Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Dar din pompa electrica din rezervor exista posibilitatea sa se dezamorseze circuitul de motorina si sa imi faca figuri doar la prima pornire....sau pe pompa nu este nici o supapa de sens...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade....am o nedumerire.. de ce...daca pun contactul de 10 ori tot asa porneste ..normal trebuia sa se amorseze sa ii vina motorina dar tot asa porneste nu e nici o schimbare acum sa vad o sa ii pun o supapa sa vad ce rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,de ceva vreme am o problema la masina,un passat b6 din 2006 motor 2.0 bmp.Cam la 2-3 saptamani se opreste motorul la ralanti.Azi s-a oprit in mers dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie,am bagat in a 4a si a pornit din nou.Dupa 1 km ,tot in ralanti ,s-a oprit din nou,dar fiind langa semafor nu am repetat figura de mai inainte.Am dat o cheie lunga (10 sec.   , apoi a 2a si nimic. Politistii din intersectie m-au ajutat sa o imping si odata ajuns langa bordura am dat jos capacul filtrului de motorina.Bineinteles filtrul gol.Am pus totul la loc ,am pus contactul de 2 ori , a3a oara am dat lung si nimic.Am dat a4a oara lung (cam 4-5 sec )si apornit.Acum merge,dar treaba asta se repeta de prea multe ori.M-a poate ajuta cineva cu o parere sau un sfat ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pompa de motorina ce mai astepti sa o iei pe platforma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru motorina gol=pompa motorina din rezervor arsa sau functioneaza ocazional

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa e de vina....functioneaza ocazional...mie mi s-a oprit in parcare si era simplu,nu a trebuit sa chem platforma,dar ca sa vezi daca nu cumva este de vina vrun contact sau vrun fir intrerupt:dai bancheta jos,scoate mufa care e conectata pe capacul de la rezervor si leaga doua fire de un bec si vezi cand pui contactul daca se aprinde...daca se aprinde 99% pompa,chiar daca functioneaza o sa te lase cand ti lumea mai draga...nu te gandi la diagnoza pentru ca nu se vede daca e ok sau nu pompa.

Modificat de Legija
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii de forum.Ieri am schimbat pompa si deocamdata merge.am plecat sa iau alta pompa si pe drum s-a oprit de doua ori.prima data am lovit in capacul pompei si dupa doua chei a luat-o.A doua oara oara s-a oprit la 20 m de locatia de unde trebuia sa iau pompa.Eram atat de nervos (azi plec in concediu si nu-mi trebuiau cheltuieli suplimentare) incat i-am mai dat cateva cu cheia si am impins si mufa,si am avut impresia ca aud un clik(ca si cum s-ar fi pus siguranta) .Cred ca m-a suparat tare situatia daca nu am verificat si mufa.Oricum am schimbat pompa preventiv,iar dupa ce ma intorc am sa verific pompa veche si am sa va spun daca am gresit sau nu.Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ti se mai opreste inseamna ca aia a fost "buba",oricum,bine ca ai schimbat-o...acum daca se opreste stii sigur ca nu este pompa  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

Pentru ca m-a lasat si pe mine pompa de motorina la masina din semnatura,as dori sa va intreb care este codul de produs pentru ce va trebui sa schimb(din ce am inteles citind topicul,va trebui sa comand pompa pierburg)insa nu am gasit codul de produs.

Pe langa asta,daca ma poate ajuta cineva si cu codul celor 5 suruburi care se folosesc la capacul unde este pus filtrul de motorina,ca am reusit sa rup surubelnita intr-unul din ele si cand il voi scoate se va distruge...asa ca am nevoie de tot setul ca sa fie treaba buna pana la capat.Deci am nevoie si de acele suruburi.

Va multumesc si va raman dator cu o bere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti,

Din nefericire m-a parasit si pe mine pompa de combustibil din rezervor!

Culmea este ca masina merge foarte bine doar ca porneste foarte greu!

Intrebare pentru cei ce au schimbat pompa de curand: unde si cat a costat pompa plus manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,eu am schimbat-o singur.Este destul de usor.Cred ca am schimbat-o din ...neatentie..(mufa cred ca nu era bine infipta si cand facea cand nu contact ; pana sa o scot, am apasat pe mufa,s-a auzit un tac si s-a mai dus un pic in jos ) Am cumparat un sh, cu 300, am montat-o si merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As prefera ceva nou cu garantie chiar daca e mai scump!

Problema este ca ar ajunge pe la 850 leii din ce am cautat eu pana acum :(

miercuri o sa mai caut sa vad ce gasesc  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa gasesti pana in maxim 150 de euro noua,si cu 2 ani garantie.Cel putin asa am gasit eu,doar ca nu de la un magazin de piese auto,ci la un mecanic care se ocupa special cu asta.Pompa a fost noua,desigilata de el in fata mea si a inclus si montajul.Nu e greu sa o schimbi insa eu nestiind ce inseamna,am cerut si montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti in afara de simptomul cel mai grav la o pompa din rezervor ca se opreste masina...la o pompa mai putin dusa aveti idee ce simptome sunt ....am un 2.0 tdi o jetta si ma chinuie de vreo 2,ani o pornire mai greoaie dimineatza sau mai bine zis porneste din prima dar tin cheia mai mult si cand porneste parca se balbaie cateva secunde la relanti in schimb in restul zilei e ok porneste bine....am schimbat pana acum injectoarele in reprezentanta pompa tandem bujii releu bujii schimbat carbuni electromotor si bucse chiar nu stiu ce mai are o fi pompa asta pentru ca parca sia schimbat sunetul inainte se auzea parca "sugea" motorina din rezervor parca o sorbea acum se aude doar un bazait ...eu stiam ca daca are ceva pompa asta ori nu mai porneste deloc ori te lasa in drum ..ma gandesc ca ori nu mai are debit ori se dezamorseaza si totusi am bagat pe ea un aparat de masura (parca un manometru asa ii zice)si baga 0.5 bari si e ok cat spune producatorul acum nu stiu poate se dezamorseaza aveti idee ea tine motorina in presiune cat e oprita ?? Sau aveti vreo idee ce sa mai verific?? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Se aude un fasait sub scaunul dreapta spate al masinii, sunetul nefiind continuu, acesta auzindu-se cu intreruperi la anumite intervale de timp.

 

Ce poate fi? Simptome ale pompei de motorina dusa, racitor motorina infundat sau incalzirea auxiliara (PTC, <4 grade Celsius) ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare! am o problema cu masina din semnatura. Am bagat motorina la peco cu motorul pornit ( eu asa am bagat de ani buni la toate masinile) si dupa ce am plecat din peco am observat ca acul la motorina era tot acolo ( nu se modificase deloc). Am mers cam 10-20 km si a inceput sa urce ff incet dar nu cat trebuia. dupa cateva porniri si opriri ale motorului , am vazut ca s-a stabilizat undeva mai sus. Dupa 1 saptamana am alimentat din nou si am observat ca acul a urcat cam prea mult ( bagasem de 100 lei). Sa fi facut figurile astea din cauza frigului? Pot verifica undeva cata motorina am cu testerul .? vreo idee inafara sa schimb sonda?

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Astazi mi s-a oprit masina destul de ciudat. Eram in mers, urma o intersectie, apas acceleratia si parca eram intr-o viteza mare si nu avea putere. Ascultam muzica si nu mi-am dat seama ca motorul se oprise. Bineneteles dupa intersectie am oprit, am dat la automat, a pornit greu si trepida. Am accelera , am mers 100m, am luat piciorul de pe acceleratie (era pe liber) si s-a oprit motorul. Am dat la automat de cateva ori dar nu mult. Nimic.

Maine am sa o pun pe tester. Noroc ca eram aproape de casa.

Ciudat, am masina de doua luni, am facut vreo 3000km. De la inceput am observat umezeala sa zicem la unul din suruburile filtrului de motorina si murdar de motorina sub filtru. Am zis ca poate e normal (de cand s-a schimbat filtrul ).

 

Sper sa nu fie pompa si sa fie ceva mai simplu (siguranta, etc...)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau vad ca e CR - dupa semnatura. Nu au fost pb cu pompa de motorina, dar cu cea de injectie, da. Motorina acolo poate sa fie si din cauza ca nu e strans bine capacul filtrumului. Vezi sa nu ai span cumva in filtru sau in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a aprins nimic in bord. Cand pun contactul, nu se aprinde nimic doar ca, atunci cand pun contactul, fie ca apas ambreiajul sau nu, apare scris "Depress the clutch.......Nu imi aduc aminte daca imi aparea inainte tot asa. Ideea e ca apasand cheia, electromotorul invarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul respectiv e normal sa apara" depress clutch to start". Sa intelegem ca atunci cand bagi cheia in contact nu se aprinde nimic nici in prima pozitie nici in a doua? Nici un martor? Fa o scanare si vezi ce apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprind ca si inainte. Se stang si raman bateria, martorul motor si cam atata parca. Cand pornea motorul se stingeau toti. Ciudat ca nu a dat niciun semn. Atat EGR-ul dar se aprindea martorul bujii, scoatea un sunet si nu mai avea forta. Dupa repornire mergea ca perfect. EGR-ul il schimb, am inteles ca la CR nu se curata.

Cu EGR-ul am patit-o de 2 ori in 3000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai incerca sa o tot pornesti. Vezi ce eroare ai - posibil fuel rail pressure....Verifica intai la senzorul de pe rampa daca ai span sau nu - desfaci doar doua suruburi, apoi in filtru. Fa-i apoi amorsarea pompei din VCDS si vezi daca merge. Scanat si vazut si daca mai sunt si alte erori. Vezi in aria de prestari servicii ca avem un coleg tare priceput in Bacau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza erorile,verifica starea motorinei din filtru si regulator debit

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am sa fac. Maine aduc pe cineva si vad ce are, sau apelez la tine. Lasa-mi numarul tau aici sau in PM. Multumesc EEXCALADE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!