Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

CAre conducta? CA aia e incorporata in pom[pa si daca a schimbat-o nu are cum sa fie de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a schimbat numai pompa se poate intimpla. Daca a schimbat tot subansamblul, ai dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat numai motorasul...deci doar pompa efectiva fara ansamblul in sine. oricum astazi o sa desfac totul sa vad ce e acolo si o sa revin cu ce am gasit acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar...ieri am demontat impreuna cu un mecanic tot ansamblul...toate furtunele sunt la locul lor...fara vreo fisura, fara nici o problema vizibila. asadar in cazul meu problema se mentine.daca cineva mai are ceva idei v-as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

imi poate spune cineva unde se gasesc numai motorasele si un pret pr. ele /

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ramas acum 2 saptamani in mijlocul intersectiei ( pompa arsa ) :))(, norocul meu a fost ca tocmai facusem plinul si dupa 4-5 incercari de pornire am reusit sa plec. Nasoala treaba asta cu pompa, te lasa asa in drum fara nici cel mai mic simptom. Partea si mai urata este ca pompa care s-a ars era Pierburg, made in Germany. Oricum am cumparat doar pompa,( tot Pierburg dar made in Poland ) am inlocuit-o si acum este totul OK.

@BOGDANXTREM nu vreau sa fac reclama dar e bine sa stie toti cei care vor sa cumpere doar pompa ( 480ron ) deoarece tot ansamblul este 950 Ron cel mai ieftin.Doar pompa gasesti la " http://www.ingaraj.ro/?view=produs&pro...idProdus=748360 " sau " http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...&filtru=101 "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pt Danny82...cum de ai reusit sa pornesti masina din moment ce ai spus ca pompa s-a ars?? pompa de inalte din motor nu trage suficienta motorina daca cea din rezervor e moarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i s-a ars. Sa blocat. De obicei o lovesti cu un ciocan si mai merge un timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca pompa este arsa si motorina din rezervor depaseste nivelul de 1/2 cf. principiului vaselor comunicante masina o sa functioneze. (gravitatia ... )

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat la un B6 pompa si nu pornea deloc chiar daca rezervorul era aproape plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu vad cum ar porni daca pompa e arsa.chiar nu are cum. principiul vaselor comunicante nu functioneaza aici pt simplu fapt ca rezervorul...chiar si plin e mai jos decat pompa de inalte si cea de injectie. dar daca tu zici ca ti-a pornit inseamna ca ai fost unul dintre putinii norocosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rasfoieste 22 de pagini in urma si ai sa vezi cum merge ...

Pe viitor rog userii noi sa citeasca TOATE paginile inainte de a posta pentru a evita incarcarea forumului cu probleme care s-au mai discutat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

imi poate spune cineva unde se gasesc numai motorasele si un pret pr. ele /

multumesc!

Salut,fara a face reclama si cu informatia primita de la danny82 caruia ii multumesc pe aceasta cale ,am schimbat pompa(doar motorasul)la passatul din semnatura,pret 470 ron ''ingaraj'',pompa este Pierburg made in Poland.Tot ansamblu la pbv costa 950 ron.Toata operatia a durat 30 min.Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile a mai aparut ceva la masinuta mea. Cand pun contactul se aude ca un huruit din spate. La ralanti, in mers nu am reusit sa-mi dau seama de nimic, face cateodata destul de tare. Se aude ca din portbagaj, mai bine zis de sub el, chiar de unde se termina bancheta spate. Ma ingrijoreaza treaba asta. Nu am apucat inca sa merg la service.

Masina merge ca inainte, nici o diferenta. Doar huruitul asta nou aparut...

Ce ar putea fi? O fi ceva de la haldex? la 70.000km doar, purtandu-ma cu ea cu manusi? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina face asa, si la mine face asa, din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Scuze pentru greseala facuta. Nu am citit si acest topic inainte sa postez. La tine spui ca facea la fel? si ai schimbat-o? Sau si-a revenit ca prin minune? Chestia e ca la mine treaba a inceput recent si face zilnic. Cam in cea mai mare parte din timp, doar ca pe diferite tonalitati ca sa spun asa. uneori e aproape insesizabil, alteori zici ca mai e un motoras mic in spate acolo..

L.E... Nu mai conteaza. Am mai citit prin spate. Trebuie sa ma astept sa pice in curand. :D

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o luna a inceput sa faca galagie si pompa mea de motorina,era cand puneam contactul ca parea "ragusita", am lasat-o asa si de vreo cateva zile a incetata zgomotul

nu stiu cum e in romania dar in spania vw iti plateste pompa si tu doar mana de lucru fiindca e un defect de productie,dar asta doar in cazul in care ai facut reviziile la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acum o ora mi-a cedat pompa dupa aprox o luna de huruiala. Mergeam f usor, cred ca aveam in jur de 30 la ora, eram in a 2-a, franam pentru a opri la semafor. In franare, masina ainceput sa croncane din spate si mi s-a oprit motorul. Am stiut din prima de la ce e. am incercat metoda ciocanirii ei in speranta ca se va amorsa cat s-o pot pune undeva, dar nu a vrut sub nici o forma. Bine ca macar s-a intamplat la 500m de casa si nu cine stie pe unde. Asta e. Multumesc VW inca o data pentru calitate si increderea pe care ma faceti sa o am in voi! Dupa 70k km in care am schimbat o caseta de directie, un buton de frana, un injector, o gramada de furtune de ulei si altele sarite, slabite ce au dus la altele(desi ma port cu ea cu manusi) si acum o pompa de motorina, cu o mare si sincera parere de rau pot sa spun ca ma gandesc foarte serios daca imi voi mai lua vreodata masina VAG! Desi sunt si exceptii...mai am un a6 2.5tdi din 2002 si in 8 ani si 150000km nu am schimbat nimic in afara de consumabile si amortizoare. Dar masini ca atunci nu vor mai fi niciodata cred. Imi cer scuze pt offtopic dar trebuia sa-mi descarc si eu sufletul dupa seara asta! :D

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o luna a inceput sa faca galagie si pompa mea de motorina,era cand puneam contactul ca parea "ragusita", am lasat-o asa si de vreo cateva zile a incetata zgomotul

nu stiu cum e in romania dar in spania vw iti plateste pompa si tu doar mana de lucru fiindca e un defect de productie,dar asta doar in cazul in care ai facut reviziile la reprezentanta

revin la acest post,

acum cateva zile mi-a cazut si mie pompa de motorina, de fapt i sa intamplat nevestei mele pe la 5 dimineata in plina autostrada in timp ce mergea la munca,

asta e, remorcata si la atelier, m-a costat pompa+4 cauciucuri michelin energysaver+stergatoare+diagnoza+mana de lucru un total de 820

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt inca ghinionist. Cred ca se va face un an de cand huruie pompa de motorina si nu am fost deloc bland cu cea. Am mers chiar si cu martorul de rezervor aprins, in ideea ca poate pica si o sa o schimb de nevoie, dar nimic. Huruie cand pun contactul, scot si pun contactul de 3-4 ori si nu se mai aude. Pana nu se strica, eu nu o schimb, si chiar si atunci cand se va strica, voi schimba doar motorasul pompei. Am observat ca daca mergi cu rezervorul mai plin de 1/4 nu face deloc, asa ca eu asa procedez pana la noi evenimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Speram sa nu mai scriu pe-aici.

Si cam la fel am zis si in 2008 cand mi-am luat masina dupa ce aflasem ca pompele au probleme: "sper sa o am schimbata"... :frigbaitata:

Ei bine, desi a fost schimbata pe garantie in 2007 pompa din rezervor (conform istoricului obtinut de la TESS), ieri in cadru' reviziei de la service am aflat ca pompa mea e pe duca... again :vaidecapulmeu:

Sa descriu pe scurt evenimentele care au dus la "descoperirea accidentala" (si as putea adauga ca "preventiva"):

- dupa inlocuirea uleiului la o prima pronire a motorului cu noul ulei pt omogenizare masina a pornit dar motorul statea turat (actul indica 1000 rpm)

- dupa aproximativ 30-40 secunde, motorul incepe sa balbaie (exact simtomul ca si cum ar merge in 3 pistoane) si tremura toata caroseria

- dupa alte 10 secunde masina MOARE subit si nici ca n-a mai pornit...

(- mecanicul aici se transformasera in semafor daca te uitai la el, cand era alb, cand era gablen, cand era verde)

- s-a chemat electricianul cu VAS-ul, nimic, nicio eroare

- dupa ce s-a mai chemat inca 2 electricieni si consilierul de service s-a inceput eliminarea factorilor aditionali (daca este motorina, daca filtru e montat corect, daca curge ulei, etc.)

- dupa teste pe circuit se descopera ca nu vine motorina din rezervor... :blink:

- la un test "auditiv" si "de simt" pompa parea ca merge, dar ca ar fi aer in instalatie si ca nu ii amorsata.

- se ajunge la concluzia ca e arsa pompa, si ca trebuie pronita prin amorsarea instalatiei manual pt a compensa pompa tandem (din fata)

- dupa vreo 15-20 de amorsari (pus contact, scos contact, si tot asa) masina a pornit (cu greu, la 10 secunde de automat)

Mi s-a dat verdictul ca ar fi pompa ARSA. Primit oferta de pret (1283.40 RON cu TVA :banghead:)

Si-acum vine partea interesanta din poveste.

Dupa vreo cateva telefoane si cum 80% dintre interlocutori imi ziceau asa "Bai, daca ea e arsa, tu nu mai pornesti masina aia! Cauta altceva, o siguranta, o etc..." am zis ca somethings fishy...

Azi impreuna cu colegul cristi-bv, ne-am apucat de teste, cu un furtun si un bidon de 0.5 de Nestea direct pe pompa de rezervor.

Ce-am constatat:

- cand se pune contactu' ea arunca cativa ml de motorina

- am pornit motorul cu respectivul furtun si surpriza... vasul de 0.5 litri nu s-a umplut desi am stat cam 10 secunde cu el pronit

- la urmatorul contact, pompa n-a mai scuipat nimic

- aplicat metoda lovitului cu ceva mai dur si parca isi mai revenea

Concluzie: pompa functioneaza, neregulat cei drept, mai pe romaneste: E ANEMICA! !!!

Deci, raportam asa: 90.000 km, Passat 2006 1.9 TDI, Pompa semi-lesinata

P.S.: Zilele astea voi comanda o pompa noua (doar ce din aluminiu din rezervor), nemteasca - PIERBURG la un pret mult mai corect decat cel oferit de service si sper eu mult mai fiabila...

P.P.S.: Am facut un set de poze cu pompa mea, careia ii scrie pe capac asa: Made in France ABE :angry:

post-28301-0-22296100-1291773310_thumb.j post-28301-0-69804500-1291773314_thumb.j post-28301-0-40270700-1291773319_thumb.j

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca ai schimbat filtrul de motorina?

In 75% din cazuri, daca dupa ce scoti filtrul de motorina si il pui pe cel nou dar nu completezi ( din alta sursa - alta decat dand la automat ) cu motorina recipientul, pompa va crapa!

Aici cred ca au fost de vina si mecanicii!

Mare atentie, cereti in service sa va completeze cu motorina acel recipient si sa nu permita sa se dezamorseze sistemul pentru ca se arde pompa!

Concluzie: pompa oricum este proasta insa si mecanicii ajuta la defectarea ei!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce a spus D@ny - este foarte important ca inainte de pornire sa se amorseze sistemul, sau sa se umple locasul filtrului cu motorina.

@Riddler: vezi ca piesa de aluminiu = motorasul este in jur de 400-500 RON. Si mie cand mi-a picat la fel se manifesta. Era anemica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Mare atentie, cereti in service sa va completeze cu motorina acel recipient si sa nu permita sa se dezamorseze sistemul pentru ca se arde pompa!

Concluzie: pompa oricum este proasta insa si mecanicii ajuta la defectarea ei!

Da, am schimbat si filtru...

Dar idea e ca eu la toate reviziile schimb si filtru' de motorina, la acelasi service si pana acum nicio problema.

Pacat ca nu`mi aduc aminte daca la montarea filtrului a mai completat cu motorina in vas.

Ce stiu e ca doar cand l-a scos vasu' era cam 3/4 din el plin...

La urmatoarea revizie o sa tin cont si vin pregatit cu niste motorina sa completez in vas.

Sau amoresez eu personal sistemu' cu 10 - 20 de contacte inainte de prima pornire cu noul ulei.

(...)

@Riddler: vezi ca piesa de aluminiu = motorasul este in jur de 400-500 RON. Si mie cand mi-a picat la fel se manifesta. Era anemica.

Am vazut, noroc de link-urile postate de alti colegi in topicu' curent.

Pe ingaraj.ro e ce-a mai ieftina Pretul cu TVA: 486,33 RON + vreo 20-30 RON transport.

Apropo, cine poate sa-mi spuna, ce se aflau in locasurile incercuite in poza de mai jos ?!

post-28301-0-06665500-1291803229_thumb.j post-28301-0-84159000-1291803234_thumb.j

Pt ca mi se pare ca locasurile alea ar trebuie sa fii avut ceva in ele... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello Riddler,

Tinand cont ca am acelasi motor cu al tau si acum sunt in pauza de masa (la serviciu), am iesit si m-am uitat la capacul meu de pompa...se pare ca este un pic diferit fata de al tau...

adica are o singura "adancitura" (vezi poza).

Ma gandesc ca, la cat de proaste sunt pompele de motorina, si la cati dintre noi au avut probleme cu ele, acolo at fi trebuit sa existe un

locas pentru o "pompa motorina de rezerva":blah:.

Acum sa revenim la "problemele" noastre....si eu probabil ca saptamana viitoare voi schimba pompa de motorina...de ce??? pentru ca acum 3 saptamani m-a lasat in drum.

Dupa aproape o ora in care am "lasat-o sa se linisteasca" pe marginea drumului si am fost pana acasa sa iau laptopul si interfata, surpriza!!!! a pornit la a 2 a cheie.

Normal la scanare nu a aparut nici o eroare. A 2a zi la pornire aveam acel zgomot "huruit..parait" sub bancheta spate de care s-a mai discutat .....dupa oprirea si repornirea motorului, a disparut si nu a ma aparut de atunci.

Pana la sfarsitul saptamanii voi cumpara pompa (am gasit Pierburg made in Germany la 470 ron cu tot cu TVA). Mentionez ca acum umblu cu rezervorul plin ochi.

P.S. Te rog frumos sa faci si tu cateva poze in momentul schimbarii pompei si mai ales in momentul scoaterii pompei in sine din locasul ei (am inteles ca sunt 3 cleme care o tin)...thx

Schimbare usoara

08122010102.jpg

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!