Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Vezi ca o poti cumpara de la sectiunea de vanzari .

E cam 400 de ron (doar motorasul) .

Am schimbat-o si eu acum 2 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc, am rezolvat cu un coleg forumist!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de citeva zile se aude un zgomot mai puternic la rezervor din cind in cind,nu mereu se pare a fi de la pompa.Ce sa fac sa o schimb sau sa mai merg asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Am ramas cu masina in drum si stiu sigur ca e pompa de motorina (am facut diagnoza). Am o intrebare: exista vreo sansa sa mai pornesc masina? daca ii fac plinul la motorina sau ceva de genul?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Nu lasa rezervorul sa scada sub jumatate pina schimbi pompa.

Vezi ca uzezi pieste foarte importante cand dai la automat si nu are motorina. Injectia are ungere cu motorina si restul de dupa ea la fel.

Vezi ca o poti schimba singur sau la cineva care nu este total afon. Poti scuti vreo 500 lei.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are jumatate de rezervor si mi-a murit in mers. Am incercat de f multe ori s-o pornesc dar nimic. Sa umplu rezervorul cu motorina si sa mai incerc s-o pornesc sau sa chem platforma? dureaza cateva zile pana primesc si montez motorasul acela...sper ca acela sa rezolve problema, sa nu trebuiasca sa schimb toata pompa. Sau?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune i motorina pana n gat. O sa porneasca garantat. Asta daca este de la pompa. Sper ca nu ai motor de care cred eu...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica? M ai inspaimantat! Te referi la BKP? exact din ala am. Ce veste imi dai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, ai masina de noua? Daca nu, verifica injectoarele daca au fost schimbate.

Daca nu... sa te rogi sa nu ramai pe drum. Schimbatul este gratis, conditia este sa fie mort un injector si masina adusa pe platforma.

Tu fa masina sa porneasca mai intai. Dupa aceea faci investigatii si la injectoare.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dus o la reprezentanta cu gandul ca sunt injectoarele. Acolo i-au facut testul si cica e pompa pentru care mi au cerut 1760 lei. Clar am refuzat dupa ce am citit forumul si acum trebuie s o aduc acasa pana imi vine motorasul cu care sper ca rezolv problema. Un injector a fost schimbat de catre fostul proprietar dar nu la VW ci intr un service autorizat.

Sper sa pice si celelalte cat mai repede sa nu-mi mai fie frica sa plec cu masina din oras.(mai ales ca se schimba gratuit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, a fost montat motorasul si merge struna. Totusi, am o intrebare: s-a mai defectat cuiva acel motoras? Fiind aceeasi firma Pierburg, ca cea de pe masina, sunt la fel de proaste si astea noi sau sunt inbunatatite? a patit-o cineva dupa ce a schimbat motorasul?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

m-a lasat si pe mine pompa de motorina. 260€ cumparata de la VW italia. am schimbat-o eu:) sper sa mai tina 6 ani ;)). intradevar. noile pompe nu mai au "bratul" acela de 30 cm cu o sita la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de 1 sapt juma stau cu masina la service, initial am dat comanda de chitul de ambreiaj pt ca era cazu. Intr-o dimineata am da sa plec cu masina, a mers vreo 300m dupa care s-a oprit pur si simplu. Am incercat s-o pornesc din nou, si a pornit din prima, dar dupa nici 30 s mi-a aparut pe bc oil pressure low ( pompa de ulei ). Asat e deja alta buba pe care sper s-o rezolv pana saptamana viitoare. Intrebarea mea e, de ce mi s-a orpit motorul inainte, sa ma astept la inca o surpriza si sa fie si pompa de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Am masina de mai bine de 1 an si pana acuma nu am avut absolut nici o broblema dar citind aici pe forum, m-a facut curios sa ma uit si eu la mine sa vad ce fel de pompa am. Am ridicat bancheta si am vazut ca scrie made in germany.Aveti idee daca pompa a fost schimbata sau e ceea originala de pe masina?? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

manu82 si la mine cand am schimbat pompa de motorina pe carcasa era made germania si inauntru motorasul era made italia, :icon_thumleft: ,este o chestie destul de nasoala ca la o masina de mii de eur sa te lase in drum ditamai masina de 1500 kg si cel mai nasoil este ca la cel putin o serie de B6 nu da nici o eroare o avertizare,eu am schimbato de un an si nu mai am probleme ,se zice ca cele ce se produc acum sunt mai bune.... :icon_thumright: preventiv eu o sa-mi pun alta la anul ca de ma lasa iar si o sa fiu intr-o zona muntoasa am cam puso

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-a cedat pompa de motorina in timpul mersului, nervos am trimis un mail la VW AG in Germania in care le-am explicat indignarea mea fata de faptul ca o masina de 38mii euro te lasa in drum si le-am solicitat acoperirea costurilor pentru a nu fi nevoit sa apelez la institutiile competente. Ieri am primit raspuns ca de la centrala nu pot rezolva problema dar ca au trimis mailul mai departe cate Porsche Romania cu rugamintea ca acesta sa se ocupe de indata de problema mea.

Astazi am fost contactat pe mail de catre Porsche si mi s-a cerut seria masinii si dealerul la care am fost cu problema. Cum intre timp eu am schimbat doar motorasul si masina functioneaza, nu cred ca mai am cum sa cer acoperirea costurilor dar cel putin am ramas placut surprins ca cei din Germania mi-au raspuns intr-un termen rezonabil si au solicitat celor din RO rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am schimbat si eu pompa de motorina astazi "din pacate" sau "din fericire" mai degraba. Este curios ca eu mergeam cu ea stricata ( sau cel putin asa zicea mecanicul) iar simptomele erau cel putin ciudate. La accelerare masina "dadea in nas" din cand in cand ca si cum avea intreruperi de alimentare. Este posibil sa fi mers cu acea popa complet stricata sau ea mergea dar nu in parametrii normali ?

Oricum, se pare ca schimbarea ei mi-a rezolvat problema ceea ce ma face sa cred ca mai avem si mecanici priceputi in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi pompa de motorina. Costuri: pompa propriu-zisa (de fapt motorasul Pierburg, made in Poland :blah_: )= 463 lei; filtru motorina = 83 lei; manopera = 100 lei.

Total = 646 lei.

La fel ca si colegul "bogdy_a", decizia de schimbare mi-a apartinut in totalitate, dupa simptome identice, descrise mai sus.

Rezultatul: vehicul mai "fasnet", nu mai "da in nas", parca trage mai tare.

Recomand procedura cu multa caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: cand se schimba pompa de motorina e obligatoriu sa se inlocuiasca si filtrul de motorina? daca da, ce se intampla daca nu am facut-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin,

Filtrul de motorina inlocuit era negru si plin de mizerie si avea cam 1/2 an de functionare. La ce combustibil se vinde in Romania noastra draga, chiar de la OMV sau MOL (de unde pun eu de obicei), am sa optez sa schimb, de acum, chiar 4 filtre pe an.

Cat despre pompa de motorina in ansamblu, si interiorul acesteia era cam murdar, iar mecanicul care l-a schimbat l-a curatat foarte bine. Nici nu indraznesc sa ma gandesc ce este pe fundul rezervorului de motorina...

In concluzie, nu cred ca e obligatoriu schimbul de filtru, dar la cat costa, eu zic ca merita s-o faci cat de des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate cu schimbatul. Credeam ca poate e obligatoriu sa se schimbe si filtrul cum atunci cand schimbi uleiul la cutia DSG e obligatoriu sa schimbi filtrul.

In orice caz, in iulie o sa fac revizia.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ! Am aş avea nevoie de un sfat din partea voastră. Pompa de motorină a decedat la 76.000km. Am căutat pe piaţă o altă pompă nouă... iată ce am găsit : 1. PBN (piesaOEM) preţ 1450 RON (cu TVA ) pe original , 2. FURNIZORI (piesa OEM) preţ 1100 RON (cu TVA ) pe original şi ( piesa aftermarket ) Pierburg preţ 850 RON. Acum vine şi întrebarea... care sunt diferenţele dintre OEM şi AFTERMARKET ? Le-a găsit cineva ? Am tot citit acest topic, pe cuvânt dacă am înţeles. Mulţumec frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,pierburg e motoraşul cu care vine echipată maşina. Poţi cumpara liniştit DOAR motoraşul fără corpul pompei . Costă pe la 400 ron. Dacă erai atent la ce s-a scris p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Cred că nu m-am făcut înţeles. Vreau să aflu dacă se merită să dau banii pe o pompa OEM ... când am intrebat care sunt diferenţele dintre OEM şi AFTERMARKET, nu m-am referit la brand ci la calitate. Nu mă interesează să iau doar motoraşul. Vreau toata pompa, nouă. Pompa defectă este făcută de unii ABE (made in france) pentru VW AG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai banii de pomana pe toata pompa. Diferenta de calitate intre motorasul oem si ce gasesti in magazine nu exista. Pompele care le gasesti in comert sunt pierburg si sunt ca cele oem (adica pierburg echipeaza si masini noi).

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!