Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Am inteles faza cu rezervorul plin,am mai citit undeva pe forum despre asta.Sunt deja 4500km de cand am facut revizia si nu am avut probleme pana acum.

Deci mai mult ca sigur e vorba de pompa motorina...asta e...maine o sa cumpar una noua si gata.

Stiti cumva unde trebuie sa ma uit ca sa vad ce cod sau de cine a fost fabricata pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nush daca se mai potrivesc codurile...tu vrei toata pompa sau doar motorasu ? motorasu ar fi asta : http://www.epiesa.ro/pompa-combustibil-vw-passat-3c2-1-9-tdi-pierburg-7-50111-60-0/18522/10817/cod-1051716/

Detalii produs

Cod motor: BKC, BLS, BXE
Incepand cu an fabricatie: 10/2005
Mod de operare: electric
Diametru [mm]: 43
Lungime [mm]: 134,6
Alimentare curent [mA]: 6,8
Numar conexiuni: 2
Presiune [bar]: 0,6
Presiune [psi]: 8,7
Tensiune [V]: 12
Articol extins/Info extins: cu material aditional, fara senzor (plutitor)
 
eu am passat BKC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BXE...daca ila e motorasu,cum arata pompa intreaga?Normal ca doar motorasu vreau ca doar ila s-a stricat. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca este diferenta de pret si de numarul de conexiuni.Eu vreau ce e mai bun dar de unde sa stiu care este nr.de conexiuni cel bun?Adica sa dau 777 ron si sa nu fie bun....

De fapt ce se strica si la ce trebuie sa ma uit cand deschid capacul de rezervor?Unde este trecut vrun cod sau producator?Asta ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,am inteles,doar motorasu trebuie schimbat.Cum amorsez instalatia dupa aia daca nu ma duc la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul din rezervor nu se mai aude la punerea cheii in contact,invarte bateria dupa care imi apare ''oil nu stiu cum low''.Nu vine motorina in ''borcanu''unde se afla filtru de combustibil si nu am niciun fel de erori in VCDS.Am crezut ca-i bateria pe duca dar am pus una noua si tot nu pornea.

Sa ma astept sa schimb pompa sau vrun releu?

 

no, deci a fost asa cum ti-am spus la telefon.... verifica daca iti vine comanda la pompa, cand pui contactul - trebuie sa iti vina 12 v in cei doi pini mai mari, din mufa pompei.

 

daca da, motorasul pompei s-a stricat.

 

amorsarea instalatiei - la motoarele PD, pui contactul de mai multe ori, pana se umple filtrul... si atat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cu ce sa masor pentru ca nu o venit baiatul.Am scos bancheta si am vazut ca am pompa ABE made in France si cand pun contactu nu se aude absolut nimic in rezervor.Imi trebuie un votmetru si sa masor daca in mufa care intra in rezervor vin 12v,daca da,inseamna ca e dusa pompa(ceea ce e mai mult ca sigur)daca nu vin inseamna ca e vrun releu.vreo siguranta.Deocamdata tre sa fac rost de aparatul cu care sa masor.Revin cu informatii.

 

Modificat de Legija
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA un bec de 12V, chiar de pozitie, pune 2 fire la el si baga-le in mufa la cele 2 fire groase, pune contactul si vezi daca in primele 3 secunde se aprinde becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul cu bec de 12v si se aprinde cand pun cheia in contact.Asta inseamna ca e dusa pompa 100%?pentru ca ea nu se aude nicicum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos pompa afara,am umlat la pini de alimentare+ si -,am curatat contacte,am batut-o putin si am pus-o la loc.Surpriza mare ca acum amorseaza dar nu mai am baterie la masina...astept acum sa vina un preten si sa-mi dea putin bateria lui sa vad ce si cum.Oricum am sa cumpar pompa sa o am in porbagaj in caz de ceva.O sa revin cu updaturi. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai sta cu improvizatii.

schimba direct. nu e placut sa te lase un mijlocul intersectiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ciocanit-o posibil sa-si fi dat drumul, dar nu se stie cat te tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit.

Am reusit pana la urma sa pornesc masina.Am luat bateria de la masina mea si am pus-o la varu-meu pe Corsa si am facut un tur de oras...am venit in parcare,am mutat bateria,am amorsat instalatia si am pornit-o pana la urma.Problema este ca:pana acum nici nu se auzea ca lucreaza pompa iar acum amorseaza la fiecare contact pus circa 2-3 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e normal

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo Legija,asta inseamna pasiune in mecanica ;)

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a ajuns pompa(motorasul)maine dimi ma duc sa o instaleze mecanicu...nu ca eu n-as putea dar vreau sa curete si rezervoru bine,si na,decat sa fac vreo boacana mai bine asa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d p ce site ai dat comanda? si la ce pret?

Sa te uiti in ce fel demufeaza motorasul vechi, taie furtunu sau il incalzeste cu vreun feon? sunt surios ca o sa il schimb si eu in curand....tot nu am timp....

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata...s-a schimbat pompa. :D Acum amorseaza la fiecare cheie bagata in contact,pompa nu am luat-o eu ci am fost la un magazin si am comandat-o(430ron).Treaba nu e foarte usoara,adica trebuie sa ai mare grija sa nu rupi urehile la borcanul de plastic in  care intra motorasu plus grija la furtunul de tur cand incerci sa scoti stutul din el.Futrunu trebuie incalzit putin,cu feon ar fi cel mai indicat si cand il montezi la loc ii pui si coliere.Dupa ce se pune la loc,se amorseaza bagand si scotand cheia in contact.

Eu am fost la mecanicul meu si am vazut ce a facut si cum a facut,cost=50 ron.Parerea mea este ca nu merita sa risti sa rupi ceva pe acolo facand singur treaba iar dupa aia tot la mecanic ajungi...fiecare sa faca cum doreste ca doar e masina lui :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a curatat si rezervorul cv?....daca da....poti sa lasi niste detalii...

Mecanicul a folosit feon feon normal  ca din asta de par? sau din ala industrial care degaja caldura mare...?

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a folosit o metoda mai neortodoxa si anume bricheta,chiar daca a fost foarte atent eu am ramas mut :censur: ,de aia am si spus ca cel mai bine este cu un feon normal de par in cazul in care se face operatiunea acasa,cat despre curatarea rezervorului,nu am facut pentru ca aveam peste 30L in rezervor si nu a avut nicun bidon sa o mut,rezervorul nu e foarte murdar insa operatiunea asta urmeaza la primavara.Atasez si o poza cu instructiunile care au venit impreuna cu pompa....poate e de ajutor cumva.

post-125797-0-94220400-1416438565_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am nevoie de o pompa de motorina stricata.

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume iti trebuie? Canistra? Sonda litrometica sau motorasul propriu zis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul propriu zis.

Modificat de GeorgeTz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!