu cele 2 modele? Pompa defecta e Siemens din ce am vazut pe capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza, esti sigur ca e pompa defecta? iar in legatura cu cele doua marci de pompe gasite de tine amandoua sunt renumite, depre STARLINE stiu ca este o marca foarte buna la toate piesele facute de ei, cant despre SIDAT nu am prea auzit de ei , ma gandesc ca daca e la pret dublu sigur e buna, eu totusi asi opta mai mult pe STARLINE BAFTA......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am facut si diagnoza, nu au iesit erori. Din moment ce si-a dat drumul dupa ce am pus motorina spre full e aproape sigur ca pompa s-a dus. Cand pun contact nu se aude absolut nici un zgomot de la pompa, cu bancheta spate scoasa si capacele desfacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales ca o pompa din rezervor nu da eroare la diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!