Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Da, am gresit eu. Sorry de inducerea in eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Punctez si eu cu a doua pompa de motorina schimbata!

Prima pe garantie, in 2007, a doua zilele trecute. Nu am ramas cu masina in drum, am intuit ca va urma sa pice deoarece incepuse sa scoata un zgomot anormal, atat la pornire cat si in timpul mersului!

Cost piesa 460 ron, cost manopera 70 ron!

Daca era cald afara o schimbam personal, se schimba f usor, nu ai nevoie de nimic special (poate de un pistol cu aer cald dar cred ca daca se insista merge si cu un feon normal {trebuie sa demufezi un furtun})!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o imagine de pompa de motorina(rezervor) de passat B6 ,pentru ca am cumparat una si-i lipsesc doua accesorii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai poze cu pompa in pagina anterioara la postul #458 si pe pagina asta la #463...

Da mai multe amanunte despre ce-ti lipseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal tuturor. Eu sunt prin Anglia cu munca si mi-am cumparat un Passat B6, din 2007 scrie in acte.

Dar in acte scrie Anul primei inregistrari: 10.01.2007, deci banuiesc ca masina e din 2006.

Unde as putea sa aflu exact in ce an, sau ce luna a acelui an, a fost fabricata masina...

tinand cont ca as putea avea probleme cu pompa de motorina.

in weekendul acesta, o sa dau jos bancheta sa vad ce model e.

multumesc mult.

Cu stima,

Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suport de date vehicul

Suportul de date al vehiculului se află pe podeaua portbagajului sau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns. este din 2007 in codul vin. faza e ca ieri am desfacut bancheta...si surpriza..

pompa de motorina e made in france, deci e din lotul vechi. Nu am nici o problema inca la masina..

dar ca sa ma asigur, as dori sa-mi cumpar una noua. Am gasit ceva cu codul 3C0919050AA..

Imi puteti spune va rog, care cod e bun, sau care e buna de cumparat. Am inteles ca alea noi is cu codu 3C0919050M

Sunt putin derutat, nu mai stiu care e buna.

Mersi.

Dragos

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut m4f10tul,

Nu te baza pe ce scrie pe carcasa pompei de motorina (de fapt ce se vede sub bancheta este suportul pompei si al "plutitorului" ).....pe acel suport si la mine scrie tot "Made in France", dar surpriza dupa ce am demontat-o de pe masinasi am scos pompa (cilindrul metalic) din acel suport .......pe pompa scria "Made in Germany"

Concluzia te las pe tine sa o tragi :).

P.S. Daca in momentul in care pui contactul se aude cum se amorseaza de fiecare data...cel mai probabil inca este buna si nu trebuie sa-ti faci griji.

Numai bine

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. dar totusi daca stiti careva ce tre sa cumpar (sa am de rezerva):

pompa completa sau doar motorasu. (passat b6 se tdi 140 2007 - BKP)

tocmai am dat un mail la reprezentata vw din zona de unde a fost achizitionata masina,

si le-am spus despre acel neoficial recall. Le-am spus de pompa de motorina si despre injectoarele Siemens.

Acuma sa vad ce raspuns oficial am sa primesc. Mentionez ca am garantie pe masina (dar nu de la VW), de la o firma

de aici Warranty Direct pana anu viitor in martie.

mersi,

va salut

...la cat mai multi ani fara evenimente nasoale.

Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nicolae.adryan

mie dupa ce am schimbat pompa de motorina ,mecanicul mia spus sa incerc sa nu merg cu combustibil putin in rezervor ,cu cat este mai multa motorina cu atat mai bine pentru ca zicea el racirea pompei se face cu combustibil....acum asa o fi nu o fi asa cine stie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Joi plec in Franta cu Passat-ul. Am putine emotii legate de pompa de motorina. Am inteles ca e bine sa am mai mult de jumatate de rezervor de motorina, incat sa functioneze motorul si daca se arde pompa. E valabila chestia asta? Poate cineva sa-mi dea niste sfaturi? ce sa fac daca raman in drum sau cum sa fac sa nu raman in drum. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa previi arderea pompei, poate doar daca mergi mereu din plin - 1/2, dupa care faci iar plinul.

Masina merge cu si cu pompa arsa daca ai > 1/2 rezervorul (testat la mine pe masina :D)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi D@ny, ma bucur ca are cine sa ma incurajeze :) dar am vazut p-aici ca sunt useri la care le-a murit motorul cu 3/4 in rezervor. Si eu ma gandeam tot la ceea ce ai spus tu, sa fac plinul cand ajunge la jumatate rezervorul. Tu cum ai testat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am asteptat sa imi pice, inainte da semne, va incepe sa uruie, este imposibil sa nu iti dau seama!

Eu am ales sa o schimb imediat cum a inceput sa uruie insa in service am scos mufa de alimentare si am dat la automat! A pornit putin mai greu dar a pornit si a continuat sa mearga normal. Rezervorul era cam 3/4.

Din acest motiv zic ca nu prea ai cum sa previi defectul! Defectul nu este unul de moment, el se agraveaza in timp, pana cand se strica definitiv! Nu este ca o siguranta care face imediat poc, atunci cand ceva nu ii convine!

Din cate am inteles, problema ar fi de la partea electrica, rotorul! In loc sa se uzeze periile, se uzeaza rotorul, tocmai invers :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude cand pun contactu 3 secunde si cand il iau... cred ca atunci amorseaza. E normal? parca citisem ca da.. dar nu pot sa zic ca face urat sau anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce am suspectat caderea vreunui injector masina a mers la Ada motors Galati si in urma testarii s-a decis pompa de motorina. Masina 80 kkm motor BKP; pret pompa 1327 RON (tva inclus vine in 5 zile !) si manopera pe undeva la 150 RON si testarea cam 220 RON !!! (cam mult mi se pare)am verif si la PBN si pretul e chiar un pic mai mare. nu am webasto ci doar 4 motion. Pretul mi se pare cam mare, in schimb sper sa schimbe pompa cu totul si nu doar "subansambluri" ale ei. A mai sch cineva de curand la representanta sa-mi poata confirma preturile ?

Acum probabil asteptam si primul injector... sper macar sa fiu pe langa un service cand cade :).

CA simptome niciodata nici o problema; nici un indicator nimic; doar ca nu a mai pornit. Motorina doar OMV si Petrom dar in schimb mers plin-gol si apoi realimentare. dupa experienta asta o sa o menajez pe cea noua recompletand la 1/2 rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce vrei sa dai de 3 x mai mult schimband pompa la reprezentanta?

Poti schimba doar motorasul, arata ca un spray, te costa 400 ron + 100 ron manopera plus ca o rezolvi in 3-4 ore, nu in 5 zile!

Piesa o poti comanda de la orice magazin de piese auto!

Citeste paginile acestui topic si ai sa te lamuresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu aceeasi problema cu motorasu ala nenorocit, am scos acel ansamblu de plastic, apropo abia am scos sigurantele de la futunase, dar acuma nu stiu cum sa scot motorasu din acel ansamblu, l-am tot studiat si am desfacut acele 3 sigurante de plastic, dar tot nu iasa cum sa procedez va rog un sfat, cum scot motorasu????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
nicolae.adryan

am si eu aceeasi problema cu motorasu ala nenorocit, am scos acel ansamblu de plastic, apropo abia am scos sigurantele de la futunase, dar acuma nu stiu cum sa scot motorasu din acel ansamblu, l-am tot studiat si am desfacut acele 3 sigurante de plastic, dar tot nu iasa cum sa procedez va rog un sfat, cum scot motorasu????

incearca la un electrician nu este scumpa manopera,in jur de 100 ron si nu merita sa inversezi ceva furtune peacolo ,si eu am schimbat doar motorasul 4.400 ron nu are rost shimbat tot corpul pompei.....si apropo mie nu mi-a facut nici un zgomot ...pur si simplu ma lasat in drum...noroc ca nu eram in depasirii ...ceva de genu ca ma lipeam :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor tot pentru o pompa de motorina.

Codul este 4B0906087AN. Am scos tot sistemul din rezervor, iar pe pompa electrica este scris VDO 4B0906091A. Pe direct avea ceva debit si ma gandeam ca este OK, dar masina merge la fel. Cand trage super, cand este moarta, dar masina porneste fara probleme de fiecare data. Credeti ca poate fi si altceva defecr?

Este pentru un Passat 1.9 TDI , din 2000 cu motor ATJ.

Unde pot gasi o pompa pentru acest sistem, sau daca poate fi inlocuta cu alt model tot de 3 bari. Pompa este cea din poza.

Multumesc.

post-3090-0-20507600-1312201835_thumb.jp

Modificat de Amator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a exclude complet pompa iti recomand sa faci plinul si sa mergi cu ea pana cand acul indica 3/4 dupa care iar faci plinul! Daca masina tot face figuri este clar ca nu este de la pompa!

Cand ai asa mare cantitate de motorina in rezervor pompa poate sa fie si moarta, masina o sa mearga bine!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tuturor,

Imi pare rau ca primul topic postat trebuie sa aiba legatura cu o problema pe care o am. Am avut si eu o problema cu 1.9 TDI BKC. Eram in valcea si tot asa, s-a oprit fara nici o eroare la bord. Am dus-o in service si baietii au rezolvat-o imediat(era pompa de motorina, nu au schimbat-o dar au facut-o sa mearga). Nu au schimbat-o deoarece nu aveau pe stoc una care sa potriveasca:)))

Partea proasta: a doua zi in drum spre oradea s-a oprit din nou. De data asta solutia a fost trectarea din Cluj(unde m-a lasat, pana in Oradea). Am fost plecat si acum trebuie sa o repar. M-am urcat in ea dar si se aude cum amorseaza pompa cand pun contactul. Totusi nu porneste/....nici o eroare pe bord

E posibil sa fie pompa bulita dar sa fie oarecum si functionala:)))? La furtun in fata la filtru nu ajunge nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E CLAR CA ESTE POMPA,AM PATIT ACUM VREO 2 ZILE LA UN FIAT ACEIASI PROBLEMA,CAND PUNEAM CONTACTUL SE AUZEA POMPA,DAR LA FURTUN NU AJUNGEA NIMIC.AM SCHIMBAT-O SI A PORNIT DIN PRIMA.BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!