Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Ieri am patit si eu o chestiune dubioasa si as dori sa o expun.

 

Am pornit masina la 8 AM, am iesit din curte, am coborat sa inchid poarta si intre timp mi s-a parut ca s-a oprit motorul. Intr-adevar asa era, bordul stins si motorul oprit. Am zis ca nu-i bai ca il pornesc si plec, dar de unde, nu voia sa o ia. Bagam cheia o in treapta cu martorii, asteptam sa se stinga si cand demaram dadea sa o ia dar ceva nu o lasa sa faca aprinderea cum trebuie si imi taia si demarorul. Era ca si cum nu avea putere sa plece motorul, tusea, dadea sa o ia dar se oprea. Cam la a 6-a, 7-a incercare a pornit si de atunci (am mai pornit-o de 3 ori si am mers cu ea) merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

 

Acum intrebarile :)

- eu am motor CR 2.0 TDI cod CBAB iesit ape poarta fabricii in 06.2009. Nu prea am gasit pe aici cazuri cu pompe de CR cazute, fac si astea la fel? Masina are 150 000 km din care 120 000 rulati afara (Franta);

- Am citit la unii colegi ca dadeau si 20s la automat, mie efectiv imi taia demarorul dupa 2-3 secunde, deci nu aveam sa o tin pe demaror pentru ca banui ca ar fi luat-o daca insistam. E vreo smecherie la B6 sa tii demarorul din cartela?

- La prima vedere si mie imi pare ca nu mai era alimentata cu motorina corect ( o fi consumat ce avea "pe teava" cat am inchis poarta si s-a oprit); dar de ce si-a revenit, relativ repede, imediat am incercat s-o pornesc si a pornit si dupa aia merge normal. Rezervorul plin aproape 1/2, nu stiu daca are vreo relevanta. O folosesc mereu in regim "plin - martor galben aprins - plin - etc", deci nu umblu cu bagat de 50 ron.

- Dupa incident am inchis radio si am bagat contact - nu se aude nimic chiar daca stai cu urechea langa capacul de plastic :). Am rugat un colge sa puna contactul si nimic. Dupa ce porneste motorul se aude ca un bazait de transformator dar foarte fin. Daca nu stai cu urechea aproape nu se aude nimic. O fi a mea asa de silentioasa sau nu mai merge deloc? :)

 

Am citit mai mult de jumatate din paginile de aici si mi se pare absolut inadmisibil sa cedeze o componenta care sa te lase "in drum" si singura speranta la indemana este sa ii dai pumni poate poate "o ia". Sa umbli cu pompa si 3 surubelnite in portbagaj iarasi este o solutie total arbitrara in reusita si nedemna de o masina de peste 25 000 euro "made in germany".

 

PS: Inainte am avut un leon (semnatura) si pana la 240 000 cand ne-am despartit nu a facut absolut nici o figura fie iarna fie vara!

Modificat de ccristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate..... in functie de asta, vedem daca e o problema la sistemul de alimentare sau este o problema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac scanare cand ajung in service ca nu am interfata. Trebuie sa plec in concediu afara si vreau sa fac o verificare pana atunci ca imi este frica sa nu ma lase pe drumurile din Asia :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e cel mai corect - in functie de asta, iti putem zice ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut...am si eu o problema tot cu pompa de motorina cred "motorasul"...am un passat din 2006 01.06.2006...am comandat ulei,filtru aer,filtru ulei,filtru combustibil si m`am apucat de treaba sa schimb uleiu si filtrele...am facut toata operatiunea...dar drumu la ulei,scos filtre...pus filtre noi...am pornit motoru a mers aprox 2 min la relanti ..lam lasat sa`si faca cursa pana pun eu scutu jos inapoi cand aud cum motoru isi schimba sunetu de mers normal si moare....repede ma duc ma uit in bord...dar sa pornnesc ...nimic....m`-am dat seama ca e de la filtru de motorina ceva..lam demontal bazinul era gol(mentionez ca lam umplut inainte sa montez filtru) m`am mirat...am pus iara motorina in bazin de combustibil si am montat inapoi am dat ceva la automat sa porneasca a pornit cu greu si dupa 2 min iar sa oprit...demontez iar bazinu iar nu era motorina....am incercat la automat si ma uitam la conducta daca baga motorina pe gaurica si baga foarte slab..slab cateva picaturi dar baga....

mentionez ca am motorasu mort de 2 ani in rezervor si mereu mergeam cu jumate de rezervor mereu,eram numai pe full cu el bagam la 3/4 si acum il am ful am facut fulu inainte sa fac schimbu...masina o am de 2 ani primu schimb lam facut la service de ulei.atuncin am depistat ca e mort motorasu dar totusi a pornit( mecanicii nu am pus motorina in paharu de combustibil....eh anu trecut am facut schimbu acasa...totu normal mia pornit la prima cheie motosaru tot fiind mort....dar anul asta nu am noroc....nu mai porneste deloc decat daca baga motorina in paharul filtrului de motorina si merge pt 2 min si se opreste? ce imi recomandati.....cnv zicea pe forum ca ar merge si fara motoras daca ai peste jumate....ce imi recomandati? nu ar trebuii sa pornesca chiar daca e mort motorasu...am sanse so amorsez cumva pe moment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba motorasul pompei de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat pompa de motorina si am dat de motoras am demontat tot de pe pompa si cum scot furtunasul ala care intra in motoras ?  nu are nici un clips nimic...firele + si - le-am scos dar nu ii dau de cap la ala prin care vine combustibilu cum se scoate din motoras

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la cald.Daca nu taiat si pus acel cot+coliere  care vin cu motorasul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai motorasul TRAGE de jos din sorb si da pe sus. depinde ce pompa ai pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e o pompa de motorina cu sorb cam de 50 cm lungime care vine in jos cu o sita din plastic la capat cu gaurele marisoare fata de o sita din plasa fina....asa...si mai are si sub motoras o sita fina fina....am dato si pe aia jos si se vede dedesubt sub motoras gaura pe unde trage...ma rog..motoras nou nu am cumparat inca...am facut motorasu tot pe asta vechii...lam bagat la baterie direct la borne prin niste fire de la + la + si - la - si invers ca sal curat + cu - si - cu + a mers si lam pus inapoi si a pornit dupa o amorsare de vreo 20 contacte si vreo 5 la automat la cheie si pedala...el acuma bazaie in rezervor cand pun contactu...dar oricum e cam obosit...dar merge....e prima oara cand bazaie dupa 3 ani...pana acum nu sa auzit decat dupa ce lam gadilat putin.

Mai tine oare pana la urmatorul schimb de ulei si filtre? daca se opreste in drum si am rezervoru peste jumate ma lasa in drum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te baza ca te tine pana la urmatorul schimb. Poate deceda instantaneu. Daca i rezervorul pe jumate, da, te lasa in drum. Trebuie sa ai plinul facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. prima greseala e ca ai alimentat motorul in gol. adica nu se mai face racirea. nu a scos si niste fum? ca se incinge nu gluma.

2. te va tine o perioada scurta dar nedeterminata ca asa am patit si eu si nu am mai mers mult pana a cedat de tot.

 

altceva ma intereseaza: cand l-ai alimentat la baterie mergea lung sau gen motor "pas cu pas"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg ce's cu motoarele astea pas cu pas...m`am uitat pe youtube dar nu pot sa imi dau seama ce raspuns sa iti dau...deci cand lam pus la baterie alimenta bine bazaia frumusel si cu forta...avea vibratie in el ca lumea si presiune buna...in schimb cand e in rezervor park face alt sunet sau doar mi se pare din cauza izolarii partiale a sunetului prin garnitura si capacul pompei...pfff mai speriat cu alimentatul in gol m-am luat transpiratiile...chiar asa rau e? eu am chinuit masina pana am descarcat bateria am zic ca poate o fac de ieri seara cand completam filtru de combustibil cu motorina dar ea il beea si tot asa pana am descarcat bateria... ma gandeam ca poate o fac eu...dar uite ca am facuto abia azi cand am gadilat motorasu si masina a pornit bine...merge bine...nush ce sa zic sper sa nu am probleme...

mai am o intrebare daca iau motorasu nou cum sa fac so amorsez fara sa mai incerc pornirea motorului ? sa pun contactul de xx ori ? cu incercari de o pornire la 10-20 contacte pus-scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in continuare merge, nu-ti face griji.

cand am zis motor pas cu pas m-am referit ca el alimentat continuu merge 2-3 secunde, se opreste 2-3 secunde, merge iar si reia secventa.

sunetul e altul ca e submersat in motorina si ca e antifonat inauntru acolo.

 

referitor la amorsat singurul mod este cu pus contactul de mai multe ori.

dar o data ce ai umblat doar la motoras, el e scufundat in motorina, nu ai ce sa mai amorsezi. amorsarea se faca la "galeata" filtrului dupa ce schimbi filtrul de motorina.

 

cand umbli la motorasul din rezervor traseul ramane aproape la fel de plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul mergea incontinuu fara pauza si presiune avea deci si debit...am tinut 10-20 sec in aceeasi oala pt recirculare motorinei si a mers non stop si invers....di dupa am verificat debitu intro sticluta de juma de litru...baga cam aprox 100-200ml intro sec cred...ca nu am tinut prea mult decat o secunda de proba era sticluta inclinata ca sa intre in turul de sus din capac la pompa de motorina.

m`am cam speriat oleaca cu pornitul in gol m`am ales ca am chinuito oleaca ...cred ca am sa merg la service sa`mi schimbe motorasu...

Ash mai avea o idee totusi pt amorsare...merge direct cu bateria si niste fire sa bag la + si - dupa ce am montat pompa de motorina inapoi in rezervor sa bag firele in lasasul unde intra mufa de alimentare a pompei sa incerc sa bag direct acolo pt 20-30-40 sec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fa nici o improvizatie cu vreo alta baterie la bornele pompei.

atat timp cat ai desfacut si ai ajuns acolo, sa te duci la service e cam degeaba.

 

acum stii ce ai de facut cu un motoras nou. DO IT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codu de pe motorasu vechi e 7.50021.00 cumva ar fi motorasu asta

 

http://www.ingaraj.ro/pompa-combustibil-pompa-combustibil-pierburg-vw-passat-3c2-1-9-tdi/587/5398/18522/10817/965634/

sau http://www.epiesa.ro/pompa-combustibil-vw-passat-3c2-1-9-tdi-pierburg-7-50111-60-0/18522/10817/cod-1051716/

e aceeasi piesa numai pretu difera

ca am inteles de la un baiat de la service ca motoras cu codu ala nu mai gasesc ca acum ele au alt cod.

am vw passat fabricat in 01.06.2006 BKC

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud un zgomot cand pun contactul, si in mers, de cateva zile si cred ca pompa de motorina e pe duca. Din cate am citit aici ar fi indeajuns sa schimb motorasul. Vroiam sa va intreb daca motorasale noi sunt mai de calitate, sau risc sa se duca si asta? Stiti daca este vreun videotutorial despre cum se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul din rezervor nu se mai aude la punerea cheii in contact,invarte bateria dupa care imi apare ''oil nu stiu cum low''.Nu vine motorina in ''borcanu''unde se afla filtru de combustibil si nu am niciun fel de erori in VCDS.Am crezut ca-i bateria pe duca dar am pus una noua si tot nu pornea.

Sa ma astept sa schimb pompa sau vrun releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti in cazut meu cum am patit la schimb filtru de carburant...tot nu imi venea combustibil in filtru....

Eu am scos canapeaua spate,am dat capacul care acopera pompa de motorina,am scos mufa de alimentare,si mufele de alimentare,turul si returul ai grija ca are un fel de BUTON la baza furtunaselor(se vede daca te uiti jos) lor nu trage ca sa nu le rupi. apoi scoti capacul prin rasucire cu un ciocan si o daltitza si dai usurel in sensul de desfacere...si ai dat de pompa de motorina...o scoti din rezervor,vezi ca acolo toate componentele is numai cu clipsuri,scoti pompa afara si cu niste fire daca ai o baterie de rezerva (eu aveam) si am dat cu niste fire de la baterie la motoras acolo are 2 fire + si -.....poti sa pui pompa intro sticla sau lighean de motorina un pic acolo si cu firele la motoras sa vezi daca trage motorina.

Eu asa am facut si motorasul sia dat drumu, nush pt cat timp dar pe moment am facuto. Daca il pui la  baterie motorasu daca merge ar trebuiii sa bazaie ceva sa pompeze motorina...la mine nu a mers 2 ani si abia acum 2 sapt am inceput sal aud si eu cand lam resuscitat la curent baterie intrun lighen de motorina ( ah si ai grija sa nu aprinzi ceva ca face scantei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercy de raspuns,dar daca as face-o iar sa porneasca,sa zicem,tot in viitorul apropiat o sa ma lase cand mi lumea mai draga.Acum masina era in parcare si nu imi mai porneste...daca as stii sigur ca e pompa si nu vrun releu,as schimba-o maine imediat.Asta nu stiu eu...sa fie poate vrun releu sau o siguranta?Mentionez  ca nu am erori pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adik gol ? pfff e posibil sa fi ars motorasul umbland cu putina motorina in rezervor...pune motorina sa ai peste jumate si iti porneste,dar intai umple si la filtru de motorina plin ca so ia mai rpd......si eu am ramas cand am cumparat masina fara motorina pt ca nu stiam ca are motorasu ars si mi sa oprit la un sfert,am pus 4 litri si a pornit cu putin insistenta la pedala si m`am dus direct la PECO si FULL ...apoi alta data la jumate si de atunci cand ma apropiam de jumate faceam fulu iar si n`am mai avut porbleme...decat cand am schimbat filtru...am impresia ca era gardnitura bulita si cand puneam capacu de la filtru prindea aer pe undeva si nu reusea sa`mi amorseze din rezervor....am pus garnitura veche si a mers...asa ca intodeauna pastrati garniturile vechii,makar pana la prima pornire.

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!