Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

daca mergi cu rezervorul peste 1/2 nu ar trebui sa ai probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta dimineata am plecat la servici , acelasi sunet in masina , parca cineva macina porumb sub bancheta din spate . Dupa masa plecand spre casa sa iau piesa de la curier si sa o schimb , surpriza , sunetul nu se mai auzea , am ascultat vreo 10 minute , am oprit masina , am pornit din nou dar nimic , nu se mai auzea acel sunet . Am ajuns acasa , am schimbat motorasul , am montat la loc , am pornit masina si totul e ok , merge fara sa sune ceva suspect .

Am pus motorasul vechi la baterie si merge bine , nu suna , nu caraie .

Stau si ma intreb ce a fost cu sunetele acelea ???

A fost semnalul ca motorasul va ceda in urmatoarea perioada ?

Cum de si-a revenit in dupa masa aceasta ?

Oare frigul din diminetile anterioare a facut ca acesta sa sune iar in dupa masa aceasta cum a fost cald sa-si fi revenit pe moment ?

Banuiesc ca o proba a motorasului concludenta ar fi cu el in sarcina si nu in gol asa cum am facut eu , in acest mod a mers fara sa sune urat .

Multumesc anticipat celor care vor raspunde la dilema mea . :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-au mai asezat periile insa sa nu iti para rau ca ai schimbat-o. Nu mai avea viata lunga si te poti considera norocos ca a dat semne si ca nu ai ramas cu ea in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi pare rau ca am schimbat-o , imi pare bine ca a dat ceva semne , oricum 2 zile am stat putin pe ghimpi si ma rugam sa nu se opreasca masina . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Inca o pompa de motorina care a cedat, la faimosul Passat 2.0 TDI BKP, fabricatie 2006.

Azi dimineata, in centrul Clujului. Mai exact la intrarea in parcarea cu plat din p-ta M. Viteazu. Pana la urma, dupa ce-am mers acasa dupa scule am dat jos flansa, am scos racordurile de la pompa si garnitura aia gri si am reusit sa ciocanesc cu surubelnita chiar in corpul pompei (ala de aluminiu) si am reusit sa o pornesc dupa aia. Am dus-o direct acasa, in curte.

Acuma, problema mea este ca vreau s-o inlocuiesc singur. Am dat deja comanda pentru pompa propriu-zisa (530RON). Ca so o scot complet din rezervor cum procedez, ca se tine in 2 furtune, cele de absorbtie cred. Daca stiti va rog sa ma ajutati.

Cu multumiri,

Ctv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o scoti afara pur si simplu . Va iesi toata pompa dupa care trebuie sa schimbi doar motorasul . Pentru schimbarea acestuia se gasesc detalii in topic . Si eu am schimbat-o de 2-3 saptamani si am facut singur lucrarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta e, ca nu reusesc sa o scot afara pur si simplu. In prima faza e ok, adica dau jos flansa de tabla dupa ce am desfacut furtunele ce pleaca spre motor. Cand ridic ansamblul pompei acesta iese partial dar ramane atarnat in doua furtune cu striatii care merg spre centrul rezervorului. Mi-a fost frica sa trag mai tare ca sa nu se rupa vreun furtun sau ceva. Poate furtunele respective trebuie sa ramana in rezervor? Se pot decupla? Adevarul este ca nici n-am insistat prea mult, ca aveam rezervorul un pic peste jumatate plin cu motorina si cand am tras de ansamblul pompei am si stropit putin in jur.... Daca o fi la fel si la modelul tau, ai putea, te rog frumos, sa explici mai in detaliu cum ai scos ansamblul pompei din rezervor? In rest, cum se scoate pompa propriu-zisa din "galeata aia de plastic" cred ca ma descurc. Merci! Ctv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o singura data am scos pompa de motorina si am reusit din prima fara probleme . Nu stiu ce e la tine acolo dar am atasat o poza in care vezi cam ce trebuie sa iasa din rezervor .

post-27958-0-36609300-1353433077_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am gasit un passat cu BMR care mergea destul de ciudat si , ca sa vezi, pompa nu mergea deloc, nici macar nu avea siguranta in panou.

ce inseamna ciudat? :) de exemplu la masina mea, la prima pornire o ia destul de greu, dar daca pun contactul de vreo 2 ori am impresia ca porneste mai usor. cred ca are vre-un an de cand face asa...

Modificat de bogdan_jj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu mai multe detalii, poate se mai exprima si alti colegi de forum cu privire la problema mea:

Masina mea este mai veche, find fabricata in 2006, poate intre timp (vad ca masina ta este din 2008, Aurelian) s-a renuntat la furtunele respective. Ca sa fie mai clar postez si doua poze. Pe poze, cu rosu sunt indicate furtunele respective (care ma incurca), cu verde este indicat un fel de clips, care le tine pe pozitie (suprapuse). Clipsul respectiv in mod normal este fixat intr-o baza de plastic, indicata cu albastru. In a doua poza clipsul este scos din baza respectiva si furtunele se pot observa mai bine.

post-997-0-93235200-1353439156_thumb.jpg

post-997-0-70887200-1353439203_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am gasit un passat cu BMR care mergea destul de ciudat si , ca sa vezi, pompa nu mergea deloc, nici macar nu avea siguranta in panou.

ce inseamna ciudat?

Pornea la sfert, nu trepida mult la ralanti dar nu tragea cum trebuie. Ma mir ca pornea fara pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

dupa o saptamana in care am mers cu un "scuter in portbagaj - sau mai bine zis sub bangheta din spate", am inlocuit pompa de combustibil - de fapt numai motorasul electric. Mecanicul insarcinat de operatie mi-a spus la sfarsit ca in interiorul pompei era numai negreala si mizerie (banuiesc ca nu are ce fi decat calitatea buna a motorinei!) si pe care a curatat-o cu nu stiu ce spray.

Spre surprinderea mea, placuta de data asta, dupa inlocuire masina are un comportament mai vioi si nu am simtit acele mici intreruperi in functionarea motorului, de care nu am scapat de 4 ani incoace.

Poate confirma cineva ca dupa inlocuire dispar acele mici intreruperi si /sau "gatuiala" de pana in 2000 rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine inainte de a da semne pompa de motorina ca trebuie schimbata am sesizat la relanti mici balbaieli a motorului , dupa schimbarea acesteia nu am mai sesizat acest lucru , nu stiu daca de la pompa facea asa dar ma bucur ca nu mai face .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As avea nevoie de ajutor pentru a schimba o pompa de motorina la un Passat B6 4motion. Bifez si eu acest defect si m-am hotarat sa o schimb singur (de fapt sa schimb motorul). Am in schimb probleme cu cele doua furtunuri din rezervor legate de pompa care nu imi permit sa o extrag. Imi puteti spune va rog care este procedura? Am citit ce au scris colegii mai sus dar nu am regasit acest impediment descoperit in practica.

Lasati-mi un nr de telefon pe privat si am sa va sun eu daca este mai mult de povestit.

Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne povestesti si noua cum ai reusit, avand in vedere ca spuneai mai sus ca:

"Am citit ce au scris colegii mai sus dar nu am regasit acest impediment descoperit in practica."

In felul acesta cineva care se mai confrunta pe viitor cu aceasta problema va sti si cum sa o rezolve.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua furtunuri sunt prinse de pompa intr-un plastic alb in care intra un alt furtun in cot.

Se trage de acest cadru care este prins in doua cleme. Ar fi bine sa se traga mai sanatos pentru ca este infipt f bine.

Dupa aceasta operatiune se scoate siguranta de plastic a cotului si se extrage furtunul in cauza lasand in rezervor cele doua furtunuri impreuna cu acel suport de plastic.

Restul operatiunilor este standard cu indicatia ca atunci cand se extrage pompa sa se scoata mai intai aceasta din locas si apoi furtunul atasat acesteia. Se poate incalzi departe de restul componentelor plus ca se pot folosi ambele maini la extragere (se poate trage mai ferm).

Succes.

Avand in vedere ca m-am confruntat pentru prima data cu astfel de furtunuri/mufe si sigurante aferente, le-am rupt pe toate cand le-am demontat :)

Cum as putea sa fac rost de astfel de sigurante tip C din plastic? Se gasesc cumva in comert la piese auto?

Am incercat si cu bride de plastic (modelul "sioricel") dar nu strange decat in anumite conditii - o rupere mai zdravana a acelei mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! La multi ani! Un mic ajutor va rog. Vreau sa cumpar doar motorasul pentru pompa de motorina, dar tot ce gasesc pe net sunt aprox. 500 lei. Cum le gasesc si eu pe acelea care sunt prin paginile anterioare, pe la 300-350 lei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum e cu pompele astea (motorasul) care le cumparam acuma? Sunt mai fiabile sau sunt precum cele initiale, adica daca acum injectoarele noi zice-se ca nu mai pica si nu cred ca s-a plans inca nimeni, pompele or fi rezolvate? A mea huruie cateodata si vreau sa o schimb.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele CR sun astfel de probleme? La cele 2009.

Nu, nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am uitat şi eu azi din curiozitate la pompa mea de motorină cod 3C09199050G şi am constatat cu stupoare că pe capacul ei (ăla galben) este mizerie mare şi chiar un pământ umed care miroase a motorină. Să înţeleg că la un plin "până în buză" motorina are cum să umezească zona? Nu este nici o garnitura sub capacul pompei ?
Încă ceva: când parchez maşina dau încet cu spatele până ating bordura cu roata, în acel moment se aude un zgomot ciudat în rezervor ca şi cum ar fi o bilă care loveşte în pereţii rezervorului. Deci se aude motorina cum se "bălăngăne" dar şi o lovitură de corp solid, are cum să fie ceva rupt de la pompă sau sunt eu paranoic ? Aceleaşi sunete le observ şi dacă merg încet înainte şi calc brusc frâna...

Modificat de Sacalu-Brasov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Din pacate astazi am patit-o. Nu aveam mai mult de 5 minute de la plecare cand in mers s-a oprit motorul. Am avut "noroc" sa gasesc loc de parcare si am incercat din nou la cheie, dar nimic, ziceai ca incerc sa pornesc o Dacie fara combustibil. Asa ca platforma si dusa la service.

Acum stau ca pe jar si astept rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Problema cred ca este pompa de combustibil, de curiozitate erati pe rezerva?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, acul este la jumatate, am alimentat chiar saptamana trecuta.

Inca nu am nici un raspuns de la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!