Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Salut !

Între timp am rezolvat. Am cumpărat o pompa nouă ( Pierburg ), preţul plătit 805 RON ( TVA inclus ), scăzând TVA-ul preţul final a fost de 649 RON. Dacă aş fi mers pe varianta să înlocuiesc doar motoraşul preţul era apropiat. Motoraşul 450 RON + manopera 124 RON, preţ final 674 RON cu TVA. Acum vin şi întreb de ce nu aş cumpăra o pompă nouă ?... ţinând cont că este un punct vital. Stau să mă întreb ce s-ar întâmplat dacă m-ar fi lăsat pompa pe Valea Oltului... într-o manevră de depăşire, să zicem un TIR. :( Cam urât!!!

Salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare face ce vrea cu banii lui. Pe mine m-a costat motoraşul 400 ron şi 15 min de muncă. Cu TVA inclus (:D) . Cred că doar motoraşul se strică la această pompa . Eu cel puţin nu am auzit de corpul ei să se fi defectat. Vă pupa tata şi :Driver: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ai face calculele iesi mai ieftin schimband motorasu, care e vreo 300 si ceva fara tva, daca tot vorbim fara tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea.

Am o problema cu pompa de motorina... cred.

Se manifesta astfel: daca masina nu este pornita cca 10-12 ore, la pornire, de cele mai multe ori ramane dezamorsata si trebuie sa dau la cheie de 2-3 ori cate 1 minut (pana apare mesajul cu resiunea de ulei) porma se amorseaza si nu mai are probleme. Masina e Passat B6 Variant cu motor 2.0 TDI de 103KW.

Daca stie cineva care ar fi problema si solutia, va rog sa ma ajute.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Revin cu aceasi intrebare cu dezamorsarea. La cate serviceuri am fost, toti imi spun ca pe calculator nu apare nicii eroare, toti dau cu presupusul.

Va rog din nou, daca cineva poate sa ma sfatuieasca ce sa fac dau o sticla de vin bun.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

S-a mai discutat pe aici problema ...

Eu zic ca daca este necesar sa dai la cheie de 2-3 ori si pe urma merge, inseamna ca pompa de motorina din rezervor isi face treaba ... adica aduce motorina pe circuitul care s-a golit. Deci problema este de ce se goleste, dezamorseaza ... Si pare ca furtunul se goleste de langa motor daca sunt necesare 2-3 amorsari.

Mai intai verifica filtrul de motorina si mai ales garnitura filtrului de motorina. Daca nu este etans acolo, pot fi probleme. Colegul @DRI@N spunea ca a intalnit situatia aceasta.

Parcheaza masina inclinata cu fata in jos. Daca dimineata pleaca fara probleme atunci poate fi problema de pompa tandem (daca te uiti la motor, se gaseste in partea dreapta a motorului, este fixata pe axa cu came opus distributiei, pe langa baterie). Uita-te in zona acea si urmareste daca ai scurgeri de motorina pe furtunele de sub pompa tandem, in acest caz poate fi defectuoasa garnitura de tabla dintre pompa tandem si chiulasa. Daca cumva desfaci pompa tandem automat trebuie schimbata garnitura aia de metal. Nu se poate pune cea veche la loc.

Urmareste, daca poti, cand pornesti masina daca sunt bule de aer pe traseul de alimentare si daca sunt unde anume apar. De aici poti trage concluzii mai departe.

Ce as face eu: as "pensa" undeva langa pompa din rezervor furtunul de alimentare cu motorina si as desface traseul sa vad unde este aer mergand dinspre rezervor spre motor pentru a vedea unde este "granita" intre motorina si aer si astfel iti dai seama unde se pierde etanseitatea.

Colegul Tengola vorbea de nu stiu ce garnituri pe langa filtrul de motorina, parca ceva pe retur, nu mai stiu despre ce e vorba. Cauta si tu pe forum ...

In caz ca nu te lamuresti iar problema te deranjeaza, nu ai de ales decat sa incepi sa inlocuiesti piese pornind de la ce este mai ieftin spre ce este mai scump. Garnitura pompa tandem, filtru de motorina (unul de calitate) , garnituri pe langa filtrul de motorina etc.

Succes!

LE: daca vrei iti fac legatura cu un baiat priceput, lucreaza ieftin, la care imi fac eu reparatiile si, poate, te ajuta el.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru ajutor. Mam uitat acum si sub pompa de tandem este destul de Murdar, nu miam dat seama de unde curge , daca curge motorina sau ulei. La mine pompa este Bosch si capacul este de aluminiu si nu negru cum am vazut in poze. Saptamana viitoare voi fi la Bucuresti si as fi foarte recunoscator daca miai da contactele baiatului pomenit de catre tine. Bineinteles sa stabilim si intalnirea sa iti dau sticla de vin promisa. Numai sa imi spui daca preferi alb sau rosu.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca asta sa fie.

Codul la pompa tandem este: 03g 145 209 C.

Codul la garnitura de tabla pompa tandem: 03g 145 215 A - ~45 lei/buc.

Codul la suruburile care prind pompa tandem de chiulasa (ar trebui schimbate si alea daca se umbla acolo, eu unul le-as schimba): N 902 92 903 - 2.5 lei/buc

Preturile sunt de la reprezentanta fiindca le-am comandat si eu.

Problema ar putea sa fie un furtun crapat pe un stutz la pompa tandem, asa ca mai intai taie 1,2 cm din capetele furtunelor si punele la loc. Apoi ar trebui schimbata garnitura de tabla si suruburile (3 bucati) - daca este cazul.

Din pacate pompa aia tandem este scumpa: in jur de 650 lei aftermarket de la Pierburg, iar la reprezentanta VW in jur de 1400 lei de la Bosch ...

In pompa aia intra si ulei fiindca se roteste odata cu axa cu came, la 1/2 din turatia motorului. Daca este si ulei sub pompa atunci foarte probabil este garnitura de tabla.

Cu vinul, nu este nevoie, noi sa fim sanatosi :lol:

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un passat B6 din 2006 motor BKC se poate cumpara doar motorasul? sau pompa cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, si Passatul meu B6 la 110.000 km a murit pompa de motorina din rezervor. Am citit acest topic si ce vroiam sa spun, ca sa nu patiti ca mine. Am mers cu masina inafara tarii... si in Germania s-a intamplat inevitabilul. La modesta viteza de 190km/h (stiu ca e o viteza mare, nu am nevoie de reclamtii:), ce credeti, s-a oprit motorul. Eu am scapat cu bine... ca eram pe autostrada... dar se poate intampla pe drumurile nationale intr-o depasite... deci trebuie luate masuri de siguranta in legatura cu pompa. Norocul a fost ca am scos pompa din rezervor... am batut in ea, am pus-o pe direct pe baterie.. si-a dat drumul si am ajuns cu bine acasa. Facea un barait deranjant dar... macar am plecat mai departe. Trebuie sa o schimb... ca e pe moarte. Intrebare mea este: Se poate din cauza pompei de motorina, ca motorul BKC - fabricatie 2006 sa intrerupa la ralanti??? De cand am cumparat masina a inceput sa faca din ce in ce mai des. Mai tare cand e rece. Am vazut masina cu 80k km, BKP cu acceasi problema. De nu i-am facut la teste de mi-au iesit pe ochii... dar nimic, niciunde. Daca cineva stie despre ce este vorba... sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am gasit un passat cu BMR care mergea destul de ciudat si , ca sa vezi, pompa nu mergea deloc, nici macar nu avea siguranta in panou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi motorasu de la pompa... 100euro cu tot cu montaj... dar masina are aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stiti sigur ca aveti o pompa defecta si daca nu vreti sa aruncati direct cu banii, puteti efectua un plin de motorina!

Motorul va functiona, cu sau fara pompa, cu ultima jumatate de rezervor (in plaja 1/2-1) fara nici un fel de problema (principiul vaselor comunicante).

Chiar daca pompa este scoasa, defecta ...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea sunt sigur ca era defecta:)). Numai ca masina mai are o problema pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit randul meu sa fiu lasat in drum de passatul meu si am ramas printr-un sat in timp ce ma duceam la tara,se stransese lume se uita si daciile 1310 treceau pe langa mine "no problem"...Am sunat la tractari au venit au luat masina si pe drum il intreb pe sofer cam ce ar putea fi iar el zice clar ori injector ori pompa motorina.Am ajuns la reprezentanta a venit un mecanic s-a uitat putin la ea s-a dus in spate a ridicat de bancheta a scos turul sau returul nu stiu sigur si masina a pornic cu motorina din filtru,deci pompa de motorina. am lasat-o acolo la ei si maine ma duc de dimineata sa vad ce si cum.Am citit cam toate paginile de aici si acum nu stiu ce sa fac,sa o fac la reprezentanta sa schimb toata pompa si din cate am inteles e undeva la 1000 ron + mana de lucru sau sa ma duc la un service si sa ii schimb doar motorasul?Sunt curios daca cei de la reprezentanta imi pot schimba pompa cu una cumparata de mine din alta parte nu de la ei.Stie careva?

ps: toti spun ca s-ar fi dus din cauza ca am mers cu putina motorina in ea,de obicei am peste 1/4 dar cu o zi inainte de patanie am mers cu ea pe rosu.O fi din cauza asta,nu o fi, eu cu mai putin de jumatate rezervoru de motorina nu o sa mai merg.Daca se va mai strica macar sa stiu ca nu sunt eu vinovat.

Modificat de catalinone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti tu vinovat, au un defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Achimba pompa in alt service, daca nu vrei sa platesti dublu pentru o operatiune atat de simpla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci stie careva vre-un service bun, de incredere prin pitesti? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate mi-a zis cel de la care am cumparat pompa de motorina, si posibil sa aiba dreptate, am inteles ca avand putina motorina in rezervor, aceasta se incalzaste de la pompa ceea ce distruge pompa care are interiorul numai din plastic. Eu cand am dat pompa prima data jos.. e adevarat ca motorina era foarte calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toate pompele din rezervor, se racesc cu carburantul din jurul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa sta intr-o galeata de plastic, sa zic asa. In care vine si returul si are o supapa in partea de jos. Chiar daca ai putina motorina in rezervor, acea galeata este plina si cu motorina din ea secraceste pompa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect - dar una e sa aibe in jurul sau, masa de motorina si alta e sa aibe un perete de 2 cm. Plus ca, pe masura ce ai mai putina mai putina motorina, mai vine si motorina calduta pe retur - chiar daca e racita ea.... si uite asa se scurteaza viata pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de mai mult de 750 ml de motorina in acea galeata, asa ca are cine sa faca racirea. Plus ca racirea se face cu motorina care trece prin pompa, ca la orice pompa submersibila.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ieri dimineata am sesizat si eu un sunet ciudat in masina (carait) . In prima faza am crezut ca e de afara dar dupa mai multe investigatii cred ca sunetul este de la pompa de motorina din rezervor . Daca pana ce schimb pompa (cateva zile) umblu cu motorina peste 1/2 am sanse sa raman cu ea in drum ? Este un topic care descrie exact cum se schimba partea defecta ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!