Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

la B6 CR nu se aude ca la modelele vechi.

 

la inceput, poate sa bage, sa se mai opreasca, si atunci ramai fara carburant - goleste tot ce are in filtru. Dupa care, poate sa functioneze o perioada.

 

cand se opreste singur motorul, trebuie sa desfaci filtrul si sa verifici daca e aproape gol - daca da, trebuie inlocuit motorasul la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pompa(motorasul) cand se auzea ca amorsa cand nu... surpriza mare am avut cand nu a mai pornit...in fine,d-ul Florin stie  :D

Pompa trebuie sa amorseze 1-3 secunde indiferent cat carburant ai in rezervor la fiecare cheie(pornire).Chiar daca mai ai 2-5 litrii in rezervor pompa va incerca de fiecare data sa amorseze pentru ca ila este rolul ei,bineinteles ca nu o sa reuseasca sa amorseze instalatia cu 2L de carburant...este doar un exemplu.

Si la cald si la rece si cand ai carburant in rezervor si daca esti pe rosu(nu este indicat)...de cate ori pui cheia in contact tot de atatea ori Pompa Trebuie sa Amorseze instalatia si sa se auda bazaitaul ila.

Cand nu se va auzi bazaitul sa te pregatesti sa o schimbi si sa te rogi sa nu te lasa in mijlocul pustietatii.Am uitat sa mentionez faptul ca O Pompa Defecta nu se vede la diagnoza.

Asta am observat la masina mea si cred ca si la alte b6 tot asa sta treaba.

Modificat de Legija
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pompa de carburant din rezervor, nu se vede la diagnoza - nici la Passat, nici la altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte utile comentariile colegilor avizati, multumim.

M-am hotarat sa schimb cartusul (motorasul) - intrebarea este daca iau cartusul pe baza de VIN, sigur e compatibil cu corpul pompei ?

Cumva denumirea corecta a piesei este "sistem de alimentare" (=cartus=motoras) ?

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns de la reprezentanta - sper sa fie de ajutor pentru colegi:

 

Pe masina dumneavoastra, conform programului de identificare de piese, sunt posibile doua tipuri de pompe de motorina. Cele doua modele nu sunt interschimbabile, in sensul ca daca se livreaza masina din fabrica  cu reperul X, trebuie sa se monteze pe masina reperul X, nu Y.
Ca sa pot sa va spun exact ce model este montat , trebuie sa demontam bancheta spate si sa scoatem efectiv pompa de acolo, ca sa vedem ce scrie pe ea.
Operatiunea de verificare a codului pompei nu dureaza mai mult de 30-45 de minute.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea dureaza exact cat sa scoti bancheta si sa desfaci un capac de plastic, deci, maxim 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea dureaza exact cat sa scoti bancheta si sa desfaci un capac de plastic, deci, maxim 5 minute.

 

:tuktuk:

Subliniam doar ca sunt 2 coduri posibile.

Asa e cand nu ai aptitudini tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai comanda la piesa,cea care banuiesti ca se potriveste la masina ta tre sa le scrii si seria sasiului si ei iti zic daca e compatibila sau nu. Eu am schimbat acum 2 sapt motorasul pompei de motorina si cand am plasat comanda motorasul care scria pe site ca merge pe masina mea passat b6 bkc nu era compatibil si aia de acolo iti zice care e compatibil si la ce pret sunt piesele. Deci daca comanzi ceva oricum te suna aia ca sa iti zica daca e piesa compatibila. EU am selectat pompa motoras pierburg care era la 0.6 debit si costa vreo 440 lei si astia m-au sunat si mi-au zis ca piesa compatibila pe masina mea dupa seria sasiu e alta mai ieftina tot pierburg dar cu 0.5 debit.

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai comanda la piesa,cea care banuiesti ca se potriveste la masina ta tre sa le scrii si seria sasiului si ei iti zic daca e compatibila sau nu.

Tocmai, cel putin la modelul meu nu e de ajuns seria/ VIN-ul. Asta e ideea.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare colegi! Rolul pompei din rezervor e doar pentru amorsare la pornire sau si in mers are un anume rol? Intreb deoarece eu stateam linistit ca pompa mea e schimbata pe circulara si la indemnul unui coleg am verificat.o si surpriza.....nu merge....vine curent la pinii principali insa pompa nu bazaie deloc.....tin sa precizez ca masina porneste la sfert,insa de cand am cumparat.o(de aprox 3 ani) tinde sa dea in nas cateodata la accelerari in plaja 2000-2200 rpm. Daca datul in nas are legatura cu pompa, rezulta ca era arsa de atunci 3 ani....Intrebarea mea e cum poate funciona fara aceasta pompa? In opinia voastra are legatura datul in nas cu aceasta pompa,adica are rol si dupa pornire? Ce se poate intampla daca merg asa? Se poate strica pompa tandem?Sper ca am fost destul de coerent...Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,m-a lasat si pe mine pompa de motorina,am 186000km nu stiu daca este originala sau a mai fost schimbata cert este ca de ce va vreme auziam un zgomot punind contactul in partea dreapta spre rezervor am gindit ca se decupleaza frina,nu prea am habar la mecanica,mai grav este ca sunt in concediu si doream

sa vin in tara din spania norocul meu este sotia care a tinut mortis sa mai raminem o zi ptr cumparaturi.ca si simtome am avut asa dar cu o autonomie de 60km. Eram in panta si deodata pedala moale si ptn tremurat motor dupa care moare,revin cu pusul contactul porneste ajung alimentez ful si aproape o luna numic cu singura sesizare ca consuma mai mult.he marti cum ma invirtem peaici cu multa aglomeratie bara la bara imi scade autonomia la 40km eu ce zic am 7km pina la urmatoare benzinarie si asta e mrg mai departe intre timp pe afisajul climei mi-a aparut ceva fr plus helogrife si in scurt timp moare motorul.am chemat srviciu am alimentat cu 20l dau la automat porneste si foarte repede moare si nimic de atunci,la seat diagnoza pompa motorina dusa pret 498€,asa vacanta si asa ptret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai ploiesti

De vreo doua seri, cand pun contactul se aude un huruit mai tare dreapta spate. Ciudat este ca, pornesc masina de mai multe ori si merg cu ea ziua, iar zgomotul acesta se aude seara doar cand pun contactul. Spre sa nu fie motorasul de pompa de motorina? Sunt si alte simptome care ar indica ca se strica? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. ...Spre sa nu fie motorasul de pompa de motorina? Sunt si alte simptome care ar indica ca se strica? Multumesc

 

cand nu o sa mai porneasca... sau cand o sa se opreasca-n drum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

 

Sunt posesorul unui passat b6 2.0 TDI BKP cu injectoarele schimbate pe garantie.

De la un timp, am o problema cu ea. Aceasta problema consta in faptul ca imi moare motorul in mers iar in treptele 1, 2 si 3 "da in nas". Chestia asta s-a intamplat prima data acum cateva luni cand mi-a murit motorul in mers pentru prima data (eram la drum intins si dintr-o data acul de la turometru s-a dus la 0 si s-au aprins martorii de baterie si check engine). Insa de o saptama incoace, motorul moare in fiecare zi chiar daca rezervorul pe sub jumatate plin sau peste si chiar mi s-a intamplat sa merg linistit in viteza a 3-a la 2200 ture si dintr-o data a dat in nas iar turatiile au scazut pana la relati dupa care si-a revenit.

E posibil sa fie de la pompa de motorina?

Imi puteti recomanda un service in bucuresti unde pot sa verific care ar fi problema?

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i intai o scanare. posibil pb la senzorul de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum si am facut o scanare si mi-a aparut asta: 

 

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-095-C2.clb
   Part No SW: 3C0 614 095 M    HW: 3C0 614 095 M
   Component: ESP 440 C2     H015 0001  
   Revision:  H015       Serial number: 0657509176
   Coding: 0013602
   Shop #: WSC 28169 001 1048576
   VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-8079
 
1 Fault Found:
00650 - Clutch Pedal Switch (F36) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 136
                    Mileage: 221007 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.08.21
                    Time: 19:01:36
 
Are vreo legatura?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica calitatea motorinei din filtru si rezervor . E jale pe la unele statii peco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara colegi aveti idee cumva la un bmn la filtru de motorina ala cu patru tevi si cu un singur oring pe filtru ( filtrul sau modelul de filtru se mai gaseste si pe unele golfuri 5 ) daca sub capac ( capacul carcasei de la filtru)are ceva supape de sens????...mi se dezamorseaza instalatia de motorina peste noapte masina porneste dar mai greu invarte mai mult ca si cum nu e alimentata cu motorina si dupa ce porneste daca o opresc si o pornesc din nou porneste normal toata ziua.....pompa de motorina e buna baga 0.5 bari am masurat-o... bazaie normal merge iar restu le-am schimbat pe toate de la injectoare pana la.....pompa tandem senzori si toate celalalte...Va multumesc

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,in capacul borcanului de filtru are o supapa . Pune pe tur intre tandem si filtru o supapa unisens.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune sensul in ce directie sa fie la supapa ....

Ma gandesc ca prin returul ala trebuie totusi sa treaca ceva....iar ca supapa aia de aluminiu e buna?? Cred ca e vreo 30 ron parca...e mai buna ideea cu supapa adica mai bine dau 30 ron pe supapa decat 600 ron pe carcasa. Multumesc

Deci sa pun supapa in asa fel incat totusi motorina care se intoarce pe retur sa treaca de supapa aia....cred ca am inteles...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze . Pe tur trebuie pusa, intre tandem si filtru (la filtru). E buna cea de aluminiu,iti mai trebuie o bucatica de furtun si 2 coliere ca sa nu tai din furtunul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramasesem cu ???? Ca nu intelegeam de ce pe retur...Mai intreb.. e neaparat nevoie intre filtru si pompa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!