Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Salut!
Din ceea ce scrii tu acolo mie îmi par simptome de pompă duză arsă. Am păţit asta de 2 ori cu opritul în mers...
Vezi că dacă te încadrezi în anumite cerinţe ţi se pot schimba gratuit pompele duze şi cablajul...



acum văd că maşina ta este din 2009, cred că nu ai motor PD ci CR. În cazul ăsta este mai probabil să fie pompa de motorină decât cea de injecţie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-o verifice cum trebuie, nu este o regula sa fie arsa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cati km ai? Cat a costat pompa?

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin peste 170 000 si se pare ca in jur de 1500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

o sa descriu in acest topic problemea mea pentru a nu crea un altul cu acelasi titlu desi defectiunea pare a fi alta.

Deci..am un Passat din 2007 140CP/4 motion, motor BKP si pana in prezent am schimbat pompa de motorina,injectorul 1 a cazut la 80.000 km ,in rest probleme deosebite nu am avut pana duminica seara cand am avut surpriza sa raman in drum dupa 20 de metri de la plecare.automat m-am gandit la un alt injector si asta din cauza experientei avute in trecut insa dilema era faptul ca in bord nu aveam nici o eroare(bujie aprinsa si engine fault)asa cum s-a intamplat prima data.fiind ocupat cu alta treaba am lasat-o acolo dupa 2-3 ore am revenit cu cineva sa o tractez ,i-am dat o cheie instinctiv si surpriza porneste normal la sfert de cheie,bucuros il trimit pe prieten acasa si plec din pacate bucuria a fost scurta caci dupa 500 de metri a murit iar de data asta definitiv.Dimineata am dus-o la un service din zona mea (nu reprezentanta)pe tester apar doua erori de genul,,1.defectiune in circuit de alimentare injector 1 si al doilea defect . nu mai stiu exact dar se refera la un releu principal.In acest servis au banuit injector defect asa ca au desfacut capacul si au scos mufele pe rand de la fiecare in speranta ca va porni..in zadar.fiind depasiti de situatie am dus masina la un alt meserias in ale electronicii in speranta ca voi putea macar sa aflu defectiunea si daca se impune sa o tractez in reprezentanta..azi imi spune ca a verificat si banuieste ca e defect ECU principal..este posibil?..a mai patit cineva asa ceva?..astept un mesaj dragi colegi.va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa te duci direct la o reprezentanta, ocazie cu care iti schimbau toate injectoarele si faceau si o constatare generala!

Asa ... ai plimbat masina la mai multi meseriasi si nu ai factu decat sa cheltui si mai multi bani!

Du masina la reprezentanta, schimba injectoarele (gratis) si cu ocazia asta iti vor spune si daca mai ai si alt defect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

ms de sfat ,de altfel am luat aceasta decizie chiar inainte de a citi mesajul tau mai ales ca am aflat bucuros( tot de aici )ca se schimba injectoarele gratuit pe acest motor pacatos.o sa va descriu defectiunea constatata in momentul in care aflu ceva nou.o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu raspunsul pentru a nu lasa lucurile in suspans..pe scurt s-au schimbat 3 injectore deoarece unul a fost schimbat in urma cu 1 an pe aceeasi actiune,trebuie sa mentionez ca motorul trage altfel si nu mai vibreaza la 2000 de rotatii cum facea inainte..cost lucrare doar 35 de lei o diagnoza suplimentara..numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Bogdan Andrei Ciobanu

Buna seara,

 

La masina din semnatura am pompa de motorina 3C0 919 050G. Cei de la service mi-au spus ca acum se monteaza o alta pompa care are codul  3C0 919 050 AA.

 

As vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca pompa pe care o am pe masina este acea pompa care a avut multe probleme si care cedeaza.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca poate sa-ti raspunda cineva la intrebare. Ideea este ca cea cu AA in coada este o revizie mai noua - in mod cert ar trebui sa elimine probleme avute anterior la acest model. Cat te va tine cea veche, ...who knows.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Andrei Ciobanu

Pai daca se stie ca au fost pompe cu probleme, nu se stie si codul? Sau au fost piese diferite care au avut acelasi cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele vin mereu cu acelasi cond! Se schimba doar revizia ( ultima litera A, B, ...etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Andrei Ciobanu

Scuze, am vrut sa ma refer la revizie. Nu se stiu care au fost reviziile cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma puteti lamuri si pe mine ce inseamna actiunea 20M5 ?

Cred ca inseamna rechemare in service pentru schimbarea (tuturor) celor 4 injectoare ?

Dar nu sunt sigur ...

Poate cineva sa-mi spuna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreruperile scurte la relanti pot fi semnul unei pompe de motorina care incepe sa o ia razna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti lamuri si pe mine ce inseamna actiunea 20M5 ?

Cred ca inseamna rechemare in service pentru schimbarea (tuturor) celor 4 injectoare ?

Dar nu sunt sigur ...

Poate cineva sa-mi spuna ?

actiunea(circulara) pentru injectoare este 23H9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 20M5 (sau 20 M5) ce este ?

Am descoperit in caietul service la sfarsit ca scrie asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Action 20M5 (replacement fuel pump in the tank)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate afla daca masina face obiectul unei actiuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Al !

Deci 20M5 inseamna inlocuire pompa din rezervor, nu PD.

Buna intrebare EWS, oare gasim un site cu actiunile indicate de producator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista! S-a postat in topicul cu inlocuirea injectoarelor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti....

 

Ieri am avut si eu aceasta problema. cu passatul CR din semnatura. Partea buna a fost ca m-a lasat pompa in fata blocului.

 

Vorbind cu un mecanic de la reprezentata din ramnicu valcea mi-a explicat ca acolo este un motor pas cu pas si pentru a-l debloca trebuie sa trag 2 fire de la baterie si sa-l pun pe direct, apoi sa inversez firele si tot asa de cateva ori timp de cateva secunde. Asta am si facut si..supriza...pompa a inceput sa functioneze din nou

Poate ajuta pe cineva lucrul asta......... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!