Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Ala nu ii motor pas cu pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam madvirus,

Bun pontul, s-ar putea sa foloseasca mai multora. Deci s-ar putea sa fie "putin" blocata ...

O sa incerc si eu si va confirm daca se aplica si la mine. Daca da, inseamna ca pare sa fie ceva "sistematic" ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi merg si pana la mecanic sa vad ce zice, sa isi dea si el cu parerea la cum arata pompa ca ar fi neplacut sa ma lase cand mi-e lumea mai draga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sigur te va lasa! Te cam duci degeaba pentru ca este capsulata!

Ca sa vezi cum se prezinta periile si rotorul trebuie sa o desfaci ca pe o conserva - consecinta: nu se mai poate refolosi!

Iti recomand sa o schimbi, te va lasa cand iti va fi lumea mai draga!

 

Pentru deblocare se poate aborda o metoda mult mai rapida: cateva socuri mecanice in capacul pompei debloca pompa, pe moment, si va porni!

Solutia este temporara, daca s-a blocat o data, se va bloca si a doua oara!

 

Costul uneia noi este de aprox 500 ron, fara subansablu, nu ai nevoie decat de motoras, arata ca un spray!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e si planul

 

Multan pentru confirmare :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ni am fost la mecanic, exact cum ai zis..s-a uitat la ea a dat-o pe toate partile, nu era nimic in neregula, sita era curata. S-a uitat la tot ansamblul, se pare ca pentru modelul meu vine doar pe original, nu poate scoate doar motorasul, cica e lipit si e 1200 roni :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul tau fiind ...? Nu cred sa nu mearga. Si ce, mecanicul nu stia cum arata ansablul de trebuia sa faca investigatii? Mi se pare ciudat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mea au schimbat-o in 10 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Se pare ca pompa mea iar face pe nebuna(schimbat motorasul in 09/2011

Iar zici ca iti bate cineva la tobe(infundat) in masina. O sa dau maine jos bancheta sa vad daca reusesc sa o trezesc la realitate.

Stie cineva ce garantie au motorasele astea? Sper sa mai gasesc factura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Sa incep cu "inceputul"...

Acum vreo 3 zile, intro dimineata cand sa plec la serviciu, cand am pus contactul a mea pompa de motorina parca facea un "zumzet" destul de pronuntat. De atunci acest zumzet a ramas la fel (cu intensitati mai mari sau mai mici), fiind si unele porniri fara sa se auda.

Acum eu va intreb... este pe duca? in situatia in care eu nu am auzit-o niciodata.

Vreau sa va zic ca am fost cu masina la reprezentanta skoda din Craiova, iar mecanicul de acolo a zis ca "este un sunet normal pentru pompa de motorina"

Omu' a zis ca atunci cand sunt defecte aceste pompe de motorina fac un zgomot destul de pronuntat si o auzi si cu motorul pornit.

La mine momentan se aude mai pronuntat (un sunet "infundat" - scuze ca mi gasesc cuvantul potrivit) cand pun contactul, fiindca cu motorul pornit nu prea pot sa imi dau seama, masina merge bine, in sensul ca nu da semne ca si cand nu ar fi alimentata.

Ce ma sfatuiti sa fac? 

Sa o schimb acum (doar motorasul) sau sa ascult de omu' ca este un sunet normal pentru pompa.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vorbim de pompa de motorina din rezervor, ai cativa asi in maneca:

in teorie masina va porni si cu pompa aceea nefunctionala daca nivelul de motorina este peste jumatate in rezervor, ideal sa fie plin, pe principiul vaselor comunicante.

unul din motivele pentru care acea pompa capata uzura excesiva ar fi ca functioneaza mult timp "pe uscat", adica nu e submersata in motorina foarte mult timp si se incalzeste si de aici si uzura excesiva. toate astea pot aparea de la folosinta masinii cu nivelul de motorina pe/spre minim foarte des.

 

concluzia o tragi singur. eu nu m-as apuca sa o schimb pana nu crapa de tot, adica pana cedeaza de tot, ca nu de alta dar e un cost care il poti evita si la fel de bine te poti pregati pentru rezolvarea problemei.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns!

Ideea este ca acum nu se mai aude acel sunet infundat, ci NORMAL

sa vedem cat o s-o tina!  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ii faci un plin de motorina si sa urmaresti apoi cum se aude.

Sau sa verifici chiar pe pompa daca zumzetu e de acolo sau nu. Sa rogi pe cineva sa dea cheie in timp ce tu ai ridicat bancheta ai ai acces facil la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Neata!

Azi de dimineata cand am plecat la serviciu iar s-a auzit...

Problema este ca s-a auzit chiar si cu motorul pornit...

O intrebare va rog, spuneti-mi cu as putea sa desfac acel capac de plastic?

Un coleg spunea ceva de 3 surubelnite, dar nu am nicio idee. 

As vrea sa o scot din rezervor si sa-i fac un test (ma gandesc ca poate o "bazaii" altceva) ca sa fiu sigur ca are sau nu are probleme.

Multumesc anticipat!

O zi buna!

Alin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are altceva ce sa bazaie dar daca vrei sa vezi cu ochii tai de ce nu desfaci. Este destul de intuitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Mi-a murit pompa de motorina a doua oara. Prima oara a fost schimbata in martie 2011 si se pare ca mecanicul mi-a pus una veche la momentul respectiv. "Noroc" ca eram pe autostrada aproape de casa (20 km), 38 grade, copil mic, etc ... Suspectam ca m-a pacalit mecanicul in 2011 fiindca nu la mult timp dupa schimbarea din 2011 a inceput sa scoata zgomote ciudate, asa ca am mers cam tot timpul cu mai mult de 1/2 din rezervor plin, pana ieri cand am uitat-o sub :) ... Mecanicul mi-a zis atunci ca-mi pune PIERBURG nou si azi gasesc in rezervor motoras BOSH, probabil obosita de cand mi-a pus-o ca prea a inceput sa scoata zgomote la scurta vreme dupa montare. M-a lasat la 120 km/h, a inceput sa balbaie, spirala galbena si mesaj cu "Engine workshop". Am cam banuit ca e pompa ca la punerea contactului nu se mai auzea sa amorseze, i-am dat niste socuri, dar nimic ... injectoarele le-am schimbat pe actiune lansata de VW (mai putin unul ca m-a lasat din fericire in fata blocului, la inceputul lui 2011). Odata dusa (pe platforma) am scanat-o acasa si am gasit eroarea de mai jos care a apart in momentul cand a murit in mers:

1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
               P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 100269 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.07.27
                    Time: 14:09:11
             Freeze Frame:
                    RPM: 2048 /min
                    Torque: 192.0 Nm
                    Speed: 108.0 km/h
                        69.81 %
                    Voltage: 14.13 V
                    Pressure: 2343.0 mbar
                    Pressure: 1278.0 mbar

Probabil ca faptul ca a ramas fara combustibil a cauzat eroarea asta. Unii zic ca la scanare nu l-e aparut nici o erroare, mie mi-a aparut asta. Oricum proba a fost foarte simpla, se scoate furtunul care aduce motorina de la rezervor in filtru si se pune contactul ... nu arunca nici strop de motorina.

 

Pompa noua + maopera 500 RON, pompa o aveau pe stoc si de data asta am vazut cu ochii mei ca e noua. Motorasul nou e PIERBURG si are inscrisa seria 7.28303.60.0.

 

Gusterului care mi-a pus-o pe cea veche ii doresc sa aiba si el o aventura cel putin la fel de neplacuta si o sa i-o transmit direct. Ii inteleg ca te fenteaza cu tot felul de piese neschimbate sau schimbate fara rost, dar cu o piesa importanta, care te lasa-n drum (puteam fi intr-o depasire, la 1000 km de casa, etc..) e cam nepermis sa te tepuiasca ... dar traim in RO.

Drum bun tuturor!

Modificat de adrian buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta nu e de la pompa ci de la turbina.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

unul din motivele pentru care acea pompa capata uzura excesiva ar fi ca functioneaza mult timp "pe uscat", adica nu e submersata in motorina foarte mult timp si se incalzeste si de aici si uzura excesiva. toate astea pot aparea de la folosinta masinii cu nivelul de motorina pe/spre minim foarte des.

 

Ai desfacut vreodata o pompa? Imi explici si mie cum poate sa ramana pe uscat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faceam referire la nivelul de combustibil din rezervor care o ajuta sa o raceasca. nu e vorba de interiorul ei ci mediul in care sta, adica rezervorul in sine. a fost o exprimare destul de plastica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa. pompa sta intr-o galeata de 1,5 l. care permanent este plina cu motorina, chiar daca rezervorul este pe rosu, in acea galeata intra rturul, deci atata timpo cat motorul merge, acea galeata este polina si cei 1,5 l , in care se varsa returul si se inlocuieste permenent motorina asigura o recire suficienta a pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

useful new info. multumesc si eu pentru lamurire, Cristi. informatia mea inseamna ca era generica, nu specifica passat. era o explicatie data de un "mecanic". eu intradevar, nu am desfacut nici o pompa.

 

Multumesc, din nou! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta nu e de la pompa ci de la turbina. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

 

Probabil, eu doar am constatat ca a aparut exact in momentul cand s-a oprit masina (data, ora, km/h), era singura din log si banuiam ca lipsa motorinei ar putea duce la detectarea anumitor paramatrii anormali in acel moment.

Modificat de adrian buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

useful new info. multumesc si eu pentru lamurire, Cristi. informatia mea inseamna ca era generica, nu specifica passat. era o explicatie data de un "mecanic". eu intradevar, nu am desfacut nici o pompa.

 

Multumesc, din nou! :icon_thumleft:

Cjiar si generic, la toate masinile din grupul vag, este cum am explicat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu-mi imaginez cum poate fi proiectat un rezervor altfel decat exista el deja. Ce naiba, doar rezervorul nu e o albie de spalat rufe. Cand a aparut masina pe lume cred ca ca a aparut cu el cum e acum. :)

 

Totusi, nivelul scazut din rezervor solicita mai mult pompa, putand-o face sa se incalzeasca mai mult datorita efortului de pompare. Dar nu are treaba cu racirea, pentru ca ea va fi racita de motorina atata timp cat mai exista un strop in rezervor.

Eu cred ca pica pentru ca sunt proaste, nu pentru ca se merge cu putina motorina in rezervor

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pompa mea (si nu ma mandresc cu ea :) ) ... de rezerva in portbagaj.

Cand plec la drumuri lungi, in special in afara tarii, o iau cu mine. Daca pica, stiu sa mi-o schimb singur... am tot ce imi trebuie.. ca la dacie!!

Dar sa nu mai spuneti la nimeni!! :lol:

 

De injectoare am scapat.. a mai ramas pompa.

Deh, VW rullz... :tuktuk:

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!