Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

De unde pot cumpara si eu o pompa de motorina Pierburg pentru un Passat din 2007, motor 1.9 TDI, am inteles ca se poate cumpara doar pompa din interior.

Multumesc anticipat !

Modificat de bogdanelpassat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am niste simptome ciudate la masina. In depasiri, cand o accelerez spre 4mii de ture are momente in care imi intrerupe, imi da in nas, o data mi-a si murit motorul, asta acum vreun an, nu s-a mai intamplat sa imi moara motorul de atunci. De la un timp face mereu chestia asta cand urca mult in ture, imi intrerupe. Iarna ma plictisesc pana porneste, invarte dar nu o ia. Cum se incalzeste nu mai are problema asta. Mecanicul care se mai ocupa de ea mi-a zis la ultima revizie sa pun contactul sa vina motorina in filtru sau ceva de genul si mi-a zis ca nu vine si sa am girja ca pompa are ceva probleme si daca raman fara motorina nu o mai pornesc. 

 

Acum vreo 3 luni mi-a murit in mers. Am dus-o pe platforma la reprezntanta, mi-au schimbat injectoarele pe actiune si mi-au zis ca pompa functioneaza. Intreruperile astea au ramas si acum dupa ce s-au schimbat injectoarele. 

 

O parere, este pompa sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste motorul si du-te pe bancheta din spate, vezi daca se aude un bazait acolo jos, la mine a inceput sa bazaie si un electrician f bun mi-a spus ca e pompa de motorina, se gaseste pompa foarte buna pierburg in jur de 400-500 lei( doar pompa simpla, cu carcasa+sonda litrometrica etc.., costa in jur de 1000 lei)

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici banchea din spate (sezutul) si in partea dreapta vei gasi pompa de motorina.

Rogi pe cineva sa puna contactul la masina si imediat trebuie sa auzi un bazait. Daca auzi acel bazait (scurt, aprox 2 sec) inseamna ca pompa lucreaza. Daca nu se aude inseamna ca pompa nu merge si probabil ca esti deja "in drum" cu masina.

 

Pompe de motorina Piersburg gasesti la Volksparts (www.volksparts.ro). Eu am dat 800 si ceva de lei pe ea. Am luat-o preventiv si cand plec la drumuri mai lungi o pun in portbagaj. Se poate schimba f simplu in 10-15 min in mijlocul drumului daca ai un ciocanel in portbagaj si cateva scule minime!!

Sincer, din review-urile de la alti proprietari de Passat, stiu ca poate sa pice oricand...

 

E f bine ca ai schimbat si toate injectoarele pt ca si alea te puteau lasa in drum.

Din ce stiu, pompa de motorina si injectoarele sunt defectele clasice si cele mai probabile de la Passat, care te pot lasa f usor in drum.

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa bazaie ca doar este un motoras ... nu trebuie sa faca urat, atunci este pe duca! S-a tot discutat (dar daca nu are cine sa citeasca ...): ca sa scoti din calcul pompa, mergi cu rezerzorul plin sau pana la min 3/4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, rezervor plin, daca tot da in nas inseamna ca nu e pompa? Adica cu metodata asta sigur o elimin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Problema cu datul in nas am avut-o  si eu acum ceva timp. Masian pornea normal, dar in mers o secunda aveai impreseia ca nu mai ai motor pe masina si chiar mi s-a oprit motorul in mers.

Rezolvarea a fost destul de simpla: un fir care face legatura dintre senzorul de turatie si "calculatorul" masinii era intrerupt, astfel a for lipit acel fir si de atunci nu am mai avut astfel de probleme.

Este pozitionat intrun manunchi de fire undeva in partea fata -catre dreapta a motorului cumva catre baterie.

Recunosc aceasta operatiune nu am facut-o eu, dar stand langa mecanic am vazut unde a lucrat

Scuze daca am fost putin :offtopic: , dar si eu am crezut initial ca este pompa de mototrina.

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cum ai ajuns la concluzia ca era firul acela? Aveai vreo eroare ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Am avut eroare pe senzorul de turatie (intermitent parca).

Initial am crezut ca el este vinovatul, dar dupa izolarea firului cu pricina nu am mai avut nici un fel de problema.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va rog sa ma luminati si pe mine care dintre aceste pompe ar fi potrivita pt masina mea. Passat 2.0 TDI BKP 4motion VIN:WVWZZZ3CZ6P166000 http://t.mister-auto.com/pompe-carburant-volkswagen-passat-3c2-2-0-tdi-4motion-140ch_v19958_g458.html

Modificat de mihaialexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Schimbat azi pompa de motorina la 130k, cumparat de la volksparts doar motorasul Piersburg(490 lei), a inceput acu o saptamana sa troncane. Cand se punea contactul scoate un zgomot ca si cum cineva ar bate la tobe (cum zicea cineva anterior), si apoi sunetul era continuu si deranjant si am zis mai bine sa o schimb decat sa ma lase in drum. O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Popescu Ciprian

Am nevoie de ajutor daca se poate. Am un Passsat din 2009 Bluemotion de 110 Cp. Imi aprinde bujia incandescenta mult mai des daca las sub nivel motorina. La tester imi apare ca am diferente de presiune..cand mai mari cand mai mici. Am schimbat regulatorul de presiune si tot cu aceste probleme. Am mers cu el asa 20000 km. Opresc motorul, pornesc din nou si dispare eroare.

Nu stiu ce sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează eroarea completă. Te referi la regulatorul pompei de înaltă presiune?

Sent from my S500 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu mai stiu ce sa-i fac la masina din semnatura.

Simptom: dimineata (in garaj) porneste si se opreste dupa 1 sec. Nu ramane pornita decat greu , doar dupa a 10-a cheie.

La masina s-au schimbat de 3000 km ax cu came, distributie, tacheti, filtre etc.

La primul simptom de acest fel ( acum 2 luni) pe tester mi-a dat senzor pozitie ax came defect.

Am schimbat senzorul cu unul nou (170 lei) dar dupa 2 zile iarasi a inceput sa faca figuri.

Pe tester imi da acum tot senzor pozitie ax came. Am verificat pe tester daca senzorul lucreaza, turatia axului cu came cu motorul cald la ralanti trebuie sa fie pana la 400 rpm, mie imi arata 399 rpm.

Injectoarele sunt toate pe 0, fara corectie

Axul cu came este pe avans 0.

Am schimbat ieri pompa de motorina(pierburg, 380 lei). Parca masina merge mai bine, dar la pornire tot asa face.

Cineva mi-a sugerat sa vad daca sunt probleme la senzorul de temperatura apa si la pompa de vacuum.

Imi vine sa-i dau foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva daca pompa de motorina HOFFER este mai buna decat PIERBURG ??? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit urmatoarea chestie:

De ceva timp (de prin Octombrie) uneori, destul de rar, dimineata Passatul meu (motor BMR) pornea greu - trebuia sa tin cheia cca 30 sec.

Ieri, cu motorul cald, abia a pornit la a-3-a cheie.

Azi m-am hotarat sa verific pompa din rezervor - dusa de tot, nu dadea nici-un semn.

Cumparat azi alta pompa, rezolvat problema.

Chestia este ca am mers cca. 3 luni (minim 4000 Km) cu pompa dusa, singurul symptom fiind pornirea grea (cred ca a pornit greu cam de 5-6 ori). Dupa ce pornea mergea f. bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inteleg ca abia astazi ai schimbat-o. Intrebarea e daca ai facut macar o pornire la rece dimineata, ca sa iti dai verdictul ca ai rezolvat problema?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dragi conducatori si cunoscatori.

se da una bucata motor 1,9 TDI pd, din 2006/2007. pompa motorina rezervor cea originala.

unii isteti (fara sa le dam nume), pun diagnostic fara sa verifice ceva ca pompa motorina din rezervor ar fi problema. refuz remedierea in acel service ca le-am cerut argumente si nu au avut.

pun si fac investigatii in alt service, mai exact demontam sa vedem ce avem acolo, ce cod are corpul pompei (doar motorasul propriu-zis), avem suprize/surprize, montam la loc si masina porneste la sfert in continuare.

 

acum vin si intreb, pentru cei ce au avut probleme si au schimbat pompa de motorina din rezervor sau se pregatesc sa o schimbe:

1. ce simtome are masina? (la mine nici o simtoma, ca in mod special ar trebui sa am probleme la pornire, zic eu).

2. daca ati avut curiozitatea sa conectati pompa la un 12 volti, cum se misca motorasul, rotund si continuu ca orice motoras gen cel de strop-gel sau gen motoras pas cu pas, adica invartea cu intermitenta constanta, pompeaza-pauza-pompeaza-pauza si tot asa acest ciclu?

 

Multam frumos de eventualele raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am gasit passat care avea siguranta arsa de la pompa, adica nu era alimentata deloc si doar in unele accelerari bruste parea sa nu traga cum trebuie.

 

2. Pompa se invarte continuu si frumos la 12 V aplicati la borne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns cristi.

intradevar masina porneste la sfert si merge fara probleme singura problema fiind ca la o accelerare brusca in treapta 4,daca ajung la 2800 rpm si am in continuare pedala de accelerare in 100% intra in limp-mode.

 

conectata la 12 v intr-un recipient cu motorina, observ cum se misca cateva secunde, ia pauza si apoi continua iar. de aici deduc ca in mare parte isi face treaba, si doar in momente critice, cedeaza.

 

iar ca si gaselnita, acum dupa ce am curatat toate depunderele de pe galeata pompei si dupa o curatare cu aer comprimat a paletii pompei, pot declara ca aud cand actioneaza pompa in rezervor. pana acum era total silentionasa......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna , sunt nou pe vw forum pt ca de curand mi-am achizitionat un B6 din 2010 2.0 TDI motor CBAB si din cate observ,  discutiile sunt destul de aprinse pe marginea temei " "bulit" pompa combustibil ". Cu durere in suflet va spun ca am patit-o si eu de curand in drum spre casa . Mergeam linistit cam cu 70 KM/H , cand, deodata...se opreste brusc motorul. Dau din nou cheie...nimic, tot asa de vreo 3 ori...iar nimic. Am sunat la ADAC (locuiesc in  Germania), a venit un stimabil domn mecanic cu tester(pt diagnoza) si mi-a spus ca, computerul de bord nu indica nici o eroare. S-a bagat el pe sub masina, a bocanit sub rezervor in ceva, timp in care eu dadeam la automat...tot nimic. In fine,  am adus masina acasa cu platforma ADAC (moca). Deoarece nu indraznesc sa calc pragul reprezentantelor (200 euro numai ca le dai buna ziua)...intrebarea mea mea este : Are cineva schema instalatiei de combustibil la 3B6 din 2010 ?...am verificat toate sigurantele si sunt bune, am alimentat direct de la baterie + pompei din rezervor ...pompa functioneaza. Poate fi pompa intermediara?....Ma poate lamuri cineva?...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!